Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[A16] Vilnius - Trakai - Prienai - Marijampolė

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė digital Rodyti pranešimą
    Lrytas.lt 2021.09.20
    Nori pervadinti dalį Vilniaus Galvės gatvės
    Vilniuje dalį Galvės gatvės ketinama pavadinti Abiejų Tautų Respublikos plentu. Sostinės savivaldybės taryba svarsto, jog šis pavadinimas galėtų būti suteiktas gatvės atkarpai nuo Savanorių prospekto iki Leipalingio gatvės. Tuo metu dalis nuo Leipalingio gatvės iki Vilniaus miesto ribos būtų pavadinta Galvės plentu.

    Gatvei suteikti plento statusą nuspręsta po diskusijų su Susisiekimo ministerija ir Kelių direkcija, kadangi kitos iš miesto vedančios transporto arterijos taip pat priskiriamos plentams – Minsko, Nemenčinės ar Molėtų.

    http://www.lrytas.lt/auto/radaras/20...atves-20800441
    ​​​​​​Ką blogo padarė Abi Respublikos, kad jų vardu nori pavadinti didžiausia miesto eismo gėdą - Galvės gatvę.

    Tie veiklą imituojantys Savivaldybės pervardintojai tegu ima pavyzdį iš kitos Abiejų Tautų respublikos. Pirmiau tegul sutvarko Galvės gatvę, kad nebūtų kilometrinių kamščių, o paskui tegul pervardino.

    Comment


      Parašė Romas Rodyti pranešimą
      Vilniaus m. ribose užstrigęs Nemenčinės plentas (KK 102) ir didžiausia miesto susisiekimo gėda Galvės gatvė arba Trakų plentas (A4, A16).
      O Galvės gatvė turėjo/turi kažkokius terminus?

      Ir nesu tikras, bet Gariūnų sankryžos rekonstrukcija, kartais neturėjo datų irgi?

      Comment


        Parašė mr_miegas Rodyti pranešimą

        O Galvės gatvė turėjo/turi kažkokius terminus?

        Ir nesu tikras, bet Gariūnų sankryžos rekonstrukcija, kartais neturėjo datų irgi?
        Galvės dar ne artimiausiuose planuose. Be to, ten tikriausiai prisidės ir LAKD.

        Gariūnų sankryžos projektiniai pasiūlymai lygiai prieš metus patvirtinti, o toliau - tyla. Ėjo pletkai, kad 2022 m. turėtų būti. Kai pastatys Girtekos terminalą, tai ten bus iš viso "batai".

        Comment


          Parašė mr_miegas Rodyti pranešimą
          O Galvės gatvė turėjo/turi kažkokius terminus?
          Terminai buvo paminėti prieš metus - Galvės gatvės rekonstrukciją pažadėta baigti iki 2025-2027 metų.

          Diena.lt 2020.08.27
          Grandiozinei jungties tarp Trakų ir Vilniaus rekonstrukcijai - žalia šviesa
          Pirmieji rekonstrukcijos rezultatai čia pasijaus po 5–7 metų“, – sako Vilniaus meras Remigijus Šimašius.
          https://m.diena.lt/naujienos/vilnius...-sviesa-982929
          Tačiau tam, kad kažkoks rezultatas matytųsi tegu ir po 5 metų, kažkas realaus turėtų būti pradėta jau dabar.
          Tiesa, praėjus metams po to pažado anonsuota, kad rekonstruojant Galvės gatvę pirmas darbas tuoj tuoj bus padarytas - numatoma pervardinti pusę gatvės, o likusią dalį pavadinti Galvės plentu:

          Lrytas.lt 2021.09.19
          Nori pervadinti dalį Vilniaus Galvės gatvės
          http://www.lrytas.lt/auto/radaras/20...atves-20800441

          Čia kaip rusiškame posakyje, kur visas garas nueina švilpukui ("vesj par v gudok ušiol"), o mašina lieka stovėti vietoje.
          Торжественно отмечают колхозники приобретение нового парохода. Председатель колхоза обращается к присутствующим с речью. Наступает самая торжественная минута - пуск парохода. Председатель волнуется - хорош ли гудок, самое главное-громкий гудок, такой, чтоб услыхали "в верхах". Гудок оказался на славу, а пароход так и не сдвинулся с места,- весь пар ушел в гудок...\

          http://www.kino-teatr.ru/kino/movie/...29/annot/s749/

          Жил да был старый паровой буксир "Петровичъ", завидовал он большим океанским лайнерам, и тогда решил он поставить гудок от такого лайнера, чтоб хоть за звонкий голос его моряки уважали. И вот, перед выходом на рейд, загудел он изо всех сил, как его большие собратья. Гудок удался на славу, но вот отплыть - не удалось, весь пар в гудок вышел...

          www.anekdot.ru/id/965205/
          Anekdotas be atspalvių išverčiamas su Google vertėju, vietoj vertimo - ir paveiksliukas iš Anglijos

          https://yuripasholok.livejournal.com/12164543.html

          Comment


            Parašė Kristisz Rodyti pranešimą
            Šiaurine gatve į Ukmergės gatvę suvažiuos Buivydiškių, Zujūnų ir ko gyventojai, Galvės gatvė labiausiai reikalinga Lentvario apylinkių kotedžingo atstovams, Mykolo Lietuvio - Bajorų naujakuriams, o Nemenčinės plentas - Laurų kvartalo winneriams ir pigesnį slypą link Nemenčinės atradusiems.
            Šiaurine gatve naudosis žymiai didesnių miegamųjų rajonų Justiniškių, Pašilaičių, Šeškinės, Fabijoniškių gyventojai

            Galvės gatvė - visi Vilniaus miesto gyventojai, penktadienį vakare važiuojantys į Trakų ežerų pusę, o sekmadienį vakare iš jo grįžtantys. Kamščiai ten būna kiekvieną vasaros savaitgalį

            Mykolo Lietuvio gatvė bus reikalinga, visiems norintiems patekti iš VA į Santariškes. Vietiniai gyventojai (ar bent jau jų dalis) tai kaip tik protestuoja prieš tos gatvės tiesimą, nes nenori padidėjusio srauto po langais.
            (...).
            Paskutinis taisė Romas; 2021.09.21, 20:42. Priežastis: Kopija iš temos "Vėluojantys Vilniaus infrastruktūros projektai"

            Comment


              Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
              Galvės gatvė - visi Vilniaus miesto gyventojai, penktadienį vakare važiuojantys į Trakų ežerų pusę, o sekmadienį vakare iš jo grįžtantys. Kamščiai ten būna kiekvieną vasaros savaitgalį
              Tegu ex-kaimiečiai susipranta, kad savaitgalius reikia leist kaip padoriems miestiečiams paspirtukais suvažiavus į senamiestį. Kas čia per nesąmonė važiuot į gamtą ir išvežinėt €€€ į Trakus/Druskininkus/Merkines.

              Nemenčinės plentui irgi tas pats galioja.

              Comment


                Išvada: vėluojantys projektai yra gudri miesto strategija apriboti miestiečių keliones autotransportu ir tuo pačiu tapti labai eco!
                Perspektyvoje apriboti gyventojų ilgesnio atstumo keliones apskritai.
                Mano žmona dirba kaip tik prie Galvės g. (įmonių ten labai daug). Dauguma darbuotojų važiuoja iki darbo 15-30 km, keli nuo keliasdešimt km iki 320 km (Klaipėda). Greitai jie tokios teisės neturės, nes Galvės gatvė bus uždaryta, kad į miestą neprasibrautų kotedžininkai. Nebent pėsčiomis, paspirtukais ar dviračiais, slidėmis ir pan. (nes normalaus vis žadamo dviračių tako iki Trakų per 20 metų nenutiesė)

                P.S. gal čia šiek tiek per daug emocionaliai, bet reikia šiek tiek užgroteskinti siituaciją su mėtymaisi į kraštutinumus.

                Comment


                  Parašė Sula Rodyti pranešimą
                  Išvada: vėluojantys projektai yra gudri miesto strategija apriboti miestiečių keliones autotransportu ir tuo pačiu tapti labai eco!
                  Perspektyvoje apriboti gyventojų ilgesnio atstumo keliones apskritai.
                  Mano žmona dirba kaip tik prie Galvės g. (įmonių ten labai daug). Dauguma darbuotojų važiuoja iki darbo 15-30 km, keli nuo keliasdešimt km iki 320 km (Klaipėda). Greitai jie tokios teisės neturės, nes Galvės gatvė bus uždaryta, kad į miestą neprasibrautų kotedžininkai. Nebent pėsčiomis, paspirtukais ar dviračiais, slidėmis ir pan. (nes normalaus vis žadamo dviračių tako iki Trakų per 20 metų nenutiesė)

                  P.S. gal čia šiek tiek per daug emocionaliai, bet reikia šiek tiek užgroteskinti siituaciją su mėtymaisi į kraštutinumus.
                  Labai geras užgroteskinimas į kitą pusę, aš pats groteskinau į kitą radikalumą

                  Aš tai šiaip pats pasisakau už Galvės g. išplatinimą ir aplinkinių gatvių ir teritojų sutvarkymą ir dėl ten esančių darbo vietų, ir šiaip kad tai yra vienas svarbesnių kelių į miestą. Svarbu ten nepamiršti ir VT ir gatvių humanizavimo - kad automobilis nebūtų vienintelis racionalus būdas ten patekti.

                  Comment


                    Pasižiūrėjau kažkokius projektus ar tai pasiūlymus Galvės g. tai ten ir platinimai, viadukų statybos ir t.t. Ne miesto jėgoms (tiksliau ne ten prioritetai turėtų būti), ir šiaip jeigu tai įvažiavimas į miestą ir turi priskirtą kelio numerį tegu tvarkosi LAKD, jeigu yra poreikis viadukams ir pan. Miestas čia turėtų būti atsakingas nebent už asfalto dangos atnaujinimą ir viskuo kas susiję su darniu judumu: VT stotelėmis, pėsčiųjų ir dviračių takais, perėjomis ir t.t.
                    (...)
                    Paskutinis taisė Romas; 2021.09.21, 20:15. Priežastis: Kopija iš temos "Vėluojantys Vilniaus infrastruktūros projektai"

                    Comment


                      Parašė spekas Rodyti pranešimą


                      "Trakų rajono savivaldybė projektą pradėjo dar 2015 m. birželį, o 2016 m. vasarį pasirašėme sutartį su UAB „Kelprojektas“ dėl žemės paėmimo visuomenės poreikiams projekto parengimo ir įgyvendinimo paslaugų. Deja, kaip ir kituose rajonuose tokio tipo projektuose, taip ir Trakų rajone, šiame projekte prasidėjo teisminiai ginčai. Šiuo metu vis dar vyksta 3 teisminiai procesai dėl žemės sklypų, paimamų visuomenės poreikiams, ir vis dar negautas Nacionalinės žemės tarnybos prie Žemės ūkio ministerijos direktoriaus įsakymas dėl vieno paskutiniojo sklypo paėmimo visuomenės poreikiams."

                      "Tad dabar belieka sulaukti teisminių procesų pabaigos, kad visos žemės paėmimo visuomenės poreikiams procedūros būtų baigtos, o tada, tikime, su šiuo projektu galėsime judėti toliau spartesniu tempu."

                      Skaityti daugiau: https://www.madeinvilnius.lt/naujien...s-aplinkkelis/ .

                      Ar buvo precedentas kada teismas nusprendė kažkokia forma sustabdyti ir/ar atiduoti sklypą paimtą visuomenės poreikiams atgal į buvusio sąvininko rankas ir taip sustabdyti ar iškelti poreikį numatomos trasos koregavimui? Jei ne, tada mum lietuviams kaip ne retas atvejis reikia koreguoti įstatymus (perimti iš lenkų?), kad teisminiai procesai nestabdytų projektų įgyvendinimo. Galbūt kažko nežinau - esu atviras papildymams / pataisymams.
                      Gal kas naujo girdėti dėl Trakų pietinio aplinkkelio?

                      Comment



                        Lrytas.lt 2021.10.11
                        Dėl Prienų tilto per Nemuną remonto kilo pusvalandžio trukmės spūstys

                        http://www.lrytas.lt/auto/saugus-eis...eturi-21011923

                        Comment


                          Geros žinios. Reikia tikėtis neliks tik svarstymų stadijoje n metų:

                          https://www.slideshare.net/Susisieki...ija-iki-2035-m

                          Comment


                            Parašė spekas Rodyti pranešimą
                            Geros žinios. Reikia tikėtis neliks tik svarstymų stadijoje n metų:
                            https://www.slideshare.net/Susisieki...ija-iki-2035-m
                            Prašom nedėti plikų nuorodų.Nėra aišku, apie ką geros žinios.Ten yra 19 skaidrių prezentacija.

                            Comment


                              Susisiekimo ministerijos 2021.12.03 d. pristatyta nauja Kelių plėtros strategija iki 2035 metų.
                              Ji savo struktūra labai primena ankstesnę Lietuvos automobilių kelių direkcijos (LAKD) 2019.05.30 d. paviešintą Kelių priežiūros ir plėtros strategiją iki 2035 metų,

                              Palyginkime, kaip per 2½ metų pasikeitė A16 tarp Vilniaus ir Trakų vizijos:

                              LAKD strategija-2019
                              Atkarpą nuo Vilnaius m. ribos iki Trakų numatyta rekonstruoti iki 2035 metų


                              Yra ir užuomina apie Trakų aplinkkelį "po 2035 metų"


                              https://lakd.lrv.lt/lt/naujienos/ilg...-tinklo-pletra
                              https://sumin.lrv.lt/lt/teisine-info...tra-iki-2035-m


                              LR susisiekimo ministerijos ir LAKD strategija-2021
                              Kalbama tik apie Galvės gatvės atkarpos rekonstrukciją. apie terminus ir pinigus nekalbama
                              Apie kelio iki Trakų rekonstrukciją nekalbanma net per ateinančisu 14 metų, o apie Trakų aplinkkelį išvis užmiršta

                              https://sumin.lrv.lt/lt/naujienos/su...ija-iki-2035-m
                              https://www.slideshare.net/Susisiekimoministeri/marius-skuodis-pristat-alies-keli-pltros-strategija-iki-2035-m


                              Tie antraščių kūrėjai, kurie kalba kad dabar bus "iki Trakų be spūsčių" turbūt niekad nėra važiavę savaitgalį 15 km kolonoje iki Trakų 40-50 km/ val. .
                              Yra visiškas Susiekimo ministerijso marazmas, kad net vizijose nėra numatoma rekonstuoti kelią nuo Vilniaus ribos iki Trakų.

                              Jokio darbų tęstinumo.

                              Kodėl startegijoje iššoko Galvės gatvė be pinigų ir terminų, nesunku atspėti - juk tai "humanitarinė pagalba" miesto bendrapartiečiams, kurie per 5-6 metus absoliučiai nieko nenuveikė gatvių pralaidumui didinti.

                              O kodėl atsisakoma kelio rekonstrukcijos nuo Vilnaius miesto ribos iki Trakų, sunku rasti racionalių priežasčių. Nebent tai saldus kerštas pirimtakui Jaroslavui, kuris kaip tik gyvena Trakų rajone. O tai, kad nesant raconalių priežasčių nebus rekonstruojamas kelias A16 iki pačių Trakų , kasdien ir toliaui kentės tūkstančiai vairuotojų.

                              Comment


                                Jiems galvose negerai. Trakų pietinis aplinkkelis labai reikalingas, o tarp jo ir Vilniaus turi būti 4 eismo juostų nepertraukiamo eismo kelias.

                                Kas dar labiau piktina, tai, kad visiems šiems 15 projektų įgyvendinti netaip ir daug reikia - 300 mln. Kai turint galvoje, jei neklystu, ale pandemijos pasekmėms šalinti buvo pasiskolinta berods apie 4 mlrd ir dar papildomai apie 2 mlrd gauta iš berods ES struktūrų tiesiogiai su pandemija tvarkytis... Blin, nu jei kasmet skolinatės, tai pasikolinkite kokį 1 mlrd ir VISĄ jį skirkite pagaliau tokioms situacijoms ir pagrindiniams LT keliams sutvarkyti, o tada spręskite kitas problemas. Tuo labiau, kad tuo metu kai spręsi kitas problemas ir bus visokių krizių laikotarpiai - ta visa šviežia infrastruktūra bus galima naudotis ir ji skatins ekonomiką.

                                Manau geras pavyzdys kaip nutiko su Utenos plento rekonstrukcija - dar 2006 pradėtas tvarkyti, bet tvarkymas sustabdytas, nes matai krizė prasidėjo. Kuo visa tai išvirto mes žinome. O jei būtų pasiskolinta ir būtų rekonstruotas per krizę, tai netik visą šį laiką galėtume tuo keliu naudotis, bet ir jo darbai būtų padėję įmonėms įveikti krizę ir dar ekonomiką būtų skatinama (mačiau verslas net raštus rašo dėl Utenos kelio būklės - sako investuotojai atsisako ateiti būtent dėl jo prastumo...).

                                Comment


                                  Parašė spekas Rodyti pranešimą
                                  Jiems galvose negerai. Trakų pietinis aplinkkelis labai reikalingas, o tarp jo ir Vilniaus turi būti 4 eismo juostų nepertraukiamo eismo kelias.

                                  Kas dar labiau piktina, tai, kad visiems šiems 15 projektų įgyvendinti netaip ir daug reikia - 300 mln. Kai turint galvoje, jei neklystu, ale pandemijos pasekmėms šalinti buvo pasiskolinta berods apie 4 mlrd ir dar papildomai apie 2 mlrd gauta iš berods ES struktūrų tiesiogiai su pandemija tvarkytis... Blin, nu jei kasmet skolinatės, tai pasikolinkite kokį 1 mlrd ir VISĄ jį skirkite pagaliau tokioms situacijoms ir pagrindiniams LT keliams sutvarkyti, o tada spręskite kitas problemas. Tuo labiau, kad tuo metu kai spręsi kitas problemas ir bus visokių krizių laikotarpiai - ta visa šviežia infrastruktūra bus galima naudotis ir ji skatins ekonomiką.

                                  Manau geras pavyzdys kaip nutiko su Utenos plento rekonstrukcija - dar 2006 pradėtas tvarkyti, bet tvarkymas sustabdytas, nes matai krizė prasidėjo. Kuo visa tai išvirto mes žinome. O jei būtų pasiskolinta ir būtų rekonstruotas per krizę, tai netik visą šį laiką galėtume tuo keliu naudotis, bet ir jo darbai būtų padėję įmonėms įveikti krizę ir dar ekonomiką būtų skatinama (mačiau verslas net raštus rašo dėl Utenos kelio būklės - sako investuotojai atsisako ateiti būtent dėl jo prastumo...).
                                  Turint mintyje, kad (neproporcinga) dalis tų 2020-aisiais pasiskolintų pinigų prašapo Trakų rajone, tas jūsų pasipiktinimas yra nelabai tikslus - keliai Trakų rajone jau yra, ar bent turėtų būti

                                  Dar toks, retorinis klausimas - o jei mes nuo 2006 sėkmingai (reiktų įvertinti sužalotus ir žuvusius) važinėjame be tų 4 juostų asfalto laukų, gal mums nelabai jų ir reikia?
                                  (galimybė konkrečiam vairuotojui, ar net dideliai daliai jų, greičiau nuvažiuoti nuo taško A iki taško B nėra viešasis gėris per se)

                                  Comment


                                    Parašė vėkas Rodyti pranešimą
                                    Dar toks, retorinis klausimas - o jei mes nuo 2006 sėkmingai (reiktų įvertinti sužalotus ir žuvusius) važinėjame be tų 4 juostų asfalto laukų,
                                    Savo ruožtu retorinis klausimas, ar teko važiuoti tuo keliu kokį nors savaitgalį, kai kolona važiuoja 40 km/h greičiu .
                                    Gal išvis reikėtų pasitenkinti senuoju keliu RK 4727 Mūrinė Vokė - Lentvaris - Trakai - tai būtų dar viena siaurinimo "sėkmės istorija" - juk tas kelais dar siauresnis už A16 ir kilometrą yra po greičio ribojimo kalnelį.

                                    Parašė vėkas Rodyti pranešimą
                                    Turint mintyje, kad (neproporcinga) dalis tų 2020-aisiais pasiskolintų pinigų prašapo Trakų rajone, tas jūsų pasipiktinimas yra nelabai tikslus - keliai Trakų rajone jau yra, ar bent turėtų būti
                                    Dabar aišku, kad kad tai ne absursdiškas tęstinumo nebuvimas, kai prie vieno vienas ministro planuojama rekonstruoti kelią NUO Vilniaus m. / Trakų r. ribos iki Trakų ., o prie kito ministro - nuo A1 autostrados IKI Vilniaus miesto / Trakų r. ribos. Kas gali paneigtri, kad racionali priežastis yra saviškių palaikyumas (nes Vilniuje yra sava partija) ir saldus kerštas buv. ministrui Jarekui ir "jo" Trakams. Nesvarbu, kad rajonas prie LAKD pinigų neprisiliečia, ir nesvarbu, kad 2019 m. LAKD planai buvo sukurti ne prie Jareko, o prie dar ankstesnio ministro,

                                    Kai kol kas dar esamas ministras remiasi tokiais niekais planuodamas strategiją, tai nėra keista, kad nelieka laiko pasidomėti svarbesniais dalykais,
                                    Bet apie tai temoje "Sustok, traukiny, ar mano fleitos garso tu nebegirdi".

                                    Comment


                                      Parašė Romas Rodyti pranešimą
                                      Savo ruožtu retorinis klausimas, ar teko važiuoti tuo keliu kokį nors savaitgalį, kai kolona važiuoja 40 km/h greičiu .
                                      Gal išvis reikėtų pasitenkinti senuoju keliu RK 4727 Mūrinė Vokė - Lentvaris - Trakai - tai būtų dar viena siaurinimo "sėkmės istorija" - juk tas kelais dar siauresnis už A16 ir kilometrą yra po greičio ribojimo kalnelį.



                                      Dabar aišku, kad kad tai ne absursdiškas tęstinumo nebuvimas, kai prie vieno vienas ministro planuojama rekonstruoti kelią NUO Vilniaus m. / Trakų r. ribos iki Trakų ., o prie kito ministro - nuo A1 autostrados IKI Vilniaus miesto / Trakų r. ribos. Kas gali paneigtri, kad racionali priežastis yra saviškių palaikyumas (nes Vilniuje yra sava partija) ir saldus kerštas buv. ministrui Jarekui ir "jo" Trakams. Nesvarbu, kad rajonas prie LAKD pinigų neprisiliečia, ir nesvarbu, kad 2019 m. LAKD planai buvo sukurti ne prie Jareko, o prie dar ankstesnio ministro,

                                      Kai kol kas dar esamas ministras remiasi tokiais niekais planuodamas strategiją, tai nėra keista, kad nelieka laiko pasidomėti svarbesniais dalykais,
                                      Bet apie tai temoje "Sustok, traukiny, ar mano fleitos garso tu nebegirdi".
                                      Taip, važiuoti teko - parašiau pastabą: judėjimo greitis nėra viešoji vertybė per se. Sugaišęs papildomas 5 minutes reikšmingo nuostolio nepatyriau, juolab savaitgalį.

                                      Iš esmės bet kas galėtų paneigti šiuos samprotavimus - "correlation does not imply causation".

                                      Comment


                                        Tam ruože, manau, būtų didžiausia nauda saugumui išspręsti kairio posūkio problemą. Tam būtų gerai, keletas skirtingų lygių sankryžų. Šiaip 2x2 irgi būtų gerai vardan komforto, kad bet kada galėtum aplenkti. Galima net be kelkraščių nutiesti ir palikti 100 km/h, vis tiek jie dažnai naudojami ne pagal paskirtį Lietuvoje.

                                        Comment


                                          Nereikia velti i viena kruva miesto keliu siaurinima iki STR'iniu standartu ir juostu skaiciaus uzmiescio keliuose. Esminis dalykas sioje situacijoje yra juostu skaicius. Esamas kelias be jokiu burtininku ir skaiciavimu, aisku kad nesusitvarko su dabartiniu srautu. Joks papildomas VT sia kryptimi nenusimato, tad vienintele iseitis yra daryti 2x2 kelia su atmuseju per viduri, kaip tai buvo padaryta su Kirtimu g. arba platesne zalia juosta. Visu pirma tai yra zymiai saugiau. Vien del saugumo, o ne del greicio, kuris bendrai nepadides del atsiradusiu keliu sviesoforiniu sankryzu, reikia ta kelia padaryti 2x2.
                                          Lygiai taip pat kaip ir reikia daryti 2x2 Nemencines plenta iki galo.
                                          Paskutinis taisė SoulMulticast; 2021.12.13, 02:15.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X