Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vėluojantys Vilniaus infrastruktūros projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #41
    Gal kas pamenat ar visada Konstitucijos pr. buvo C kategorijos? Tuskulėnų g., Žirmūnų g., T. Narbuto g.- B kategorijos

    Click image for larger version

Name:	Capture.JPG
Views:	1202
Size:	127,8 kB
ID:	1918219

    Comment


      #42
      Panašu, kad buvo B kategorija. Tačiau ji riboja viską. C kategorija savivaldybei atriša rankas.

      Čia 2007 planas...

      https://vilnius.lt/wp-content/upload...ategorijos.png
      Paskutinis taisė Romas; 2021.10.07, 21:40.

      Comment


        #43
        Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
        Panašu, kad buvo B kategorija. Tačiau ji riboja viską.
        C kategorija savivaldybei atriša rankas.
        Čia 2007 planas...

        https://vilnius.lt/wp-content/upload...ategorijos.png
        C kategorija savivaldybei gal ir atriša rankas - leidžia užrišti viską ir nieko nedaryti, kad gerėtų eismas.

        Čia gatvių kategorijos pagal 2020 m. Vilniaus bendrąjį planą
        Raudona -A kategotrija, Mėlyna - B, žalia -C

        https://vilnius.lt/lt/miesto-pletra/...o-sprendiniai/
        https://vilnius.lt/wp-content/upload...2020-01-29.pdf

        Tas pats kategorijos keitimas ir su Šiaurine gatve.
        Panašių pakeitimų galima paieškoti ir daugiau.
        Žirmūnų gatvei prie pat gyvenamųjų namų paliko B kategoriją.
        O Kareivių gatvei "pagerino kategoriją iš C į B ir davė leidimą šalia pastattyti 500 butų o kitoje gatvės pusėje -.davė leidimą konvertuoti Kuro aparatūros gamyklą į "poilsio patalpas". Abuiejų teritorijų išvažiavimai į Kareivių gatvę.
        Tuskulėnų gatvė su iškiliosiomis pėsčiųjų perėjomis ir įvažiavimais į keimus irgi kažkokiu būdu pavirto į B kategoriją.

        Tiesą sakant, koks skirtumas, kokios gatvės ši savivaldybė nė nepradės tiesti ar rekonstruoti - A, B, C ar Š kategorijos.
        Nors su Š gatvių kategorija (kai nieko nedaroma) Vilniuje visai neblogi reikalai.
        Paskutinis taisė Romas; 2021.10.08, 06:57.

        Comment


          #44
          Parašė Romas
          Tas pats kategorijos keitimas ir su Šiaurine gatve.
          Panašių pakeitimų galima paieškoti ir daugiau.
          Žirmūnų gatvei prie pat gyvenamųjų namų paliko B kategoriją.
          O Kareivių gatvei "pagerino kategoriją iš C į B ir davė leidimą šalia pastattyti 500 butų o kitoje gatvės pusėje -.davė leidimą konvertuoti Kuro aparatūros gamyklą į "poilsio patalpas". Abuiejų teritorijų išvažiavimai į Karievių gatvę.
          .
          Antakalnio g. negali važiuoti sunkvežimiai. Natūralu, kad reikia jungties su Olandų g. Tai Žirmūnų, darbininkiška/neelitinė gatvė gavo sunkvežimius.

          Su Šiaurine yra klaida. Ozo g. yra stadionas. Jei žmogus iš Pabradės, Nemenčinės važiuoja į Kauną, jam reikia kirsti tranzitu Vilnių. Ne pro stadioną, ne pro Ozą, ne pro Akropolį jis turi važiuoti. 2023 rinkimai, nauja valdžia ir atitaisys.

          Konstitucijos g. visgi tranzito nereik. Upės slėnis, sunkiai sklaidosi dujos. Kaip ir pritarčiau keitimui B > C. Bet tik su sąlyga, kad Šiaurinė tampa B.

          Comment


            #45
            Parašė Fulgur Rodyti pranešimą

            Antakalnio g. negali važiuoti sunkvežimiai. Natūralu, kad reikia jungties su Olandų g. Tai Žirmūnų, darbininkiška/neelitinė gatvė gavo sunkvežimius.

            Su Šiaurine yra klaida. Ozo g. yra stadionas. Jei žmogus iš Pabradės, Nemenčinės važiuoja į Kauną, jam reikia kirsti tranzitu Vilnių. Ne pro stadioną, ne pro Ozą, ne pro Akropolį jis turi važiuoti. 2023 rinkimai, nauja valdžia ir atitaisys.

            Konstitucijos g. visgi tranzito nereik. Upės slėnis, sunkiai sklaidosi dujos. Kaip ir pritarčiau keitimui B > C. Bet tik su sąlyga, kad Šiaurinė tampa B.
            Šiaurinė g. realiai tėra reikalinga tik kaip alternatyva vidiniam miesto srautui Ateities ir Ozo g., kad ten spūstis apmažinti, tai nieko blogo, kad ji bus žemos kategorijos.
            Iš Nemenčinės ar Pabradės važiuoja šiuo maršrutu, ypač dabar, kai A14 rekonstruotas iki tos Nemenčinėlės:

            Click image for larger version

Name:	Untitled.png
Views:	2504
Size:	328,7 kB
ID:	1918279
            Flickr

            Comment


              #46
              Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

              Iš Nemenčinės gal ir važiuoja, iš Pabradės ir toliau važiuoja nebent tie, kuriems reikia į Santariškes. Kitu atveju visi važiuoja per Nemenčinės pl., nes tiesiog gaunasi arčiau, ir dažnai greičiau, negu važiuot pro KK108 vingius.
              Norėjau tą patį rašyt.
              Pridėčiau, kad A14-Nemenčinė atkarpa aktyviai užsistatinėja ir gyventojai reikalauja greičio mažinimo priemonių. Ten bus ištisinė gyvenvietė/namai iki kol pastatys Šiaurinę gatvę (iki 2030).

              Comment


                #47

                Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                Šiaurinė g. realiai tėra reikalinga tik kaip alternatyva vidiniam miesto srautui Ateities ir Ozo g., kad ten spūstis apmažinti, tai nieko blogo, kad ji bus žemos kategorijos.
                Iš Nemenčinės ar Pabradės važiuoja šiuo maršrutu, ypač dabar, kai A14 rekonstruotas iki tos Nemenčinėlės:
                Užkliuvo žodis TIK. Vilnius yra Lietuvos pakraštyje ir čia natūraliai yra mažesnis srautas nei Kaune per kokį nors Kleboniškio tiltą.
                Gal kur nors yra skaičiai, kiek yra tranzito. Tačiau pirmiausiai turi būti sprendžiamos miesto transporto problemos, kurių paspirtukai neišspręs.

                Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                Pridėčiau, kad A14-Nemenčinė atkarpa aktyviai užsistatinėja ir gyventojai reikalauja greičio mažinimo priemonių. Ten bus ištisinė gyvenvietė/namai iki kol pastatys Šiaurinę gatvę (iki 2030).
                Propaguoti "aplinkkelį" 108 kelią, kol jis eina per Nemenčinės miesto ir Maišiagalos miestelio vidurį, yra ne visai sąžininga tų miestelių gyventojų atžvilgiu
                Dar prieš 12-15 metų sukurtuose apskričių ir rajonų bendruosiuose planuose buvo numatyti Nemenčinės ir Maišiagalos aplinkkeliai. Tačiau tai bus gal kokiais 2221 metais, nes per 30 metų Lietuvoje nutiesti vos 4 nauji aplinkkeliai.
                Tačiau 108 kelias turi atskirą temą.

                Comment


                  #48
                  Eilinis kartas kai įsivaizduojama, kad pakeitus gatvę kitkas susitvarkys savaime. Ar kas nors be infrastruktūros fanų suprastų kad Upės gatvė D kategorijos? Nemanau.

                  Comment


                    #49
                    Lrytas.lt 2021.10.06

                    Į niekur vedančio viaduko istorija Vilniuje:
                    kaip viskas atrodys po rekonstrukcijos
                    Stūksančio virš Vilniaus vakarinio aplinkkelio ir vedančio į niekur viaduko istorija tęsiasi. Kol Vilniaus miesto savivaldybės atstovai žada, kad sutvarkys prieigas, esančias Vilniaus miesto savivaldybės ribose, rajono dalyje esančių prieigų likimas lieka neaiškus.(...)

                    „Vilniaus rajono savivaldybė nesiriboja su Vilniaus vakariniu aplinkkeliu, todėl negali suprojektuoti ir įrengti kitą viaduko virš Vilniaus vakarinio aplinkkelio pusę. Pažymime, kad eismo jungtis nuo Dvaro g. iki Helsinkio g., vedanti iki Vakarinio aplinkkelio, nėra įtraukta į Vilniaus rajono savivaldybės vietinės reikšmės kelių ir gatvių sąrašą. Dvaro g. yra VĮ Lietuvos automobilių kelių direkcijos balanse ir direkcija kaip kelio valdytojas tvarko, prižiūri ir vykdo projektavimo darbus minėtoje gatvėje“, – komentuoja Vilniaus rajono savivaldybės atstovai.

                    „Šiuo metu yra rengiamas valstybinės reikšmės rajoninio kelio Nr. 5241 Buivydiškės–Zujūnai ruožo nuo 1,500 iki 3,560 km rekonstravimo projektas“, – sako Saulius Jansonas, Lietuvos automobilių kelių direkcijos Tarptautinių ryšių ir komunikacijos skyriaus komunikacijos vadybininkas. Rekonstrukcijos metu bus sutvarkytos Dvaro ir Buivydiškių gatvės.

                    Rekonstrukcijos metu bus įrengiamos 2 eismo juostos skirtingomis kryptimis, kiekvienos eismo juostos plotis – 3,25 m (abiejų juostų ilgis – 6,5 m).

                    Iš Dvaro gatvės galima patekti į Helsinkio gatvę, kurios rekonstravimo projektas neapima. Tai reiškia, kad kol kas niekas nesiruošia tvarkyti Helsinkio g. atkarpos, esančios Vilniaus rajono savivaldybės ribose.

                    http://www.lrytas.lt/auto/saugus-eis...cijos-20855103

                    Comment


                      #50
                      Parašė vėkas Rodyti pranešimą

                      Matyt čia teks statyt laikiną būstą ir apgyvendinti sąlyginį "skvernelį" - kitaip Vilniaus rajono savivaldybėj gatvių statyba nevyksta
                      Kad čia Vilniaus miestas tiek vienoje, tiek kitoje aplinkkelio pusėje. Taip pat tas viadukas realiai reikalingas tik tiems keliems kvartalams esantiems tarp aplinkkelio ir tvenkinių, tai VMS turėtų įpareigoti vystytojus sutvarkyti prieigas.

                      Click image for larger version

Name:	Untitled.png
Views:	3486
Size:	2,23 MB
ID:	1919608
                      Attached Files
                      Flickr

                      Comment


                        #51
                        Parašė vėkas Rodyti pranešimą
                        Matyt čia teks statyt laikiną būstą ir apgyvendinti sąlyginį "skvernelį" - kitaip Vilniaus rajono savivaldybėj gatvių statyba nevyksta
                        Žurnalistė turbūt nežiūrėjo į žemėlapį su administracinėmis ribomis ir bandė dirbtinai eskaluoti nesamą priešpriešą tarp Vilniaus miesto ir rajono.
                        ​​​​​
                        Miestas kelis šimtus metrų yra ir kitoje Helsinkio g. viaduko pusėje.

                        Comment


                          #52
                          Parašė Romas Rodyti pranešimą

                          Žurnalistė turbūt nežiūrėjo į žemėlapį su administracinėmis ribomis ir bandė dirbtinai eskaluoti nesamą priešpriešą tarp Vilniaus miesto ir rajono.
                          ​​​​​
                          Miestas kelis šimtus metrų yra ir kitoje Helsinkio g. viaduko pusėje.
                          Kalba eina apie šį žvyrkelį, kurio Vilniaus rajono sav. kol kas neprioritizuoja ir tai tikriausiai nėra LAKD dalis (su Dvaro g. rekonstrukcija nebus tvarkoma). Vilniaus mieste dalis projektuojama, dalyje kažkoks statybos leidimas yra, o rytinėje viaduko pusėje kol kas nieko apie jungtį su Talino g.

                          Click image for larger version  Name:	Untitled.jpg Views:	0 Size:	522,3 kB ID:	1919692

                          Click image for larger version  Name:	Untitled 2.jpg Views:	0 Size:	202,7 kB ID:	1919693
                          Attached Files
                          Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

                          Comment


                            #53
                            Sąžiningai nesuprantu problemos, na niekas nesiruošia to gabaliuko Vilniaus rajono savivaldybės ribose tvarkyti na ir dzin, tai ko VMS stabdo savo dalį?

                            Comment


                              #54
                              Temą papildyta dviem įstrigusiais projektais šiaurės vakarinėje miesto dalyje:
                              Tarandės viadukas. Plačiau - temoje apie Ukmergės gatvę.
                              Helsinkio g. viadukas į niekur, teoriškai kažkada sujungiantis Justiniškės ir Buivydiškės. Plačiau - temoje apie Vakarinio aplinkkelio III etapą.

                              Comment


                                #55
                                Kadangi šiemet stebėtinai daug projektų pajudėjo iš mirties taško, tai siūlau išbraukti iš sąrašo ( digital ):
                                • Smalinės g. pratęsimą po Pilaitės pr. viadukais (bet pridėti Smalines gatvę prie nebetiesiamų Pilaitės gatvių)
                                • Narbuto dviračių taką
                                • Ozo g. A juostą nuo Akropolio iki Ozo
                                • Kareivių g. A juostą nuo Verkių g. iki Kalvarijų g.
                                • Kalvarijų g. A juostas (kur šiaip turėjo būti pilnas gatvės remontas bet tiek to)
                                Prie sąrašo reikėtų pridėti Tarandės viaduką - projektas yra jau daug metų, bet niekas nejuda. Lygiai kaip ir Konstitucijos prospekto rekonstrukcija - triukšmo buvo labai daug, keletas žalių vizualizacijų, bet iš veiksmo - tik medelių sodinimas gatvės skiriamojoje juostoje.

                                Gali būti, kad kitąmet atsiras Karaliaučiaus gatvės atkarpa nuo Pilaitės prospekto iki Gilijos gatvės - Omberg pradėjo statyti ''Vyšnių sodą'' ir finansavo šios atkarpos projekto rengimą.

                                Įdomu, kaip VMS sekėsi derėtis dėl Nemenčinės ir Trakų plentų perdavimo LAKDui - nėra sąžininga, kad miestas turi mokėti už kelionės gerinimą rajono gyventojams.
                                Paskutinis taisė Pilaitis; 2022.10.02, 17:33.

                                Comment


                                  #56
                                  Pagaliau prasidės Gilužio gatvės tvarkymas: nebus išsaugoti 203 medžiai
                                  Vilniaus miesto savivaldybė praneša, jog Pilaitėje bus tiesiama daugiau nei 400 m Gilužio gatvės atkarpa (B kategorijos kelias) nuo Pilaitės pr. iki Padekaniškių g. Šalia bus nutiestas dviračių takas, pėsčiųjų takas, projektuojamos autobusų sustojimo stotelės, gatvės atkarpa bus apželdinta medžiais ir krūmais.

                                  Kadangi šioje gatvės atkarpoje projektuojami nauji, paviršinių nuotekų tinklai, teritorijoje nebus išsaugoti 203 nesaugotini medžiai.


                                  Pataisymas - ne iki Padekaniškių, o iki Piliakalnio gatvės.

                                  Comment


                                    #57
                                    Man tai visai neaišku kas ir ką čia ties. Buvo du atskiri projektai, vienas sankryžai su Pilaitės pr., kitas dalies Gilužio g. atkarpai. Iki Padekaniškių g. yra kiek daugiau nei 130 metrų, o vaizde pažymėta atkarpa yra beveik 600 metrų. Sankryžos projektas leidimo lyg ir neturi (arba man nepavyksta jo rasti)...

                                    Ir galiausiai nemačiau jokio viešo pirkimo gatvės statyboms. Nebent statys privatininkas?

                                    Comment


                                      #58
                                      Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                                      Ir galiausiai nemačiau jokio viešo pirkimo gatvės statyboms. Nebent statys privatininkas?
                                      Nėra taip, kad šios atkarpos statybą finansuos Gilužio rivjeros statytojas?

                                      Comment


                                        #59
                                        Man atrodo čia prigrybauta su info pateikimu. Buvo projektiniai pasiūlymai dėl nuotekų tinklų įrengimo toje atkarpoje, kuriuos finansuoja UAB "pilaitės kalvos". Tai čia pirmieji darbai, o kol juos padarys tai nebent spės išjudinti ir kitus etapus, ką kiti pavadintų gatvės statybom.
                                        Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

                                        Comment

                                        Working...
                                        X