Aš tai siūlau emocijas padėti į šalį, išklausyti EVC argumentus, nuvykti į centrą ir tada daryti išvadas.
Kadangi esu įsigilinęs į šviesoforų įrengimo norminius dokumentus, tiek lietuviškus, tiek vokiškus, galiu pasakyti, kad eismo pralaidumui kiša koją ir iš dalies sovietinės kelių eismo taisyklės, nes realiai neįmanoma numatyti kai kurių šviesoforų signalizavimo būdų, kurie naudojami Vokietijoje ir labai pasitarnauja eismo pralaidumui, pvz.: ankstintasis iš dalies apsaugotas kairysis posūkis, iš dalies apsaugotas dešinysis posūkis. Be to, Lietuvoje viešasis transportas neturi atskirų šviesoforų, kas užkemša sankryžas.
Kadangi esu įsigilinęs į šviesoforų įrengimo norminius dokumentus, tiek lietuviškus, tiek vokiškus, galiu pasakyti, kad eismo pralaidumui kiša koją ir iš dalies sovietinės kelių eismo taisyklės, nes realiai neįmanoma numatyti kai kurių šviesoforų signalizavimo būdų, kurie naudojami Vokietijoje ir labai pasitarnauja eismo pralaidumui, pvz.: ankstintasis iš dalies apsaugotas kairysis posūkis, iš dalies apsaugotas dešinysis posūkis. Be to, Lietuvoje viešasis transportas neturi atskirų šviesoforų, kas užkemša sankryžas.
Rasyk skunda kad sistema veikia ne taip kaip TAU to reikia, svieslentes neparaso TAU aktualios informacijos
??? Nepaisnat visko, tai svarbu. Mini kelių eismo taisyklių elektroninė versija. Čia tokiem, kurie tingi vartyt ir nežino, kad egzistuoja KET'e skyrius "Saugos diržų naudojimas". O tada būna, taip, vienas išsiteškė, nenukentėjo, nes buvo prisisegęs, kitur gi girta kompanija be diržų nuskrido, aj kaip liūdna,negyvi...
Comment