Gal jau kas ir sakitė apie CŠS: http://www.hnit-baltic.lt/hbgis/Docu...e_20060619.pdf
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus šviesoforai
Collapse
X
-
Notebooka minėjau, kad vienai sankryžai valdyti, metalinėje spintoje galėtų būt notebookas. Tad diegiant naują sistemą tereikėtų perkrauti to notebooko softą, o ne perstatinėti naujus stulpus. Nu nebesikartosiuParašė SPX Rodyti pranešimąCentralizuota sistema nėra jau toks paprastas dalykas. Nereikia galvoti, kad visi 200mln. tik laidams ir šviesoforams. Yra kuriama ir dispečerinė (nežinau gal ir kelios bus jos ateityje), reikalinga rimta kompiuterinė technika, o ne notebook'as kai čia kažkas minėjo. O dėl švieslentčių, tai teko nugirst, kad tik rimtose sankryžose ir mazguose bus (įtariu būsimose Šiarinės gatvės sankryžose su Kalvarijų, Justiniškių gatvėmis gali būti, bet ne vėliau kaip 2010). Beje, įšsimokėjimas už šią sistemą yra 14 metų.
O kas dėl dispečerinės abejoju ar čia yra tiek milijonų procesų, su kuriais nesusidorotų vienas kompas
Kas kito jei ten sėdi žmogus, kuris turi įsikišti į procesą, tuomet tiems operatoriams pastatykim dar keletą kompų.Paskutinis taisė Rimas_OK; 2007.07.31, 14:47.
Comment
-
Man tai apskritai tokie pasisakymai keistokai skamba. Notebook'ų kišimas į šviesoforų spintas būtų ne ką mažesnis pinigų švaistymas, nei tavo minimam šviesoforų keitimui. Šviesoforui valdyti tokios galios įtaisas tiesiog nėra reikalingas, o kainuoja jie irgi nepigiai. Apskritai tai, tas laidų išvedžiojimas yra greičiausiai šviesoforų jungimas į vieną tinklą, kas juos diegiant prieš daug ar kelerius metus tiesiog nebuvo aktualu ar nebuvo tam tinkamos infrastruktūros.Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimąNotebooka minėjau, kad vienai sankryžai valdyti, metalinėje spintoje galėtų būt notebookas. Tad diegiant naują sistemą tereikėtų perkrauti to notebooko softą, o ne perstatinėti naujus stulpus. Nu nebesikartosiu
O kas dėl dispečerinės abejoju ar čia yra tiek milijonų procesų, su kuriais nesusidorotų vienas kompas
Kas kito jei ten sėdi žmogus, kuris turi įsikišti į procesą, tuomet tiems operatoriams pastatykim dar keletą kompų.
Dėl dispečerinės reikalingumo galima pasiginčyti. Jei gerai pamenu, bus įrengti automatiniai transporto jutikliai, kurių kiekvieno priimamos informacijos apdorojimui prireiks nemažai išteklių ir apie vieną kompiuterį čia negali būti net kalbos.Mano galerija Flickr'yje
Comment
-
Taip, tai bus vieninga valdymo sistema. Valdymo centras turės užtikrinti:
Jau, šioje temoje, apie tai buvo rašoma čiakad eismas būtų reguliuojamas pagal esamą transporto situaciją, parinks konkrečioms situacijoms tinkamiausius eismo valdymo planus ir koordinuos šviesoforų veikimą*******
Miestai.net Fb
Comment
-
Neabejoju kad pamąstymai keistai skamba, bet tai yra samprotavaimai ir diskusija, kol neatsiras konkrečios informacijos, kaštų ir pan. Žinoma, galima tylėti ir įsivaizduoti kaip viskas puiku. Tą ir darome ne diskusijų aplinkoje.
Abejoju ar dabar šviesoforo spinta kainuoja labai pigiau už notebooka. O įdėti pradžioje kokią nors vienokią su niekuo nesuderinamą valdymo sistemą, o po to įdėti kokią nors kitokią valdymo sistemą sumoje kainuos tikrai brangiau už vienąsyk įmontuotą notebooką į kurį bet kada gali atvesti valdymo laidą ar jungti bevielį įrenginį iš dispečerinės. Bet čia jau galiu garantuoti, kad sumoje būtų pigiau ir absoliučiai nežinodamas jokių kainų.
Tuo labiau kad tikėtina, jog dabartinė sistema po 5 metų mum gali atsieiti brangiai, kai norint įjungti papildomą funkciją, reikės susimokėti Siemensui nemažą mokestį, kaip kad kadaise buvo Telekomui su Ericsono stotimis.
Be to, kiekvieno normalaus (šiuolaikinio) sankryžos šviesoforo laidai turi kolektoriaus principu sueiti į vieną spintą. Tad tolimesnis tobulinimo žingsnis ne naujų laidų vedžiojimas.
O jei naujame šviesofore, laidai buvo kitaip vedžioti tai tikrai už tą dabar turi atsakyti biurokratai. Nes apie į bendrą sistema integruojamus šviesoforus kalbama jau seniai, tad negalima teigti, kad niekas nieko nežinojo.
Comment
-
Dabartinė "dežinė" šviesoforų sistema Vilniuje yra sena, ir natūralu, kad ją diegiant prieš dešimtmečius, tokios suderinamumo problemos nebuvo planuotos. Sistemos keitimas nėra pigus, kadangi visada turi atsirasti reikalinga infrastruktūra, perkvalifikuotas personalas ir tam, kad ji atsipirktų, turi būti pertvarkomas visas šviesoforų tinklas. Jei prieš penkerius ir pan. metų būtų buvusi pertvarkyta visa šviesoforų sistema, tai šiandien, diegiant dabartinę sistemą, galėtume kalbėti apie kur kas didesnius lėšų švaistymus.Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimąAbejoju ar dabar šviesoforo spinta kainuoja labai pigiau už notebooka. O įdėti pradžioje kokią nors vienokią su niekuo nesuderinamą valdymo sistemą, o po to įdėti kokią nors kitokią valdymo sistemą sumoje kainuos tikrai brangiau už vienąsyk įmontuotą notebooką į kurį bet kada gali atvesti valdymo laidą ar jungti bevielį įrenginį iš dispečerinės. Bet čia jau galiu garantuoti, kad sumoje būtų pigiau ir absoliučiai nežinodamas jokių kainų.
Dabartinė sistema ir daroma tokia, kad viskas priklausytų nuo vieno valdymo centro, palaikomo techninės ir programinės įrangos ir personalo, taigi dabar apie tai nėra jokios prasmės diskutuoti.Tuo labiau kad tikėtina, jog dabartinė sistema po 5 metų mum gali atsieiti brangiai, kai norint įjungti papildomą funkciją, reikės susimokėti Siemensui nemažą mokestį, kaip kad kadaise buvo Telekomui su Ericsono stotimis.
Kaip jau minėjau, apie tai kalbant turi būti išsiaiškintos senosios ir naujosios sistemos suderinamumo subtilybės, o dabar tai tik spekuliacijos niekuo nepagrįsta logika.Be to, kiekvieno normalaus (šiuolaikinio) sankryžos šviesoforo laidai turi kolektoriaus principu sueiti į vieną spintą. Tad tolimesnis tobulinimo žingsnis ne naujų laidų vedžiojimas.
O jei naujame šviesofore, laidai buvo kitaip vedžioti tai tikrai už tą dabar turi atsakyti biurokratai. Nes apie į bendrą sistema integruojamus šviesoforus kalbama jau seniai, tad negalima teigti, kad niekas nieko nežinojo.Mano galerija Flickr'yje
Comment
-
Nekalbu apie senovinius šviesoforus. Juos tikrai reikia keisti.Parašė Mantas Rodyti pranešimąDabartinė "dežinė" šviesoforų sistema Vilniuje yra sena, ir natūralu, kad ją diegiant prieš dešimtmečius, tokios suderinamumo problemos nebuvo planuotos.
Comment
-
Na, pasižvalgius dauguma šviesoforų nėra jau tokie nauji. Dauguma "naujų" statyti prieš 12 , 10 , 5 metus, kaikurie jau spėjo nublukti ir tt. Retai kada tenka matyti, kad tokių šviesoforų gaubtai būtų dažnai keičiami ar valomi. Šviesoforas irgi technika, o kaip žinia ir ji sensta
Beje, kiek teko pastebėti, tai keičiami ne visi laidai, o tik tam trikros atkarpos.
Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...
Comment
-
Moderni šviesoforų sistema Vilniuje – kitąmet
http://www.delfi.lt/news/economy/aut...hp?id=14160531Mano galerija Flickr'yje
Comment
-
Šis koridorių sąrašas ne per daugiausiai tepasako. Gana miglotai įsivaizduoju tuos koridorius. Galėjo bent kokį žemėlapį su jame pažymėtais šviesoforais, kurie bus valdomi iš centro, parodyti.Atsižvelgiant į transporto srautus ir eismo situaciją, mieste buvo nustatyti 6 transporto koridoriai, kuriuose aktualiausia įrengti centralizuotą eismo valdymo sistemą. Tai magistralės "Tarptautinis oro uostas–Žaliasis tiltas", "Žaliasis tiltas–Kalvarijų g.", "Žaliasis tiltas–Arsenalo g.–Antakalnio g.–Nemenčinės pl. (iki Saulėtekio al.)", "J. Basanavičiaus g. (nuo Švitrigailos g.)–Savanorių pr. (iki Riovonių g.)", "Vasario 16-osios g.–Tauro g.–Šopeno g.–Pylimo g.–Vilniaus g." ir Vilniaus miesto centrinė dalis.
Comment
-
Chuliganiškai naikinti manau nereikia, bet kažkas kažką turi daryti. Gal tuoj net kiekveinoje sankirtoje su kiemo keliukais pardės juos statyt???Parašė spirit Rodyti pranešimąSkelbiu šviesoforų naikinimo akciją. Norintieji gali prisijungt.
Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...
Comment
-
Liuks idėja, bet kažkaip atrodo, kad tie kas jį statė apie taip negalvojo.Parašė evvt Rodyti pranešimąButu visai naudingas tas sviesoforas jeigu didziaja laiko dali butu isjungtas.Ir tik po kokio renginio ar rungtyniu ji ijungtu kad reguliuotu zalia sviesa dideliam srautui is siemenso.Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...
Comment
-
Teko matyt siokius tokius popierius. Tokiu svieslenciu numatoma apie 10 ivairiose miesto vietose (Savanoriu, Laisves pr. prie spaudos rumu, Gelezinis Vilkas ties Vingio parku ir tuneliu, Dariaus ir Gireno su Eisiskiu ir berods Batoro g. prie ziedo). Nezinau kaip jos susije su transporto srautu reguliavimu ir kokias tiksliai funkcijas jos atliks, bet smagu, kad bent kazkas vyksta sia linkme.Parašė Kema Rodyti pranešimąSveiki drūti,
Pastebėjau (vieną važiuojant nuo aerouosto), o kitą Savanorių pr. pradžioje (gal ir daugiau yra), naujai statomas kažkokias švieslentes. Įdomu, ar čia susiję su ta modernia šviesoforų sistema?Paskutinis taisė Ginthus; 2008.04.22, 15:25.
Comment
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimąTeko matyt siokius tokius popierius. Tokiu svieslenciu numatoma apie 10 ivairiose miesto vietose (Savanoriu, Laisves pr. prie spaudos rumu, Gelezinis Vilkas ties Vingio parku ir tuneliu, Dariaus ir Gireno su Eisiskiu ir berods Batoro g. prie ziedo). Nezinau kaip jos susije su transporto srautu reguliavimu ir kokias tiksliai funkcijas jos atliks, bet smagu, kad bent kazkas vyksta sia linkme.
Na išties smagu. Pagal ekrano struktūrą nepanašu, kad ten galėtų rodyti visokias įklotų reklamas. Ir tikėkimės, kad rodys kažkokią svarbesnę informaciją, negu kiek šiame kelyje žuvo per šiuos metus.
gera gyventi gerai
Comment
-
Oro temperatūra 15 `CParašė Kema Rodyti pranešimąIr tikėkimės, kad rodys kažkokią svarbesnę informaciją, negu kiek šiame kelyje žuvo per šiuos metus.
Dangos temperatūra 17 `C
Prašome pasirinkti saugų greitį
(arba Prašome nešiukšlinti kelyje)
Comment
-
"Miesto centrą greičiau pasieksite pietiniu aplinkeliu"Parašė Kema Rodyti pranešimą
Na išties smagu. Pagal ekrano struktūrą nepanašu, kad ten galėtų rodyti visokias įklotų reklamas. Ir tikėkimės, kad rodys kažkokią svarbesnę informaciją, negu kiek šiame kelyje žuvo per šiuos metus.
"Eismo kamštyje Geležinio vilko gatvėje užtruksite bent 20 min."
O gal aš čia neregėtų dalykų tikiuosi?..
Comment

Comment