Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus šviesoforai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Kai skaitau atsiliepimus, kokį didžiulį efektą davė ta sistema, susidaro įspūdis, kad skaitau pranešimus iš kito miesto.


    Pora palyginimų su nesena praeitimi

    Anksčiau rytais iš Šeimyniškių g. pravažiavus Kalvarijų g. Konstitucijos prospekte visur buvo žalia šviesa.
    Kai pastatė naujus šviesoforus, po Kalvarijų g. iškart tenka sustoti ties savivaldybe.
    Nesuprantama, kodėl iš šoninių gatvelių (link Lvovo g.) rytais taip ilgai dega žalia šviesa - ten juk visas eismas vakarais.

    Šeimyniškių gatvėje kamščiai - dabar sankryža ties stadionu beveik visada užkimšta. Važiuojantys šalutine Rinktinės gatvė turbūt nuolat keikia sankryžą užkemšančias mašinas ir troleibusus.

    Padaryta viena gudrybė, kad Kalvarijų gatvė neužsikimštų ties savivaldybe ir žaliuoju tiltu - šviesoforas ties Ozo ir Kareivių g. sankryža "sureguliuotas" taip, kad jau prieš septynias viskas Kalvarijų gatvėje užkimšta iki pat "Rimi". Kai pradės rytais veikti šviesoforas Lukšio gatvėje, kamštis turbūt bus iki Santariškių.

    Vienintėlis santykinai teigiamas dalykas - kairysis posūkis ties Žalgirio / Rinktinės /Apkasų g. sankryža (sukantiems į Minties g.). Tačiau važiuojant nuo Apkasų g. žemyn geriau tą sankryžą aplenkti - ji tapo išvis nepravažiuojama.

    Comment


      Pamenu, žiniasklaidoje rašė, jog pastaruosius du mėnesius bus vykdomi bandymai su skirtingomis sankryžomis ir gatvių atkarpomis, bus bandomas jų pralaidumas, stebimi srautai. Taigi skundai dar kol kas nepagrįstai pilami naujajai sistemai.
      www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

      Comment


        Parašė amiko Rodyti pranešimą
        Pamenu, žiniasklaidoje rašė, jog pastaruosius du mėnesius bus vykdomi bandymai su skirtingomis sankryžomis ir gatvių atkarpomis, bus bandomas jų pralaidumas, stebimi srautai. Taigi skundai dar kol kas nepagrįstai pilami naujajai sistemai.
        Žiūrėjau laidą apie panašias sistemas, veikiančias Maskvoje. Rusų specialistai teigė, kad esant pertekliniams srautams bet kokios sistemos bejėgės - būtina fiziškai keisti gatvių, sankryžų struktūrą arba iš viso riboti eismą tam tikrose miesto dalyse. Mąstai, be abejo, pas mus skirtingi, bet esmė ta pati.

        Comment


          Parašė Romas Rodyti pranešimą
          Kai skaitau atsiliepimus, kokį didžiulį efektą davė ta sistema, susidaro įspūdis, kad skaitau pranešimus iš kito miesto.
          Kalvarijų, Šeimyniškių gatvės dar neįjungtos, taip kad neturėtum iš jų reikalaut stebuklų. Švitrigailos - Kudirkos g. kai pristatė daug naujų nesuderintų šviesoforų iki gegužės mėn. irgi blogai buvo...

          Comment


            Na norėčiau pasidžiaugti, kad jau kelintą kartą, piko metu (17.30 - 18.30) nėra to šuršulyno prie Operhauzo žiedo ir jo prieigose. Įdomu, ar čia taip efektyviai ta naujoji sistema veikia, ar čia man taip pasisekė. Kokie kitų pastebėjimai toje vietoje?
            gera gyventi gerai

            Comment


              Parašė Kema Rodyti pranešimą
              Na norėčiau pasidžiaugti, kad jau kelintą kartą, piko metu (17.30 - 18.30) nėra to šuršulyno prie Operhauzo žiedo ir jo prieigose. Įdomu, ar čia taip efektyviai ta naujoji sistema veikia, ar čia man taip pasisekė. Kokie kitų pastebėjimai toje vietoje?

              Sistema turbūt - pranešimuose spaudai Eismo vadas labai džiaugėsi dėl šitos vietos pirmosiomis dienomis tik įjungus sistemą...

              Vienok ir šiaip mano pastebėjimu automobilių kiekis mieste pamažėjęs - prasideda atostogos + kuro kainų poveikis gal jau pradeda jaustis.

              Comment


                Parašė Kema Rodyti pranešimą
                Kokie kitų pastebėjimai toje vietoje?
                Nežinau, kaip yra tiksliai toje vietoje, bet visoje trasoje piko metu, pagal mano pastebėjimus praėjusį penktadienį ir pirmadienį vakarinio piko metu, padėtis šiek tiek pasikeitė (pastebėjau padidėjusias eiles šalutinėse gatvėse), bet iš esmės nepagerėjo.
                Matosi, kad, esant pertekliniam srautui, gatvės ir sankryžos paprasčiausiai fiziškai nepraleidžia automobilių srauto. Koks skirtumas, kokia šviesele dega šviesoforas, jei iš visų pusių prisigrūdę. Šiek tiek situacija pagerėjo Naujininkuose, bet čia turbūt dėl dalinai atidaryto viaduko.
                Lauksim, kol sutvarkys kitas trasas.

                Comment


                  Kaip tik vakar, vidurdienį, apturėjau malonumą iš šalutinės gatvės. Reikėjo kirsti Švitrigailos g. iš Vivulskio. Mašinų prisirinkę nemažai, kas suka į kairę, turi praleisti tiesiai atvažiuojančius, kas į dešinę - pėsčiuosius. Taip per vieną ciklą pravažiuoja 1-2 mašinos, ir vėl sėdi rūkai. Kažkaip nelabai tie davikliai normaliai reaguoja į srautą, nes pagrindine gatve tik pavienės mašinos pralėkdavo.
                  gera gyventi gerai

                  Comment


                    Mano pastebėjimas, kad link Antakalnio kamščiai šiek tiek apmažėjo (na gal nevisai ant piko šią savaitę pataikau), tačiau iš priešingos pusės padidėjo (anksčiau niekad ties Karaliaus Mindaugo tiltu nuo Antakalnio kamščio nebūdavo, dabar pradeda formuotis).
                    P.

                    Comment


                      Siaip kadangi jau lyg ir vasara, moksleiviai baigia mokslus, studentam prasidejo sesija. Tai antakalnyje, sauletekyje ir jo apylinkese ganetinai stipriai sumazejo srautai, o ir visame mieste jauciasi "lengvumas nuo kamsciu".

                      Comment


                        Neperseniausiai teko nustebti – Antakalnio žiedas apstatytas šviesoforais. Įdomu kaip pakis eismas jame. Aišku privalumas tas, kad kamščių metu policininakms nebereikės reguliuoti.
                        Tuo pačiu kyla klausimas, ar tuomet neapsimokėjo ten padaryti paprasčiausios šviesoforais reguliuojamos sankryžos.
                        Nors geriausiai tai kamščius išspręstu viadukas

                        Comment


                          Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą
                          Tuo pačiu kyla klausimas, ar tuomet neapsimokėjo ten padaryti paprasčiausios šviesoforais reguliuojamos sankryžos.
                          Kaip gali apsimoketi daryti nauja sankryza (minimum po 3 juostas su sviesoforu sekcijomis i kaire ir i desine), kai galima tik pastatyti sviesoforus nekeiciant pacios sankryzos.
                          Na idomu bus pamatyti efekta.

                          Comment


                            ČIa aišku teoriniai pamąstymai, bet galbūt apsimokėtų daryt sankryžą (arba viaduką) be galimybės sukti kairėn.

                            Yra kiti variantai:
                            Nuo Žirmūnų žiedo "kairėn" greičiau važiuot Žirmūnų gatve nei Antakalnio. Nuo Kosciuškos gatvės "kairėn" galima iš anksto per Mindaugo tiltą, o ne Žirmūnų. Nuo Olandų gatvės "kairėn" per Maironio, arba tiesiai per upę ir Šeimyniškių g.
                            Turbūt didžiausia problema nuo Antakalnio gatvės kairėn.

                            Bet aišku pirmiausia reikia atlikti tyrimą, kiek dabar yra važiuojančių ratu aplink žiedą. Dar yra trulikai, bet jų maršrutus reikėtų pakoreguoti, kad važiuotų tiesiai, be mažiau posūkių, tada gal pradėtų greičiau judėt.

                            Comment


                              Kvailiausiai atrodo sviesoforai isvaziavime is ziedo - ziedo (ir ne tik) uzsikisimas garantuotas!

                              Comment


                                Parašė Pupsis Rodyti pranešimą
                                Kvailiausiai atrodo sviesoforai isvaziavime is ziedo - ziedo (ir ne tik) uzsikisimas garantuotas!

                                Nemanau kad dabar laikas kritikuoti. Daro gi ne tam, kad apsunkinti eismą, o atvirkščiai. Pagyvensim pamatysim

                                Comment


                                  Informacija iš eismo valdymo sistemos bus teikiama ir čia:
                                  http://www.sviesoforai.lt/

                                  Comment


                                    Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą
                                    ČIa aišku teoriniai pamąstymai, bet galbūt apsimokėtų daryt sankryžą (arba viaduką) be galimybės sukti kairėn.

                                    Yra kiti variantai:
                                    Nuo Žirmūnų žiedo "kairėn" greičiau važiuot Žirmūnų gatve nei Antakalnio. Nuo Kosciuškos gatvės "kairėn" galima iš anksto per Mindaugo tiltą, o ne Žirmūnų. Nuo Olandų gatvės "kairėn" per Maironio, arba tiesiai per upę ir Šeimyniškių g.
                                    Turbūt didžiausia problema nuo Antakalnio gatvės kairėn.

                                    Bet aišku pirmiausia reikia atlikti tyrimą, kiek dabar yra važiuojančių ratu aplink žiedą. Dar yra trulikai, bet jų maršrutus reikėtų pakoreguoti, kad važiuotų tiesiai, be mažiau posūkių, tada gal pradėtų greičiau judėt.
                                    labai nesigilindamas galiu pasakyt kad viadukui ten niekaip vietos nera..
                                    o svisoforais valdomi ziedai daugumoj knygu aprasyti ir veikia ten viskas normaliai..
                                    tik ar sistema bus tokia protinga kad atjungs juos kai ju nereiks t.y kai sukanciu i kaire bus apie 1000 per/h.. va cia tai klausimas ..
                                    faktas kad visi teisingai speja kad sistema neveikia perkrautose gatvese.. todel viskas priklausys nuo sedinciu prie pulto..

                                    gal kas ka girdejot apie tai kokie davikliai bus naudojami ir ar isvis jie bus naudojami, ar bus apdorojamas per kameras matomas vaizdas..

                                    Comment


                                      Parašė swindler Rodyti pranešimą
                                      labai nesigilindamas galiu pasakyt kad viadukui ten niekaip vietos nera..
                                      o svisoforais valdomi ziedai daugumoj knygu aprasyti ir veikia ten viskas normaliai..
                                      ...
                                      pradžioje dėl viaduko: į viršų nėra vietos, apačion prasikasti galima, susisiaurinant iki dviejų (nuo 4) važiavimo juostų. tačiau taip palengvėtų eismas tik važiuojantiems tiesiai Antakalnio Kosčiuškos gatvėmis ir tai tiesiog būtų laikinas sprendimas, t.y. sprendimas palengvinantis esamą padėtį, tačiau neturintis perspektyvos augant srautams.

                                      dabar dėl šviesoforų. kiek teko matyti užsieniuose žiedų su šviesoforais - visi jie buvo labai dideli ir į juos suvažiuodavo daugiau nei 4 gatvės (nors analogiška vieta galime laikyti žiedą prie operhauso). šiuo atveju, Antakalnio žiedo spindulys yra labai mažas ir kažkodėl nelabai tikiu, kad bus efektas, t.y. manau, kad žiedas virs paprasčiausia šviesoforine sankryža su "saugumo salele" viduryje, o tai praktiškai reiškia žingsnį atgal.
                                      Silpnoji lytis stipresnė už stipriają dėl stipriųjų silpnybės silpnajai

                                      Comment


                                        Parašė swindler Rodyti pranešimą
                                        labai nesigilindamas galiu pasakyt kad viadukui ten niekaip vietos nera..
                                        Jei, kaip rašiau, viadukas be galimybių sukti kairėn, tai vietos jam turėtų užtekt.

                                        Comment


                                          Buvo galima nujausti, kad Kalvarijų / Lukšio g. sankryžoje pastatytas šviesoforas prie gero neprives
                                          Foto 2008 06 15


                                          Šiandien popiet įjungė šviesoforą toje sankryžoje.
                                          Atsitiko tas, kas ir turėjo atsitikti - visiškai paralyžiuotas eismas Kalvarijų gatvėje.

                                          Ciklai visiškai nesureguliuoti - vienodai dega sukant į kairę iš Lukšio gatvės (ten visiškai niekas nesuka), sukantiems nuo Ozo g. pusės į kairę link Šiaurės miestelio ir važiuojantiems nuo centro Kalvarijų gatve.

                                          Toje vietoje visiškai nereikėjo šviesoforo - užtektų tik uždrausti posūkį į kairę iš Lukšio į Kalvarijų gatvę.
                                          Jei kam labai norėjosi pastatyti ten šviesoforą, užtektų sekcijos sukantiems į Lukšio g.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X