Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus šviesoforai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Neblogas straipsnis, bet pora klausimų kyla. Ar gali taip būti, kad žurnalistų spidometras tiesiog rodo 55 vietoje 50? Kažkur girdėjau tokią teoriją, kad spidometrai visada rodo didesnį greitį. Nu ir kitas dalykas, kad nelabai svarbu, ar ne piko metu važiuosi 15, ar 12 minučių. Kur kas įdomiau būtų matuoti piko metu. Dar ims ir paaiškės, kad laikas vis tiek bus netoli 15-20 minučių, tai tada iškart bus aišku, kad apsimokėjo. Ir išvis, ar įmanomas žaliasis koridorius abiem kryptim vienu metu? Man rodos, kad ne. Tiesiog piko metu turėtų veikti ta kryptim, kuria važiuoja dauguma mašinų.

    Comment


      Turėtų būti įmanoma, tačiau turbūt bus padaromas didesnis pralaidumas iš tos pusės iš kurios daugiau mašinų yra, t.y. ryte iš vienos, vakare iš kitos pusės daugiau mašinų bus praleidžiama.
      Vilnius yra nuostabus!

      Comment


        Gan aiškus rezultatas yra tas, kad iš šalutinių gatvių dabar patekti į Švitrigailos g. kur kas sunkiau.
        Tą buvo galima ir anksčiau padaryti, kad žalia iš šoninių g, degtų labai trumpai, tada Švitrigailos g. ir be gudrių sistemų atsikimštų, nes visi kaip ir dabar stovėtų šalutinėse gatvėse

        Comment


          Parašė balietis Rodyti pranešimą
          Ar gali taip būti, kad žurnalistų spidometras tiesiog rodo 55 vietoje 50? Kažkur girdėjau tokią teoriją, kad spidometrai visada rodo didesnį greitį.
          Tai ne teorija, o faktas. Spidometrų leistina nuokrypa - tik į didesnę pusę.

          Comment


            Bet jeigu ant mašinos, kurios standartiniai ratai yra R15, užsidedi R18, tai tikrai rodo mažesnį greitį.
            Vilnius yra nuostabus!

            Comment


              Parašė baltic Rodyti pranešimą
              Bet jeigu ant mašinos, kurios standartiniai ratai yra R15, užsidedi R18, tai tikrai rodo mažesnį greitį.
              Yra tame tiesos, bet tai daugiau nuo profilio priklauso, o ne nuo ratlankio. Aukštos padangos daugeliui netilps.

              Comment


                žodžiu, straipsnio apibendrinimas - jei kažkas rimčiau nebus dar pakeista, tai buvusi Vilniaus miesto taryba sėkmingai iššvaistė 145mln LTL? o šiaip tai aš nesuprantu, kodėl tas kainavo tiek daug. Juk čia praktiškai tik programavimas.

                Comment


                  Parašė somis Rodyti pranešimą
                  žodžiu, straipsnio apibendrinimas - jei kažkas rimčiau nebus dar pakeista, tai buvusi Vilniaus miesto taryba sėkmingai iššvaistė 145mln LTL? o šiaip tai aš nesuprantu, kodėl tas kainavo tiek daug. Juk čia praktiškai tik programavimas.
                  Tai anksčiau ir nebuvo ką programuot
                  Visas infrastruktūros parengimas (šviesoforų, kamerų pajungimas į bendrą tinklą didžiąją dalį kainavo). Kai infrastruktūra yra galima programuot.

                  Comment


                    nu tą aš suprantu. bet kai pagalvoji, tai čia projekto vertė yra daugmaž:
                    833 darbuotojų, dirbančių 10 metų atlyginimas.
                    arba 8330 darbuotojų metinis atlyginimas ou well. kam čia rūpi.
                    Noriu pasakyti, kad tie šviesoforai ir kontaktai buvo kažkokie brangūs.

                    Comment


                      važiavau šiuo maršrutu šeštadienio vakarą, tai nuo baltojo tilto iki baltupių norfos nuvažiavau nesustojęs prie nei vienos sankryžos
                      greitis svyravo tarp 50-60 (daugiau tikrai nespaudžiau)
                      tai mano manynu, bent jau ne piko metu tai šviesaforų sistema toje atkarpoje tikrai veikia

                      Comment


                        Nežinau dėl ko (gal tik žalios rodyklės uždėjimo), bet kamščiai Antakalnio gatvėje sumažėjo rytais (arba pasikeitė laikas ir nebeužtaikau) pastarasias 3 dienas.
                        P.

                        Comment


                          Parašė somis Rodyti pranešimą
                          žodžiu, straipsnio apibendrinimas - jei kažkas rimčiau nebus dar pakeista, tai buvusi Vilniaus miesto taryba sėkmingai iššvaistė 145mln LTL? o šiaip tai aš nesuprantu, kodėl tas kainavo tiek daug. Juk čia praktiškai tik programavimas.
                          Na kad tikrai ne tik programavimas. Tose visose gatvėse keičiami absoliučiai visi šviesoforai, statant naujus stulpus, bei vedžiojant naujus kabelius. Taip pat įrengta daug naujų šviesoforų ten kur jų nebuvo. Ties kiekvienu šviesoforu iš visų pusių pastatyti atskiri stulpai su davikliais.
                          Ir dar tos 12 švieslenčių. Nors jos tokios primityvokos ir be perspektyvų ateityje už tokią sumą galėjo įrengti normalius LED ekranus, tai būtų kur kas praktiškiau.
                          Tad kainos gaunasi išties nemažos, bet ar visa tai realiai gali siekti šimtus mln. tai abejotina

                          Comment


                            Parašė vap Rodyti pranešimą
                            ...kamščiai Antakalnio gatvėje sumažėjo rytais...
                            Eismo intensivuma reguliuoja OPEC...

                            Comment


                              Papasakosiu apie savo įspūdžius važiuojant atkarpa nuo naujininkų iki žaliojo tilto. Tuo maršrutu važinėju kasdieną, dažniausiai ne piko metu. Tačiau situacija yra labai stipriai pagerėjusi. Nuo Švitrigailos/Ševčenkos sankryžos iki žaliojo tilto galima nuvažiuoju per 8 min. Jei važiuoju po 22 val. praktiškai niekuomet nestoviu prie raudonos šviesos, visuomet veikia "koridorius", nepastebėjau ilgesnių prastovų važiuojant priešinga kryptimi.
                              Dar labai ženkliai pasikeitė važiavimo greitis iš Dariaus ir Girėno/Šaltkalvių sankryžos iki Švitrigailos/Ševčenkos, prie raudonos šviesos praktiškai nereikia laukti. Retkarčiais prie Švitrigailos ir Kauno gatvių sankryžos. Todėl nuvažiuoti atstumą trunka mažiau negu 8 min. Ankščiau šis laikas užtrukdavo iki 15 min. Pastabėjau, kad tikrai gerai sureguliuota atkarpa nuo Naujininkų iki Žaliojo.

                              Tas straipsnis atrodo neobejktyvus, nes nebuvo atsižvelgta į kelio darbus Panerių/Švitrigailos sankryžoj, kur mašinos iš dviejų juostų suvažiuoja į vieną, nes pilna duobių ir šiaip atvertų kelio dalių, kur kelias susiaurėja. Šios kliūtys atsirado neseniai, todėl keista, kad nėra įtrauktas tokios aplinkybės.

                              Situaciją visgi šioje atkarpoje reikėtų tobulinti. Ypatingai piko metu nuo Švitrigailos/Naugarduko, toliau Švitrigailos/Kauno ir Švitrigailos/Panerių sankryžose, nes vairuotojai dažnai važiuoja piko metu belekaip. Be to tose vietose susitelkia daug sunkiojo ir keleivinio transporto (fūros, autobusai), todėl jie nespėdami įvažiuoti degant žaliai sustabdo eistą stovėdami sankryžos viduryje, vairuotojų kultūra čia taip pat prisideda.

                              Suma sumarum, džaiugiuosi pastebimai pagerėjusia situacija ir sutaupytu laiku.

                              Comment


                                Parašė kasharas Rodyti pranešimą
                                važiavau šiuo maršrutu šeštadienio vakarą, tai nuo baltojo tilto iki baltupių norfos nuvažiavau nesustojęs prie nei vienos sankryžos
                                greitis svyravo tarp 50-60 (daugiau tikrai nespaudžiau)
                                tai mano manynu, bent jau ne piko metu tai šviesaforų sistema toje atkarpoje tikrai veikia
                                Šiaip jau veikiantis koridorius kol kas yra tik iki Žaliojo tilto. Kodėl toliau neteko sustot prie raudonos, tai įdomu, matyt labai pasisekė

                                Šiaip nuo Baltojo tilto iki Baltupių Norfos geriau jau važiuoti per kitą pusę (Tumo-Vaižganto->Lukiškių g.->Geležinio Vilko->J. Kazlausko). Ir greitis didesnis leidžiamas, ir šviesoforų iš viso tik 4 (vienas su žalia rodykle). Važiuojant per Kalvarijų gatvę - 15-20..

                                Comment


                                  Šeštadienį vieną raudoną dėmę pastebėjau - važiavau nuo upės link oro uosto. Sankryžoje su Gedo pr. pataikiau ant raudonos. Stovėdamas ten mačiau kaip užsidega žalia sankryžoje su Pamėnkalnio. Po kurio laiko kai sulaukiau žalios, turėjau spausti iki 70 km/h kad spėčiau prašokti jau mirksint žaliai šviesai.

                                  Važiaujant atgal dar blogiau - pstovėjus sankryžoje su Pamėnkalnio, teko vėl sustoti sankryžoje su Gedo pr.

                                  Dar yra ką tobulint...

                                  Comment


                                    Parašė zmagas Rodyti pranešimą
                                    Pastabėjau, kad tikrai gerai sureguliuota atkarpa nuo Naujininkų iki Žaliojo.
                                    Penktadieni apie 17.30 teko važiuoti nuo oro uosto iki Žaliojo. Užtrukom apie 47 min. Taip kad piko metu sistema nelabai padeda. kamštis buvo vos ne ištisinis nuo Naujininkų iki pat maršruto pabaigos. Keičiausia, kad šalutinės gatvės, kur anksčiau sangūdų nebuvo, irgi atrodė užkimštos. Nebent čia tokia juoda diena pasitaikė.
                                    Paskutinis taisė Sula; 2008.05.26, 08:08.

                                    Comment


                                      Parašė Qbazzz Rodyti pranešimą
                                      Šeštadienį vieną raudoną dėmę pastebėjau - važiavau nuo upės link oro uosto. Sankryžoje su Gedo pr. pataikiau ant raudonos. Stovėdamas ten mačiau kaip užsidega žalia sankryžoje su Pamėnkalnio. Po kurio laiko kai sulaukiau žalios, turėjau spausti iki 70 km/h kad spėčiau prašokti jau mirksint žaliai šviesai.
                                      Važiaujant atgal dar blogiau - pstovėjus sankryžoje su Pamėnkalnio, teko vėl sustoti sankryžoje su Gedo pr.
                                      Dar yra ką tobulint...
                                      Gal dėl to, kad tas šviesoforas dar nėra pakeistas? Nes kaip jau seniau buvo šnekėta, kad net poros metų senumo modernius skaitmeniniu būdu valdomus šviesoforus keičia dar naujesniais dar labiau skaitmeniniu būdu valdomais šviesoforais ta proga iš naujo klodami dar "modernesnius", nei 2 metų senumo kabelius B)

                                      Comment


                                        Patikėk, šitom gatvėm vaikštau ir važinėju kasdien - viskas šiemet buvo išrausta ir pakeista. Tai juk ir yra pirmasis, jau veikiantis (turintis veikti) koridorius.

                                        Comment


                                          Parašė John
                                          Gal kas zino tiksliau, ar bus kokia nors informacijos sistema mieste, rodanti eismo intensyvuma gatvese (tarkim kokie nors LED displejai ar pan.)? Techniskai tam jokiu kliciu buti neturetu, nes duomenys apie masinu srautus bus fiksuojami realiu laiku.
                                          Gal ne LED'iniai, bet kažkokie bus (13 vnt.)

                                          http://www.miestai.net/forumas/showp...3&postcount=77
                                          gera gyventi gerai

                                          Comment

                                          Working...
                                          X