Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[LT] Aplinkkeliai Lietuvoje
Collapse
X
-
VLR turbūt prisižiūrėjo Ratų kaip nauja tiesi lygi autostrada užmušė pakelės miestelį.
- 4 patinka
-
Parašė VLR Rodyti pranešimą
Aplinkkelistai yra vieni didžiausių (jei ne didžiausi) pinigų švaistytojai visoje šalyje, taškantys šimtus milijonų perteklinei infrastruktūrai pagal sovietinius pralaidumo kriterijus ir gadinantys Lietuvos miestelius. Nekalbant jau apie tą jų firminę taktiką, kai aplinkkeliai iš tikrųjų nėra jokie aplinkkeliai, o tik papildomi keliai. Juos nutiesus, senosios trasos nebūna pritaikomos miesto gyvenimui, o toliau automobilizuojamos jas vadinant 'vidiniais aplinkkeliais', kaip nutiko su pvz. Laisvės prospektu.
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Romas Rodyti pranešimą/\ A17 yra "Via Balticos" dalis.
O savo tą kelių aplinkkelių sąrašiuką parašei juokaudamas? Nes ten yra praleistas Vilniaus vakarinis aplinkkelis, Kauno pietrytinis aplinkkelis, Marijampolės aplinkkelis, šiuo metu tiesiami Tauragės aplinkkeliai, planuojamas Ukmergės apinkkelis, daugybė 'vidinių' miesto aplinkkelių (kaip pvz. Šiaulių vidinis aplinkkelis) ir tt. ir daug daug kitų pan. Esame aplinkkelių šalis.
Parašė Romas Rodyti pranešimą/\ A17 yra "Via Balticos" dalis.
Vis dėlto įdomu, kurie esami ir būsimi aplinkkeliaii, anot vieno forumo nario, yra "abejotino reikalingumo".
- Klaipėdos pietinis 'aplinkkelis' yra visiškai perteklinis, nes jis apvažiuoja tik aplink miškeli ir pievas - apie tai daug buvo diskutuota Klaipėdos temoje
Aplinkkelistai yra vieni didžiausių (jei ne didžiausi) pinigų švaistytojai visoje šalyje, taškantys šimtus milijonų perteklinei infrastruktūrai pagal sovietinius pralaidumo kriterijus ir gadinantys Lietuvos miestelius. Nekalbant jau apie tą jų firminę taktiką, kai aplinkkeliai iš tikrųjų nėra jokie aplinkkeliai, o tik papildomi keliai. Juos nutiesus, senosios trasos nebūna pritaikomos miesto gyvenimui, o toliau automobilizuojamos jas vadinant 'vidiniais aplinkkeliais', kaip nutiko su pvz. Laisvės prospektu.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąJei esant ankstesniam srautui kas nors atsitiktų ties Kybartais (pvz. gyventojų protestai) ar ties Kaunu ir Marijampole (kelio rekonstrukcija) dalis srauto galėtų vykti
Be to, dabar mūsų siena su Baltarusija užkimšta, tai iš Rusijos važiuojant per Latviją nedidelis atstumo skirtumas kokiu keliu važiuoti - per Kybartus ar Panemunę.
Tačiau kadangi Panemunės aplinkkelio projektas rimtai įstrigęs, tai lieka tik daryti prielaidas. kas būtų jeigu būtų.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė acetonas Rodyti pranešimąIr kaip tas srautas galėjo padidėti be santykių atšilimo?
Sakai Panemunės aplinkelis galėjo perimti dalį A7 srautų? Srautai galėjo padidėti jei nebūtu prasidėjusi pandemija ir karas.
Be to, dabar mūsų siena su Baltarusija užkimšta, tai iš Rusijos važiuojant per Latviją nedidelis atstumo skirtumas kokiu keliu važiuoti - per Kybartus ar Panemunę.
Tačiau kadangi Panemunės aplinkkelio projektas rimtai įstrigęs, tai lieka tik daryti prielaidas. kas būtų jeigu būtų.
Komentuoti:
-
Parašė Romas Rodyti pranešimą/\ A17 yra "Via Balticos" dalis.
Vis dėlto įdomu, kurie esami ir būsimi aplinkkeliaii, anot vieno forumo nario, yra "abejotino reikalingumo".
Jis taip seniai stovi pusiau baigtas statyti, kad baigiamas užmiršti. Kai A21 buvo statomas, dar nebuvo santykių su Rusija pablogėjimo ir sankcijų Rusijai. Tokių dalykų niekas negalėjo numatyti.
Jei vyktų normalus eismas (net ir be esminio santykių pagerėjimo), padidėjęs automobilių srautas paskatintų daugiau kalbėti apie A12 Tauragės aplinkkekį.Paskutinis taisė acetonas; 2024.06.12, 08:40.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąDar yra Panemunės aplinkkelis, kuris iš esmės nenaudojamas.
Jei vyktų normalus eismas (net ir be esminio santykių pagerėjimo), padidėjęs automobilių srautas paskatintų daugiau kalbėti apie A12 Tauragės aplinkkekį.
Komentuoti:
-
/\ A17 yra "Via Balticos" dalis.
Vis dėlto įdomu, kurie esami ir būsimi aplinkkeliaii, anot vieno forumo nario, yra "abejotino reikalingumo".
Komentuoti:
-
Parašė Romas Rodyti pranešimą
Per 34 metus Lietuvoje, neskaitant "Via Balticos", nutiesti vos 4 (keturi) rimti aplinkeliai:
A9 Kairių aplinkkelis;
A13 Palangis aplinkkelis;
A19 Vilniaus pietinis aplinkkelis;
KK141 Priekulės aplinkkelis.
Plius keli fragmentai ar esamų aplinkkelių charakteristikų gerinimas.
Daugiausia jų buvo nutiesta apie 2010 - 2014 metus.
Iki 2035 metų net nebuvo planuojama jokių naujų aplinkkelių, tik karinis mobilumas leido pradėti nedidelį Jonavos aplinkkelio "posmą".
Su A5 kartu pastatytas Marijampolės aplinkkelis.
Dar yra Panemunės aplinkkelis, kuris iš esmės nenaudojamas.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Iš realistinių projektų, mąstyčiau apie šiuos aplinkkelius kaip reikalingiausius:
E272:
A18 Šiaulių rytinis aplinkkelis - reikalingas sklandus E272 (rytai-vakarai) tęsinys ir susijungimas su keliu E77 (šiaurė-pietūs).
A11 Kuršėnų aplinkkelis - susijęs su sklandžiu E272 tęsiniu Šiaulių regione.
131 Simno aplinkkelis - gerėtų jungtis tarp Alytaus ir Via Baltica autostrados, viena iš alternatyvų Vilnius-Lenkija maršrutui.
Komplikuočiausias yra kelias per Alytų, bet gatvė neina per patį Centrą, kur daugiau judėjimo, tik mažesnėje atkarpos dalyje eina per gyvenamuosius namus. Duočiau vienintelį trūkumą, kad nėra tikro aplinkkelio privalumų su 90 km/h greičiu.
Kol kas krašto keliais per Alytų būtų sklandesnė jungtis Lenkija-Vilnius nei dabar esama A16/E28 jungtis tarp Marijampolės ir Vilniaus. Kol kas pirmumą duočiau Simno aplinkkeliui negu A16 aplinkkelių plėtrai, kuri reikalautų daugiau investicijų. Plius, ar tikrai bus sklandu su Birštono-Prienų aplinkkeliu per Nemuno kilpų regioniniu parku? Birštonas ir taip neturi tranzitinio srauto, praktiškai tik Prienuose problema, bet yra ir Aukštadvaris, Trakai. Tačiau Trakus kelias aplenkia atokesnėje pietinėje dalyje. Kol santykiai su Rusija ir Baltarusija nėra tokie geri, kol kas prioritetus reiktų teikti ryšiams su Latvija ir Lenkija.
Mano nuomone, nesakyčiau, kad yra didelis trūkumas aplinkkelių Lietuvoje. Daug miestelių ir miestų jau turi svarbiausius aplinkkelius. Suprantu jei būtų Via Baltica lygio srautai, bet tokie dažniausiai nėra. Iš tokių nice to have aplinkkelių tai galėtų būti Zarasai, kad labiau įtvirtintų kurorto statusą ir neitų tiesiai E262 tranzitas.
Gal tikrai, net nesiūlau tiest daug aplinkkelių šiuo metu, nebent labai pagerės biudžeto surenkamumas (ir naudojimas). Geriau rimtai VT gerinimas Lietuvoje, tų pačių keleivių vežimo kokybės gerinimas tiek keliais, tiek geležinkeliu, aišku, nepamirštant tais pačiais autobusais pervežti kuo lygesniais esamais keliais su tinkamu paženklinimu krypčių į miestelius ir į stotis.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Pacituotas praneśimas iś RB-II temos.
Parašė VLR Rodyti pranešimąES bandė su šaukštu sušerti šitą projektą čiabuviams praktiškai už dyką, bet tie ir to nesugebėjo sukramtyti ir nuryti.
Panašu, kad tai yra sunkiau nei remontuoti kelius ir tiesti neaiškaus reikalingumo aplinkkelius su neaiškaus skaidrumo vietinėmis kompanijomis, turinčiomis milžinišką lobizmo galią Lietuvoje. Tai, panašu, sugeba net ir visiški kaušai.
Per 34 metus Lietuvoje, neskaitant "Via Balticos", nutiesti vos 4 (keturi) rimti aplinkeliai:
A9 Kairių aplinkkelis;
A13 Palangis aplinkkelis;
A19 Vilniaus pietinis aplinkkelis;
KK141 Priekulės aplinkkelis.
Plius keli fragmentai ar esamų aplinkkelių charakteristikų gerinimas.
Daugiausia jų buvo nutiesta apie 2010 - 2014 metus.
Iki 2035 metų net nebuvo planuojama jokių naujų aplinkkelių, tik karinis mobilumas leido pradėti nedidelį Jonavos aplinkkelio "posmą".
VLR
Būtų labai įdomu sužinoti, kuris iš tų aplinkkelių yra "abejotino reikalingumo"Paskutinis taisė Romas; 2024.06.11, 23:44.
Komentuoti:
-
Zarasų aplinkkelis
Įdomu ar tik politiniai lozungai ar vis gi pajudės?
,,Susitikimo metu Susisiekimo ministerija pristatė „Via Lietuvos“ sprendimą rengti Zarasų kraštui itin svarbų Zarasų aplinkkelio investicinį projektą.''
https://structum.lt/prezidentas-zara...entoju-juduma/
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Kelių tinklas Lietuvoje kelis dešimtmečius nėra plėtojamas, netiesiami nauji aplinkkeliai.
Dabar Kauno šiauriniame aplinkkelyje A1 į vieną srautą sugrūdamos kelios tranzitinės kryptys (Vilnius - Klaipėda, Vilnius - Marijampolė - Kaliningradas, Utena - Marijampolė - Lenkija) sugrūdamos kartu su Kauno miesto srautais. Nuo to, kad pastatomi trys tiltai ir bus 2*4 juostos kažkiek padidės pralidumas, tačiau visas srautas koncentruojamas vienoje vietoje.
Gerai, kad bent pajudėjo KK139 Pietrytinio Kauno aplinkkelio statybos.
VIsiškai nepateisinama, kai buvo sėkmingai rezervuotos teritorijos Rail Baltica statybai ir tiltui per Nerį.
Tačiau besigiriant koks didžiausias, ilgiausias ir kitoks "-iausias:" tiltas, nebuvo numatyta galimybė ateityje ten tiesti automobilinį tiltą.
Lietuvos Respublikos, apskričių ir rajonų bendruosiuose planuose buvo nemažai aplinkkelių su tiltais vizijų:
1. Ukmergės pietinis aplinkkelis su tiltu per Šventąją
2. Kauno tikrasis šiaurinis aplinkkelis Palemonas - Lapės - Babtai su tiltu per Nerį
3. Kauno tolimasis pietrytinis aplinkkelis Žiežmariai - Kruonis - Darsūniškis su tiltu per Nemuną.
4. Prienų pietinis aplinkkelis su tiltu per Nemuną.
5. Prienų pietinis aplinkkelis su tiltu per Nemuną.
Žemėlapio pagrindas -iš LR BP (2021) https://e-seimasx.lrs.lt/portal/lega...zervavimas.pdf
Kelių tinklo manevringumą ir mobilumą didinantiems aplinkkelių projektams su tiltais laikas tik tuomet, kai dėl kokių nors priežasčių ilgam užsikimš Islandijos plentas / Kauno šiaurinis "aplinkkelis".
- 1 patinka
Komentuoti:
-
A16 / E28. Pietinis Prienų aplinkkelis
Parašė spekas Rodyti pranešimąReikia aplinkkelio.
Galbūt maždaug čia?:
Tačiau šis projektas dabar yra nerealus - tiestį kelią per Prienų šilą nepadės net karinis mobilumas.
2009 metų Kauno apskrites bendrajame (generalinime) plane jis buvo numatytas
6 lentelė. Automobilių kelių transporto infrastruktūros plėtros ir modernizavimo prioritetai
16. Birštono ir Prienų aplinkkelis // II rango, naujas; reikia tilto per Nemuną /// po 2017 metų
https://e-seimas.lrs.lt/portal/legal...fwid=w5ecrvyqo
Rengėjas - "Kauno planas" http://www.kaunoplanas.lt/ (nuoroda neveikia)
Dabartiniame Prienų rajono bendrajame plane (2023.03.09) apie šį aplinkklį neužsimenama
https://www.prienai.lt/gyventojams/t...drieji-planai/
Lietuvos 2021 m. bendrajame plane ([https://e-seimasx.lrs.lt/portal/lega...bbc1b08701c7f8[LRV 2021.09.29 nutarimas Nr. 789[/ur]]) apie jį tekste (1 priedas) irgi neužsimenama, tačiau LR BP 8 priede "Kompleksine-infrastruktura-ir-rezervavimas" nupaišyta trasa galima rezervavimui
https://e-seimasx.lrs.lt/portal/lega...zervavimas.pdf
Komentuoti:
-
Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimą
Beveik kaip svarstyti ar reikalinga Tokijo mikrorajono dydžio Vilniuje tiek daug tranzitinių gatvių.
Komentuoti:
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Man kiek teko važinėti Alytuje toks klausimas iškilo, ar reikalinga Vilniaus Verkių seniūnijos (kur tik viena 4 juostų gatvė) dydžio miestui per visą miestą einanti 6 juostų gatvė ir dar gal kokios 3-4 keturių eismo juostų gatvės, trys tiltai, dabar dar vieną planuoja?
Komentuoti:
-
Jei ir bus koks nors proveržis Lietuvoje su aplinkekliais - tai tik po karinio mobilumo vėliava.
Gal pajudės bent Jonavos aplinkkelis, o Ukmergės ar Alytaus - tai tik gražios svajonės.
Komentuoti:
-
as sutinku kad infrastrukturos reikia, bet ar jos reikia butent Alytuje toje vietoje... bus iskirsti senieji miskai, milziniski pinigai... ir tt TIKRAI yra geresniu vietu kur galima isleist tuos pinigus kad ir tam paciam kariniam mobilumui.
Tad velgi as noriu pamatyt naudos kastu analize o ne as noriu, taip atrodo geriau ir tt . elementariai bent masinu pravaziuojanciu kieki apzvelgt ir naujas geopolitines realijas.
Komentuoti:
-
Parašė DeSadas Rodyti pranešimą^ pasakos, investicijos butu milziniskos
Išimtis prieš 10-15 metų bent iš dalies nutiesti 4 aplinkkeliai: A9 Kairių aplinkelis, A13 Palangos aplinkkelis, A19 Vilniaus Pietinis aplinkkellis (nebaigtas), KK 141 Priekulės aplinkkelis (nebaigtas)
Dar šiek tiek anksčiaus buvo nutiesti A18 Šiaulių aplinkkelis (nebaigtas), A12/ KK 207 Joniškio aplinkeklis A6 Utenos aplinkkelio pratęsimas.
Buvo ir įiokių tokių patobulinimų miestų viduje: Alytuje, Vilniuje, Šiauliuose, Kaune.
Komentuoti:
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Man kiek teko važinėti Alytuje toks klausimas iškilo, ar reikalinga Vilniaus Verkių seniūnijos (kur tik viena 4 juostų gatvė) dydžio miestui per visą miestą einanti 6 juostų gatvė ir dar gal kokios 3-4 keturių eismo juostų gatvės, trys tiltai, dabar dar vieną planuoja?
Komentuoti:
Komentuoti: