Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LT] Aplinkkeliai Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Romas
    replied
    Rytinio (vad. "šiaurinio") Vabalninko aplinkkelio būklė iki remonto

    Biržietis.lt 2022.11.11
    Vabalninko aplinkkelis – (ne)linksmieji kalneliai
    Vabalninko seniūnijos seniūnas Laimutis Braždžionis pripažino, kad aplinkkelis – bene pati opiausia seniūnijos problema, kurią išspręsti padėtų tik kapitalinis kelio remontas, tai yra asfaltavimas. (...)
    Anot seniūno, esant tokiam eismo intensyvumui, kai aplinkkeliu ir dieną ir naktį važiuoja sunkiasvorės mašinos, seniūnija užtikrinti kokybiško žvyrkelio negali. (...)
    „Kelią galėtų perimti Lietuvos automobilių kelių direkcija, bet neperima. Dar niekur neteko tokio pavyzdžio matyti, kad seniūnijai priklausytų prižiūrėti didelio intensyvumo kelią. Skiriame aplinkkeliui tiek priežiūros, kiek galime. Šiemet pagreideriavę, planuojame šį kelią dar pažvyruoti“,- sakė seniūnas.

    https://www.birzietis.lt/aktualijos/...ieji-kalneliai
    Biržietis.lt 2024.03.08
    Vabalninko aplinkkelis – našta seniūnijai ir vargas gyventojams
    Koks čia Vabalninko aplinkkelis? Čia – šunkelis“,- piktinasi vabalninkiečiai. Mat polaidžio metu aplinkkeliu sunkiasvorėms mašinoms važiuoti draudžiama, todėl vilkikai, sunkvežimiai ir miškovežiai rieda žiedu, per miesto centrą, neduodami ramybės vietos gyventojams

    Paskutinis taisė Romas; 2024.09.17, 12:45.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Vabalninko aplinkkelis
    Šis kelias yra savivaldybės žinioje. Jis nutiestas gal prieš dešimtmetį ir buvo žvyrkelis.
    Pietinė atkarpa tarp kelių KK124 į Kupiškį ir KK191 į Panevėžį nesenai išasfaltuota, o rytinė atkarpa tarp kelio RK3101 į Pasvalį ir KK124 į Biržus šiemet pradėta rekonstruoti.
    Kažkodėl rytinė aplinkkelio atkarpa vadinama "šiauriniu Vabalnko aplinkkeliu"

    Žemėlapis iš www.mapy.cz

    Biržų r. savivaldybė 2023.09.21
    Susisiekimo komunikacijų (kelių) Biržų r. sav. Vabalninko sen. vietinės reikšmės kelio Nr. V-043 (Šiaurinis aplinkkelis) kapitalinio remonto darbai
    https://verslolink.lt/pirkimas/susis...io-rem-687906/

    Komentuoti:


  • ojojoj
    replied
    Bet bent jau fūros nelįs į centrą ir bus mažiau trukšmo ten

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė vygandazz Rodyti pranešimą
    Šiuo metu tęsiami Tauragės aplinkkelio tiesimo I etapo darbai. 2022–2023 m. buvo sujungta Dariaus ir Girėno gatvė su Gedimino gatve (I darbų etapas). Šiais metais planuojama įrengti 52 metrų ilgio viaduką virš Gedimino gatvės ir jau įrengtą aplinkkelio dalį nuo Gedimino gatvės sujungti su Vytauto gatve bei Tremtinių keliu (II darbų etapas).

    Šis 2,8 km ilgio dviejų eismo juostų aplinkkelis vadinsis Naująja gatve ir taps jungtimi tarp krašto kelio Nr. 147 Tauragė–Pašventys ir magistralinio kelio A12. Darbus šiame ruože planuojama užbaigti 2025 m. pabaigoje.
    https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...tiesimo-darbai
    Vis dėlto tai nėra aplinkkelis, tiesiog miesto pakraščiu ir palei geležinkelį einanti vidinė (chordinė) miesto gatvė,
    Kažkada ir Vilniuje "vidiniais aplinkkeliais" buvo pavadinta dab. Drujos - Zarasų gatvė ir Tūkstantmečio - Žirnių gatvė. Gal tokiu būdu buvo lengviau gauti pinigų gatvių tiesimui.

    Tikrasis pietinis Tauragės aplinkkelis (nesvarbu, kuri alternatyva) atsiras geriausiu atveju už kelių dešimtmečių - ypač, kai tranzitas į Kaliningradą šiuo metu nebėra prioritetas.

    https://taurageszinios.lt/naujienos/...planuota-17228

    Komentuoti:


  • vygandazz
    replied
    https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...tiesimo-darbai

    Šiuo metu tęsiami Tauragės aplinkkelio tiesimo I etapo darbai. 2022–2023 m. buvo sujungta Dariaus ir Girėno gatvė su Gedimino gatve (I darbų etapas). Šiais metais planuojama įrengti 52 metrų ilgio viaduką virš Gedimino gatvės ir jau įrengtą aplinkkelio dalį nuo Gedimino gatvės sujungti su Vytauto gatve bei Tremtinių keliu (II darbų etapas).

    Šis 2,8 km ilgio dviejų eismo juostų aplinkkelis vadinsis Naująja gatve ir taps jungtimi tarp krašto kelio Nr. 147 Tauragė–Pašventys ir magistralinio kelio A12. Darbus šiame ruože planuojama užbaigti 2025 m. pabaigoje.

    Abiejų etapų darbų vertė – apie 10 mln. eurų, jie didžiąja dalimi finansuojami ES lėšomis, prie projekto finansavimo prisideda ir Tauragės rajono savivaldybė.

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Nukopijuoju komentarą iš temos Lietuvos keliais, nes persikloja temos ir kaip tik komentaras atliepia į šią diskusiją.

    Manau, kad reikia kuo greičiau nutiesti šią infrastruktūrą:
    A16 (Marijampolė - Vilnius) aplinkkelių nutiesimas, viadukai/tuneliai, 4 juostos nuo Trakų pietinio aplinkkelio iki Vilniaus
    A6 (Kaunas - Zarasai) aplinkkelių nutiesimas,

    Idėja iš kur paimti pinigų tokiems projektams ir juos nedelsiant įgyvendinti:
    LT bankų sąskaitose yra virš 22 mlrd. eurų gyventojų lėšų. Iš jų apie 2/3 neterminuoti indėliai (negauna palūkanų). Galima būtų pvz obligacijas išleisti siūlant didesnius procentus nei rinkos ir iš to 22 mlrd. katilo kokiems pvz 5 metams pasiskolinti 0,5-1 mlrd. (ar daugiau jei reikia) ir atnaujinti bent jau minėtus kelius.

    Click image for larger version  Name:	Capture.JPG Views:	0 Size:	210,7 kB ID:	2136499

    Komentuoti:


  • PredatorGTR
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Netaip supratai mano klausimo esmę. Jei buvai tuose miesteliuose, turėjai matyti, kad nepaisant aplinkkelių buvimo, tie maži miesteliūkščiai ir toliau yra automobilizuotų kaimiečių rojus t.y. pristatyta tvorų, paliktos 4 eismo juostų "autostrados" ir visi kiti nereikalingi ir brangūs atributai, kuriuos aplinkkeliai turėjo išspręsti t.y. tie miesteliai realiai nelabai išnaudoja aplinkkelių privalumų.
    Turi alternatyvą kaimiečiui be automobilio? ką siūlai, arklių rojų?
    Kuris Biržuose kelias yra aplinkelis? Kuris paliktas 4 juostų autostrada? Ar kažko vis pravažiuodamas nematau?
    Ar aplinkelis turi būti lygu miestelio gatvės užsėjimas žole? Ar dar kažkuo?

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    /\ Buvo labai nekonkrečiai suformuluotas klausimas "o ar ten buvai".
    Apie mažesnių miestų infrastruktūrą yra kita tema.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

    Taip esu buvęs ir Joniškyje, ir Biržuose, ir Vidiškese, ir Ramygaloje, ir Jonavoje, ir Zarasuose. Ir mačiau koks tranzitinis srautas per miestelius. Gal reik kreiptis į JT, nes lenkai irgi miestelių genocidą įvykdė, nepadarę magistrales per juos. Galima būti tam tikrų idėjų propagavimo fanatiku, bet kai kuriais klausimas tai ima skambėti nebeadekvačiai
    Netaip supratai mano klausimo esmę. Jei buvai tuose miesteliuose, turėjai matyti, kad nepaisant aplinkkelių buvimo, tie maži miesteliūkščiai ir toliau yra automobilizuotų kaimiečių rojus t.y. pristatyta tvorų, paliktos 4 eismo juostų "autostrados" ir visi kiti nereikalingi ir brangūs atributai, kuriuos aplinkkeliai turėjo išspręsti t.y. tie miesteliai realiai nelabai išnaudoja aplinkkelių privalumų.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
    Taip esu buvęs (...) ir Vidiškese, (...).
    Patikslinimas
    Vidiškės yra Ignalinos rajone kelyje KK112 į Didžiasalį.
    Turbūt turima omeny Vidiškai Ukmergės rajone kelyje A6 Ukmergė - Utena.

    Komentuoti:


  • PredatorGTR
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Pats esi buvęs, pavyzdžiui, Joniškyje, Biržuose?
    Taip esu buvęs ir Joniškyje, ir Biržuose, ir Vidiškese, ir Ramygaloje, ir Jonavoje, ir Zarasuose. Ir mačiau koks tranzitinis srautas per miestelius. Gal reik kreiptis į JT, nes lenkai irgi miestelių genocidą įvykdė, nepadarę magistrales per juos. Galima būti tam tikrų idėjų propagavimo fanatiku, bet kai kuriais klausimas tai ima skambėti nebeadekvačiai

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    Parašė acetonas Rodyti pranešimą
    Sakyčiau Priekulės aplinkelis. Kuris nenukreipė Drevervos/Ventės srautų, kurie sezono metu gana nemaži. Klausimas ar srautų nukreipimo reikia, kai miestelyje yra vietinių verslų, kurie iš to srauto gyvena. Be to į Šilutę/Pagėgius iš Klaipėdos eina geležinkelis prie kurio pakelės gyvenvietės yra gerai prigludusios (išskyrus Vilkyčius). Gal geriau vietoj aplinkelio reikėjo investuoti į geležinkelį (greičių ir dažnių didinimas, intergracija su Klaipėdos VT, nauja stotelė prie Lypkių g. Klaipėdoje ir tt.).
    Priekulės aplinkkelis sutaupo apie 5-10 minučių kelionės laiko. Juo važiuojant išvengiama ne tik Priekulės miestelio, bet ir dviejų siaurų kultūros paveldo tiltų per Miniją ir Perkasą. Kol aplinkkelio nebuvo, Priekulė atliko butelio kakliuko vaidmenį Drevernos/Ventės ir Šilutės/Pagėgių srautams, o seniesiems tiltams grėsė tilto per Veiviržą likimas. Beje, aplinkkelis nėra iki galo užbaigtas, buvo suplanuotas ir II etapas.

    Taip pat dar nepaminėtas Šilutės aplinkkelis, nutiestas prieš 20-25 metus.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Pats esi buvęs, pavyzdžiui, Joniškyje, Biržuose?
    Kadangi buvau visur, tai atsakysiu už kolegą
    Perdaug nunukrypstant į asmeniškumus ir nenutolstant nuo temos reikėtų sieti su aplinkkeliais dominančiuose miestuose.
    Per Joniškį eina kelias A12 / E77 Ryga-Šiauliai-Tauragė-TIlžė (Via Hanseatica).
    Joniškis turi vakarinį aplinkkkelį KK207.

    Per Biržus didelio tranzito nėra
    Eismas kryptimis Kupiškis - KK124 - Biržai - KK191 - Ryga ir Rokiškis -KK123 -Biržai -KK125 - Pasvalys -KK150 - Šiauliai nėra didelis
    Todėl ten aplinkkelių artimaisiais dešimtmečiais nelabai reikia.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Pats esi buvęs, pavyzdžiui, Joniškyje, Biržuose?
    Joniškyje ne, bet Biržuose taip, kas su jais negerai?

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

    Čia su kuo vartota arbata? Turbūt nei minutei nesi nei buvęs, nei sustojęs tuose miesteliuose. Ar čia kaip pavyzdys pateiktas Vilnius miesteliu jau pavirto?
    Pats esi buvęs, pavyzdžiui, Joniškyje, Biržuose?

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    VLR turbūt prisižiūrėjo Ratų kaip nauja tiesi lygi autostrada užmušė pakelės miestelį.

    Komentuoti:


  • PredatorGTR
    replied
    Parašė VLR Rodyti pranešimą

    Aplinkkelistai yra vieni didžiausių (jei ne didžiausi) pinigų švaistytojai visoje šalyje, taškantys šimtus milijonų perteklinei infrastruktūrai pagal sovietinius pralaidumo kriterijus ir gadinantys Lietuvos miestelius. Nekalbant jau apie tą jų firminę taktiką, kai aplinkkeliai iš tikrųjų nėra jokie aplinkkeliai, o tik papildomi keliai. Juos nutiesus, senosios trasos nebūna pritaikomos miesto gyvenimui, o toliau automobilizuojamos jas vadinant 'vidiniais aplinkkeliais', kaip nutiko su pvz. Laisvės prospektu.
    Čia su kuo vartota arbata? Turbūt nei minutei nesi nei buvęs, nei sustojęs tuose miesteliuose. Ar čia kaip pavyzdys pateiktas Vilnius miesteliu jau pavirto?

    Komentuoti:


  • VLR
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    /\ A17 yra "Via Balticos" dalis.
    Tai jeigu 'aplinkkelis' yra kokio nors kelio dalis, tada jis nesiskaito aplinkkeliu?
    O savo tą kelių aplinkkelių sąrašiuką parašei juokaudamas? Nes ten yra praleistas Vilniaus vakarinis aplinkkelis, Kauno pietrytinis aplinkkelis, Marijampolės aplinkkelis, šiuo metu tiesiami Tauragės aplinkkeliai, planuojamas Ukmergės apinkkelis, daugybė 'vidinių' miesto aplinkkelių (kaip pvz. Šiaulių vidinis aplinkkelis) ir tt. ir daug daug kitų pan. Esame aplinkkelių šalis.

    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    /\ A17 yra "Via Balticos" dalis.
    Vis dėlto įdomu, kurie esami ir būsimi aplinkkeliaii, anot vieno forumo nario, yra "abejotino reikalingumo".
    - Jonavos 'aplinkkelis' yra abejotino reikalingumo, nes Jonavos miestas yra kitoje upės pusėje, o pagrindinis kelias pro Jonavą neina. Tas nacionalinio saugumo reikalavimas šitai konkrečiai vietai yra išgalvotas lygiai taip pat, kaip ir išgalvoti yra visokie pasiteisinimai rimto viešojo transporto sistemos nestatymui ('reljefas', 'nepakankami srautai' ir panašūs automobilistiniai šūdai). Jonavoje tas 'aplinkkelis' yra planuojamas dar nuo devyniasdešimtųjų brazauskinių kelių statytojų (pinigų grobstytojų) laikų, dabar tik buvo sugalvotas tas reikalavimas
    - Klaipėdos pietinis 'aplinkkelis' yra visiškai perteklinis, nes jis apvažiuoja tik aplink miškeli ir pievas - apie tai daug buvo diskutuota Klaipėdos temoje

    Aplinkkelistai yra vieni didžiausių (jei ne didžiausi) pinigų švaistytojai visoje šalyje, taškantys šimtus milijonų perteklinei infrastruktūrai pagal sovietinius pralaidumo kriterijus ir gadinantys Lietuvos miestelius. Nekalbant jau apie tą jų firminę taktiką, kai aplinkkeliai iš tikrųjų nėra jokie aplinkkeliai, o tik papildomi keliai. Juos nutiesus, senosios trasos nebūna pritaikomos miesto gyvenimui, o toliau automobilizuojamos jas vadinant 'vidiniais aplinkkeliais', kaip nutiko su pvz. Laisvės prospektu.

    Komentuoti:


  • acetonas
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Jei esant ankstesniam srautui kas nors atsitiktų ties Kybartais (pvz. gyventojų protestai) ar ties Kaunu ir Marijampole (kelio rekonstrukcija) dalis srauto galėtų vykti
    Be to, dabar mūsų siena su Baltarusija užkimšta, tai iš Rusijos važiuojant per Latviją nedidelis atstumo skirtumas kokiu keliu važiuoti - per Kybartus ar Panemunę.
    Tačiau kadangi Panemunės aplinkkelio projektas rimtai įstrigęs, tai lieka tik daryti prielaidas. kas būtų jeigu būtų.
    Vištyčio punktas arčiau. Pati Panemunė visiškai mažytė. Pravažiuoti ją nėra jokių problemų. Iš esmės šis aplinkelis tarnautų tik Sovietskui. Kodėl mums turėtų rūpėti Sovietsko gerbūvis? Atsakant į senesnį tavo klausimą - tai būtent šis aplinkelis buvo visiškai nereikalingas.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė acetonas Rodyti pranešimą
    Ir kaip tas srautas galėjo padidėti be santykių atšilimo?
    Sakai Panemunės aplinkelis galėjo perimti dalį A7 srautų? Srautai galėjo padidėti jei nebūtu prasidėjusi pandemija ir karas.
    Jei esant ankstesniam srautui kas nors atsitiktų ties Kybartais (pvz. gyventojų protestai) ar ties Kaunu ir Marijampole (kelio rekonstrukcija) dalis srauto galėtų vykti
    Be to, dabar mūsų siena su Baltarusija užkimšta, tai iš Rusijos važiuojant per Latviją nedidelis atstumo skirtumas kokiu keliu važiuoti - per Kybartus ar Panemunę.
    Tačiau kadangi Panemunės aplinkkelio projektas rimtai įstrigęs, tai lieka tik daryti prielaidas. kas būtų jeigu būtų.

    Komentuoti:

Working...
X