Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[A6] Kaunas - Ukmergė - Utena - Zarasai - Daugpilis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Romas
    replied
    www.maps.lt yra puiki opcija "Atnaujinta ortofoto"
    Galima palyginti, kaip pasikeitė kraštovaizdis nutiesus kelius

    Kelias A6 / E272 buvo intensyviai tvarkomas 2008-2009 metais
    1. 2008 metais ištiesintas nedidelis ruoželis tarp Leliūnų ir Biržinkos (ties Sirvydiškiu)
    2. 2009 metais nutiesta apie 2½ km tarp Kurklių kryžkelės ir Biržinkos (tarp Mokylių ir Vildiškių)


    Tos vietos ortofoto atnaujinimas buvo atliktas tik 2009 m. pavasarį, kai 2-o ruožo tiesimas tik buvo pradėtas.

    Komentuoti:


  • trilobitas
    replied
    Sutvarkyta pralaida senajame Kaunas - Jonava kelyje











    Ankstesni apsilankymai: I; II; III
    Paskutinis taisė trilobitas; 2011.05.06, 08:55.

    Komentuoti:


  • Mørtã
    replied
    Šiandien manes vežė į Jonavą, tai visą kelia nuo Karmėlavos iki Jonavos mano vežėjai aptarinėjo keistus šalikelio elementus, kuriu ten aibė, gal virš 20. Versijų jie turėjo daugybė "kam čia?" ir "kas čia?" bet prie bendros nuomonės nepriejo. Sakau, sustokit, nufotkinsiu ir patalpinsiu forume kur nemažai protingu žmoniu, tikiosi bus jums atsakymas. Sustojo, nufotkinau, rodau:







    Komentuoti:


  • daktaras
    replied
    /\ turi turi ukmergė aplinkkelį, tik kad po pavasario jame ugnikalnio kraterio skersmens dydžio duobės atsiveria su žvyru apačioje, todėl jau geriau važiuoju pro miestą, nes baisu tiltą palikti...

    Komentuoti:


  • Smauglys
    replied
    Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
    Turi omeny tą Žiedo gatvę?
    Kol nebuvo naujos atkarpos nutiesta, tai reikėjo Žiedo gatve, dabar šita: Gerseniškių
    http://maps.lt/map/default.aspx?lang...rseni%c5%a1kiu

    Komentuoti:


  • Vilnietizz
    replied
    Parašė Smauglys Rodyti pranešimą
    Tai nori pasakyti ir Ukmergė neturi apvažiavimo? Kad turi, per jį visos fūros nukreipiamos. Nuo Kauno važiuojant, už gaisrinės į kairę sukti.
    Turi omeny tą Žiedo gatvę?

    Komentuoti:


  • Smauglys
    replied
    Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
    Turbūt Ukmrgės aplinkelis yra reikalingesnis nei Jonavos, nes Ukmergėje A6 pakankamai giliai į miesto teritoriją įeina.
    Tai nori pasakyti ir Ukmergė neturi apvažiavimo? Kad turi, per jį visos fūros nukreipiamos. Nuo Kauno važiuojant, už gaisrinės į kairę sukti.

    Komentuoti:


  • Vilnietizz
    replied
    Turbūt Ukmergės aplinkelis yra reikalingesnis nei Jonavos, nes Ukmergėje A6 pakankamai giliai į miesto teritoriją įeina.
    Paskutinis taisė Vilnietizz; 2011.04.09, 19:57.

    Komentuoti:


  • blitz
    replied
    Iš kur tokios žinios ir kokia tai būtų trasa? Beje ar tikrai jis būtų "pietinis"? Kažkas čia nesiriša... O dėl Plento gatvės (A6) tai dabar tas kelias yra labai siauras, sunkvežimiai du vos prasilenkia ir važiuoti reikia visokių vienkiemių ir kebabinių kiemais. Platinti jos nėra kur dėl tų pačių namų. Kita vertus, rytinėje pusėje tereiktų išpirkti tas lūšnas (kurių nėra tiek jau daug) ir problemos nebeliktų.

    Nors apskritai tai aš abejoju ar į šitą reikalą kas nors apskritai dabar žiūri. Būtų įdomu jei kas nors pasidalintų informacija dėl esamų/buvusių planų, nes apie juos jau ilgai šnekama (bent pačioje Jonavoje).

    Komentuoti:


  • woofer
    replied
    turetu pradet 2011m tiest pietini jonavos aplinkeli.

    Komentuoti:


  • blitz
    replied
    Turėjau omenyje 2+2, o dabartinėje trasoje 2+2 nei kaip netilptų. Atsimenu, kad žmonės šnekėdavo, kad buvo kažkada planai statyti naują kelią į dešinę nuo esamo (ta kelių km. atkarpa prieš žiedą). Kaip jau sakiau, spėju, kad tai tebuvo gandai.

    Komentuoti:


  • Smauglys
    replied
    Parašė blitz Rodyti pranešimą
    O Jonavos aplinkkelis yra planuojamas? Atsimenu dar iš vaikystės kai žmonės kalbėdavo. Darbo ten būtų labai daug, o naudos - ne tiek jau ir daug (pravažiuojama miesto kraštu), todėl, spėju, kad tai - pamirštas reikalas?
    Tai kad Jonava turi aplinkelį. Nuo pirmojo žiedo važiuoji tiesiai pro Achemą. Kokių dar ten aplinkelių reikia? Gal apie Karmėlavą šneki?

    Komentuoti:


  • blitz
    replied
    O Jonavos aplinkkelis yra planuojamas? Atsimenu dar iš vaikystės kai žmonės kalbėdavo. Darbo ten būtų labai daug, o naudos - ne tiek jau ir daug (pravažiuojama miesto kraštu), todėl, spėju, kad tai - pamirštas reikalas?

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Gal pradės toliau judėti Utenos aplinkkelio projektas
    2011-02-21. Vadovaudamasi (...), Utenos rajono savivaldybės administracija informuoja apie numatomus rengti detaliuosius planus:
    (...) 2. Utenos miesto pietinio aplinkkelio (tarp kelių Utena – Kaltanėnai – Švenčionys ir Utena – Tauragnai – Kirdeikiai) detalusis planas, kurio planavimo tikslai:
    - žemės sklypų (kad. Nr.8207/0001:140, 8207/0001:147, 8207/0001:252, 8207/0001:139, 8247/0002:222, 8247/0002:517) padalijimas į atskirus sklypus, numatant atidalintų sklypų pagrindinės žemės naudojimo paskirties pakeitimą į kitos paskirties žemę – inžinerinės infrastruktūros teritoriją, susisiekimo ir inžinerinių tinklų koridoriams.
    - žemės sklypų suformavimas aplinkkeliui eksploatuoti laisvoje valstybinėje žemėje.
    - suformuotų žemės sklypų aplinkkeliui sujungimas su atidalintais žemės sklypais ir esamais žemės sklypais (kad. Nr.8247/0001:3, 8247/0001:2, 8207/0001:8, 8247/0001:1, 8207/0001:1, 8207/7001:4, 8207/7001:2, 8207/7001:5, 8207/7001:3, 8207/7001:7, 8207/7001:9).
    Detaliojo plano organizatorius – Utenos rajono savivaldybės administracijos direktorius, tel. 8 (389) 61620, faks. 8 (389) 61615.

    http://www.utena.lt/?q=en/node/964
    2011-03-03. Utenos rajono savivaldybės administracija atsiprašo už įsivėlusią klaidą 2011 m. vasario 21 d. skelbime apie numatomą rengti Utenos miesto pietinio aplinkkelio (tarp kelių Utena – Kaltanėnai – Švenčionys ir Utena – Tauragnai – Kirdeikiai) detalųjį planą. Trečias rengimo tikslas turėtų būti išdėstytas taip:
    „ - suformuotų žemės sklypų aplinkkeliui sujungimas su atidalintais žemės sklypais ir esamais žemės sklypais (kad. Nr.8247/7001:3, 8247/7001:2, 8207/7001:8, 8247/7001:1, 8207/7001:1, 8207/7001:4, 8207/7001:2, 8207/7001:5, 8207/7001:3, 8207/7001:7, 8207/7001:9).

    http://www.utena.lt/?q=en/node/965

    Komentuoti:


  • Xmaster
    replied
    INFORMACIJA APIE PRIIMTĄ SPRENDIMĄ DĖL KARMĖLAVOS APLINKKELIO TIESIMO (VALSTYBINĖS REIKŠMĖS MAGISTRALINIO KELIO A6 KAUNAS-ZARASAI-DAUGPILIS RUOŽAS NUO 11,20 IKI 15,90 KM) LEISTINUMO POVEIKIO APLINKAI POŽIŪRIU

    Nuoroda į dokumentą: http://www.tkti.lt/get.php?f.566

    Santrauka. Buvo patvirtintas Karmėlavos aplinkkelio pirmasis variantas. Žemiau esančiame brėžinyje kelias, einantis prie pat Karmėlavos (trumpesnis variantas).


    Informacija apie projektą:
    - Trasos ilgis: 4.3 km.
    - 4 juostų kelias.
    - Kelio kategorija 1A. Čia matyt prasčiau nei greitkelio standartas, tai gal tik 100 km/h max greitis įmanomas.
    - Prognozuojamas eismo intensyvumas 2035 metams - 24 000 aut./parą.
    - 3 skirtingo lygio sankryžos. Skirtingo lygio žiedinė sankryža su keliu į oro uostą, bei dvi skirtingo lygio sankryžos ruožo pradžioje ir pabaigoje.
    - Nuo 12.55 km iki 13.15 km (kaip suprantu palei oro uostą) įrengiamas tunelis (500 m ilgio), nes kelias bus iškasoje.
    - Įrengiama 250 m. akustinė sienutė, 5.5 m aukščio.
    Paskutinis taisė Xmaster; 2011.03.15, 21:56. Priežastis: Klaidų taisymas

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Ruožo nuo Radeikių iki Daugailių projektas

    Pirkimas 101275
    Paskelbtas: 2011-02-25; Pasiūlymų teikimo terminas: 2011-04-04;
    Pirkimo objektas: Valstybinės reikšmės magistralinių kelių (A6 Kaunas–Zarasai–Daugpilis, A11 Šiauliai–Palanga, A14 Vilnius–Utena) rekonstravimo techninių darbo projektų parengimas

    TECHNINĖ SPECIFIKACIJA (TECHNINĖ UŽDUOTIS)
    Pirkimo pavadinimas: „Valstybinės reikšmės magistralinių kelių (A6 Kaunas‒Zarasai‒Daugpilis, A11 Šiauliai‒Palanga, A14 Vilnius‒Utena) rekonstravimo techninių darbo projektų parengimas“.
    (...)
    1. Parengti (...)
    1.1. kelio A6 Kaunas‒Zarasai‒Daugpilis ruožo nuo 142,00 iki 150,10 km rekonstravimo techninį darbo projektą;
    (...)

    20.1. 1. kelio A6 Kaunas‒Zarasai‒Daugpilis ruožo nuo 142,00 iki 150,10 km rekonstravimo techninis darbo projektas:
    Eil. Nr. / Objekto, objekto elemento (parametro) pavadinimas, abibūdinimas /
    Mato vnt. / Kiekis
    Esami techniniai duomenys apie kelio ruožą:
    1.1. Kelio kategorija - III
    1.2. Kelio ruožo ilgis km apie 8,10
    1.3. Kelio dangos tipas asfalto danga
    1.4. Kelio plotis m 13,00
    1.5. Eismo juostos vnt. 2
    1.6. Autobusų sustojimo aikštelės vnt. 10
    1.7. Paviljonai vnt. 2
    1.8. Degalinės vnt. 1
    1.9. Nuovažos vnt. 27
    1.10. Sankryžos vnt. 1
    1.11. Pralaidos: vnt. 12

    2. Kelio ruožo rekonstravimo projektiniai duomenys:
    2.1. Kelio kategorija - II
    2.2. Kelio ruožo ilgis km apie 8,10
    2.3. Kelio dangos tipas asfalto danga
    20.1.1.2. kelio ruožo rekonstravimo projekto parengimo data ‒ 2012 m. sausio 31 d.;

    https://pirkimai.eviesiejipirkimai.l...8071&LID=52561

    Komentuoti:


  • trilobitas
    replied
    Parašė woofer Rodyti pranešimą
    idomu kodel vanduo kaip cocacola?
    Išteka iš durpingų vietų - daug geležies.

    Komentuoti:


  • woofer
    replied
    idomu kodel vanduo kaip cocacola?

    Komentuoti:


  • trilobitas
    replied
    Pralaidos per Šešuvos upę kelyje Turžėnai–Išorai rekonstravimas

    2010 liepa

    Patvenktas upelis







    Vandens pratekėjimui įrengtas vamzdis







    Metaliniai pralaidos elementai gervės pagalba įtraukiama į vidų





    Vaizdas kitoje kelio pusėje







    Ankstesni apsilankymai: I ir II

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Fotoreportažas su šviesoforinėmis sankryžomis.

    Karmėlava. Ties posūkiu į oro uostą. Atvažiavus nuo Kauno (dešinysis posūkis reguliuojamas atskirais šviesoforais, tačiau užsidegus žaliai rodyklei į dešinę, dešinėje pusėje einantiems pėstiesiems taip pat dega žalias signalas - klaida, pagal LST1405):









    Atvažiavus nuo Jonavos (posūkis į kairę apsaugotas, reguliuojamas atskiru šviesoforu su rodyklėmis):































    Atvažiavus nuo oro uosto:









    Lenkiško standartizuoto dizaino pėsčiųjų žmogeliukai:





    Ties posūkiu į Ramučius atvažiavus nuo Kauno:







    Atvažiavus nuo Karmėlavos (posūkis į kairę apsaugotas, tačiau reguliuojamas sovietinio palikimo papildoma sekcija į kairę):







    Paskutinis taisė dsanto; 2010.10.09, 22:47.

    Komentuoti:

Working...
X