Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[A6] Kaunas - Ukmergė - Utena - Zarasai - Daugpilis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Tomas
    replied

    Bankrutuotų Karvėmalos cepelinų pramonė.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė spekas Rodyti pranešimą

    Labai įdomu. O kur būtų galima pamatyti planuojamą karmėlavos viaduką, jo projektą, ar bent schemą? Iš anksto dėkoju jei neapsunkintų nuorodą numesti.
    Iš temos "Aplinkkeliai Lietuvoje" padarytas screenshot'as.
    Click image for larger version  Name:	karmelavos_aplinkkelis.jpg Views:	126 Size:	71,5 kB ID:	1930279
    Paskutinis taisė PoDV; 2021.11.21, 14:14.

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Parašė PoDV Rodyti pranešimą

    Suprantu, kad nesiekia Jonavos r. ribose net už sveiko proto ribų kažkokių 2x2 lygio alternatyvų nepritiesi. Esmė, kad didelė dalis srauto ten pagrinde į Jonavą. Didžiausios apimties bendras Ramučių ir Karmėlavos aplinkkelis, kai mažesnės apimties projektai galėtų pasiekti panašų gerą rezultatą. Užtektų aplenkti Ramučius nuo Petrašiūnų ir Karmėlavą, nukreipiant A6 į aplinkkelį.
    Labai įdomu. O kur būtų galima pamatyti planuojamą karmėlavos viaduką, jo projektą, ar bent schemą? Iš anksto dėkoju jei neapsunkintų nuorodą numesti.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied

    Vaizdinga 2,5 ilgio kelio Ukmergė - Utena atkarpa tarp Kurklių (Moliakalnio) ir Kurklių II (Kolonijos) kryžkelių
    Foto 2021.10

    Kurklių (Moliakalnio) kryžkelė.
    Įvažiavimas iš RK 1201 Želva- Balninkai - Kurkliai - Anykščiai


    95 km nuo Kauno


    Nusileidimas į Kurklės upelio slėnį


    Pakilimas iš Kurklės slėnio


    Nusileidimas į gilų Virintos slėnį


    Tiltas per Virintą


    Kurklių II (Kolonijos) kryžkelė
    Posūkis į RK1225 Kolonija - Kurkliai II - Kurkleliai - Šlavėnai - (Anykščiai)

    Komentuoti:


  • Autokratas
    replied
    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

    Pasiskaitykit dar kart citatą. Aplinkkelis iki to laiko neplanuojamas, tai nereiškia, kad jis atsiras po 2035 m. Kol kas išvis neaišku, kada jis bus (jei išvis bus).
    Šitą teksto dalį tai aš įkertu ir interpretuoju lygiai taip kaip tamsta - pagal oficialius planus 2035 m. yra tai nuo kada galima tikėtis ir tai nereiškia, kad apskritai sulauksime. O bet tačiau, nepaisant šitos oficialios informacijos, egzistuoja ir visokie paraleliniai signalai, kuriuos regiono gyventojams pasiuntinėjo kai kurie politikai. Kad planai gali keistis, o aplinkkelis gali atsirasti gerokai artimesniame laikotarpyje. Aš čia tiesiog bandau pasiklausinėti ir, galbūt, nusistatyti ar tokios kalbos yra makaronai, ar nemakaronai. O dabartinę oficialią poziciją ir jos neapibrėžtumą suprantame absoliučiai vienodai.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Parašė Autokratas Rodyti pranešimą
    Jo jo, šitą orientacinę datą po 2035 m. ir minėjau. Po šito išaiškinimo Zarasų meras bandė vaizduoti ir komunikuoti, kad tai nėra būtinai galutinis verdiktas ir kad šitai bandoma paspartinti. Nežinau ar tos kalbos turi ką nors bendro su realybe, ar čia makaronų kabinimas.
    Pasiskaitykit dar kart citatą. Aplinkkelis iki to laiko neplanuojamas, tai nereiškia, kad jis atsiras po 2035 m. Kol kas išvis neaišku, kada jis bus (jei išvis bus).

    Komentuoti:


  • Autokratas
    replied
    Jo jo, šitą orientacinę datą po 2035 m. ir minėjau. Po šito išaiškinimo Zarasų meras bandė vaizduoti ir komunikuoti, kad tai nėra būtinai galutinis verdiktas ir kad šitai bandoma paspartinti. Nežinau ar tos kalbos turi ką nors bendro su realybe, ar čia makaronų kabinimas.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Posėdžio metu svarstytas vienas aktualiausių klausimų – aplinkkelio perspektyva. Kelių direkcija informavo, kad parengta ilgalaikė valstybinės reikšmės kelių priežiūros ir plėtros iki 2035 m. strategija. Pagal minėtą strategiją iki 2035 m. numatoma įgyvendinti tik Vilniaus miesto pietinio aplinkkelio 2-tą etapą, vadinasi, Zarasų miesto aplinkkelio įgyvendinimas iki 2035 m. neplanuojamas.
    http://www.zarasai.lt/naujiena_svars...-objektu_11493

    Komentuoti:


  • Autokratas
    replied
    Gal kas nors žino kokia situacija ar bent gandai dėl pradėto, bet jau senokai įšaldyto Zarasų aplinkkelio projekto? Lyg ir susisiekimo ministerija buvo nurodžiusi orientacinę datą po 2035 m. Kadangi tai nuskambėjo kaip pasityčiojimas, sekė ir kai kurių politikų pažadai bandyti situaciją spręsti greičiau. Dažnai pro ten važiuoju ir domiuosi - gal šitame forume atsiras insaiderių ar žinančių daugiau?

    Komentuoti:


  • thomcius
    replied
    Nejaugi įrengia šį aplinkkelį ir žiedą nepanaikins nuvažiavimų/užvažiavimų į Ateities plentą? Išvengtume trumpos greitėjimo lėtėjimo juostos A1 kelyje.
    Click image for larger version

Name:	sankr.jpg
Views:	1443
Size:	437,5 kB
ID:	1858954

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė miraged Rodyti pranešimą

    Uždarys kairį posūkį link savanorių iš ramučių, bus tik arba viadukas ties LEZ arba kažkada šis išvažiavimas.
    Įdomu, jei įrengs tą Ramučių aplinkkelio žiedą, tai gal taip pat ir posūkį link Karmėlavos kapinių uždarys, nes irgi konfliktinę situaciją kelianti vieta.

    Komentuoti:


  • miraged
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Kiek tai leis sumažinti srautus? Juk pagrinde A6 kelią Ramučiuose ir Karmėlavoje užkiša lengvieji automobiliai, važiuojantys į Kauną ir iš Kauno per Savanorių pr.
    Uždarys kairį posūkį link savanorių iš ramučių, bus tik arba viadukas ties LEZ arba kažkada šis išvažiavimas.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Tai blogas tikslas. O Karmėlava? Kuo ji bloga? Jau ten seniai pribrendęs reikalas padaryti Karmėlavos ir Ramučių apylanką.

    Komentuoti:


  • themanual
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Kiek tai leis sumažinti srautus? Juk pagrinde A6 kelią Ramučiuose ir Karmėlavoje užkiša lengvieji automobiliai, važiuojantys į Kauną ir iš Kauno per Savanorių pr.
    Kaip suprantu tikslas ne A6 atlaisvinti nuo viso eismo, o tik per Ramučius einančią Centrinę g. nuo sunkiojo transporto eismo.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Kiek tai leis sumažinti srautus? Juk pagrinde A6 kelią Ramučiuose ir Karmėlavoje užkiša lengvieji automobiliai, važiuojantys į Kauną ir iš Kauno per Savanorių pr.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Ateityje, jeigu bus tiesiamas Karmėlavos aplinkkelis ir nesikeis sankryžos konceptas prieš ją pastatant, žiedinė sankryža galėtų likti. Tik A6 viadukas galėtų būti rekonstruotas (nukreipti viaduką vietoj Karmėlavos mstl. link aplinkkelio), o žiedinėje sankryžoje atsirastų rekonstruotos jungtys tiek su aplinkkeliu, tiek su miesteliu.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Oho, čia kažkas naujo Lietuvoje.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Kauno r. savivaldybė 2021.01.06
    Ramučius gelbės nuo krovininio transporto
    Lietuvos automobilių kelių direkcijai (LAKD) atsisakius valstybinės reikšmės jungties tarp kelių A1 ir A6, ne vienerius metus egzistuojančią transporto srautų problemą Ramučiuose spręs Kauno rajono savivaldybė iš biudžeto ir Kelių plėtros programos lėšų.

    UAB „Kelprojektas“ Kauno rajono savivaldybės užsakymu atliko jos teritorijoje esančios kelio jungties tarp kelio A1 Vilnius–Kaunas–Klaipėda Petrašiūnų sankryžos ir kelio A6 Kaunas–Zarasai– Daugpilis trijų alternatyvų galimybių studiją.

    Trys alternatyvos
    Visose alternatyvose trasos pradžioje naujas kelias prie kelio A1 bus prijungtas esamoje skirtingų lygių (Petrašiūnų) sankryžoje, o pabaigoje prie kelio A6 – naujoje skirtingų lygių sankryžoje prieš Karmėlavos gyvenvietę.

    Pirmoje alternatyvoje dalis trasos sutampa su valstybinės reikšmės keliais Nr. 1919, Nr. 1918 ir Užtvankos gatve, o likusioje dalyje tiesiama nauja trasa.
    (...)
    Įgyvendins etapais
    Atlikus visų alternatyvų sprendinių techninių–ekonominių rodiklių palyginimą nustatyta, kad visais atvejais tinkamiausia yra pirma alternatyva.

    Projekto vertė – daugiau nei 32 mln. eurų. Jis bus įgyvendinamas etapais iki 2026 metų.(...)

    Trečiame darbų etape (2023 metais) būtų nutiesta 4 eismo juostų Užtvankos gatvės tąsa nuo Aviacijos g. (pirmo etapo statybos pabaigos taško) iki kelio A6 Kaunas–Zarasai–Daugpilis su žiedine sankryža.

    https://www.krs.lt/savivaldybe/nauji...i-transportas/
    Iš pradžių nelabai supratau, kokia numatoma Ramučių projekto jungtis su A6.
    - Straipsnio pradžioje rašo, kad "nauja skirtingų lygių sankryža prieš Karmėlavą".
    - Straipsnio pabaigoje rašoma apie žiedinę sankryžą.

    Galimas Ramučių jungties ir A6 sankryžos sprendinys

    https://m.kauno.diena.lt/naujienos/k...aldybe-1004909

    Ramučių jungties tarp A1 ir A6 video



    https://m.facebook.com/kaunorajonobe...2466896895604/

    Komentuoti:


  • myhorsegallery
    replied
    Parašė disident Rodyti pranešimą

    Mintis gera, tačiau Karmėlavoje daviklis ir šviesoforas per arti vienas kito. Todėl dundukas, kuris lekia 70km/h spėja pranert per mirksinčią žalią ar geltoną, o iš paskos važiavę drausmingi vairuotojai stovi prie raudonos.
    Tikrai taip, ir buvo taip nuo pradžios, sakė, pareguliuos, gal ir reguliavo, bet problema išliko. Žiūrint iš saugaus vairavimo taško, tai nereali kliurka iš valdininkų pusės...

    Komentuoti:


  • disident
    replied
    Parašė drulia Rodyti pranešimą

    Iš tų žmonių kurie važinėja kas dieną pro Karmėlava, abejoju ar šiandien bus mažiau pasipiktinusių. Padaryta kažkada, nelabai veikia, bet ai paliksime. Žodžiu, eilinė nesamonė. Apskritai šis kelias pilnas kvailų sprendimų priimtų jį renovuojant ~2010.
    Mintis gera, tačiau Karmėlavoje daviklis ir šviesoforas per arti vienas kito. Todėl dundukas, kuris lekia 70km/h spėja pranert per mirksinčią žalią ar geltoną, o iš paskos važiavę drausmingi vairuotojai stovi prie raudonos.

    Komentuoti:

Working...
X