Ar galit kažkas paaiškint, kokią problemą spręs Jonavos aplinkkelis? Dabartinė Taurostos g. yra kaip aplinkkelis (na gal nebent ties Maxima nevisai), kuo kito kelio, kelių šimtų metrų atstumu nutiesimas yra toks reikšmingas?
Gal vertėtų pradėti nuo tikrai reikalingų aplinkkelių, pvz Zarasų, kur visas tranzitas važiuoja per patį miesto centrą?
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[A6] Kaunas - Ukmergė - Utena - Zarasai - Daugpilis
Collapse
X
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąAr Jonavos pietrytinio aplinkkelio I etapas būtų šioje vietoje?
Nors gal aš pesimistas ir bus įgyvendintas visas Jonavos aplinkkelis, nes Ruklos reikšmė išaugusi.
Jei tikėt regia.lt, žemės jau išpirktos.Paskutinis taisė PoDV; 2022.10.31, 09:17.
Komentuoti:
-
Gal kalbama apie naują jungtį tarp esamos A6/143 sankryžos ir sankryžos su Achema?
Jonavos pietrytinio aplinkkelio dalis.
Jei atmintis nemeluoja, netgi info teko skaityti, kad I etapas bus ties Achema, o likusi atkarpa būtų pats aplinkkelis.
Tiesa nenustebintų, jei įgyvendins tik I etapą, o vėliau darys tunelinį pravažiavimą po žiedine sankryža į Jonavą (A6/144 sankryža).
Taurostos gatvė jau ir taip funkcionuoja kaip aplinkkelis, aplink beveik nėra pastatų, išskyrus tik ties tuo žiedu su Ermitažu/Maxima.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąELTA / LTR.lt 2022.10.28
Kitų metų biudžete prašoma skirti 15 mln. eurų Jonavos aplinkkeliui
Komentuoti:
-
ELTA / LTR.lt 2022.10.28
Kitų metų biudžete prašoma skirti 15 mln. eurų Jonavos aplinkkeliui
Tokį pasiūlymą įregistravo Seimo socialdemokratų frakcijos seniūno pavaduotojas Eugenijus Sabutis kartu su parlamentarų grupe. Pasak E. Sabučio, dvigubos paskirties Jonavos pietrytinio aplinkkelio įgyvendinimui būtų pasitelktas valstybės biudžeto ir Europos Sąjungos Karinio mobilumo fondo finansavimas. (...)
„Jonavos rajone esantys Lietuvos kariuomenės kariniai padaliniai ir prie jų prijungtos NATO priešakinių pajėgų kovinės grupės šiuo metu naudojasi vieninteliu keliu į Ruklą, kuris neatitinka jokių vakarietiškų standartų, todėl labai svarbu pradėti aplinkkelio tiesimą, leisiantį užtikrinti karinių pajėgų mobilumą, taip pat paspartinsiantį planą Lietuvoje pilnai dislokuoti Vokietijos brigadą“, – pastebi parlamentaras
https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...s-aplinkkeliui
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Dėl pasikeitusių infrastruktūros projektų prioritetų kažkas pažadėta dėl Jonavos pietrytinio aplinkeklio
Dalį projektų – jau pradėtą „Via Baltica“ plėtrą, Jonavos aplinkkelį ir Kleboniškio tilto kelyje Vilnius-Kaunas rekonstrukciją – planuojama pabaigti iki 2024 metų
https://www.15min.lt/naujiena/aktual...uru-56-1687164
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Ačiū.
,,Kelprojekto" atstovas Audrius Stonius pabrėžė, kad vienas pagrindinių šios jungties aspektų yra sumažinti eismo intensyvumą Ramučių gyvenvietėje. 2020 m. duomenimis, šią gyvenvietę per parą kerta 9–10 tūkst. automobilių, iš jų 600–700 – krovininis transportas.''
Oho.Paskutinis taisė spekas; 2022.10.30, 13:40.
Komentuoti:
-
Parašė spekas Rodyti pranešimą
Ar nevertėtų kažką tokio padaryti, turint mintyje, kad vyksta Kauno pietrytinio aplinkkelio tiesimas? Ir iš Vilniaus patekimas į aerouostą būtų geresnis.
Regia nuoroda
https://m.kauno.diena.lt/naujienos/k...romiso-1020634
Komentuoti:
-
Parašė PoDV Rodyti pranešimą
Regia nuorodaPaskutinis taisė spekas; 2022.07.31, 12:26.
Komentuoti:
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąTen, kur kitose šalyse būtų nutiesti normalūs aplinkkeliai, pas mus vien statomi greičio ribojimo kalneliai. Vienas kalnelis (Antalgėje ar Jasonyse) yra toks aukštas ir kampuotas, kad galima susilankstyti kėbulą net važiuojant minimaliu greičiu.
Geriausia aplinkkeliai būtų, aišku. Vidiškių aplinkkelį gana sunku įtalpinti iš akies, trukdo karjeras ir Šventoji iš abejų pusių. Pvz. Leliūnų aplinkkelį tikrai būtų nesunku ir gal net nebrangu nutiesti.
Apie didesnius miestelius nešneku, nes jau yra planai arba nutiesti aplinkkeliai. Galima tik diskutuoti variantus. Man pačiam sunku pasakyti ar gerai turėti tik Jonavos vidinį aplinkkelį (nes vis tiek aplinkkelis). Galbūt užtektų padaryti tunelį ties tankiau apgyvendinta teritorija ir žiedu į Jonavą.
Zarasų aplinkkelis ilgalaikėje perspektyvoje tikrai galėtų būti nutiestas, nes miestelis yra kurortinis. Dauguma kurortų ar perspektyvių kurortų jau turi svarbesnių kelių aplinkkelius, išskyrus Anykščius ir Zarasus.Paskutinis taisė PoDV; 2021.11.28, 18:26.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė spekas Rodyti pranešimąKrovininio eismas per gyvenvietes, kurios išsidėsčiusios abipus Utenos, man kelia tam tikrą šiurpą.
Yra numatyti, bet nepradėti Karmėlavos pietrytinis, Jonavos pietrytinis ir Zarasų aplinkkleliai. Nėra baigiama likusi Utenos aplinkkelio atkarpa nuo Tauragnų kelio link Zarasų.
Yra kelios nemažos gyvenvietės - Vidiškiai, Leliūnai, Antalgė, Jasonys, Degučiai, kur krovininio transporto srautas eina per šių miestelių ir kaimų vidurį, nėra planuojami jokie aplinkkeliai. Tai, kad Vidiškių aplinkkelis buvo paminėtas Vilniaus apskrities bendrame plane, nesiskaito.
Ten, kur kitose šalyse būtų nutiesti normalūs aplinkkeliai, pas mus vien statomi greičio ribojimo kalneliai. Vienas kalnelis (Antalgėje ar Jasonyse) yra toks aukštas ir kampuotas, kad galima susilankstyti kėbulą net važiuojant minimaliu greičiu.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Aš irgi n metų važinėju atkarpa nuo Ukmergės plento iki Utenos tad gan gerai žinau situaciją. Tai pat mano matoma situacija su krovininiu, aprašyta VNS, beveik sutampa pilnai. Krovininio eismas per gyvenvietes, kurios išsidėsčiusios abipus Utenos, man kelia tam tikrą šiurpą.
Komentuoti:
-
Dažnai važinėju šiuo keliu iki sodybos Anykščių rajone. Tipinis tranzitinis kelias. Daug krovininio transporto, nemažai lengvojo - savaitgaliais ypač. Prieš lenkiant kokią fūrą, dažnai užmetų akį ir į numerius dėl įdomumo. Tai tame kelyje LT, LV, RUS,PL CZ, SK, RO, neretai SRB, H, netgi GR.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Sakyčiau A6 tarnauja tik transportui važiuojančiam iš Lenkijos ar Kaliningrado St. PB kryptimi (ir atvirkščiai). Nuo Klaipėdos atvažiuojančios fūros Obeliuose suka Subatėn ir toliau Daugpilin važiuoja Latvijos keliais, A6 nenaudoja.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė RomasReikia papildyti, kad per Rusijos - Baltarusijos sieną trečiųjų šalių krovininis autotreanportas negali vykti, nes tarp tų šalių nėra muitinės.
Didžioji dalis tranzito tarp Vakarų Europos ir Rusijos vyksta ne per Brestą - Minską - Oršą, o per Kalvariją - Kauną -Zarasus- Daugpilį - Rėzeknę.
Komentuoti:
-
Parašė RomasReikia papildyti, kad per Rusijos - Baltarusijos sieną trečiųjų šalių krovininis autotreanportas negali vykti, nes tarp tų šalių nėra muitinės.
Didžioji dalis tranzito tarp Vakarų Europos ir Rusijos vyksta ne per Brestą - Minską - Oršą, o per Kalvariją - Kauną -Zarasus- Daugpilį - Rėzeknę.
Jei nelieka visų politikų ir sienų. A6 nuo Lietuvos pusės labai mažai naudingas Maskvos pusei, gal tik gyvenantiems Šiaurės Rytų Lietuvoje, o likusiai Lietuvai tik Peterburgo kryptis būtų aktuali.
Komentuoti:
-
Parašė PoDV Rodyti pranešimąDaugpilis irgi nepanašu, kad patiria renesansą, o srautas į Maskvą, Peterburgą nedidelis. Šiaip toje vietoje būtų perspektyvinis kelias Vilnius-Sankt Peterburgas, bet abejoju, kad ten tiek srauto bus net prie geriausių sąlygų.
Didžioji dalis tranzito tarp Vakarų Europos ir Rusijos vyksta ne per Brestą - Minską - Oršą, o per Kalvariją - Kauną -Zarasus- Daugpilį - Rėzeknę.
Komentuoti:
-
Parašė spekas Rodyti pranešimąAha, nežinojau apie šiuos du projektus, kurie, atrodo, išspręs tranzitinio eismo klausimą ties Ramučiais ir Karmėlava. Geros žinios.
Turiu platesnį klausimą. Į situaciją nesu įsigilinęs.
O kaip yra su kelio atkarpa nuo Kauno iki sienos su Latvija - su jo pralaidumu, krovininiu transportu ir tt..? Kaip suprantu, greitai akį užmetęs į maps lt, važiuojant nuo Kauno iki Latvijos sienos tenka kirsti daug gyvenviečių, tokių kaip Jonava, Ukmergė, daug miestelių palei Uteną, Zarasus. Ar nėra poreikio greito eismo keliui (kad bent 90 kmh būtų galima važiuoti nesiraunant ant daugybės perėjų, šviesoforų, nedrebinant gyvenviečių su krovininiu transportu) šioje atkarpoje? Jei yra poreikis - gal yra kokių planų tokiam keliui? Iš anksto dėkoju už atsakymus.
Ukmergė turi šiaurinį aplinkkelį, bet labai jau nepatogiai pravesta trasa su daug žiedų. Ilgai buvo danga nerenovuota, gal net dabar nekažkas pasikeitę.
Utena turi prastą aplinkkelį, kuris turbūt nėra labai populiarus tarp lengvųjų važiuojant A6.
Zarasai planuoja rimtą aplinkkelį, bet neaišku kiek metų praeis, Daugpilis irgi nepanašu, kad patiria renesansą, o srautas į Maskvą, Peterburgą nedidelis. Šiaip toje vietoje būtų perspektyvinis kelias Vilnius-Sankt Peterburgas, bet abejoju, kad ten tiek srauto bus net prie geriausių sąlygų. Statytų nebent dėl sunkiasvorio transporto, bet šalyje turime svarbesnių projektų ir mažėjantį gyventojų skaičių provincijoje.
Per gyvenvietes kelias atrodo gana tragiškai: ženklų "Pagrindinis kelias", "Mokykla" ir susivėlusių krypčių jūra, akomponuota greičio mažinimo kalnelių, kuriuos ženklina tarp ženklų pasislėpę įspėjamieji ženklai. Verčiau jau apsieitų su kelio kreivinimu tokiose Leliūnuose, Vidiškiuose ir pan. gyvenvietėse. Tokioje Utenoje taip pat reikalinga pagrindinio kelio rekonstrukcija.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Aha, nežinojau apie šiuos du projektus, kurie, atrodo, išspręs tranzitinio eismo klausimą ties Ramučiais ir Karmėlava. Geros žinios.
Turiu platesnį klausimą. Į situaciją nesu įsigilinęs.
O kaip yra su kelio atkarpa nuo Kauno iki sienos su Latvija - su jo pralaidumu, krovininiu transportu ir tt..? Kaip suprantu, greitai akį užmetęs į maps lt, važiuojant nuo Kauno iki Latvijos sienos tenka kirsti daug gyvenviečių, tokių kaip Jonava, Ukmergė, daug miestelių palei Uteną, Zarasus. Ar nėra poreikio greito eismo keliui (kad bent 90 kmh būtų galima važiuoti nesiraunant ant daugybės perėjų, šviesoforų, nedrebinant gyvenviečių su krovininiu transportu) šioje atkarpoje? Jei yra poreikis - gal yra kokių planų tokiam keliui? Iš anksto dėkoju už atsakymus.
Komentuoti:
Komentuoti: