Šioje temoje labai patogu susirasti reikiamą informaciją apie rekonstruojamos A5 "Via Balticos" eigą nuo Kauno iki Lenkijos sienos.
Todėl "pasiuntimas toliau" diskutuoti apie visų laukiamą rekonstrukciją iki sienos yra ne vietoje ir ne itin mandagus.
Tuo tarpu ties spamo riba vykusi bendro pobūdžio diskusija apie nusitrynusius ženklinimus labiau tiktų ne šioje, o kitoje temoje - pvz. apie kelių ženklinimą.
Pranešimai nors kiek susiję su tema. Vat tamstos eilinis kitų auklėjimas kaip diskutuoti yra tikras spamas.
Valstybinės reikšmės magistralinio kelio Nr. A5 Kaunas-Marijampolė-Suvalkai ruožo nuo 16,465 iki 23,32 km rekonstravimo techninio darbo projekto projektiniai pasiūlymai.
Ištraukos iš projektinių pasiūlymų
Kauno rajono savivaldybės įkelti brežiniai visuomenės svarstymui ruožui tarp Mauručių ir Garliavos mazgo.
Tarp Juragių ir mastaičių numatytas viadukas, bus nutiesta daug jungiamųjų kelių
Garliavos mazgas toliau lieka nelogiškas, kai pagrindinis srautas iš Marijampolės link IX forto važiuos ne tiesiai, o toliau turės sukti ratus "dobilo lapu".
Kauno rajono savivaldybė 2024.05.28
Valstybinės reikšmės magistralinio kelio Nr. A5 Kaunas-Marijampolė-Suvalkai ruožo nuo 16,465 iki 23,32 km rekonstravimo techninio darbo projekto projektiniai pasiūlymai.
Viešasis susirinkimas įvyks 2024.06.13 16:00 val. Kauno rajono sav., Garliavos apylinkių sen., Juragių k., Girininkų g. 6.
Galimas nuotolinis prisijungimas per MS Teams programą: https://teams.microsoft.com/l/meetup...1LTlhYjYtNjlkN zRkMWE0ZWYy%40thread.v2/0?context=%7b%22Tid%22%3a%22a2728528-eff8-409c-a379-7d900c45d9ba%22%2c%22Oid%22%3a%226efc3063-8582-4d1e-9924-c316572e5697%22%7d
Tai gal jūs susikurkit atskirą naujo Via Baltica rekonstrukcijos etapo čatą ir ten diskutuokite?
Šioje temoje labai patogu susirasti reikiamą informaciją apie rekonstruojamos A5 "Via Balticos" eigą nuo Kauno iki Lenkijos sienos.
Todėl "pasiuntimas toliau" diskutuoti apie visų laukiamą rekonstrukciją iki sienos yra ne vietoje ir ne itin mandagus.
Tuo tarpu ties spamo riba vykusi bendro pobūdžio diskusija apie nusitrynusius ženklinimus labiau tiktų ne šioje, o kitoje temoje - pvz. apie kelių ženklinimą.
Paprašė gi nespaminti apie tuos jūsų dažus. Susikūrkit atskirą dažytojų chatą.
Tai gal jūs susikurkit atskirą naujo Via Baltica rekonstrukcijos etapo čatą ir ten diskutuokite? FYI forumas tam ir skirtas, kad diskutuoti įvairiais klausimais. Ir atskleisiu paslaptį, vienoje šakoje vienu metu gali vykti daugiau nei viena diskusija.
Via Lietuva 2024.05.27 Netrukus prasidės kelio „Via Baltica“ rekonstrukcijos darbai prie Lenkijos sienos
Praėjusią savaitę „Via Lietuva“ pasirašė sutartį dėl paskutiniosios kelio „Via Baltica“ nuo Marijampolės iki Lenkijos sienos atkarpos rekonstrukcijos darbų atlikimo. Planuojama, kad intensyvūs modernizavimo darbai šiame kelio ruože turėtų prasidėti jau birželio pradžioje, baigtis – kitų metų antroje pusėje. (...)
4-ojo ruožo prie Lietuvos-Lenkijos sienos darbus atliks „Via Lietuva“ skelbtą viešąjį konkursą laimėjusi AB „Kauno tiltai “, darbų vertė – 154,7 mln. Eur be PVM. https://vialietuva.lt/naujienos/nauj...enkijos-sienos
Gal iš papildomų lėšų lenkai įsigijo kokybiškesnių dažų.
Butu idomu palyginti kaip irenginejami pagrindai Lietuvoje ir Lenkijoje, gal kas turi priejima prie skersinio pjuvio schemutes?
Kitas dominantis klausimas tai tos triuksma slopinancios sienutes. Ar yra planuojamas ju apzeldinimas ar taip ir paliks? Manau visi supranta kaip jos atrodys po keleto metu jei nebus apzeldintos.
O tas ženklinimas toks ir likęs šiai dienai? Ar čia kiekvieną kartą atsidarius google metų senumo nuotraukas užsiimsime saviplaka? Nes tiksliai neatsimenu vietos, bet berods kažkuriame iš A5 ruožų, neseniai mačiau naująją Kelių priežiūros ženklinimo šalinimo mašiną, kuri kaip tik valė tas nutrupėjusias linijas.
Paprašė gi nespaminti apie tuos jūsų dažus. Susikūrkit atskirą dažytojų chatą.
„Via Baltica“ modernizavimas įgauna pagreitį!
Netrukus prasidės paskutiniosios atkarpos ties Lietuvos-Lenkijos pasieniu atnaujinimo darbai.
Šio kelio modernizavimo projektas pagal kuriamos naujos infrastruktūros kiekį bei statybų greitį yra didžiausias šalies kelių statybos projektas per visą Lietuvos nepriklausomybės laikotarpį. Jį įgyvendindami ne tik kuriame istoriją, bet ir investuojame į šalies ekonomikos augimą bei karinio mobilumo jungčių vystymą.
„Via Baltica“ nuo Marijampolės iki Lenkijos sienos modernizavimo projektą sudaro 4 skirtingų atkarpų atnaujinimo etapai. 2 atkarpų atnaujinimas baigtas praėjusių metų pabaigoje, 1-oje, ilgiausioje atkarpoje ties Marijampole darbai intensyviai vyksta šiuo metu, 4-osios, paskutinės likusios atkarpos atnaujinimas prie Lenkijos sienos modernizavimas bus pradėtas birželio pradžioje.
Paskutinės kelio atkarpos atnaujinimo metu numatyta įrengti: 3 tunelinius pravažiavimus transporto priemonėms 3 tunelinius praėjimus gyvūnams 2 viadukus žaliąjį tiltą gyvūnų migracijai 10 žiedinių sankryžų apie 15 km jungiamųjų ir apjungiamųjų kelių 5 km ilgio akustinės sienos padidinti ir modernizuoti prie išvažiavimo iš Lietuvos esančią automobilių stovėjimo aikštelę lengvajam ir krovininiam transportui
Džiaugiamės, jog šis projektas yra vykdomas nenukrypstant nuo grafikų, taip kaip suplanuota: laiku ir kokybiškai.
O tas ženklinimas toks ir likęs šiai dienai? Ar čia kiekvieną kartą atsidarius google metų senumo nuotraukas užsiimsime saviplaka? Nes tiksliai neatsimenu vietos, bet berods kažkuriame iš A5 ruožų, neseniai mačiau naująją Kelių priežiūros ženklinimo šalinimo mašiną, kuri kaip tik valė tas nutrupėjusias linijas.
Manau kad neatidžiai skaitote ka rašau, nes rodos jau minėjau, kad A5 reguliariai važinėju, bent kartą kas pora savaičių. Paskutinį kartą važiavau ne šį, bet praeitą savaitgalį ir situacija su kelkraščiais buvo dar blogesnė, nei pas Google. Jei situacija pasitaisys - apie tai informuosiu ir mielai kartu pasidžiaugsiu. Bet kol kas jokių realių darbų nemačiau. Be visa ko, parodžiau kad ir naujame ruože daromos tos pačios klaidos.
O tas ženklinimas toks ir likęs šiai dienai? Ar čia kiekvieną kartą atsidarius google metų senumo nuotraukas užsiimsime saviplaka? Nes tiksliai neatsimenu vietos, bet berods kažkuriame iš A5 ruožų, neseniai mačiau naująją Kelių priežiūros ženklinimo šalinimo mašiną, kuri kaip tik valė tas nutrupėjusias linijas.
Kadangi diskusija vyksta tik principu "pas kaimynus žolė žalesnė ir medus saldesnis", tai galite pasižvalgyti ir suprasti, kad klaidų pasitaiko visur S61 – „Google“ žemėlapiai tokių vietų šiai dienai važiuojant aplink Suvalkus yra ir daugiau, tik jų ponas Googlas dar neužfiksavęs.
O norit bajerį pasakysiu? Jau ir naujai suklotoje atšakoje tarp Marijampolės ir Lenkijos sienos žymėjimas jau pradeda dilti. Fucking metai nepraėjo: https://maps.app.goo.gl/DDrrvDkJLqRiFkFD6
Kreivarankiai, ką bepasakysi. Net vartų į Lietuvą padaryti normaliai nemoka.
Čia galima tęsti ir tęsti. Ir čia dar viskas metų senumo, o ten po šios žiemos ryškiai pablogėjo. Sakau, pažadu kitąkart pravažiuodamas pafilmuoti ir pasidalinti.
Čia net nekalbant apie tai, kad lenkai kažkaip sugeba muzikinius punktyrus padaryti, kur persirikiuojant garsas eina Smulkmena, bet manau svarbi saugumui.
Čia galima tęsti ir tęsti. Ir čia dar viskas metų senumo, o ten po šios žiemos ryškiai pablogėjo. Sakau, pažadu kitąkart pravažiuodamas pafilmuoti ir pasidalinti.
jeigu lenkų greitkeliuose lankytumėtės tiek, kiek A5, manau kad požiūris pasikeistų (pats pas lenkus retokai užsuku, bet A5 dažnai
O aš pas lenkus dažnai būnu, bent kartą į pora mėnesių pravažiuoju, ir tokio apsileidimo kaip mūsų A5 tikrai niekur nemačiau. Jūs pabandykite dabar, po šios žiemos A5 pravažiuoti ir paskaičiuoti, kiek vietų nusitrynę tie kraštai. Kitą kartą pravažiuodamas pažadu nufilmuoti ir pasidalinti.
jeigu dažų nusitrynimas selektyviose vietose lygu nutriušimas , na tai jau čia aukštoki standartai užkelti
Nu blemba, kodėl prieš 5 metus mokėjo žymėti, o dabar nebe? Kodėl prieš N metų sužymėta A1 (atmetant tas plėstas atkarpas, apie kurias kalbėjau) žymėjimo prasme atrodo geriau nei A5, kuri pabaigta vos prieš 5 metus? Jei noras kad dalykai laikytų kaip visame civilizuotame pasaulyje yra "aukšti standartai", tai ok, esu užsikėlęs aukštus standartus.
Ir šiaip, man pikta. Nes prieš tai galėjau pasidžiaugti kad nors vieną pagal vakarų standartus normalią kelią turime, dabar gi matau kad viskas ir ten padaryta per subinę. Ne su kelio danga apsišiks, tai su žymėjimu. Kažkoks prakeiksmas.
Gerbiamieji, prašau neužtemdyti ir lesti pasidžiaugti pagrindine naujiena, kad pasirašyta sutartis dėl paskutinio IV etapo link Lenkijos sienos, o "nespaminti" apie markiravimą tokią pergalingą dieną kaip ši.
Ir visgi norėtųsi žinoti detaliau, kodėl buvo tiek vėluojama. Jei II ir III etapų sutartis buvo pasirašyta prieš pusantrų metų 2022 m. spalio-lapkričio mėnesį, kas tokio paslaptingo nutiko su IV etapu?
Manau, visuomenė turi teisę žinoti ir atsakingi asmenys ne tik gali bet ir turi paaiškinti, kodėl Sweco projektavimas tiek vėlavo ir kodėl tiek užsitęsė konkursas. Juk tai valstybinės reikšmės objektas.
Pas lenkų nekokybiški darbai vietomis, o pas mus ištisai - ta magistrale Kaunas Marijampolė važiuoju kas pora savaičių ir realiu laiku matau kaip ji degraduoja. Tokie nutriušimai, deja, kas keli šimtai metrų beveik visoje autostradoje (street view mažiau, nes senesni vaizdai). Bet tai ne tik jai galioja - pažiūrėkite į A1, kurią neseniai plėtė iki automagistralės - beveik visur kur buvo naujai išasfaltuoti ir sužymėti nusukimai (turiu omenyje tuos, kurie buvo sužymėti kelią plečiant iki magistralės), jau yra nutriušę. O apie Valakampių tilto žymėjimą, ką pasakysite? Visas gi sutrūkinėjęs, nepaisant to kad prieš metus buvo šviežiai sužymėtas.
P.S. Norėčiau tikėti kad pataisys, bet galiu lažintis kad tų kraštų niekas netvarkys, nes pasibaigęs garantinis laikotarpis.
Baikit, nemanau.
Bendro pobūdžio pastebėjimas - jeigu lenkų greitkeliuose lankytumėtės tiek, kiek A5, manau kad požiūris pasikeistų (pats pas lenkus retokai užsuku, bet A5 dažnai - jeigu dažų nusitrynimas selektyviose vietose lygu nutriušimas , na tai jau čia aukštoki standartai užkelti). A5 keliu, iki kol yra magistralė, važiuoti yra vienas malonumas (apie A1 kita kalba).
Nuo broko niekas neapsaugotas. Čia gal labiau stebina statytojo (Via Lietuva) nesugebėjimas išsireikalauti, kad tokį broką greitai ištaisytų. Pagal tai, kad tie termoplastai buvo ištrupėję tik vietomis ir pakraščiuose, panašu jog buvo ženklinama kai tose dalyse buvo drėgna/šlapia.
Nors dabar ženklinimą kaip tik atnaujina, panašu sutvarkys ir šoninių linijų žymėjimą defektuotose vietose.
Vilniuje, aplinkkelio trečiame etape, ženklinimą atliko išvis žiemą, kai visur buvo pilna sniego, bet masiškai tokių problemų neatsirado, o kelios vietos buvo pavasarį pataisytos.
Pas Lenkus irgi galima atrasti, kad pasitaiko nekokybiškai atliktų darbų: DK8 - Google Maps
Pas lenkų nekokybiški darbai vietomis, o pas mus ištisai - ta magistrale Kaunas Marijampolė važiuoju kas pora savaičių ir realiu laiku matau kaip ji degraduoja. Tokie nutriušimai, deja, kas keli šimtai metrų beveik visoje autostradoje (street view mažiau, nes senesni vaizdai). Bet tai ne tik jai galioja - pažiūrėkite į A1, kurią neseniai plėtė iki automagistralės - beveik visur kur buvo naujai išasfaltuoti ir sužymėti nusukimai (turiu omenyje tuos, kurie buvo sužymėti kelią plečiant iki magistralės), jau yra nutriušę. O apie Valakampių tilto žymėjimą, ką pasakysite? Visas gi sutrūkinėjęs, nepaisant to kad prieš metus buvo šviežiai sužymėtas.
P.S. Norėčiau tikėti kad pataisys, bet galiu lažintis kad tų kraštų niekas netvarkys, nes pasibaigęs garantinis laikotarpis.
Komentuoti: