Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[E67] [A5] Kaunas - Kalvarija (- Varšuva) - "Via Baltica"

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • vytgri
    replied
    Po ilgo tūpčiojimo aplinkui, pagaliau pradėjo kramtyti senuosius LT-PL muitinės pastatus.
    Click image for larger version

Name:	viber_image_2024-08-11_18-04-15-395.jpg
Views:	2285
Size:	277,9 kB
ID:	2146498

    Komentuoti:


  • Rimas_OK
    replied
    Išvadą dariau tik iš vaizdo kelissyk pravažiuojant pro šalį. Šiek tiek šiurpiai atrodo tokių plonų kolonų restauravimas. Jei ten aplink aptrūnijo, tai nelabai kas laikančio ir beliko

    Komentuoti:


  • goolfietis
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą



    Rašinėjimas čia toks apie nieką gaunasi. Jeigu kas turite, tai dėkite "ant stalo" technologijos projektą ar technologinę kortelę tiems darbams ir visi matysime, turi laukti 28d., du metus, ar jau kitą parą gali kažką daryti.
    Kiekvieną kartą nelaukiama ir tai priklauso nuo konstrukcijos. Tik nesu tikras ar yra tokia technologija, kad išbetonavus kolonas, taurus tiltui ir betonui dar nepasiekus projektinio stiprio būtų dedamos perdangos, paleidžiami viršuje klotuvai ir vibrovolai asfaltą įrenginėti
    Aš aišku ne tiltų statybos ekspertas, bet kadangi kasdien pravažiuoju A5>A1, tai bent jau kai statė viaduką ties senukų logistikos centru, tai darbai nebuvo sustoję laukiant kol betonas bręs. Ir tikrai neužstrigo, kad tarp kolonų betonavimo ir sijų sudėjimo būtų darbai sustoję 2 savaitėm ar tuo labiau mėnesiui.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė goolfietis Rodyti pranešimą

    Kolonas stato plienines... Tikrai galvojat, kad statybose visi laukia po 28d kiekvieną kartą kažką išbetonavus?
    Parašė uzdvidesimt Rodyti pranešimą

    Reik palikt dviem metam, kaip seniau žmonės pamatus darydavo, kad susivaikščiotų, susigulėtų. Kunigą iškviest pašventint per tą laiką.
    Rašinėjimas čia toks apie nieką gaunasi. Jeigu kas turite, tai dėkite "ant stalo" technologijos projektą ar technologinę kortelę tiems darbams ir visi matysime, turi laukti 28d., du metus, ar jau kitą parą gali kažką daryti.
    Kiekvieną kartą nelaukiama ir tai priklauso nuo konstrukcijos. Tik nesu tikras ar yra tokia technologija, kad išbetonavus kolonas, taurus tiltui ir betonui dar nepasiekus projektinio stiprio būtų dedamos perdangos, paleidžiami viršuje klotuvai ir vibrovolai asfaltą įrenginėti

    Komentuoti:


  • uzdvidesimt
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą

    Betonas "bręsta" 28 dienas.
    Reik palikt dviem metam, kaip seniau žmonės pamatus darydavo, kad susivaikščiotų, susigulėtų. Kunigą iškviest pašventint per tą laiką.

    Komentuoti:


  • goolfietis
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą

    O kokius darbus jie turėtų ten dirbti?
    Bandau tiesiog pamodeliuoti: jeigu tarkime užbetonavo kažkokias atramas ir iki tolimesnio etapo, kai bus galima apkrauti kolonas, betonas turi pasiekti savo projektinį stiprį. Betonas "bręsta" 28 dienas. Tai ką ten tas 28 dienas jiems daryti, stovėti krūvoje mosuojant įrankiais ir žiūrėti kaip betonas stingsta?
    Visiškai be konteksto sudėtinga vertinti kaip ir kas turi būti daroma.
    Kolonas stato plienines... Tikrai galvojat, kad statybose visi laukia po 28d kiekvieną kartą kažką išbetonavus?

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė Krokas Rodyti pranešimą

    Neapgaudinekit nei saves nei kitu, vaziuoju pro ten kasadien po kelis kart, niekas ten nedirba tame ir pikciausia... taippat kaip niekas nedirba prie petrasiunu aplinkelio, nei ryte nei per pietus nei vakare nera darbininku nei vieno technikos vieneto
    O kokius darbus jie turėtų ten dirbti?
    Bandau tiesiog pamodeliuoti: jeigu tarkime užbetonavo kažkokias atramas ir iki tolimesnio etapo, kai bus galima apkrauti kolonas, betonas turi pasiekti savo projektinį stiprį. Betonas "bręsta" 28 dienas. Tai ką ten tas 28 dienas jiems daryti, stovėti krūvoje mosuojant įrankiais ir žiūrėti kaip betonas stingsta?
    Visiškai be konteksto sudėtinga vertinti kaip ir kas turi būti daroma.

    Komentuoti:


  • Krokas
    replied
    Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

    Kaip buvo rašoma, kad problemos išlindo su perdangų sijų, tai tada lieka klausimas kas buvo veikiama iki tol, kad reiktų tik dabar kolonas tvirtinti...
    Neapgaudinekit nei saves nei kitu, vaziuoju pro ten kasadien po kelis kart, niekas ten nedirba tame ir pikciausia... taippat kaip niekas nedirba prie petrasiunu aplinkelio, nei ryte nei per pietus nei vakare nera darbininku nei vieno technikos vieneto

    Komentuoti:


  • Negabaritas
    replied
    Nekreipkit dėmesio, taip jums išrenka "greičiausią" maršrutą

    Komentuoti:


  • drulia
    replied
    Gal kas gali dabartinę situacija pakomentuoti, google maps rodo lyg tais sienos kirtimas neįmanomas ir veda apylanka nuo Kalvarijos link Mockų ir Punsko.

    Click image for larger version  Name:	Screenshot 2024-07-25 145033.png Views:	1 Size:	247,1 kB ID:	2142690

    Komentuoti:


  • PredatorGTR
    replied
    Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą

    Kiek pastebėjau, tai dabar tvirtinamos atramos. Gal šiuo metu ant viršaus jokio svorio ir darbų negali būt.
    Kaip buvo rašoma, kad problemos išlindo su perdangų sijų, tai tada lieka klausimas kas buvo veikiama iki tol, kad reiktų tik dabar kolonas tvirtinti...

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą

    Kiek pastebėjau, tai dabar tvirtinamos atramos. Gal šiuo metu ant viršaus jokio svorio ir darbų negali būt.
    "dabar" turbūt kokie 2 metai?

    Komentuoti:


  • Rimas_OK
    replied
    Parašė PukiS Rodyti pranešimą
    3, Sargėnų estakada tai nerealus reikalas - paskutinius 3 kart važiuojant mačiau DIRBANT vieną žmogų. Su šluota.
    Kiek pastebėjau, tai dabar tvirtinamos atramos. Gal šiuo metu ant viršaus jokio svorio ir darbų negali būt.

    Komentuoti:


  • Auwris
    replied
    Parašė PukiS Rodyti pranešimą
    3, Sargėnų estakada tai nerealus reikalas - paskutinius 3 kart važiuojant mačiau DIRBANT vieną žmogų. Su šluota.
    Praščiau atliekant (tiek planavimo tiek apskritai darbo prasme) jų projekto turbūt reikėtų labai gerai paieškoti aišku visada randa pasiteisinimų tam - bet čia įprasta tokioms įstaigoms. Eilinio estakados/viaduko nesugeba sutvarkyti aišku jeigu dirbtų, tai suvtarkytų - turbūt.

    Komentuoti:


  • PukiS
    replied
    3, Sargėnų estakada tai nerealus reikalas - paskutinius 3 kart važiuojant mačiau DIRBANT vieną žmogų. Su šluota.

    Komentuoti:


  • goolfietis
    replied
    Parašė thomcius Rodyti pranešimą

    Aš pasiūliau kaip išeitį uždrausti sunkvežimių eismą, kad verslas būtų suinteresuotas investuoti ir susitvarkyti arba nuovažas, arba kelią iki Armoniškių g. (tokia praktika taikoma gan dažnai Lietuvoje). Tau nepatiko, tad leidau sau interpretuoti jog jau vairuoji sunkvežimį.
    Uždrauskim sunkvežimiams važiuoti A1 - tada verslas susiims ir sutvarkys visą greitkelį.

    Parašė thomcius Rodyti pranešimą

    Kai kelių gaidelį pavadini kelių gaideliu, tai jis įsižeidžia, o va pačiam kelio darbininkus nieko tokio vadinti "gavrikais"


    +200m greitėjimo juostos
    Kaip ir sakiau - siūlau mesti darbą LAKD ir rimtai pasvarstyti apie Seimą. Su tokiais gebėjimas nukreipti temą sau palankia linkme, toli eisi.

    Pavardinti daugiau LAKD perliukų?

    1. Radzinausko tilto šlavimas sukeliant milžiniškus kamščius, nenaudojant jokios mechanizacijos;
    2. A5 ir Kalvarijos g. sankryža - nesugebėjimas iš pirmo karto įvertinti grunto būklę;
    3. Sargėnų estakados remontas;
    4. A5 televizoriai kas kilometrą, kurie jokios funkcijos neatlieka, apart linki saugių kelionių, važiuojant išlūžusia kelio danga... Skamba kaip pasityčiojimas iš vairuotojų. Beje, šiomis dienomis, ties Akademija nukasinėja žoles iš skiriamosios juostos (t.y. kliūtis važiuojamojoje dalyje). Spėjam iš vieno karto, ar televizoriai įspėja apie tokius darbus??? Ne, jie linki gero kelio.

    Tęsti?

    Komentuoti:


  • thomcius
    replied
    Parašė goolfietis Rodyti pranešimą

    Atsakysiu pačio stiliumi: kur aš rašiau apie fūras?
    Aš pasiūliau kaip išeitį uždrausti sunkvežimių eismą, kad verslas būtų suinteresuotas investuoti ir susitvarkyti arba nuovažas, arba kelią iki Armoniškių g. (tokia praktika taikoma gan dažnai Lietuvoje). Tau nepatiko, tad leidau sau interpretuoti jog jau vairuoji sunkvežimį.

    Parašė goolfietis Rodyti pranešimą

    Uždrauskim mašinas ir leiskim važiuoti tik dviratininkams. Bus tvarka ir ramybė.
    Na vėl keistas tavo pasiūlymas. Net komentuoti nesinori.

    Aš sakau, kad ViaLietuva daugiau dėmesio skiria automobilistams nei pėstiesiems ar dviratininkams norėdamas paneigti tavo manymu vis skriaudžiamus automobilių vairuotojus.

    Parašė goolfietis Rodyti pranešimą

    Kol LAKD galvos taip kaip tu - kad visi, kas vairuoja mašinas yra automarozai, jiem keliai nebūtini, tol taip ir gyvensim.
    Tai taip gi sakiau įrengiam kiekvienai sodybai po nuovažą iš magistralinio kelio. Toje 5 kilometrų atkarpoje nuo Cirkle K degalinės iki Armoniškių g. yra 11 nuovažų bet nuovažas kol kas turi tik 5,5 tai dar yra kur pasitemti. Kai būtų galima mažinti nuovažas jas apjungiant.

    Parašė goolfietis Rodyti pranešimą
    Atėjo pavasaris, reikia Č. Radzinausko tiltą nušluoti. Uždarom juostą, pastatom 2 gavrikus su šluotom, nesvarbu, kad kamštis dėl to iki Garliavos, o už lango XXI a.
    Kai kelių gaidelį pavadini kelių gaideliu, tai jis įsižeidžia, o va pačiam kelio darbininkus nieko tokio vadinti "gavrikais"

    Parašė goolfietis Rodyti pranešimą
    Reikia 200m lėtėjimo juostos sausam, lygiam ruože įrengti 3 metus ieškom strateginių investuotojų, tada viską iškasam, padarom 60% darbo, sustabdom viską 2 mėnesiams, tada viską iškasam atgal, nes pasirodo pagrindai blogai įrengti.
    +200m greitėjimo juostos

    Komentuoti:


  • goolfietis
    replied
    Parašė thomcius Rodyti pranešimą

    Smagu, kad vėl save prisiskyrei tikriausiai fūrą jau vairuoji.

    tavo teikiamas pasiūlymas gan plačiai taikomas pasaulyje, jei nori greičiau ir tiesiau važiuoti, susimoki už kelią ir važiuoji, nenori mokėti- važiuoji ilgesniu, prastesniu keliu.

    Kas vairuoja nebūtinai turi būti automarozai, Vairuotojai gali būti ir dviratininkai. Ir patikėk dviratininkams ar pėstiesiems Lietuvoje dažniau tenka kentėti, nei tavo įvardintiems automarozams.

    Neasfaltuota? Tai? Nepravažiuojama? Kas čia per argumentas? Apie šitą situaciją jau seniai kalbėjau, kad čia savivaldybės ir Via Lietuva nesusikalbėjimas, vieni lėtėjimo greitėjimo juostą įrengė vienoje vietoje, o kiti gatvę išasfaltavo kitoje vietoje. Tad už tokius nesusikalbėjimus kažkam tenka susimokėti.
    Atsakysiu pačio stiliumi: kur aš rašiau apie fūras?

    Uždrauskim mašinas ir leiskim važiuoti tik dviratininkams. Bus tvarka ir ramybė.

    Kol LAKD galvos taip kaip tu - kad visi, kas vairuoja mašinas yra automarozai, jiem keliai nebūtini, tol taip ir gyvensim.

    Atėjo pavasaris, reikia Č. Radzinausko tiltą nušluoti. Uždarom juostą, pastatom 2 gavrikus su šluotom, nesvarbu, kad kamštis dėl to iki Garliavos, o už lango XXI a.

    Reikia 200m lėtėjimo juostos sausam, lygiam ruože įrengti 3 metus ieškom strateginių investuotojų, tada viską iškasam, padarom 60% darbo, sustabdom viską 2 mėnesiams, tada viską iškasam atgal, nes pasirodo pagrindai blogai įrengti.

    Komentuoti:


  • thomcius
    replied
    Parašė goolfietis Rodyti pranešimą

    Dar geriau pastatyti šlagbaumą, ir iš kiekvieno pravažiuojančio rinkti mokestį. Taip greičiau būtų galima surinkti pinigų remontui. Ir išvis, galima ir plačiau tokią praktiką taikyti, nes visi, kas vairuoja - yra automarozai kurie turi visur ir visada kentėti.

    Armoniškių g., jei nepastebėjai - neasfaltuota.
    Smagu, kad vėl save prisiskyrei tikriausiai fūrą jau vairuoji.

    tavo teikiamas pasiūlymas gan plačiai taikomas pasaulyje, jei nori greičiau ir tiesiau važiuoti, susimoki už kelią ir važiuoji, nenori mokėti- važiuoji ilgesniu, prastesniu keliu.

    Kas vairuoja nebūtinai turi būti automarozai, Vairuotojai gali būti ir dviratininkai. Ir patikėk dviratininkams ar pėstiesiems Lietuvoje dažniau tenka kentėti, nei tavo įvardintiems automarozams.

    Neasfaltuota? Tai? Nepravažiuojama? Kas čia per argumentas? Apie šitą situaciją jau seniai kalbėjau, kad čia savivaldybės ir Via Lietuva nesusikalbėjimas, vieni lėtėjimo greitėjimo juostą įrengė vienoje vietoje, o kiti gatvę išasfaltavo kitoje vietoje. Tad už tokius nesusikalbėjimus kažkam tenka susimokėti.

    Komentuoti:


  • goolfietis
    replied
    Parašė thomcius Rodyti pranešimą

    tikrai absurdas, reik kiekvienam ten gyvenančiam po įvažiavimą į magistralę

    Yra Armoniškių g. įvažiavimas/išvažiavimas.

    Aš Kalvarijos g. įvažiavime būčiau pastatęs 304 ženklą "Krovininių transporto priemonių eismas draudžiamas" tai vietiniai verslai jau seniai būtų susimetę ant tų greitėjimo/lėtėjimo juostų.
    Dar geriau pastatyti šlagbaumą, ir iš kiekvieno pravažiuojančio rinkti mokestį. Taip greičiau būtų galima surinkti pinigų remontui. Ir išvis, galima ir plačiau tokią praktiką taikyti, nes visi, kas vairuoja - yra automarozai kurie turi visur ir visada kentėti.

    Armoniškių g., jei nepastebėjai - neasfaltuota.

    Komentuoti:

Working...
X