Parašė Edvis77
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[E67] [A5] Kaunas - Kalvarija (- Varšuva) - "Via Baltica"
Collapse
X
-
Mapy.cz yra, o biški kreivokai ir wazeParašė Edvis77 Rodyti pranešimąSveiki,gal kas žinot kur rast žemėlapi kur matyt kuria vieta bus naujas kelias,apvažiavimai?
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Valstybinės reikšmės susisiekimo projektų brėžiniaiParašė Edvis77 Rodyti pranešimąSveiki,gal kas žinot kur rast žemėlapi kur matyt kuria vieta bus naujas kelias,apvažiavimai?
- 6 patinka
Komentuoti:
-
Sveiki,gal kas žinot kur rast žemėlapi kur matyt kuria vieta bus naujas kelias,apvažiavimai?
Komentuoti:
-
-
Išvadą dariau tik iš vaizdo kelissyk pravažiuojant pro šalį. Šiek tiek šiurpiai atrodo tokių plonų kolonų restauravimas. Jei ten aplink aptrūnijo, tai nelabai kas laikančio ir beliko
Komentuoti:
-
Aš aišku ne tiltų statybos ekspertas, bet kadangi kasdien pravažiuoju A5>A1, tai bent jau kai statė viaduką ties senukų logistikos centru, tai darbai nebuvo sustoję laukiant kol betonas bręs. Ir tikrai neužstrigo, kad tarp kolonų betonavimo ir sijų sudėjimo būtų darbai sustoję 2 savaitėm ar tuo labiau mėnesiui.Parašė sleader Rodyti pranešimą
Rašinėjimas čia toks apie nieką gaunasi. Jeigu kas turite, tai dėkite "ant stalo" technologijos projektą ar technologinę kortelę tiems darbams ir visi matysime, turi laukti 28d., du metus, ar jau kitą parą gali kažką daryti.
Kiekvieną kartą nelaukiama ir tai priklauso nuo konstrukcijos. Tik nesu tikras ar yra tokia technologija, kad išbetonavus kolonas, taurus tiltui ir betonui dar nepasiekus projektinio stiprio būtų dedamos perdangos, paleidžiami viršuje klotuvai ir vibrovolai asfaltą įrenginėti
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė goolfietis Rodyti pranešimą
Kolonas stato plienines... Tikrai galvojat, kad statybose visi laukia po 28d kiekvieną kartą kažką išbetonavus?Rašinėjimas čia toks apie nieką gaunasi. Jeigu kas turite, tai dėkite "ant stalo" technologijos projektą ar technologinę kortelę tiems darbams ir visi matysime, turi laukti 28d., du metus, ar jau kitą parą gali kažką daryti.Parašė uzdvidesimt Rodyti pranešimą
Reik palikt dviem metam, kaip seniau žmonės pamatus darydavo, kad susivaikščiotų, susigulėtų. Kunigą iškviest pašventint per tą laiką.
Kiekvieną kartą nelaukiama ir tai priklauso nuo konstrukcijos. Tik nesu tikras ar yra tokia technologija, kad išbetonavus kolonas, taurus tiltui ir betonui dar nepasiekus projektinio stiprio būtų dedamos perdangos, paleidžiami viršuje klotuvai ir vibrovolai asfaltą įrenginėti
Komentuoti:
-
Reik palikt dviem metam, kaip seniau žmonės pamatus darydavo, kad susivaikščiotų, susigulėtų. Kunigą iškviest pašventint per tą laiką.Parašė sleader Rodyti pranešimą
Betonas "bręsta" 28 dienas.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Kolonas stato plienines... Tikrai galvojat, kad statybose visi laukia po 28d kiekvieną kartą kažką išbetonavus?Parašė sleader Rodyti pranešimą
O kokius darbus jie turėtų ten dirbti?
Bandau tiesiog pamodeliuoti: jeigu tarkime užbetonavo kažkokias atramas ir iki tolimesnio etapo, kai bus galima apkrauti kolonas, betonas turi pasiekti savo projektinį stiprį. Betonas "bręsta" 28 dienas. Tai ką ten tas 28 dienas jiems daryti, stovėti krūvoje mosuojant įrankiais ir žiūrėti kaip betonas stingsta?
Visiškai be konteksto sudėtinga vertinti kaip ir kas turi būti daroma.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
O kokius darbus jie turėtų ten dirbti?Parašė Krokas Rodyti pranešimą
Neapgaudinekit nei saves nei kitu, vaziuoju pro ten kasadien po kelis kart, niekas ten nedirba tame ir pikciausia... taippat kaip niekas nedirba prie petrasiunu aplinkelio, nei ryte nei per pietus nei vakare nera darbininku nei vieno technikos vieneto
Bandau tiesiog pamodeliuoti: jeigu tarkime užbetonavo kažkokias atramas ir iki tolimesnio etapo, kai bus galima apkrauti kolonas, betonas turi pasiekti savo projektinį stiprį. Betonas "bręsta" 28 dienas. Tai ką ten tas 28 dienas jiems daryti, stovėti krūvoje mosuojant įrankiais ir žiūrėti kaip betonas stingsta?
Visiškai be konteksto sudėtinga vertinti kaip ir kas turi būti daroma.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Neapgaudinekit nei saves nei kitu, vaziuoju pro ten kasadien po kelis kart, niekas ten nedirba tame ir pikciausia... taippat kaip niekas nedirba prie petrasiunu aplinkelio, nei ryte nei per pietus nei vakare nera darbininku nei vieno technikos vienetoParašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
Kaip buvo rašoma, kad problemos išlindo su perdangų sijų, tai tada lieka klausimas kas buvo veikiama iki tol, kad reiktų tik dabar kolonas tvirtinti...
- 6 patinka
Komentuoti:
-
Nekreipkit dėmesio, taip jums išrenka "greičiausią" maršrutą
- 3 patinka
Komentuoti:
-
-
Kaip buvo rašoma, kad problemos išlindo su perdangų sijų, tai tada lieka klausimas kas buvo veikiama iki tol, kad reiktų tik dabar kolonas tvirtinti...Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą
Kiek pastebėjau, tai dabar tvirtinamos atramos. Gal šiuo metu ant viršaus jokio svorio ir darbų negali būt.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
"dabar" turbūt kokie 2 metai?Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą
Kiek pastebėjau, tai dabar tvirtinamos atramos. Gal šiuo metu ant viršaus jokio svorio ir darbų negali būt.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Kiek pastebėjau, tai dabar tvirtinamos atramos. Gal šiuo metu ant viršaus jokio svorio ir darbų negali būt.Parašė PukiS Rodyti pranešimą3, Sargėnų estakada tai nerealus reikalas - paskutinius 3 kart važiuojant mačiau DIRBANT vieną žmogų. Su šluota.
Komentuoti:
-
Praščiau atliekant (tiek planavimo tiek apskritai darbo prasme) jų projekto turbūt reikėtų labai gerai paieškotiParašė PukiS Rodyti pranešimą3, Sargėnų estakada tai nerealus reikalas - paskutinius 3 kart važiuojant mačiau DIRBANT vieną žmogų. Su šluota.
aišku visada randa pasiteisinimų tam - bet čia įprasta tokioms įstaigoms. Eilinio estakados/viaduko nesugeba sutvarkyti
aišku jeigu dirbtų, tai suvtarkytų - turbūt.
Komentuoti:
-
3, Sargėnų estakada tai nerealus reikalas - paskutinius 3 kart važiuojant mačiau DIRBANT vieną žmogų. Su šluota.
- 6 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: