Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[E67] [A5] Kaunas - Kalvarija (- Varšuva) - "Via Baltica"

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Man tai įdomu tai, kad pernai metais Via Baltica seime buvo patvirtintas kaip prioritetinis ar panašiai, kas reiškia, kad visos procedūros greitesnės, tame tarpe ir žemės paėmimas valstybės poreikiams. Ir tai, numatoma nutiesti Kaunas-Marijampolė tik iki 2018 metų. O tai kiek tada truktų be šio prioriteto patvirtinimo? Kažkaip tikėjausi, kad kai pernai tvirtino, kad darbai jau labai greit bus pradėti...

    Comment


      Parašė Xmaster Rodyti pranešimą
      Man tai įdomu tai, kad pernai metais Via Baltica seime buvo patvirtintas kaip prioritetinis ar panašiai, kas reiškia, kad visos procedūros greitesnės, tame tarpe ir žemės paėmimas valstybės poreikiams. Ir tai, numatoma nutiesti Kaunas-Marijampolė tik iki 2018 metų. O tai kiek tada truktų be šio prioriteto patvirtinimo? Kažkaip tikėjausi, kad kai pernai tvirtino, kad darbai jau labai greit bus pradėti...
      Yra išaiškinta, kad procedūros, kurios pradėtos iki naujo įstatymo įsigaliojimo, vykdomos pagal senąją tvarką.
      Pvz.: Grigiškių aplinkkelio bylinėjimaisi tęsiasi, kiek žinau, nuo 2004 m. iki šiol (beveik 10 metų) ir galo nematyti. Nors čia tik keli sklypukai ir apgriuvusios trobelės. "Via Baltica" išperkamų sklypų yra virš šimto...

      Comment


        O negalima stabdyti procedūrų ir pradėti naujai?

        Comment


          Parašė Linas Rodyti pranešimą
          Tiesiog reikėtų patraukti atsakomybėn tokį žmogų, jei dėl jo godumo būtent toje išpirktinoje teritorijoje įvyktų avarija su žmonių aukomis, tuomet kiti pagalvotų, ar verta reikalauti milijonų.
          Parašė Sula Rodyti pranešimą
          Elementariai pritaikyti nelengvatinį žemės ar NT mokestį nuo savininko pareikštosios kainos.
          Man rodos Vokietijoje taip yra daroma.
          Dirbama žemė ar miškas - tokia daugiausiai žemė yra ten, kur reikia tiesti kelius ne miestuose. Tokia žemė ar miškas tai ne žemė šalia namo ar namas, kurie papuola į kelio tiesimo zoną. Todėl paėmimo tvarką reikia dar labiau supaprastinti. Reikia - valstybė paima (po teismo sprendimo). Atidaro savininko vardu sąskaitą, jei tokios jis neturi, ir perveda pinigus pagal valstybės nustatytus žemės ar miško įkainius, net jei jis nesutinka parduoti. O jei jam pasirodys per mažai, tegul teisiasi.


          Parašė Creatium Rodyti pranešimą
          Arba eiti Kinijos pavyzdžiu - atlikti rekonstrukciją visame kelyje, išskyrus tą vietą, kur yra kažkieno sklypas. Žinoma, tai nėra optimalus ir logiškas variantas, bet kaip prevencinė priemonė gal ir suveiktų.
          Kinijoje nėra privačios žemės.

          Comment


            Parašė Sula Rodyti pranešimą
            Yra išaiškinta, kad procedūros, kurios pradėtos iki naujo įstatymo įsigaliojimo, vykdomos pagal senąją tvarką.
            Tai kaip čia taip pavyko sustabdyti pvz. saulės energetikos procedūras kaitaliojant įstatymus jau vykstant realiems projektams? O čia ne pradėtų vykdyti privačių projektų klausimas, o valstybinės reikšmės reikalas.

            Comment


              Turbūt pirmoji tokia atkarpa Lietuvoje paženklinta taip. Dar tas vidurys kelio ne tik raudonas, bet ir su giliais karbukais. Marijampolės aplinkelis. Tikiuosi šonus išasvaltuos...

              You've got one life! Live it!

              Comment


                Šiandien buvo patvirtintas 2014-2020 stambių ES finansuotinų projektų sąrašas, tačiau pasigedau tarp jų Via BAlticos tarp Kauno ir Marijampolės. Gal kas turit daugiau informacijos ir gali pakomentuoti kaip galėjo nacionalinės svarbos klausimas nepatekti prie finansuotino?
                Dar yra minima, kad 12 kelių infrastruktūros projektų bus finansuojama, kurių bendra vertė 3 mlrd. Lt. Gal Via Baltica patenka į šitą skaičių?
                Transporto sektoriuje tai minima tik: "...Transporto sektoriuje planuojami 3 didelės apimties projektai (du „Rail Baltica“ linijos ruožai, Vilniaus vakarinio aplinkkelio III etapas), kurių bendra vertė – 683,7 mln. litų..."

                Comment


                  Parašė Xmaster Rodyti pranešimą
                  ...tačiau pasigedau tarp jų Via BAlticos tarp Kauno ir Marijampolės..
                  O kas ten negerai?

                  Comment


                    Čia negerai viskas, per didelis transporto srautas tokia keliui, daug avarijų, žuvusiujų...........
                    Tauro apygarda (Stirnos rinktinė)| 立陶宛

                    Comment


                      kad nuo kauno i marijampole 2+2 kelias eina, o jau paskui link suwalku 1+1

                      Comment


                        Parašė Tomskis Rodyti pranešimą
                        kad nuo kauno i marijampole 2+2 kelias eina, o jau paskui link suwalku 1+1
                        Na jo, eina - gal kokius 5 km, o visa kita "puikus" 1+1 mirties kelias.

                        Comment


                          Parašė Tomskis Rodyti pranešimą
                          kad nuo kauno i marijampole 2+2 kelias eina, o jau paskui link suwalku 1+1
                          Tik nuo Kauno iki Garliavos.

                          Comment


                            Parašė agnette Rodyti pranešimą
                            o kas ten negerai?
                            Aadt.

                            Comment


                              Parašė Sula Rodyti pranešimą
                              Tik nuo Kauno iki Garliavos.
                              Iki Mauruciu

                              Comment


                                Čia vyriausybėj visiškas disgrace'as, per tiek (praėjusių ir ateinančių) metų- nulis progreso. Ant popieriaus transeuropinis koridorius, o realybėj beveik eilinis kaimo kelias...

                                Comment


                                  Parašė John Rodyti pranešimą
                                  Aadt.
                                  ?

                                  Comment


                                    Parašė agnette Rodyti pranešimą
                                    ?
                                    AADT.

                                    Taip pat turėkim omeny, kad neproporcingai didelę dalį srauto tame kelyje sudaro vilkikai. Nelaimių statistikos tingėjau ieškoti, bet įtariu, kad statistika ir čia nėra labai saldi.
                                    Paskutinis taisė John; 2013.11.24, 00:29.

                                    Comment


                                      Ant geležinkelio platformų juos kelti reikia, važiuoja kaip vientisas traukinys teršdami orą ir gadindami kelius.
                                      GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                                      Comment


                                        Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
                                        Ant geležinkelio platformų juos kelti reikia, važiuoja kaip vientisas traukinys teršdami orą ir gadindami kelius.
                                        Techniškai būtų įmanoma, bet ar tai neatsilieps šalies konkurencingumui, įvertinus visus faktorius?

                                        Comment


                                          Parašė John Rodyti pranešimą
                                          Techniškai būtų įmanoma, bet ar tai neatsilieps šalies konkurencingumui, įvertinus visus faktorius?
                                          http://www.intermodal.lt/vilniaus-in...inalas,39.html
                                          Flickr

                                          Comment

                                          Working...
                                          X