Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[E67] [A5] Kaunas - Kalvarija (- Varšuva) - "Via Baltica"

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė sleader Rodyti pranešimą
    Tikrai įdomu ar planuojama kažkaip tvarkyti eismą per buvusius postus, ar viskas liks kaip ir dabar. Nors pvz. važiuojant iš Vokietijos į Liuksemburgą irgi tenka pravažiuoti pro buvusį postą, ties kuriuo greitkelyje greitis apribotas iki berods 30 km/h.
    Ko gero paliks, nes ką gali žinoti gal ateity jų dar prireiks

    Comment


      Parašė Dainiulis Rodyti pranešimą
      Ko gero paliks, nes ką gali žinoti gal ateity jų dar prireiks
      Tai postų griauti nereikia- juk pasienio kontrolė retkarčiais, tam tikrom progom dar gali būti grąžinta. Bet galėtų bent jau apvažiavimus nutiesti, kad nereiktų greičio mažinti iki 20 km/h
      Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
      Marsrutai.lt tinklaraštis!
      SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

      Comment


        „Via Baltica“ prašosi atnaujinimo
        Aurelija Malakauskaitė
        LTV „Panorama“
        www.lrt.lt
        2011 birželio mėn. 20 d. 21:17


        Lietuvos kelininkai perspėja: kol kaimynai – latviai ir estai – savo šalyse sutvarkys tarptautinę magistralę „Via Baltica“ prieš gerą dešimtmetį nutiestas jos atkarpas mūsų šalyje jau reikės tvarkyti iš naujo. O iš naujos finansavimo programos europinių pingų infrastruktūros projektams skirti nebežadama, tad kelininkai ieško, kaip jų užsitikrinti jau dabar.

        Lietuvos kelininkų teigimu, intensyviausio eismo ruožuose jau ryškėja gilios provėžos, trūkinėja danga, o kai kurios atkarpos kaip, pavyzdžiui, keliolika kilometrų nuo Pasvalio iki Latvijos sienos iš viso dar nesulaukė esminio atnaujinimo.

        Tačiau nebaigti aplinkeliai ir kiti mažesni darbai, anot kelininkų, būtų tik pusė bėdos, palyginti su baigiančia nusidėvėti intensyviausia „Via Balticos“ atkarpa – Marijampolė–Kaunas. Čia per parą pravažiuojantys 5–6 tūkst. sunkiasvorių automobilių prieš gerą dešimtmetį nutiestą kelią jau nudėvėjo taip, kad kyla grėsmė eismo saugumui.

        „To, kas buvo padaryta 2000 metais, ir mes galvojom, kad jau gana, dabar, kai eismas „Via Balticos“ ruože tarp sienos ir Kauno išaugo apie 4–5 kartus, matom, kad to tikrai neužtenka. Ir mums reikalingi dideli pinigai gerinti eismo saugumui“, – sako Petras Tekorius, Lietuvos automobilių kelių direkcijos direktoriaus pavaduotojas.

        Preliminariai skaičiuojama, kad Marijampolės–Kauno ruožui atnaujinti reikėtų apie pusės milijardo litų. Tačiau pastaraisiais metais valstybės biudžeto ir ES paramos dalis keliams tik mažėja, o po 2013-ųjų ES pinigų infrastruktūros projektams žada iš viso nebežarstyti.

        Panašų sunkmetį išgyvenantys kaimynai latviai bando suktis stambiausiems transporto objektams taikydami viešojo ir privataus kapitalo projektų modelį (vadinamąjį PPP). Rygoje ką tik pastatytas tiltas per Dauguvą su trijų lygių transporto mazgu. Tačiau dabar vos penktadalį objekto vertės investavusi Rygos savivaldybė per 20 metų privatininkui už koncesiją sumokės dar apie 400 milijonų eurų.

        Tačiau ir mūsų, ir kaimynų patirtis rodo, kad didieji transporto projektai sparčiausiai juda gavę Europos Sąjungos paramos injekcijų.

        „Mes gavome labai daug pinigų iš ES fondų. Ir nors pinigų iš valstybės biudžeto gauname mažiau, mažėjimą galime kompensuoti gausesniais europiniais pinigais“, – pasakoja Martas Pustas, Estijos kelių direkcijos generalinio direktoriaus pavaduotojas.

        Jais šiuo metu tvarkomas ir tranzitui labai svarbus Pernu apvažiavimas.

        Apie rimtesnę valstybės paramą šiuo metu net nesvajojantys latvių kelininkai maždaug porai dešimtmečių nukelia „Via Balticai“ būtino vakarinio Rygos apvažiavimo planus, o smulkesniems darbams pinigų tikisi susirinkti iš kitų ES programų.

        „Yra programų, kurias tvirtinant atrodė, kad jos labai reikalingos, bet dabar pinigai nenaudojami. Tikimės, kad tie pinigai bus perskirstyti keliams“, – sako Ivaras Paže, AB „Latvijos valstybės keliai“ valdybos pirmininkas.

        Panašiai gauti pinigų Marijampolės–Kauno ruožui atnaujinti tikisi ir Lietuvos kelininkai.

        „Mes laukiame. Jeigu bus papildomų lėšų, pabandysim pradėti realizuoti [atnaujinimą], jei nebus, bandysime tą PPP daryti. PPP, aišku, kainą išaugintų. Jeigu imtume lenkų patirtį, tai maždaug 2–2,5 karto išauga“, – teigia P. Tekorius.

        Anot susisiekimo ministro, šiuo metu peržiūrimos visos iš ES fondų finansuojamos transporto programos ir ieškoma, iš kur būtų galima permesti pinigų kelininkams.
        Paskutinis taisė Vidma; 2011.06.20, 21:55.

        Comment


          Parašė lencas
          Nesuprantu, kur jie įžvelgia baigiančią nusidėvėti atkarpą Marijampolė-Kaunas, kurią reikėtų atnaujinti už 500 mln. Lt. Nuo 2000 metų dar ne kartą danga stiprinta labai ilgame kelio ruože ir šiuo metu yra, galima sakyti, ideali.

          Atvaizdas


          Mėlynai pažymėtose vietose reikia atnaujinti dangą, nes įspaustos provėžos. Mėlynai apvestoje vietoje reikia praplatinti viaduką per geležinkelį, nes esamas, manau, kad yra per siauras tokiam transporto srautui. Ar tam reikėtų 500 mln?

          Nebent jie kalba apie kelio rekonstravimą į automagistralę ar greitkelį...
          visa tarptautinė magistralė „Via Baltica“ turi būti rekonstruota į atskirų dviejų krypčių automagistralę (kaikuriose vietose iki trijų juostų vienoje kryptyje. O ar ji taps greitkeliu, parodis laikas.
          Paskutinis taisė Vidma; 2011.06.22, 00:48.

          Comment


            Kas nuo vilkikų išgelbės Lietuvos kelius: aplinkkeliai, nauji keliai ar tik remontas? (nuotraukos)
            Apie Pasvalio - Saločių, Kauno - Marijampolės ruožus, taip pat kelius, jų finansavimą Latvijoje ir Estijoje.

            Comment


              Geležinkeliai ir laivai.
              GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

              Comment


                Kelios šviežesnės nuotraukos važiuojant tiltu per Nemuną Kaune. Atleiskit už nešvarų stiklą.


                Eismas vis dar leidžiamas tik viena juosta.








                Comment


                  2011.09.05
                  Tauro apygarda (Stirnos rinktinė)| 立陶宛

                  Comment


                    Pagirtina kaip visi tvarkingai išsirikiavę nesigrūda

                    Comment


                      O tai negeriau būtų jei naudotų abi juostas ir tik pačiame gale vienas po kito sulįstų į pirmąją?
                      You have your way. I have my way. As for the right way, the correct way, and the only way, it does not exist.

                      Comment


                        taip kemšasi greičiau, nes tas iš 2 į 1 rikiavimasis užima daug laiko, ypač fūroms

                        Comment


                          Parašė blitz Rodyti pranešimą
                          O tai negeriau būtų jei naudotų abi juostas ir tik pačiame gale vienas po kito sulįstų į pirmąją?
                          Tikrai ne. Aš pats kasdien per tą tiltą važiuoju ir eilė žymiai greičiau juda, kai kokia nors fura specialiai užblokuoja antrą juostą. Ta nuotrauka kažkokia nereali, nes, jei juosta neblokuojama, tai lenda visokie gaidžiai ir eismą stabdo. Beje, lenda ir per kelkraštį.

                          Comment


                            Parašė sigius Rodyti pranešimą
                            Tikrai ne. Aš pats kasdien per tą tiltą važiuoju ir eilė žymiai greičiau juda, kai kokia nors fura specialiai užblokuoja antrą juostą. Ta nuotrauka kažkokia nereali, nes, jei juosta neblokuojama, tai lenda visokie gaidžiai ir eismą stabdo. Beje, lenda ir per kelkraštį.
                            kartą užmiršęs apie tilto remontą, atsirėmiau į eilės galą ties akademijos viaduku. kas beliko? arba laukti eilėje, arba kelkraščiu nusileisti į marvelę ir aplenkti kamštį per miestą...
                            dar ne galas, baigus šitą pusę iš karto uždarys priešpriešinę
                            pirtis tautybės neturi (lietuviui geriausia garinė pirtis!)

                            Comment


                              /\ lįsti į marvelę pro kelkraštį, tai ne tas pats, kas naglai lįsti laukiančiai eilei po nosimi

                              Comment


                                Parašė daktaras Rodyti pranešimą
                                /\ lįsti į marvelę pro kelkraštį, tai ne tas pats, kas naglai lįsti laukiančiai eilei po nosimi
                                Būtent. Neturiu nieko prieš tuos, kurie per kelkraštį važiuoja, kad nusukti į Marvelę. Bet yra tokių erelių, kurie atvažiuoja kelkraščiu ir važiuoja per tiltą.

                                Comment


                                  Daugiausiai pylos yra verti statybininkai, kad taip ilgai remontuoja ir valdžios atstovai, kad tokias sutartis pasirašo..

                                  Comment


                                    Parašė sigius Rodyti pranešimą
                                    Būtent. Neturiu nieko prieš tuos, kurie per kelkraštį važiuoja, kad nusukti į Marvelę. Bet yra tokių erelių, kurie atvažiuoja kelkraščiu ir važiuoja per tiltą.
                                    Nuvažiuoji žemyn ant žieduko ir apsisukęs atleki atgal ant tilto lyg niekur nieko Nepagalvokite, taip nedarau Bet iš tikro, jei kas atpjauna greičiau ir retai pro čia važiuoja arba pirmą kart per metus, tai ir nuvažiuoji antra juosta iki tilto....
                                    You've got one life! Live it!

                                    Comment


                                      Parašė Čikupakas Rodyti pranešimą
                                      Daugiausiai pylos yra verti statybininkai, kad taip ilgai remontuoja ir valdžios atstovai, kad tokias sutartis pasirašo..
                                      kiek teko matyti, tai darbai tikrai kapitaliniai. po jų nereikės dažyti metalinių konstrukcijų, paplatinta važiuojamoji dalis, patogesnis ir pėsčiųjų takas.
                                      man tik keista, kad vienas iš naujausių kauno tiltų taip greitai susidėvėjo
                                      pirtis tautybės neturi (lietuviui geriausia garinė pirtis!)

                                      Comment


                                        Parašė nepolitikas Rodyti pranešimą
                                        kiek teko matyti, tai darbai tikrai kapitaliniai. po jų nereikės dažyti metalinių konstrukcijų, paplatinta važiuojamoji dalis, patogesnis ir pėsčiųjų takas.
                                        man tik keista, kad vienas iš naujausių kauno tiltų taip greitai susidėvėjo
                                        Darbai tai kapitaliniai, bet kiek važiuoju pro šalį nematau, kad būtų dirbama, nebent pora darbininkų kažką krapšto.

                                        Comment


                                          Parašė nepolitikas Rodyti pranešimą
                                          kiek teko matyti, tai darbai tikrai kapitaliniai. po jų nereikės dažyti metalinių konstrukcijų, paplatinta važiuojamoji dalis, patogesnis ir pėsčiųjų takas.
                                          man tik keista, kad vienas iš naujausių kauno tiltų taip greitai susidėvėjo
                                          apkrova juk kokia, ten važiuoja daugybė fūrų ir dar kokiais greičiais, vibracija nesveika

                                          Comment

                                          Working...
                                          X