Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[E67] [A5] Kaunas - Kalvarija (- Varšuva) - "Via Baltica"

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Vėl skaudi avarija.. http://15min.lt/id/aktualu/nusikalti...smas-59-402997

    Comment


      Pagal LAKD tai tik statistika.
      Show must go von!

      Comment


        Nenurodytas straipsnio pavadinimas.
        Nuoroda nukreipia į bendrą 15min.lt puslapį.

        Comment


          Vyksta popierinis judėjimas Via Blaticoje.

          Projekto „Valstybinės reikšmės magistralinio kelio A5 Kaunas‒Marijampolė‒Suvalkai ruožo nuo 57,70 iki 97,06 km rekonstravimas“ įgyvendinimo dokumentacijos parengimas
          Nuoroda į CVPP

          Įvyko poveikio aplinkai vertinimo (PAV) pristatymas visuomenei
          INFORMACIJA APIE VIEŠO SUSIRINKIMO DĖL A5 KAUNAS – MARIJAMPOLĖ – SUVALKAI 35,40-45,15 KM REKONSTRUKCIJOS POVEIKIO APLINKAI VERTINIMO ATASKAITOS PROTOKOLĄ Nuoroda į kelprojektas.lt
          Pats PAV pasiekiamas čia: Kelprojekto tinklapis

          Numatyti projekto įgyvendinimo etapai ir metai:
           Poveikio aplinkai vertinimas – 2014 m.
           Techninio projekto rengimas – 2014 m.
           Statybos darbai – 2015-2016 m.
          Paskutinis taisė Xmaster; 2014.05.21, 22:23.

          Comment


            “Alkesta” už 10 mln. litų rekonstruos “Via Baltica” ruožą

            Tik per daug nesidžiaukite, tai tik "paprastasis remontas", 11,5 km atkarpa, Marijampolė - Suvalkai ruože.

            Iš techninės projekto specifikacijos:

            4. Darbų pavadinimas – Valstybinės reikšmės magistralinio kelio Nr. A5 Kaunas–Marijampolė–Suvalkai ruožų paprastojo remonto techninio darbo projekto parengimas, projekto vykdymo priežiūra ir darbų atlikimas.
            5. Darbų kiekis (apimtis) – 11,563 km.
            6. Darbų atlikimo terminai: 12 mėnesių nuo pirkimo sutarties įsigaliojimo.
            7. Jei pirkimo sutarčiai vykdyti bus pasitelkiami subtiekėjai, tiekėjas pats (savo jėgomis) privalės atlikti šiuos pagrindinius darbus: kelio konstrukcijos ir kelkraščių įrengimo darbai.
            8. Darbų atlikimo vieta – Marijampolės sav., Kalvarijos sav.
            Projekto pavadinimas: Magistralinio kelio A5 Kaunas-Marijampolė-Suvalkai ruožo 52,620-57,800 km, ruožo 67,469-67,749 km (Balsupių sankryža), ruožo nuo 95,100 iki 95,843 km (kairė pusė), ruožų 64,200-67,400 km ir 90,094-92,254 km (dangos ženklinimas) paprastojo remonto techninio darbo projekto parengimo, projekto vykdymo priežiūros ir statybos darbų atlikimas.

            Reikalavimai paprastojo remonto techninio darbo projekto parengimui:
            1. Atlikti inžinerinius geodezinius tyrimus.
            2. Vadovaujantis atliktais statybiniais inžineriniais tyrinėjimais, parengti preliminarius projektinius pasiūlymus (dangų konstrukcijos, išilginis ir skersinis kelio profiliai ir pan.) ir aptarti bei suderinti juos su Perkančiąja organizacija.

            Ruožuose 64,200-67,400 km ir 90,094-92,254 km priešpriešiniams srautams atskirti turi būti įrengta 1,00-1,15 m pločio frezuota ir raudonais dažais ženklinta triukšmo juosta, bei iš abiejų pusių įrengta ištisinė 1.1 ženklinimo linija.

            Projektuojami tekstiniai eismo dalyvių informavimo apie einamaisiais metais, nurodytame kelio ruože surinktų baudų skaičių skydai, skaitinė informacija atvaizduojama naudojant kintamos informacijos šviesos diodų (angl. light emmiting diode) (toliau – LED) segmentus. Informaciniai skydai įrengiami 56,55 km dešinėje pusėje bei 94,62 km kairėje pusėje.
            https://pirkimai.eviesiejipirkimai.l...PP=notices.asp

            Comment


              Galima rasti ganėtinai dviprasmiškos informacijos apie Via Balticos tarp Kauno ir Marijampolės rekonstravimą. Ją, beje, pateikia pati LAKD, o ne kokie nors žurnalistai, nesikiriantys automagistralės nuo greitkelio.

              Iš "šiek tiek" PR'inio LAKD pranešimo:

              2014-20 metais įgyvendinami projektai:

              Kelio "Via baltica" plėtra. Kelyje A5 Kaunas-Marijampolė-Suvalkai rekonstruoti 15,40 km ruožą (nuo 17,34 iki 23,40 km ir nuo 35,40 iki 45,15 km) į AM kategoriją.
              Visai neseniai buvo kalbama, kad iki 2020 (ar 2022) metų bus rekonstruota visa atkarpa tarp Kauno ir Marijampolės, o dabar.....Galimas daiktas, kad kalbama tik apie dalį viso projekto, bet visgi, tokie pareiškimai kelia tam tikrų abejonių (jei planuojama viso ruožo rekonstrukcija, kodėl tuomet skelbti tokią informaciją ?).

              http://eismoinfo.lt/sites/eismoinfo....20bukletas.pdf

              Comment


                Paskelbtos "Transeuropinio tinklo kelio E67 (VIA BALTICA) plėtra. Ruožo Kaunas–Marijampolė plėtra. Sutartis Nr. 1." projekto techninės specifikacijos. Pilna dokumentacija bus paskelbta vėliau.

                1.1. Valstybinės reikšmės magistralinio kelio A5 Kaunas–Marijampolė–Suvalkai kelio
                ruožo nuo 17,34 iki 22,03 km (dešinės kelio pusės) rekonstravimas:
                TINKAMOS IŠLAIDOS:
                1.1.1. kelio ruožo nuo 17,34 iki 22,03 km (dešinės kelio pusės) rekonstravimas,
                1.1.2. vieno lygio sankryžos ir nuovažos (prie jungiamųjų kelių Nr. 1 ir Nr. 2),
                1.1.3. eismo dalyvių aptarnavimo statiniai,
                1.1.4. kelio apstatymas ir eismo organizavimas,
                1.1.5. laikinų pravažiavimų skiriamojoje juostoje įrengimas;
                1.2. Pėsčiųjų viadukas 18,34 km, Stanaičiuose;
                1.3. Pėsčiųjų viadukas 20,85 km, Juragiuose;
                1.4. Triukšmą mažinančios užtvaros;
                1.5. Apšvietimas Stanaičių ir Juragių gyvenvietėse;
                NETINKAMOS IŠLAIDOS:
                1.6. Inžineriniai tinklai:
                1.6.1. elektroninių ryšių linijų (telekomunikacijų) rekonstravimas;
                1.6.2. apšvietimo tinklų prijungimas prie AB LESTO elektros tinklo;
                1.6.3. AB LESTO elektros tinklų iškėlimas;
                1.6.4. AB „Lietuvos radijo ir televizijos centras“ elektros tinklų iškėlimas;
                1.6.5. pakelės drenažo sutvarkymas.
                2.1. Valstybinės reikšmės magistralinio kelio A5 Kaunas–Marijampolė–Suvalkai kelio
                ruožų nuo 22,03 iki 23,40 km (dešinė kelio pusė) ir nuo 21,84 iki 23,40 km (kairė kelio pusė)
                rekonstravimas:
                TINKAMOS IŠLAIDOS:
                2.1.1. kelio ruožo nuo 22,03 iki 23,40 km (dešinės kelio pusės) rekonstravimas,
                2.1.2. kelio ruožo nuo 21,84 iki 23,40 km (kairės kelio pusės) rekonstravimas;
                2.2. Viadukas per geležinkelį A5 kelio dešinėje pusėje 22,70 km;
                2.3. Viadukas per geležinkelį A5 kelio kairėje pusėje 22,70 km;
                2.4. Tunelinis viadukas 23,10 km;
                2.5. Triukšmą slopinanti sienutė;
                2.6. Apšvietimas;
                NETINKAMOS IŠLAIDOS:
                2.7. Inžineriniai tinklai:
                2.7.1. elektroninių ryšių linijų rekonstravimas;
                2.7.2. elektros linijų rekonstravimas;
                2.7.3. apšvietimo tinklų prijungimas prie AB LESTO elektros tinklo;
                2.7.4. pakelės drenažo sutvarkymas.
                Pagal 2012 m. Transporto ir tyrimų instituto pateiktus eismo apskaitos duomenis kelio A5 Kaunas–Marijampolė–Suvalkai ruože nuo 17,34 km iki 23,40 km VMPEI (stebėjimo postas 21,78 km) yra 7888 aut./parą viena kryptimi, tame skaičiuje krovininio transporto – 2663 aut./parą.
                https://pirkimai.eviesiejipirkimai.l...041&LID=245074
                Paskutinis taisė Xedos; 2014.08.03, 21:28.

                Comment


                  Kada po galais šis poreikių seniai neatitinkantis kelias bus rekonstruotas?
                  Tiesiog nervas kyla, kai net atsilikusioje, diktatorišku būdu buvusio kolūkio pirmininko valdomoje Gudijoje tiesia naujas autostradas

                  Comment


                    Joo... Kaip Nacionalinis Stadionas arba ''viešbutis'' Respublika yra miestinio masto gėdos simboliai, tai taip Via Balticą galima vadint nacionalinio masto gėda...

                    Comment


                      Parašė Xmaster Rodyti pranešimą
                      Vyksta popierinis judėjimas Via Blaticoje.

                      Projekto „Valstybinės reikšmės magistralinio kelio A5 Kaunas‒Marijampolė‒Suvalkai ruožo nuo 57,70 iki 97,06 km rekonstravimas“ įgyvendinimo dokumentacijos parengimas
                      Nuoroda į CVPP

                      Statybiniai inžineriniai tyrinėjimai ir kiti tyrinėjimai ir projektiniai sprendiniai turi būti atlikti ir parengti ne mažiau kaip dėl 3 galimų valstybinės reikšmės magistralinio kelio A5 Kaunas‒Marijampolė‒Suvalkai ruožo nuo 57,70 iki 97,06 kmrekonstravimo variantų: 1) 1-as variantas, kai kelio ruožas rekonstruojamas nekeičiant esamos kelio trasos; kiti 2 (ar daugiau) variantai, kai kelio ruožas eina nauja trasa.
                      Įdomu, kas bus planuojama nuo Marijampolės į Lenkijos pusę

                      Comment


                        Parašė Xedos Rodyti pranešimą
                        Paskelbtos "Transeuropinio tinklo kelio E67 (VIA BALTICA) plėtra. Ruožo Kaunas–Marijampolė plėtra. Sutartis Nr. 1." projekto techninės specifikacijos. Pilna dokumentacija bus paskelbta vėliau.





                        https://pirkimai.eviesiejipirkimai.l...041&LID=245074
                        Čia, kiek suprantu, visur kalba apie tą 2+2 ruožą, ar klystu?
                        You have your way. I have my way. As for the right way, the correct way, and the only way, it does not exist.

                        Comment


                          Parašė blitz Rodyti pranešimą
                          Čia, kiek suprantu, visur kalba apie tą 2+2 ruožą, ar klystu?
                          Taip, žinoma, kad apie 2+2 .

                          Comment


                            Ta prasme tą ruožą, kuris jau dabar yra 2+2?
                            You have your way. I have my way. As for the right way, the correct way, and the only way, it does not exist.

                            Comment


                              Parašė blitz Rodyti pranešimą
                              Ta prasme tą ruožą, kuris jau dabar yra 2+2?
                              Dėl to ruožo, kuris dabar yra 2+2 yra paskelbtos techninės specifikacijos ir tai reiškia kad greitu metu bus statybos darbų konkursas.

                              dėl likusio ruožo iki Marijampolės dabar yra rengiami techniniai projektai (gal kai kurioms dalims jau parengti) ir konkursai (ar vienas konkursas) manau bus kitais metais.

                              Dėl dalies nuo Marijampolės iki sienos dabar yra konkursas dėl "dokumentacijos parengimo įvertinant ne mažiau kaip tris alternatyvas".

                              Comment


                                Parašė blitz Rodyti pranešimą
                                Ta prasme tą ruožą, kuris jau dabar yra 2+2?
                                Taip, bet bus rekonstruojamas ne vien tas ruožas, kuris jau yra 2+2. Nuo 17,34 iki 22,03 km bus rekonstruojama esamo 2+2 dešinė pusė (link Lenkijos).



                                Toliau, kur dabar yra tik dvi juostos, nuo 22,03 iki 23,40 km bus tiesiamos dar dvi juostos dešinėje (link Lenkijos), o ruožas kairėje (link Kauno) nuo 21,84 iki 23,40 km bus rekonstruojamas.

                                Comment


                                  Tai atrodo, kad veiksmas šiame kelyje tikrai greit. Be aukščiau minėto ruožo dar planuojama 4-ąjį 2014 m. ketvirtį skelbti konkursą 9,75 km ruožui. LAKD papildė skelbiamus šiais metais konkursus čia: http://www.lakd.lt/files/pirkimai/2014_13.pdf . Dėl sutarties nr. 3, tai ruožo ilgis nurodomas 9,75 km sutampa su šiuo: http://www.kelprojektas.lt/lt/conten...i-3540-4515-km

                                  Tai jau kaip ir kvepia realiais darbais Kaunas-Marijampolė kelyje.

                                  Comment


                                    Kas ten tam 2+2 esamam ruože blogai, kad prie jo reikia dirbti kai prioritetų sąraše tūkstančiu vietų aukščiau turi būti 1+1 ruožų platinimas?

                                    Comment


                                      Parašė Gator Rodyti pranešimą
                                      Kas ten tam 2+2 esamam ruože blogai, kad prie jo reikia dirbti kai prioritetų sąraše tūkstančiu vietų aukščiau turi būti 1+1 ruožų platinimas?
                                      Manau visame ruože reiktų padaryti jei ne greitkelį, tai bent paprastą 2x2 kelią, vat kokiame kamštyje dėl gatvės remonto darbų teko preitą savaitę Latvijoje pastovėti ir sugaišti beveik 3 valandas:

                                      Flickr

                                      Comment


                                        Ar kas nors iš čia besilankančių susidarė konkretų vaizdą, kada gali šiuose dviejuose ruožuose konkretūs darbai prasidėti? Kada turi būti išrinktas konkurso nugalėtojas? Kaip suprantu, iki 2015 pavasario technika dar nepasirodys


                                        Parašė Xmaster Rodyti pranešimą
                                        Tai atrodo, kad veiksmas šiame kelyje tikrai greit. Be aukščiau minėto ruožo dar planuojama 4-ąjį 2014 m. ketvirtį skelbti konkursą 9,75 km ruožui. LAKD papildė skelbiamus šiais metais konkursus čia: http://www.lakd.lt/files/pirkimai/2014_13.pdf . Dėl sutarties nr. 3, tai ruožo ilgis nurodomas 9,75 km sutampa su šiuo: http://www.kelprojektas.lt/lt/conten...i-3540-4515-km

                                        Tai jau kaip ir kvepia realiais darbais Kaunas-Marijampolė kelyje.

                                        Comment


                                          Parašė vytgri Rodyti pranešimą
                                          Ar kas nors iš čia besilankančių susidarė konkretų vaizdą, kada gali šiuose dviejuose ruožuose konkretūs darbai prasidėti? Kada turi būti išrinktas konkurso nugalėtojas? Kaip suprantu, iki 2015 pavasario technika dar nepasirodys
                                          Sutartis Nr. 1 darbai gali prasidėti, kaip sakote, apie pavasarį. Dabar paskelbė tik techninę specifikaciją, gali praeiti net mėnuo ar du kol bus paskelbtas visas viešasis prkimas. O tada dar viešojo pirkimo terminas.....Žinoma, svarbiausia, kad ir pats pirkimas būtų sėkmingas.

                                          Jei Sutartis Nr. 3 bus paskelbta apie lapkritį - gruodį (techninė specifikacija), visas pirkimas mėnesiu ar dviem vėliau, manau, kad realūs darbai galėtų prasidėti kitų metų liepą ar rugpjūtį.

                                          Tik turėkite omenyje, kad tokius spėjimus darau remdamasis praėjusių pirkimų pavyzdžiais. Via Baltico's atveju viskas gali įvykti ir kiek kitokiu scenarijimu. Visgi, Via Baltica paskelbta ypatingos valstybinės reikšmės projektu.

                                          Kaip pavyzdį galiu pateikti projektą "A11 Šiauliai–Palanga ruožo nuo 5,49 iki 16,30 km rekonstravimas". Techninę specifikaciją paskelbė sausio viduryje, visą pirkimą kovo viduryje, o sutartį sudarė vos prieš kelias dienas. Taigi, išviso praėjo net septyni mėnesiai. O jei dar pirkimas būtų nesėkmingas.....

                                          Parašė Gator Rodyti pranešimą
                                          Kas ten tam 2+2 esamam ruože blogai, kad prie jo reikia dirbti kai prioritetų sąraše tūkstančiu vietų aukščiau turi būti 1+1 ruožų platinimas?
                                          Gal blogai tai, kad kelio pusėje link Lenkijos nėra sustojimo juostos, yra U-formos apsisukimai, ir pilna visokių nusukimų į kiemus ir laukus, kas nėra suderinama su automagistralės statusą turinčiu keliu ?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X