Negi žiedas tokioje vietoje yra toks kostmiškai sudėtingas inžinerinis statinys, kad dešimtmečiais nesugeba jo padaryti?
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[A9] Panevėžys - Šiauliai
Collapse
X
-
Ten pagrindinis srautas eina tiesiai - Panevežys - Šiauliai, todėl nežinau ar žiedas būtų "sąžininga". Kažkada buvo kitokių siūlymų problemai spręsti.Parašė goolfietis Rodyti pranešimąNegi žiedas tokioje vietoje yra toks kostmiškai sudėtingas inžinerinis statinys, kad dešimtmečiais nesugeba jo padaryti?
- 1 patinka
Comment
-
Pagal eismoinfo.lt, daugmaž 50/50 srautai eina. Nors gana dideli rėžiai nustatyti, gal tiksliau būtų kokie 60/40. Bet tikrai nėra kad mažai kas važiuoja Kėdainių kryptimi, srautas gan nemažas.Parašė Kitas Rodyti pranešimą
Ten pagrindinis srautas eina tiesiai - Panevežys - Šiauliai, todėl nežinau ar žiedas būtų "sąžininga". Kažkada buvo kitokių siūlymų problemai spręsti.
- 2 patinka
Comment
-
Truputi arčiau Šiaulių, tarp Šiaulių ir Radviliškio yra 2 žiedai nors ten irgi srautas pagrinde eina tiesiai.Parašė Kitas Rodyti pranešimą
Ten pagrindinis srautas eina tiesiai - Panevežys - Šiauliai, todėl nežinau ar žiedas būtų "sąžininga". Kažkada buvo kitokių siūlymų problemai spręsti.
- 2 patinka
Comment
-
Vienas žiedas yra Radviliškyje, už balto miesto ženklo, kitas - netrukus už Aleksandrijos, prie pat Šiaulių. Tai ne tas pat.Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Truputi arčiau Šiaulių, tarp Šiaulių ir Radviliškio yra 2 žiedai nors ten irgi srautas pagrinde eina tiesiai.
Comment
-
Koks skirtumas? Jei sankryža pavojinga, ir joje privaloma sumažinti greitį, kad saugiai sukirsti srautus, tai greitis ten ir turi sumažėti. Viadukų tai artimiausius 100 metų tikrai niekas nestatys tokiose vietose.Parašė Kitas Rodyti pranešimą
Vienas žiedas yra Radviliškyje, už balto miesto ženklo, kitas - netrukus už Aleksandrijos, prie pat Šiaulių. Tai ne tas pat.
- 3 patinka
Comment
-
Savaitgalį važiavau Šiauliai - Panevėžys, ten turi būti autostrada ir taškas .
2012 - 2016 socialdemokratų vyriausybė pastatė 0 km autostradų.
2016 - 2020 Skvernelio vyriausybė, su susisiekimo ministru Roku Masiuliu per 3 metus pastatė 40 km autostradų (nuo Kauno iki Marijampolės).
2020 - 2024 dabartinė vyriausybė reik labai tikėtis, kad pastatys bent 30 km autostradų (nuo Marijampolės iki Kalvarijos).
Ar galima tokiais tempais vystyti kelių tinklą??? Per tiek metų nesugebama efektyviai įsisavinti ES lėšų ir iš esmės pagerinti kelių tinklą prioritetinėse vietose.
- 5 patinka
Comment
-
2+1 variantas pilnai patenkintų artimiausios ateities poreikį. AutostradaParašė galas_piktžolėms Rodyti pranešimąSavaitgalį važiavau Šiauliai - Panevėžys, ten turi būti autostrada ir taškas .
Comment
-
Ten turi būti autostrada. Tarp Kauno ir Klaipėdos važiuoji kaip per dykumą, tai nepalyginti aktualiau važiuojant tarp Šiaulių ir Panevėžio.Parašė Kitas Rodyti pranešimą
2+1 variantas pilnai patenkintų artimiausios ateities poreikį. Autostrada
Tai yra strategijos ir prioritetų klausimas.
- 2 patinka
Comment
-
Nebus ten autostrados artimiausius dvidešimt metų - gali būt ramus.Parašė galas_piktžolėms Rodyti pranešimą
Ten turi būti autostrada. Tarp Kauno ir Klaipėdos važiuoji kaip per dykumą, tai nepalyginti aktualiau važiuojant tarp Šiaulių ir Panevėžio.
Tai yra strategijos ir prioritetų klausimas.
Comment
-
Nes ten "ganosi" nykstančios rūšys:Parašė Nitro Rodyti pranešimą
Nebus ten autostrados artimiausius dvidešimt metų - gali būt ramus.
"Informacija eismo dalyviams:
- Sankryžoje saugotis užstojamų, nematomų transporto priemonių
- Tikėtis pėsčiųjų ir dviračių"
Nes kitur juk nebūtina tikėtis?
- 1 patinka
Comment
-
O kam? Ten tikrai nėra tiek eismo kad reikėtu autostrados, o pats kelias yra pilnas autobuso sustojimų ir sankryžų kurios visiškai netinka autostrados greičiams.Parašė galas_piktžolėms Rodyti pranešimąSavaitgalį važiavau Šiauliai - Panevėžys, ten turi būti autostrada ir taškas .
- 1 patinka
Comment
-
Autostrados ir turi eiti laukais, o ne per gyvenvietes.Parašė galas_piktžolėms Rodyti pranešimą
Ten turi būti autostrada. Tarp Kauno ir Klaipėdos važiuoji kaip per dykumą, tai nepalyginti aktualiau važiuojant tarp Šiaulių ir Panevėžio.
Tai yra strategijos ir prioritetų klausimas.
Kitas dalykas, kad magistraliniai keliai, net jei jie 1+1, turi būti gerokai aukštesnių standartų nei eilinis rajoninis kelias.
- 2 patinka
Comment
-
Esant poreikiui (kurio nėra ir artimiausiu metu nebus) reikėtų automagistralę tiesti nauja trasa aplenkiant visokias smulkias gyvenvietes esančias prie dabartinio A9 ir visokias sankryžas su vietinės ir rajoninės reikšmės keliais. Esamo kelio rekonstrukcija į AM yra pinigų švaistymas, nes dėl daugybės sankryžų su mažesnės reikšmės keliais, bei daugybės gyventojų šalia kelio, reikia tuomet tiesti AM su normaliais (ne tik koks žvyrkelis privažiuoti prie laukų traktoriams) jungiamaisiais keliais abiejose pusėse (iš esmės tiesti tris lygiagrečius kelius), turinčius daugybę jungčių skersai magistralės, daugybę viadukų ir beveik ištisines triukšmo sienutes. Važinėti ratais nebūtų patogu nei vietiniams, nei tokio dydžio rekonstrukcija neracionalu ekonomine prasme. Jeigu būtų daug tranzitinio eismo, arba daug važiuojančių Šiauliai - Panevėžys, tuomet logiškiau naujas kelias, o vietiniam eismui paliekamas senas, su galimybe tiesiogiai pasukti kur kam reikia.Parašė galas_piktžolėms Rodyti pranešimą
Ten turi būti autostrada. Tarp Kauno ir Klaipėdos važiuoji kaip per dykumą, tai nepalyginti aktualiau važiuojant tarp Šiaulių ir Panevėžio.
Tai yra strategijos ir prioritetų klausimas.
- 5 patinka
Comment
-
Bent Radviliškio aplinkkelį pagaliau nutiestų - jau būtų stiprus postūmis teigiama linkme.Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
O kam? Ten tikrai nėra tiek eismo kad reikėtu autostrados, o pats kelias yra pilnas autobuso sustojimų ir sankryžų kurios visiškai netinka autostrados greičiams.
- 5 patinka
Comment
-
Radviliškio aplinkelis, kelios 2+1 atkarpos apsilenkt fūras ir didesnių sankryžų rekonstrukcijos į žiedus ar gal kokią vieną kitą dviejų lygių išspręstų didelę dalį problemų.Parašė Nitro Rodyti pranešimą
Bent Radviliškio aplinkkelį pagaliau nutiestų - jau būtų stiprus postūmis teigiama linkme.
- 2 patinka
Comment
-
Kažin, ar taip bus dėl mažo intensyvumo, pvz. į Pabradę dvigubai didesnis srautas nei tarp Šiaulių ir Telšių.Parašė RamasN Rodyti pranešimąReikėtų turėti autostrados žiedą LT: Vilnius-Panevėžys-Šiauliai-Palanga-Klaipėda-Kaunas-Vilnius, su ViaBaltica, kertančia šitą žiedą. Tai ir postūmis regionų vystymams, tiek ir karinio ar evakuacinio mobilumo klausimas.
https://vialietuva.lt/eismo-intensyvumas#lg=1&slide=0
Comment
-
Taip kaip sakiau kitoj temoj, prastesni keliai neskatina rinktis jų. Būtų magistralės tokiu žiedu, iš Vilniaus į Palangą galima pakeitimui ir pro Panevėžį. Dabar Vilnius-Klaipėda yra viena arterija su išskirstymu kas kur.Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Kažin, ar taip bus dėl mažo intensyvumo, pvz. į Pabradę dvigubai didesnis srautas nei tarp Šiaulių ir Telšių.
https://vialietuva.lt/eismo-intensyvumas#lg=1&slide=0
Kas liečia statistiką, gerai būtų pamatyti pikinius skaičius už dieną ar netgi už valandą, labiau atspindėtų einamąją situaciją. Arba bent jau pikinių valandų vidurkius darbo dienom ir atskirai savaitgaliais. Nes pralaidumas ir eismo situacijos nelaukia išsividurkinimo
- 3 patinka
Comment
Comment