Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[A9] Panevėžys - Šiauliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Negi žiedas tokioje vietoje yra toks kostmiškai sudėtingas inžinerinis statinys, kad dešimtmečiais nesugeba jo padaryti?
    Mano blogas

    Comment


      Parašė goolfietis Rodyti pranešimą
      Negi žiedas tokioje vietoje yra toks kostmiškai sudėtingas inžinerinis statinys, kad dešimtmečiais nesugeba jo padaryti?
      Ten pagrindinis srautas eina tiesiai - Panevežys - Šiauliai, todėl nežinau ar žiedas būtų "sąžininga". Kažkada buvo kitokių siūlymų problemai spręsti.

      Comment


        Parašė Kitas Rodyti pranešimą

        Ten pagrindinis srautas eina tiesiai - Panevežys - Šiauliai, todėl nežinau ar žiedas būtų "sąžininga". Kažkada buvo kitokių siūlymų problemai spręsti.
        Pagal eismoinfo.lt, daugmaž 50/50 srautai eina. Nors gana dideli rėžiai nustatyti, gal tiksliau būtų kokie 60/40. Bet tikrai nėra kad mažai kas važiuoja Kėdainių kryptimi, srautas gan nemažas. Click image for larger version

Name:	Screenshot_20240104_212705.png
Views:	1012
Size:	308,0 kB
ID:	2101661

        Comment


          Parašė Kitas Rodyti pranešimą

          Ten pagrindinis srautas eina tiesiai - Panevežys - Šiauliai, todėl nežinau ar žiedas būtų "sąžininga". Kažkada buvo kitokių siūlymų problemai spręsti.
          Truputi arčiau Šiaulių, tarp Šiaulių ir Radviliškio yra 2 žiedai nors ten irgi srautas pagrinde eina tiesiai.

          Comment


            Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

            Truputi arčiau Šiaulių, tarp Šiaulių ir Radviliškio yra 2 žiedai nors ten irgi srautas pagrinde eina tiesiai.
            Vienas žiedas yra Radviliškyje, už balto miesto ženklo, kitas - netrukus už Aleksandrijos, prie pat Šiaulių. Tai ne tas pat.

            Comment


              Parašė Kitas Rodyti pranešimą

              Vienas žiedas yra Radviliškyje, už balto miesto ženklo, kitas - netrukus už Aleksandrijos, prie pat Šiaulių. Tai ne tas pat.
              Koks skirtumas? Jei sankryža pavojinga, ir joje privaloma sumažinti greitį, kad saugiai sukirsti srautus, tai greitis ten ir turi sumažėti. Viadukų tai artimiausius 100 metų tikrai niekas nestatys tokiose vietose.
              Mano blogas

              Comment


                Savaitgalį važiavau Šiauliai - Panevėžys, ten turi būti autostrada ir taškas .

                2012 - 2016 socialdemokratų vyriausybė pastatė 0 km autostradų.
                2016 - 2020 Skvernelio vyriausybė, su susisiekimo ministru Roku Masiuliu per 3 metus pastatė 40 km autostradų (nuo Kauno iki Marijampolės).
                2020 - 2024 dabartinė vyriausybė reik labai tikėtis, kad pastatys bent 30 km autostradų (nuo Marijampolės iki Kalvarijos).

                Ar galima tokiais tempais vystyti kelių tinklą??? Per tiek metų nesugebama efektyviai įsisavinti ES lėšų ir iš esmės pagerinti kelių tinklą prioritetinėse vietose.

                Comment


                  Parašė galas_piktžolėms Rodyti pranešimą
                  Savaitgalį važiavau Šiauliai - Panevėžys, ten turi būti autostrada ir taškas .
                  2+1 variantas pilnai patenkintų artimiausios ateities poreikį. Autostrada

                  Comment


                    Parašė Kitas Rodyti pranešimą

                    2+1 variantas pilnai patenkintų artimiausios ateities poreikį. Autostrada
                    Ten turi būti autostrada. Tarp Kauno ir Klaipėdos važiuoji kaip per dykumą, tai nepalyginti aktualiau važiuojant tarp Šiaulių ir Panevėžio.
                    Tai yra strategijos ir prioritetų klausimas.

                    Comment


                      Parašė galas_piktžolėms Rodyti pranešimą

                      Ten turi būti autostrada. Tarp Kauno ir Klaipėdos važiuoji kaip per dykumą, tai nepalyginti aktualiau važiuojant tarp Šiaulių ir Panevėžio.
                      Tai yra strategijos ir prioritetų klausimas.
                      Nebus ten autostrados artimiausius dvidešimt metų - gali būt ramus.

                      Comment


                        Parašė Nitro Rodyti pranešimą

                        Nebus ten autostrados artimiausius dvidešimt metų - gali būt ramus.
                        Nes ten "ganosi" nykstančios rūšys:
                        "Informacija eismo dalyviams:
                        - Sankryžoje saugotis užstojamų, nematomų transporto priemonių
                        - Tikėtis pėsčiųjų ir dviračių"

                        Nes kitur juk nebūtina tikėtis?

                        Comment


                          Parašė galas_piktžolėms Rodyti pranešimą
                          Savaitgalį važiavau Šiauliai - Panevėžys, ten turi būti autostrada ir taškas .
                          O kam? Ten tikrai nėra tiek eismo kad reikėtu autostrados, o pats kelias yra pilnas autobuso sustojimų ir sankryžų kurios visiškai netinka autostrados greičiams.

                          Comment


                            Parašė galas_piktžolėms Rodyti pranešimą

                            Ten turi būti autostrada. Tarp Kauno ir Klaipėdos važiuoji kaip per dykumą, tai nepalyginti aktualiau važiuojant tarp Šiaulių ir Panevėžio.
                            Tai yra strategijos ir prioritetų klausimas.
                            Autostrados ir turi eiti laukais, o ne per gyvenvietes.
                            Kitas dalykas, kad magistraliniai keliai, net jei jie 1+1, turi būti gerokai aukštesnių standartų nei eilinis rajoninis kelias.

                            Comment


                              Parašė galas_piktžolėms Rodyti pranešimą

                              Ten turi būti autostrada. Tarp Kauno ir Klaipėdos važiuoji kaip per dykumą, tai nepalyginti aktualiau važiuojant tarp Šiaulių ir Panevėžio.
                              Tai yra strategijos ir prioritetų klausimas.
                              Esant poreikiui (kurio nėra ir artimiausiu metu nebus) reikėtų automagistralę tiesti nauja trasa aplenkiant visokias smulkias gyvenvietes esančias prie dabartinio A9 ir visokias sankryžas su vietinės ir rajoninės reikšmės keliais. Esamo kelio rekonstrukcija į AM yra pinigų švaistymas, nes dėl daugybės sankryžų su mažesnės reikšmės keliais, bei daugybės gyventojų šalia kelio, reikia tuomet tiesti AM su normaliais (ne tik koks žvyrkelis privažiuoti prie laukų traktoriams) jungiamaisiais keliais abiejose pusėse (iš esmės tiesti tris lygiagrečius kelius), turinčius daugybę jungčių skersai magistralės, daugybę viadukų ir beveik ištisines triukšmo sienutes. Važinėti ratais nebūtų patogu nei vietiniams, nei tokio dydžio rekonstrukcija neracionalu ekonomine prasme. Jeigu būtų daug tranzitinio eismo, arba daug važiuojančių Šiauliai - Panevėžys, tuomet logiškiau naujas kelias, o vietiniam eismui paliekamas senas, su galimybe tiesiogiai pasukti kur kam reikia.

                              Comment


                                Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                                O kam? Ten tikrai nėra tiek eismo kad reikėtu autostrados, o pats kelias yra pilnas autobuso sustojimų ir sankryžų kurios visiškai netinka autostrados greičiams.
                                Bent Radviliškio aplinkkelį pagaliau nutiestų - jau būtų stiprus postūmis teigiama linkme.

                                Comment


                                  Parašė Nitro Rodyti pranešimą

                                  Bent Radviliškio aplinkkelį pagaliau nutiestų - jau būtų stiprus postūmis teigiama linkme.
                                  Radviliškio aplinkelis, kelios 2+1 atkarpos apsilenkt fūras ir didesnių sankryžų rekonstrukcijos į žiedus ar gal kokią vieną kitą dviejų lygių išspręstų didelę dalį problemų.

                                  Comment


                                    Reikėtų turėti autostrados žiedą LT: Vilnius-Panevėžys-Šiauliai-Palanga-Klaipėda-Kaunas-Vilnius, su ViaBaltica, kertančia šitą žiedą. Tai ir postūmis regionų vystymams, tiek ir karinio ar evakuacinio mobilumo klausimas.

                                    Comment


                                      Parašė RamasN Rodyti pranešimą
                                      Reikėtų turėti autostrados žiedą LT: Vilnius-Panevėžys-Šiauliai-Palanga-Klaipėda-Kaunas-Vilnius, su ViaBaltica, kertančia šitą žiedą. Tai ir postūmis regionų vystymams, tiek ir karinio ar evakuacinio mobilumo klausimas.
                                      Kažin, ar taip bus dėl mažo intensyvumo, pvz. į Pabradę dvigubai didesnis srautas nei tarp Šiaulių ir Telšių.

                                      https://vialietuva.lt/eismo-intensyvumas#lg=1&slide=0
                                      Flickr

                                      Comment


                                        Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                        Kažin, ar taip bus dėl mažo intensyvumo, pvz. į Pabradę dvigubai didesnis srautas nei tarp Šiaulių ir Telšių.

                                        https://vialietuva.lt/eismo-intensyvumas#lg=1&slide=0
                                        Taip kaip sakiau kitoj temoj, prastesni keliai neskatina rinktis jų. Būtų magistralės tokiu žiedu, iš Vilniaus į Palangą galima pakeitimui ir pro Panevėžį. Dabar Vilnius-Klaipėda yra viena arterija su išskirstymu kas kur.

                                        Kas liečia statistiką, gerai būtų pamatyti pikinius skaičius už dieną ar netgi už valandą, labiau atspindėtų einamąją situaciją. Arba bent jau pikinių valandų vidurkius darbo dienom ir atskirai savaitgaliais. Nes pralaidumas ir eismo situacijos nelaukia išsividurkinimo

                                        Comment


                                          Strategiškai žiūrint, absoliutus prioritetas turėtų būti A8. O A9 kelyje bent Radviliškio aplinkkelis vieną grąžią dieną, gal gal dar iki Šeduvos pratęst, kur srautai pasisklaido. Iki Panevėžio tai nebent mano proanūkiai perdarys

                                          Comment

                                          Working...
                                          X