Iš kitos pusės panašu, kad jau įrenginėjama pėsčiųjų ir dviračių tako atkarpa.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KLP] Dviračių takai Klaipėdoje
Collapse
X
-
Šaunu, kad ant šaligatvio su dažais pateplioti "Dviračių Takai" priskiriami prie rekonstruotinų. Įdomiai (labai optimistiškai) atrodo 5 dviejų lygių sankryžos Baltijos prospekte, kai didžiausią naudą duotų rekonstruotas pravažiavimas po Taikos prospekto-Baltijos prospekto žiedine sankryža. Ar ji ten liks po Baltijos prospekto rekonstrukcijos?
Aišku dviratis ne automobilis, niekas apylankų daryti per daug nelinkęs, bent jau kol kas retas kuris jį naudos susisiekimui. Kol kas daugumoje laikomas rekreaciniu dalyku, kas taip pat atsispindi ir tame, kad daugiausia įsigyjama MTB tipo dviračių, kurie neergonomiški (nepatogi susikūprinusi sėdėjimo laikysena ir t.t.).
Taip pat reikia tikėtis, kad LG ir miestas kaip nors išspręs/susitars dėl pėsčiųjų/dviračių tilto per geležinkelį išlaikymo problemos.
Komentuoti:
-
Nieko sau kokie planai... Įspūdingas dviračių takų kilometrų skaičius, galima tik pavydėti
.
Paskutinis taisė Xedos; 2015.04.01, 23:21.
Komentuoti:
-
Neblogai padirbėjo. Šiek tiek netikslumų yra brėžiniuose (pvz: Minijos gatvėje tarp Jūrininkų pr. ir Kalnupės gatvių jau kaip ir įrengti dviračių takai abiejose gatvės pusėse). Labai patiko, kad planuojamas dviračių takų tinklas apie Dangės upę, bei viadukai. Dabar tik reikia tuos brėžinius paversti realybe.Paskutinis taisė groundzer; 2015.04.01, 23:51.
Komentuoti:
-
Tokią dangą mes jau turime poilsio parke porą metų gal. Išbandyta vaikštant bei važinėjant dviračiu. Nuomonės aišku galų skirtis, bet man ji buvo atradimas. akmenukai sutrinti vos ne į miltus, jokio svsudymo nėra. Lieka žymės po stabdymo, bet greitai savaime uzsilygina.
Komentuoti:
-
Bet dar yra tie kurie priima baigtus darbus, galų gale savivaldybės kažkurie darbuotojai turėtų irgi turėtų matyti kaip vyksta statybos ir bent kažkiek gal pakontroliuoti.Parašė URBANISTAS Rodyti pranešimąYra projektuotojai, kurie gerai suprojektuoja ir yra statybininkai - rednekai, kuriems tik pataupyt ir ką nors nusukt rūpi..
Iš paskutinių nuotraukų matau Klaipėdoje panaudojo neįprastą Lietuvoje dangą tokiems takams. Panašų sprendimą teko matyti viename Turku parke. Iš kart galiu pasakyt kad tiem kas neturi purvasargių (tiek priekinių, tiek galinių) tokia danga gali būti nelabai malonu važiuoti, nes ratai pakels akmenukus ir svaidys bene visom pusėm
Komentuoti:
-
Yra projektuotojai, kurie gerai suprojektuoja ir yra statybininkai - rednekai, kuriems tik pataupyt ir ką nors nusukt rūpi..Parašė Panev Rodyti pranešimąAš nesuprantu negi Lietuvoj nėra normalių projektuotojų. Su dviračių takais pridirbta kiekviename mieste. Na negi jiem taip sunku suprojektuot logiškai, aiškiai???
Komentuoti:
-
Prasiėjau šiandien taku palei danę šiaurinėje dalyje. Danga - smulki skaldelė. Teigiamai vertinu šį pasirinkimą. Tokia danga nusileidžia lygumu asfaltui, bet yra natūralesnė, netvoks smala karštą vasarą, yra pakankamai patogi tiek vaikščioti tiek važiuoti dviračiu, nesunkiai ar beveik savaime susitaisanti.
Tiltelių ir tako sujungimas be papildomų nelygumų. Šioks toks kalnelis yra dangos susitikime su asfaltu. Kai kur skaldelės galėtų būti daugiau lyginant su bortelių aukščiu. Tilteliai mediniai, neobliuotu lentų, mediena neipregnuota ir nedažyta.
Bendrai paėmus atkarpa man patiko.
Į Klaipėdos gatvę toje vietoje statūs laiptai. Nuovažos į taką matyt nebus, tai gal bent lovelį galima būtų įrengti dviračiui užvesti į viršų.
Kaži ar tęsinys už Klaipėdos gatvės planuojamas.
Komentuoti:
-
Komentuoti:
-
Trasoje palei dan(g)ę šalia joniškės kapinių prigrybinta stipriai. Bet reikia pastebėti ir tai, kad status takų susikirtimas galutiniam variante ištaisytas. Tas smagu.
Komentuoti:
-
Tai čia bent pasivažinėjo kelias dienas, jei nemeluoja. Kitais atvejais net nesivargina ortofoto projektuotojai pasižiūrėti esamą situaciją.
Komentuoti:
-
Aš nesuprantu negi Lietuvoj nėra normalių projektuotojų. Su dviračių takais pridirbta kiekviename mieste. Na negi jiem taip sunku suprojektuot logiškai, aiškiai???
Komentuoti:
-
Dar vienas straipsnis
Pajūrio dviračių takams – grandioziniai planai
http://klaipeda.diena.lt/naujienos/k...-planai-658727
"Daugiausia pritarimo sulaukė trečioji pasiūlyta schema", bet "nuspręsta visas idėjas sujungti į vieną bendrą." Ir gausis vienas bendras š.
Komentuoti:
-
Yra tokios pėsčiųjų ir dviračių takų įrengimo taisyklės, pagal jas rekomenduojama dviračių takams naudoti rausvas trinkeles.Parašė Creatium Rodyti pranešimąKažkaip įdomiai. Jeigu jau keičia dangą, kodėl nedaro asfalto? Ar čia nori išlaikyt įvaizdį: raudonos pailgos trinkelės mieste?
Komentuoti:
-
Jei nepamiršiu ir pasitaikys proga įmesiu kelias nuotraukas kur Olandų projektuotojai vieną kitą liapsusą dviračių takuose sugebėjo įvelti. Taip, kad tikėtis kažko iš Lietuvos projektuotojų per daug nereikia - bus geras Š*****. Retas kuri iš jų (projektuotojų) naudoja dviratį susisiekimui, nėra tam nei vietinių žinių nei kultūros. Taip dievinamiems automobilių keliams ir tai sugeba vietiniai projektuotojai neapgalvotų sprendimų privelti, tai kaip ir minėjau, priprojektuotų dviračių takų sprendimų kokybė bus nekokia...Parašė Eimantas Rodyti pranešimąDėl dviračių takų koncepcijos - diskusijų audros
http://www.ve.lt/naujienos/klaipeda1...udros-1260784/
Teigiamas aspektas nebent, tas kad pasimokys iš savo klaidų ir galiausiai, reikia tikėtis, kas išsirutulios iš šių bandymų kas nors, kas bus pritaikyta Lietuvos sąlygoms.Paskutinis taisė LAZAS_; 2014.11.08, 15:11.
Komentuoti:
-
Dėl dviračių takų koncepcijos - diskusijų audros
http://www.ve.lt/naujienos/klaipeda1...udros-1260784/
Komentuoti:
-
Konfliktų padės išvengti remontasParašė Eimantas Rodyti pranešimąPagrindinė problema lyjant ar po lietaus, susidėvėjusioje pėsčiųjų pusėje ilgai talkšos balos ir pėstieji eis dviračių taku, kaip senoje atkarpoje.
http://klaipeda.diena.lt/naujienos/k...2#.VEz-XiuOeq0
Suremontuos ir šaligatvį.
Komentuoti:
-
Pagrindinė problema lyjant ar po lietaus, susidėvėjusioje pėsčiųjų pusėje ilgai talkšos balos ir pėstieji eis dviračių taku, kaip senoje atkarpoje.
Komentuoti:
Komentuoti: