Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus aplinkkelių sistema

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Arunasx
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą
    Eišiškių pl. kamštukas būna nuo Salininkų sankryžos iki pat Dariaus ir Girėno.
    O jei nebūtų aplinkkelio?

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
    Lokalus trasnportas taip pat naudosis aplinkkeliu. Kaip pavyzdys, norint iš kokių Vaidotų/Pagirių pasiekti šiaurinius rajonus. Nemanau, kad kas važiuoja Eišiškių pl. Jau geriau pro Gariūnus aplinkkeliu, kur nors toliau, bet greičiau, saugiau, patogiau. Taip ir kitais atvejais būtų. Nuimtų lokalų tranzitą.
    Eišiškių pl. kamštukas būna nuo Salininkų sankryžos iki pat Dariaus ir Girėno.

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Lokalus trasnportas taip pat naudosis aplinkkeliu. Kaip pavyzdys, norint iš kokių Vaidotų/Pagirių pasiekti šiaurinius rajonus. Nemanau, kad kas važiuoja Eišiškių pl. Jau geriau pro Gariūnus aplinkkeliu, kur nors toliau, bet greičiau, saugiau, patogiau. Taip ir kitais atvejais būtų. Nuimtų lokalų tranzitą.

    Komentuoti:


  • Ciurlionis
    replied
    Bet tai jo pagrindinė funkcija ir yra, kad tranzitinis automobilių srautas Batoro g. nepatektų į Olandų g., Drujos ir t.t., o miestą tiesiog aplenktų.

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Vis pagalvoju, pažiūrėjęs kelis kartus https://vilnius.lt/wp-content/upload...2020-01-29.pdf ir man kirba galvoje klausimas - ar visgi verta tiesti likusią Pietinio aplinkkelio dalį ten kur preliminariai numatyta... Kelios priežastys dėl ko abejoju:
    1. didelės investicijos. Panašu, kad tai bene didelis trikdis, kuris nukelia kelio tiesimą nenumatytai ateičiai.
    2. ja naudosis, atrodo, daugiausia tranzitas (tarpmiestinis / tarpvalstybinis?). Labiau vietinės reikšmės transportas kaip ir kitų kelių ieškosis.
    3. papildomos / atskiros investicijos, ta prasme, kad Bendrajame plane matau arčiau miesto planuojamą tiesti dar vieną kelią, kuris kaip ir taipogi atliks miesto žiedo funkciją. Jei apjungti Pietinio kelio likusios dalies tiesimą su arčiau miesto planuojamu keliu, būtų netik, mano manymu, sutaupyta daug pinigų, bet ir keliu tada naudotųsi ne tik visai tranzitinis transportas (tarpmiestinis?), bet ir kiek lokalesnis eismas. Tuo pačiu, eksploatavimo išlaidos irgi sumažėtų dėl pakankamai nemažai sutaupytų kelio kilometrų.


    (Planuojami (bet neaišku kada) tiesti keliai Bendrajame plane vaizduojami pilka linija. Nemažai kur žalią liniją brėžiau greta pilkosios, kad matytųsi kur ir taip planuojama tiesti kelią. Tose atkarpose nereiškia, kad siūlau tiesti lygiagretų papildomą kelią )

    Click image for larger version  Name:	Capture4 - Copy.JPG Views:	1 Size:	149,0 kB ID:	1800937

    https://beta.maps.lt/search/vilnius%...s=72223.819286

    Click image for larger version  Name:	Capture - Copy.JPG Views:	1 Size:	301,0 kB ID:	1800926

    https://beta.maps.lt/search/vilnius%...s=72223.819286

    Click image for larger version  Name:	Capture2 - Copy.JPG Views:	1 Size:	135,9 kB ID:	1800927

    https://beta.maps.lt/search/vilnius%...s=72223.819286

    Click image for larger version  Name:	Capture3 - Copy.JPG Views:	1 Size:	209,9 kB ID:	1800938
    Paskutinis taisė spekas; 2020.05.09, 20:22.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė themanual Rodyti pranešimą


    Nežinau ar čia matomas poreikis, ar tiesiog svajojama apie ring road'ą; jei pastarasis atvejis, tai rytiniu aplinkkeliu siūlau įsivaizduoti Geležinio Vilko g., o už šiaurinį bus pagal skonį Šiaurinė arba Mykolo Lietuvio gatvė
    Tai nelabai juokinga. Kalba eina apie išorinį aplinkkelį (kurio iš esmės nėra ir vargiai nusimato).
    Žiedinio nelabai įsivaizduoju, ypač šiaurės-rytinėje dalyje.
    Duok Dieve, kažkada pastatys bent A19 tęsinį.

    Komentuoti:


  • themanual
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą

    Ne atidėtas, o tiesiog sunaikintas - nebus jo Lietuvoje niekada!
    Tas kas matosi plane realiai niekad ir neturėjo būti pilnavertis aplinkkelis, o tik gatvių tinklas apvažiavimui - trasa eina per esamas gatves, kurias daugumoj vietų ne tik nebūtų įmanoma, bet ir nebūtų verta rekonstruoti į kažką bent iš tolo primenantį normalų aplinkkelį. Beje iki plano įgyvendinimo trūksta tik 2km gatvės Naujoj Vilnioj, bet ir be tos gatvės apvažiavimas egzistuoja per Šiaurės g.

    Nežinau ar čia matomas poreikis, ar tiesiog svajojama apie ring road'ą; jei pastarasis atvejis, tai rytiniu aplinkkeliu siūlau įsivaizduoti Geležinio Vilko g., o už šiaurinį bus pagal skonį Šiaurinė arba Mykolo Lietuvio gatvė

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Iš tikrųjų labai didelio poreikio ir nėra. Jei atsiras - bus.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
    Projektas atidėtas neribotai ateičiai.
    Ne atidėtas, o tiesiog sunaikintas - nebus jo Lietuvoje niekada!

    Komentuoti:


  • Pilaitis
    replied
    Projektas atidėtas neribotai ateičiai.
    Paskutinis taisė Pilaitis; 2020.05.08, 20:15.

    Komentuoti:


  • saruniukstis
    replied
    Sveiki,

    Jau praėjo labai daug laiko nuo šios minties apie aplinkkelį, bandant ieškoti detalesnės informacijos ar planų nieko nerandu, apart šį forumą.

    Žiurint per regia matosi, kad toks kelias turi būti, bet sunku suprasti ar ten yra tikslios ribos ar preliminarios ir gali būti netiksliai nurodyta kelio vieta.

    ​​​​​​​Gal kas nors turi informacijos apie šio rytinio aplinkelio padėtį, planus ar patį projektą ?




    Parašė Maxas Rodyti pranešimą
    Stai kaip galetu atrodyti sis aplinkkelis.

    Komentuoti:


  • Riedis
    replied
    Vilniaus rajono bendrojo plano ištrauka.
    Infrastruktūra. Šiaurinė dalis.



    Žemėlapis išsididina
    Paskutinis taisė Romas; 2019.11.20, 19:45. Priežastis: Didesnis žemėlapis pakeistas į kompaktiškesnį (4,2 MB neužsikrauna)

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Niekas iki 2x2 lyg ir nesiruošia platinti.

    Komentuoti:


  • Riedis
    replied
    Turėkite omenyje, kad schemoje "Susisiekimo plėtra iki 2030m." akcentas į raudonas atkarpas. Visa kita (Molėtų pl. jungiamosios ir tiltas) nėra numatyti, tik kaip Romas minėjo vizija protinei mankštai.

    Parašė spekas Rodyti pranešimą
    .

    Click image for larger version

Name:	Capture.JPG
Views:	1063
Size:	163,6 kB
ID:	1764026
    Šiame žemėlapyje matosi Žaliųjų ežerų g. (BP iki 2030m.) problematiškiausia vieta dauboje. Kaži ar iki 2x2 išplatins ten.

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą
    spekas pasidomėk reljefu prieš siūlydamas tą žalią atkarpą paskutiniam žemėlapyje Jei jau svajojam apie viaduką virš nemažo slėnio (vaizdas būtų beveik kaip kalnuose) - gal geriau pasvajojam apie jį Žaliųjų ežerų gatvės trasoje ties Verkių rieše. Vis kažkiek realiau...
    Teisingas pastebėjimas - paskubėjau nubrėžti. Tiesa, ta mano siūlyta atkarpa net nesu tikras ar tokia reikalinga (gal bus kai prasiplės gyvenvietės). Viena linija (izohipsė) vaizduoja 5 metrų perkritimą.

    Click image for larger version

Name:	Capture.JPG
Views:	1063
Size:	163,6 kB
ID:	1764026


    Esmė yra Molėtų plento atkarpos nuo Mokslininkų gatvės iki Riešės sankryžos subjaurojimas ir pavertimas lėtaeige gatve.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Naudingiau būtų pastatyti tiltą tarp valakampių ir verkių, ypač dėl dviratininkų susisiekimo.

    Click image for larger version

Name:	Untitled222.png
Views:	731
Size:	302,9 kB
ID:	1764000
    Vietiniam susisiekimui taip, bet čia tema apie aplinkkelius. Kaip jau minėta, Vilniuje dar pora-trejeta tiltų tikrai nepamaišytų.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    spekas pasidomėk reljefu prieš siūlydamas tą žalią atkarpą paskutiniam žemėlapyje Jei jau svajojam apie viaduką virš nemažo slėnio (vaizdas būtų beveik kaip kalnuose) - gal geriau pasvajojam apie jį Žaliųjų ežerų gatvės trasoje ties Verkių rieše. Vis kažkiek realiau...

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Tiltas turi prasmę tik tokiu atveju, jei būtų normalus susisiekimas su Molėtų pl. ir su Minsko pl.
    Maža to, kelių tinklas (ne sodo keliukų) ir taip ten tragiškas.

    Komentuoti:


  • themanual
    replied
    Parašė evvt Rodyti pranešimą
    Yra logikos galvoti kad tiltai dažnu atveju mažina automobilių kamščius neperkeldami jų į kitą vietą, taip kaip ir tankesnis gatvių tinklas.Tai net ir 10 km atstumas tarp tiltų nėra normalu.
    Faktas kad tiltas geriau nei netiltas. Bet kai pradedam svajoti tai reikia mokėti įžiūrėti ne tik naudą (Valakampių tiltui) bet ir žalą (žaliųjų ežerų g tokiai kokia ji dabar yra dviejų juostų). Todėl ir plane pažymėtas ne tik tiltas bet ir gatvės rekonstrukcija tikėtina platinant iki 2x2. O dabar pagalvokit kiek platinimas, gatvės tiesimas kur nėra, tiltas, sklypų su namais išpirkimas (o jų išpirkt tikrai reikės ne vieną) ir t.t. kainuoja ir ar nėra labiau prioritetinių vietų? Aišku gerai kad kažkas planuojama iš anksto, bet aš diskusiją užsukau reaguodamas į Fulgur vargus ties dviem visiškai neprioritetinėmis vietomis.
    Paskutinis taisė themanual; 2019.11.20, 13:36.

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Pasikapsčiau ir štai ką radau. Aš bijau, kad jie gali su--ikti visiškai šitą Molėtų plento atkarpą paversdami ją kokia 50 kmh gatve su šviesoforynu... Kad aš klysčiau...

    Situacijai, manau, nepadeda ir tai, kad Vilniaus riba užsibaigia būtent ties plentu, kai kur išvis Vilnaus riba pravesta ratais kvadratais (ties Vanagine), tai jei VMS susipyks su kokiu LAKD ar dar kuo, tai bijau, kad vieni darys sau, o kiti sau kelius. Kad jiems tik ,,nedaeitų'' taip pasielgti...

    1. Iki 2030 pasirodo ketinama įrengti dar dvi gatves (žalios rodyklės jas žymi)? Ir jas pajungti tiesiai į kelią???

    Click image for larger version  Name:	Capture.JPG Views:	1 Size:	171,4 kB ID:	1763989

    2. ...kam gatves pajunginėti tiesiai į Molėtų plentą kai ir taip projektuojama (pažymėjau žaliai) lygiagreti gatvė (kas yra labai teisinga)???

    Click image for larger version  Name:	Capture2.JPG Views:	1 Size:	161,2 kB ID:	1763990

    3. Mano siūlomas sprendimas. Mano galva, Molėtų plentą būtina daryti greito eismo gatve dėl dviejų pagrindinių priežasčių: A ) turi būti greito susisiekimo gatvių tinklas, kad būtų galima kuo greičiau susisiekti su kitomis gyvenvietėmis, miestais, nesigrūsti per centrą, be to, šalia yra ligoninių kompleksas, kuriam reikia greito susisiekimo, ir B ) planuojant į ateitį, ypač kai nusimato plėtra. Jau ir dabar šioje miesto dalyje nemažas eismas, o statybos vyksta ir toliau. Jei šią atkarpą pavers lėta gatve, tai aš net nenoriu įsivaizduoti kas čia dėsis kai išsiplės miestas. Mano požiūris matomai būtų kitoks jei būtų kita alternatyva greito eismo gatvei, bet dabar nėra ir, panašu, norima išsikasti tokią sau duobę dėl planavimo nebuvimo, kad paskui nežinau kaip reikės iš jos išlipti.

    Click image for larger version  Name:	Capture3.JPG Views:	1 Size:	169,1 kB ID:	1763991
    Paskutinis taisė spekas; 2019.11.20, 13:36.

    Komentuoti:

Working...
X