Parašė Sula
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus aplinkkelių sistema
Collapse
X
-
Parašė Arunasx Rodyti pranešimąLokalus trasnportas taip pat naudosis aplinkkeliu. Kaip pavyzdys, norint iš kokių Vaidotų/Pagirių pasiekti šiaurinius rajonus. Nemanau, kad kas važiuoja Eišiškių pl. Jau geriau pro Gariūnus aplinkkeliu, kur nors toliau, bet greičiau, saugiau, patogiau. Taip ir kitais atvejais būtų. Nuimtų lokalų tranzitą.
Komentuoti:
-
Lokalus trasnportas taip pat naudosis aplinkkeliu. Kaip pavyzdys, norint iš kokių Vaidotų/Pagirių pasiekti šiaurinius rajonus. Nemanau, kad kas važiuoja Eišiškių pl. Jau geriau pro Gariūnus aplinkkeliu, kur nors toliau, bet greičiau, saugiau, patogiau. Taip ir kitais atvejais būtų. Nuimtų lokalų tranzitą.
Komentuoti:
-
Bet tai jo pagrindinė funkcija ir yra, kad tranzitinis automobilių srautas Batoro g. nepatektų į Olandų g., Drujos ir t.t., o miestą tiesiog aplenktų.
Komentuoti:
-
Vis pagalvoju, pažiūrėjęs kelis kartus https://vilnius.lt/wp-content/upload...2020-01-29.pdf ir man kirba galvoje klausimas - ar visgi verta tiesti likusią Pietinio aplinkkelio dalį ten kur preliminariai numatyta... Kelios priežastys dėl ko abejoju:
1. didelės investicijos. Panašu, kad tai bene didelis trikdis, kuris nukelia kelio tiesimą nenumatytai ateičiai.
2. ja naudosis, atrodo, daugiausia tranzitas (tarpmiestinis / tarpvalstybinis?). Labiau vietinės reikšmės transportas kaip ir kitų kelių ieškosis.
3. papildomos / atskiros investicijos, ta prasme, kad Bendrajame plane matau arčiau miesto planuojamą tiesti dar vieną kelią, kuris kaip ir taipogi atliks miesto žiedo funkciją. Jei apjungti Pietinio kelio likusios dalies tiesimą su arčiau miesto planuojamu keliu, būtų netik, mano manymu, sutaupyta daug pinigų, bet ir keliu tada naudotųsi ne tik visai tranzitinis transportas (tarpmiestinis?), bet ir kiek lokalesnis eismas. Tuo pačiu, eksploatavimo išlaidos irgi sumažėtų dėl pakankamai nemažai sutaupytų kelio kilometrų.
(Planuojami (bet neaišku kada) tiesti keliai Bendrajame plane vaizduojami pilka linija. Nemažai kur žalią liniją brėžiau greta pilkosios, kad matytųsi kur ir taip planuojama tiesti kelią. Tose atkarpose nereiškia, kad siūlau tiesti lygiagretų papildomą kelią)
https://beta.maps.lt/search/vilnius%...s=72223.819286
https://beta.maps.lt/search/vilnius%...s=72223.819286
https://beta.maps.lt/search/vilnius%...s=72223.819286
Paskutinis taisė spekas; 2020.05.09, 20:22.
Komentuoti:
-
Parašė themanual Rodyti pranešimą
Nežinau ar čia matomas poreikis, ar tiesiog svajojama apie ring road'ą; jei pastarasis atvejis, tai rytiniu aplinkkeliu siūlau įsivaizduoti Geležinio Vilko g., o už šiaurinį bus pagal skonį Šiaurinė arba Mykolo Lietuvio gatvė
Žiedinio nelabai įsivaizduoju, ypač šiaurės-rytinėje dalyje.
Duok Dieve, kažkada pastatys bent A19 tęsinį.
Komentuoti:
-
Parašė Sula Rodyti pranešimą
Ne atidėtas, o tiesiog sunaikintas - nebus jo Lietuvoje niekada!
Nežinau ar čia matomas poreikis, ar tiesiog svajojama apie ring road'ą; jei pastarasis atvejis, tai rytiniu aplinkkeliu siūlau įsivaizduoti Geležinio Vilko g., o už šiaurinį bus pagal skonį Šiaurinė arba Mykolo Lietuvio gatvė
Komentuoti:
-
Parašė Pilaitis Rodyti pranešimąProjektas atidėtas neribotai ateičiai.
Komentuoti:
-
Sveiki,
Jau praėjo labai daug laiko nuo šios minties apie aplinkkelį, bandant ieškoti detalesnės informacijos ar planų nieko nerandu, apart šį forumą.
Žiurint per regia matosi, kad toks kelias turi būti, bet sunku suprasti ar ten yra tikslios ribos ar preliminarios ir gali būti netiksliai nurodyta kelio vieta.
Gal kas nors turi informacijos apie šio rytinio aplinkelio padėtį, planus ar patį projektą ?
Parašė Maxas Rodyti pranešimąStai kaip galetu atrodyti sis aplinkkelis.
Komentuoti:
-
Turėkite omenyje, kad schemoje "Susisiekimo plėtra iki 2030m." akcentas į raudonas atkarpas. Visa kita (Molėtų pl. jungiamosios ir tiltas) nėra numatyti, tik kaip Romas minėjo vizija protinei mankštai.
Parašė spekas Rodyti pranešimą.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimąspekas pasidomėk reljefu prieš siūlydamas tą žalią atkarpą paskutiniam žemėlapyjeJei jau svajojam apie viaduką virš nemažo slėnio (vaizdas būtų beveik kaip kalnuose) - gal geriau pasvajojam apie jį Žaliųjų ežerų gatvės trasoje ties Verkių rieše. Vis kažkiek realiau...
Esmė yra Molėtų plento atkarpos nuo Mokslininkų gatvės iki Riešės sankryžos subjaurojimas ir pavertimas lėtaeige gatve.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Naudingiau būtų pastatyti tiltą tarp valakampių ir verkių, ypač dėl dviratininkų susisiekimo.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
spekas pasidomėk reljefu prieš siūlydamas tą žalią atkarpą paskutiniam žemėlapyjeJei jau svajojam apie viaduką virš nemažo slėnio (vaizdas būtų beveik kaip kalnuose) - gal geriau pasvajojam apie jį Žaliųjų ežerų gatvės trasoje ties Verkių rieše. Vis kažkiek realiau...
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Tiltas turi prasmę tik tokiu atveju, jei būtų normalus susisiekimas su Molėtų pl. ir su Minsko pl.
Maža to, kelių tinklas (ne sodo keliukų) ir taip ten tragiškas.
Komentuoti:
-
Parašė evvt Rodyti pranešimąYra logikos galvoti kad tiltai dažnu atveju mažina automobilių kamščius neperkeldami jų į kitą vietą, taip kaip ir tankesnis gatvių tinklas.Tai net ir 10 km atstumas tarp tiltų nėra normalu.Paskutinis taisė themanual; 2019.11.20, 13:36.
Komentuoti:
-
Pasikapsčiau ir štai ką radau. Aš bijau, kad jie gali su--ikti visiškai šitą Molėtų plento atkarpą paversdami ją kokia 50 kmh gatve su šviesoforynu... Kad aš klysčiau...
Situacijai, manau, nepadeda ir tai, kad Vilniaus riba užsibaigia būtent ties plentu, kai kur išvis Vilnaus riba pravesta ratais kvadratais (ties Vanagine), tai jei VMS susipyks su kokiu LAKD ar dar kuo, tai bijau, kad vieni darys sau, o kiti sau kelius. Kad jiems tik ,,nedaeitų'' taip pasielgti...
1. Iki 2030 pasirodo ketinama įrengti dar dvi gatves (žalios rodyklės jas žymi)? Ir jas pajungti tiesiai į kelią???
2. ...kam gatves pajunginėti tiesiai į Molėtų plentą kai ir taip projektuojama (pažymėjau žaliai) lygiagreti gatvė (kas yra labai teisinga)???
3. Mano siūlomas sprendimas. Mano galva, Molėtų plentą būtina daryti greito eismo gatve dėl dviejų pagrindinių priežasčių: A ) turi būti greito susisiekimo gatvių tinklas, kad būtų galima kuo greičiau susisiekti su kitomis gyvenvietėmis, miestais, nesigrūsti per centrą, be to, šalia yra ligoninių kompleksas, kuriam reikia greito susisiekimo, ir B ) planuojant į ateitį, ypač kai nusimato plėtra. Jau ir dabar šioje miesto dalyje nemažas eismas, o statybos vyksta ir toliau. Jei šią atkarpą pavers lėta gatve, tai aš net nenoriu įsivaizduoti kas čia dėsis kai išsiplės miestas. Mano požiūris matomai būtų kitoks jei būtų kita alternatyva greito eismo gatvei, bet dabar nėra ir, panašu, norima išsikasti tokią sau duobę dėl planavimo nebuvimo, kad paskui nežinau kaip reikės iš jos išlipti.
Paskutinis taisė spekas; 2019.11.20, 13:36.
- 2 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: