Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus aplinkkelių sistema

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą

    "Ačiū" už tiltą 300 m. nuo Žvėryno tilto.

    Ožkinių/Balsių tilto nebuvimas apkrauna tiek Valakupių tiltą, tiek Nemenčinę.

    SM neįsisavina 40 proc. ES paramos. Ir mes vargstam be Pilaitės/Rastinėnų tilto ir be Ožkinių/Balsių tilto.
    O kokia nauda iš to Ožkinių tilto? Čia kelių šimtų vietinių gyventojų patogumui ar norit, kad tranzitas piko metu paralyžuotų Žaliųjų ežerų gatvę kai jau dabar ten žmonės stovi kamščiuose? Tiltą nebent verta statyti šiauriau, kur būtų galima sujungti normalia gatve Nemenčinės plentą su G.V. gatve bet ne per arti Nemenčinės, kad nedubliuotų 108 kelio.

    O šiaip iš Balsių, Riešės ir kitų aplinkinių priemesčių pastoviai ir gana dideliais tempais daugėja eismo ir kaži ar jie norėtų dalintis keliais su gyvenančiais už Neries, galit bandyt tartis, bet girdėjau ten pikti žmonės gyvena
    Pvz Ukmergės plente po Vakarinio aplinkkelio atidarymo buvo išnykusios spūstys, praėjo beveik trys metai ir rytiniai kamščiai jau vėl beveik nuo Avižienių prasideda, G.V. kiek girdėjau tas pats, kamščiai pagal traffic datą 2km iki Mokslininkų sankryžos (po to link centro šiek tiek pagreitėja eismas) ko anksčiau nebuvo.
    Taip kad ruoškitės vargti toliau, išganymo nebus, gyventojų rajone o kartu ir automobilių tik daugėja, kamščiai ilgės toliau.

    O Rastinėnai išvis ne miesto teritorijoje ir ten neverta statyti tilto, nes jokio vargo nėra. Pilaitės gyventojams gal nebent sutrumpėtų kelionė iki Kauno, jeigu kažkokiais būdais per visus random išmėtytus namus rajone nutiestum autostradą už milijardą, o likusiam miestui lyginant su maršrutu per esamus aplinkkelius bus vos skirtumas jeigu ir iš Pilaitės pr. nepadarysi autostrados.

    Kalbant apie ES paramą, tai toli gražu ne visi projektai finansuojami 100% ar arti to, jei neatsiranda finansavimas likusiai daliai, tai projektas stoja. Ir pati parama ne bet kam gali būti naudojama, labiausiai tikėtina kad nepaskirstyti pinigai bus skirti žvyrkeliams asfaltuoti ir mažesnių miestelių aplinkkeliams, gal netyčia Kaunas pajudės su pietrytiniu aplinkkeliu.
    Paskutinis taisė themanual; 2019.11.20, 00:07.

    Comment


      Parašė themanual Rodyti pranešimą
      O kokia nauda iš to Ožkinių tilto? Čia kelių šimtų vietinių gyventojų patogumui ar norit, kad tranzitas piko metu paralyžuotų Žaliųjų ežerų gatvę kai jau dabar ten žmonės stovi kamščiuose? Tiltą nebent verta statyti šiauriau, kur būtų galima sujungti normalia gatve Nemenčinės plentą su G.V. gatve bet ne per arti Nemenčinės, kad nedubliuotų 108 kelio.
      Greičiau atvirkščiai - nuimtų dalį eismo nuo Žaliųjų ežerų gatvės ir perkeltų į Nemenčinės plentą. Šiauriau statyti nėra kur. kelias per Kaliną ne mažiau smagus ir vargu ar darys jo generalinę rekonstrukciją prakertant mišką ir nulyginant kalniukus. Dar šiauriau jau gaunasi labai arti 108.

      Be to Žaliųjų ežerų gatvė apkrauta tik į vieną pusę. Ryte link centro, vakare iš centro. Tiltas leistų ją išnaudoti ir priešinga puse. Pavyzdžiui iš Bajorų/Santariškių/Baltupių į Antakalnį.

      Comment


        Parašė themanual Rodyti pranešimą
        Svarbiausia, kad nestabdytų vakarais, kai reikia išsiurbti automobilius iš centro, tuomet realiai problemų ten nėra, apart Liepkalnio sankryžos, bet ją jau pradės rekonstruoti.
        Dalį srauto iš centro nuimtų normalus žiedinis apvažiaivmas. Kad iš/į šiaurinę miesto dalį nereiktų važiuoti per centrą. Tam labiausiai trūksta ML ir Ožkinių tilto.

        Comment


          Parašė mantasm Rodyti pranešimą

          Dalį srauto iš centro nuimtų normalus žiedinis apvažiaivmas. Kad iš/į šiaurinę miesto dalį nereiktų važiuoti per centrą. Tam labiausiai trūksta ML ir Ožkinių tilto.
          Kurioje tiksliai vietoje tas tiltas numatomas? Žiediniam apvažiavimui trūksta daug dedamųjų. https://www.miestai.net/forumas/foru...%C5%B3-sistema

          Comment


            Parašė mantasm Rodyti pranešimą

            Greičiau atvirkščiai - nuimtų dalį eismo nuo Žaliųjų ežerų gatvės ir perkeltų į Nemenčinės plentą. Šiauriau statyti nėra kur. kelias per Kaliną ne mažiau smagus ir vargu ar darys jo generalinę rekonstrukciją prakertant mišką ir nulyginant kalniukus. Dar šiauriau jau gaunasi labai arti 108.

            Be to Žaliųjų ežerų gatvė apkrauta tik į vieną pusę. Ryte link centro, vakare iš centro. Tiltas leistų ją išnaudoti ir priešinga puse. Pavyzdžiui iš Bajorų/Santariškių/Baltupių į Antakalnį.
            nu va, o Fulgur tikisi, jog srautas ant Valakupių tilto sumažėtų. Visada visi tikisi, kad būtent jų situacija pagerės, spėju ir tie patys Ožkinių gyventojai tikisi, kad tik jie patys naudotųsi tiltu. Įdomu ar greit pasikeistų nuomonė kai visi Bajorai ir Santariškės link Antakalnio pajudėtų gatve iškirsta vidury jų gyvenvietės.

            Comment


              Parašė Sula Rodyti pranešimą

              Kurioje tiksliai vietoje tas tiltas numatomas? Žiediniam apvažiavimui trūksta daug dedamųjų. https://www.miestai.net/forumas/foru...%C5%B3-sistema
              Pasižiūrėkit čia, pats tiltas raudonai nepažymėtas, bet pilkai yra:
              https://vilnius.lt/wp-content/upload...2019-04-09.pdf

              Comment


                Parašė themanual Rodyti pranešimą

                nu va, o Fulgur tikisi, jog srautas ant Valakupių tilto sumažėtų. Visada visi tikisi, kad būtent jų situacija pagerės, spėju ir tie patys Ožkinių gyventojai tikisi, kad tik jie patys naudotųsi tiltu. Įdomu ar greit pasikeistų nuomonė kai visi Bajorai ir Santariškės link Antakalnio pajudėtų gatve iškirsta vidury jų gyvenvietės.
                Jei iš Bajorų ir Balsių važiuotų į Antakalnį per naują tiltą - srautas ant Valakupių tilto irgi sumažėtų.

                Comment


                  Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                  Jei iš Bajorų ir Balsių važiuotų į Antakalnį per naują tiltą - srautas ant Valakupių tilto irgi sumažėtų.
                  Kažin, ar į Antakalnį patogu būtų važiuoti žaliųjų ežerų gatve, kur kas patogiau ir greičiau GV ir Kareivių g.
                  Flickr

                  Comment


                    Parašė themanual Rodyti pranešimą

                    Pasižiūrėkit čia, pats tiltas raudonai nepažymėtas, bet pilkai yra:
                    https://vilnius.lt/wp-content/upload...2019-04-09.pdf
                    Toje vietoje jis beveik beprasmis. Apie tai diskutuota aplinkkelių temoje.
                    Optimaliau būtų rekonstruoti (perkelti) 5210 Riešė-Kalinas-Antaviliai-...
                    Beveik plika akimi matosi, kad Vilniaus ir apylinkių kelių tinklas per silpnas. Matyt jau toks ir liks amžiams, nes nauji keliai nebus statomi. Nes "darnus judumas"
                    O kur dar fantastiškos problemos dėl sklypų paėmimo. Ten visi vos ne aukso vertės.

                    Comment


                      Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                      Jei iš Bajorų ir Balsių važiuotų į Antakalnį per naują tiltą - srautas ant Valakupių tilto irgi sumažėtų.
                      O jei iš Balsių važiuos į Žirmūnus per du tiltus, nes taip greičiau, tai jau didės. O šiaip jo, į Antakalnį nauju tiltu būtų patogu tik vietiniams, kas iš Bajorų sugalvotų pro ten važiuoti?
                      Apskritai viskas, ką mes diskutuojam tik prielaidos, reiktų daryti realią studiją, ar miestui būtų iš to kokios naudos, nes bent kol kas manęs išsakyti argumentai visiškai neįtikina.
                      Galiu sutikti, kad vietiniam gyventojams būtų patogu, taip pat labai specifiniam srautui, bet yra aibės visokių tiltų ir viadukų, kurie net akivaizdžiai nedarant studijų vilniečiams automobilių vairuotojams atneštų daug daugiau naudos.

                      Comment


                        Parašė themanual Rodyti pranešimą

                        O jei iš Balsių važiuos į Žirmūnus per du tiltus, nes taip greičiau, tai jau didės. O šiaip jo, į Antakalnį nauju tiltu būtų patogu tik vietiniams, kas iš Bajorų sugalvotų pro ten važiuoti?
                        Apskritai viskas, ką mes diskutuojam tik prielaidos, reiktų daryti realią studiją, ar miestui būtų iš to kokios naudos, nes bent kol kas manęs išsakyti argumentai visiškai neįtikina.
                        Galiu sutikti, kad vietiniam gyventojams būtų patogu, taip pat labai specifiniam srautui, bet yra aibės visokių tiltų ir viadukų, kurie net akivaizdžiai nedarant studijų vilniečiams automobilių vairuotojams atneštų daug daugiau naudos.
                        Iš Balsių į Žirmūnus per tą tiltą vargu ar važiuotų. Sunku perspjauti Verkių gatvę. Ypač jei sutvarkytų sankryžą ties Verkių rūmais. Kad reikia normalios studijos tai faktas.

                        Niekas ir nesako, kad tai prioritetinis dalykas, kuris turėjo būti pastatytas vakar. Bet norint turėti išbaigtą kelių tinklą Vilniuje ir apylinkėse nėra gerai, kad tarp tiltų yra 20km+ atstumas. Tiek į šitą pusę, tiek žemiau miesto. Sakyčiau čia didesnė problema net ne vairuotojams, o VT ir dviračiams. Su mašina apsukt ratą mažiau skauda nei su viešu transportu ar dirbant savom kojom.

                        Comment


                          Parašė themanual Rodyti pranešimą
                          Pasižiūrėkit čia, pats tiltas raudonai nepažymėtas, bet pilkai yra:
                          https://vilnius.lt/wp-content/upload...2019-04-09.pdf
                          Ačiū už nuorodą
                          Įdėjau brėžinius.

                          Tos vizijos - tik smegenų mankšta.
                          Su dabartiniais tempais to tilto per artimiausius 40-50 metų nenusimato.

                          Comment


                            Yra logikos galvoti kad tiltai dažnu atveju mažina automobilių kamščius neperkeldami jų į kitą vietą, taip kaip ir tankesnis gatvių tinklas.Tai net ir 10 km atstumas tarp tiltų nėra normalu.

                            Comment


                              Pasikapsčiau ir štai ką radau. Aš bijau, kad jie gali su--ikti visiškai šitą Molėtų plento atkarpą paversdami ją kokia 50 kmh gatve su šviesoforynu... Kad aš klysčiau...

                              Situacijai, manau, nepadeda ir tai, kad Vilniaus riba užsibaigia būtent ties plentu, kai kur išvis Vilnaus riba pravesta ratais kvadratais (ties Vanagine), tai jei VMS susipyks su kokiu LAKD ar dar kuo, tai bijau, kad vieni darys sau, o kiti sau kelius. Kad jiems tik ,,nedaeitų'' taip pasielgti...

                              1. Iki 2030 pasirodo ketinama įrengti dar dvi gatves (žalios rodyklės jas žymi)? Ir jas pajungti tiesiai į kelią???

                              Click image for larger version  Name:	Capture.JPG Views:	1 Size:	171,4 kB ID:	1763989

                              2. ...kam gatves pajunginėti tiesiai į Molėtų plentą kai ir taip projektuojama (pažymėjau žaliai) lygiagreti gatvė (kas yra labai teisinga)???

                              Click image for larger version  Name:	Capture2.JPG Views:	1 Size:	161,2 kB ID:	1763990

                              3. Mano siūlomas sprendimas. Mano galva, Molėtų plentą būtina daryti greito eismo gatve dėl dviejų pagrindinių priežasčių: A ) turi būti greito susisiekimo gatvių tinklas, kad būtų galima kuo greičiau susisiekti su kitomis gyvenvietėmis, miestais, nesigrūsti per centrą, be to, šalia yra ligoninių kompleksas, kuriam reikia greito susisiekimo, ir B ) planuojant į ateitį, ypač kai nusimato plėtra. Jau ir dabar šioje miesto dalyje nemažas eismas, o statybos vyksta ir toliau. Jei šią atkarpą pavers lėta gatve, tai aš net nenoriu įsivaizduoti kas čia dėsis kai išsiplės miestas. Mano požiūris matomai būtų kitoks jei būtų kita alternatyva greito eismo gatvei, bet dabar nėra ir, panašu, norima išsikasti tokią sau duobę dėl planavimo nebuvimo, kad paskui nežinau kaip reikės iš jos išlipti.

                              Click image for larger version  Name:	Capture3.JPG Views:	1 Size:	169,1 kB ID:	1763991
                              Paskutinis taisė spekas; 2019.11.20, 14:36.

                              Comment


                                Parašė evvt Rodyti pranešimą
                                Yra logikos galvoti kad tiltai dažnu atveju mažina automobilių kamščius neperkeldami jų į kitą vietą, taip kaip ir tankesnis gatvių tinklas.Tai net ir 10 km atstumas tarp tiltų nėra normalu.
                                Faktas kad tiltas geriau nei netiltas. Bet kai pradedam svajoti tai reikia mokėti įžiūrėti ne tik naudą (Valakampių tiltui) bet ir žalą (žaliųjų ežerų g tokiai kokia ji dabar yra dviejų juostų). Todėl ir plane pažymėtas ne tik tiltas bet ir gatvės rekonstrukcija tikėtina platinant iki 2x2. O dabar pagalvokit kiek platinimas, gatvės tiesimas kur nėra, tiltas, sklypų su namais išpirkimas (o jų išpirkt tikrai reikės ne vieną) ir t.t. kainuoja ir ar nėra labiau prioritetinių vietų? Aišku gerai kad kažkas planuojama iš anksto, bet aš diskusiją užsukau reaguodamas į Fulgur vargus ties dviem visiškai neprioritetinėmis vietomis.
                                Paskutinis taisė themanual; 2019.11.20, 14:36.

                                Comment


                                  Tiltas turi prasmę tik tokiu atveju, jei būtų normalus susisiekimas su Molėtų pl. ir su Minsko pl.
                                  Maža to, kelių tinklas (ne sodo keliukų) ir taip ten tragiškas.

                                  Comment


                                    spekas pasidomėk reljefu prieš siūlydamas tą žalią atkarpą paskutiniam žemėlapyje Jei jau svajojam apie viaduką virš nemažo slėnio (vaizdas būtų beveik kaip kalnuose) - gal geriau pasvajojam apie jį Žaliųjų ežerų gatvės trasoje ties Verkių rieše. Vis kažkiek realiau...

                                    Comment


                                      Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                      Naudingiau būtų pastatyti tiltą tarp valakampių ir verkių, ypač dėl dviratininkų susisiekimo.

                                      Click image for larger version

Name:	Untitled222.png
Views:	661
Size:	302,9 kB
ID:	1764000
                                      Vietiniam susisiekimui taip, bet čia tema apie aplinkkelius. Kaip jau minėta, Vilniuje dar pora-trejeta tiltų tikrai nepamaišytų.

                                      Comment


                                        Parašė mantasm Rodyti pranešimą
                                        spekas pasidomėk reljefu prieš siūlydamas tą žalią atkarpą paskutiniam žemėlapyje Jei jau svajojam apie viaduką virš nemažo slėnio (vaizdas būtų beveik kaip kalnuose) - gal geriau pasvajojam apie jį Žaliųjų ežerų gatvės trasoje ties Verkių rieše. Vis kažkiek realiau...
                                        Teisingas pastebėjimas - paskubėjau nubrėžti. Tiesa, ta mano siūlyta atkarpa net nesu tikras ar tokia reikalinga (gal bus kai prasiplės gyvenvietės). Viena linija (izohipsė) vaizduoja 5 metrų perkritimą.

                                        Click image for larger version

Name:	Capture.JPG
Views:	980
Size:	163,6 kB
ID:	1764026


                                        Esmė yra Molėtų plento atkarpos nuo Mokslininkų gatvės iki Riešės sankryžos subjaurojimas ir pavertimas lėtaeige gatve.

                                        Comment


                                          Turėkite omenyje, kad schemoje "Susisiekimo plėtra iki 2030m." akcentas į raudonas atkarpas. Visa kita (Molėtų pl. jungiamosios ir tiltas) nėra numatyti, tik kaip Romas minėjo vizija protinei mankštai.

                                          Parašė spekas Rodyti pranešimą
                                          .

                                          Click image for larger version

Name:	Capture.JPG
Views:	980
Size:	163,6 kB
ID:	1764026
                                          Šiame žemėlapyje matosi Žaliųjų ežerų g. (BP iki 2030m.) problematiškiausia vieta dauboje. Kaži ar iki 2x2 išplatins ten.
                                          Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

                                          Comment

                                          Working...
                                          X