Senokai galvojau kaip bus su sia sankryza, o pasirodo nekas bus. Teisybes delei - reiks kirsti ne dvi, o tris gatves, iskaitant ir nauja Baravyko (ar kaip ji vadinsis), vietoj vienos kaip galejo buti. Nors gal dauguma vaziuos butent naujoj gatvej esanciu dviraciu taku tiesiai iki upes gatves, o tokiu kurie vaziuos toliau pro forum palace gal nebus tiek daug.
							
						
					Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
[VLN] Dviračių takai Vilniuje
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Algimanto Nasvyčio g.Parašė Edd Rodyti pranešimąSenokai galvojau kaip bus su sia sankryza, o pasirodo nekas bus. Teisybes delei - reiks kirsti ne dvi, o tris gatves, iskaitant ir nauja Baravyko (ar kaip ji vadinsis), vietoj vienos kaip galejo buti.
 
 Bet kirsti nereikės.
 
 1. Važiuojant link Upės g. (kur dabar tas dviračių takas veda), tam pasitarnaus tiesiama A. Nasvyčio g. (taigi jos kirsti nereikės).
 2. Važiuojant į Narbuto g. būsimą taką galima bus važiuot per viršutinę žiedo dalį, tada kirsti Narbuto g., kur eis Narbuto g. takas (bus įrengtos pervažos). Ir tai bus greitesnis kelias, nes nereikės šviesofore per Konstitucijos pr. laukt.
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Naudingiau būtų pastatyti tiltą tarp valakampių ir verkių, ypač dėl dviratininkų susisiekimo.Parašė Sula Rodyti pranešimąTiltas turi prasmę tik tokiu atveju, jei būtų normalus susisiekimas su Molėtų pl. ir su Minsko pl.
 Maža to, kelių tinklas (ne sodo keliukų) ir taip ten tragiškas.
 
 
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Vietiniam susisiekimui taip, bet čia tema apie aplinkkelius. Kaip jau minėta, Vilniuje dar pora-trejeta tiltų tikrai nepamaišytų.Parašė Lettered Rodyti pranešimą
 Naudingiau būtų pastatyti tiltą tarp valakampių ir verkių, ypač dėl dviratininkų susisiekimo.
 
 
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Ar jie negali kitur važinėti šiaip sau? Būtina tarp tų taškų?Parašė Lettered Rodyti pranešimą
 Naudingiau būtų pastatyti tiltą tarp valakampių ir verkių, ypač dėl dviratininkų susisiekimo. Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų, Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
 Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Tada nebeliktų problemos palei Nerį atmynus nuo centro užkilt į Kryžių taką. Būtų galima pro malūną užvažiuot ir tada susijungia dvirtakiai. Ties elektros laidais ir į Jeruzalės pusę būtų nesudėtinga padaryt atšaką. Be to išspręstų problemišką Eurovelo atkarpą su Verkių gatve.Parašė ArunasxAr jie negali kitur važinėti šiaip sau? Būtina tarp tų taškų? 
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Esant tikrai žiemai su sniegu ir ledu jais būtų pavojinga važiuoti. Kitas dalykas, kad tų tikrų žiemų beveik nebebūna, tai tikrai galėtų tiesiog reaguoti į orą. Tas padėtų ir rismo problemas spręsti, kuris artėjant žiemai darosi tiesiog absurdiškas.Parašė Resutas Rodyti pranešimąNesuprantu, kodėl žiemą negalima jais nauduotis? Tas pats su dviračių nuoma. Kažkokia nesamonė. Aišku tikiu, kad nauduosis mažiau, bet Vilnius žiemą tampa negyvu miestu.Post in English - fight censorship!
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Tai puikiai mato skaičius, kiek sumažėja naudojimas atvėsus orui, sutrumpėjus dienoms, palijus. Pasnigus kristų dar labiau ir turbūt net neapsimoka terliotis - per mažai naudotojų. Vakar Gedimino prospekte apie 19 val. dviračių skaitiklis rodė netoli 200. Sausa, +6 laipsniai. Vasarą būdavo maždaug 400. Įdomu, kiek bus sausį, bet turbūt galima drąsiai rėžti dar per pusę.Nesuprantu, kodėl žiemą negalima jais nauduotis?
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Manau, kad su laiku bus ir žiemą. Nebūtina juk viso miesto padengt, šaltuoju sezonu galima skatint trumpesnes keliones, pvz., būtent centre (kur užterštumas labai didelis, o ir dangos valomos dažniau).
 
 Paspirtukams galima dėti žiemines padangas, kaip ir dviračiams. Aišku, reikalauja papildomų lėšų.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Dviračių ir pėsčiųjų tako tiesimas tarp Minties ir S.Žukausko gatvių. Judama įdomiai - t.y. kaip matoma mano foto šią savaitę daliai atkarpos jau nutiestas asfaltas ir sudėtos plytelės, tačiau foto kur matosi toliau medžiai ten niekas nejudėjo iki šiol ir tik šią savaitę pradėjo kasto takus. Galbūt buvo problemos dėl medžių apėjimo? Dabar pagal kasamą žemę matosi, kad takai išsiskirs prieš medžius ir pavinguriuos tiap, kad tik, jei gerai mačiau, vienas smulkus medukas buvo pažymėtas kirtimui.
 
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Bent Jeruzalėje/Santariškėse kaip tik labai prižiūrėjo dvirtakius. Visą žiemą bėgiodavau vėlai vakarais ir dažnai sutikdavau bobkatą stumdantį sniegą net kai ganėtinai nedaug prisnigta. Druskos ant dvirtakių juk nepabarstysi. Smėlis ant ledo irgi nelabai padeda. Tai daugiau nelabai ir yra ką daryti.Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
 nes ličio jonų baterijos mūsų žiemos neatlaiko. Neveltui elektromobiliuose jos yra šildomos. O dėl dviračių tai naudoti gal ir būtų galima, jeigu takai būtų prižiūrimi. Bent jau šiaurinėje miesto dalyje tai praeita žiema to nebuvo. Geriausiua tveju bobcatas prvažiavęs po didesnio snygio.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Dar niekada dviračių ir pėsčiųjų takai Vilniuje žiemą nebuvo taip pavyzdingai valomi kaip pernai. Jau užpernai buvo didelis progresas, o pernai dar didesnis. Ne kartą vakare ar naktį sningant pagalvodavau, kad na va, bus sunki kelionė per sniegą ir pliurzę rytoj ryte, bet savo nuostabai ryte rasdavau nuvalytus takus. Seniau būdavo mada valyti sniegą nuo gatvių ir versti jį ant šaligatvio ar dviračių tako. Nuo pernai tokių bajerių nebemačiau. Nukastą sniegą išveždavo arba sustumdavo į kalną kokiame nors nenaudojamame kampe. Pašilaičiai, Fabijoniškės, Viršuliškės, Šeškinė, Centras buvo valomi tikrai gerai. Dviračių nuomos uždarymas žiemą man visiškai nesuprantamas.
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Praėjusią žiemą tai kai pašaldavo skaitiklis nustodavo veikti ir nefiksuodavo dviračių. Esu matęs kelis kartus kaip visą dieną stovi tas pats skaičius (tiek ryte tiek vakare) nors pravažiavo keliasdešimt. Matyt temperatūra trugdo fiksuoti. Čia buvo prie žaliojo tilto, gedimino prospekte neatkreipiau dėmesio.Parašė senasnamas Rodyti pranešimąTai puikiai mato skaičius, kiek sumažėja naudojimas atvėsus orui, sutrumpėjus dienoms, palijus. Pasnigus kristų dar labiau ir turbūt net neapsimoka terliotis - per mažai naudotojų. Vakar Gedimino prospekte apie 19 val. dviračių skaitiklis rodė netoli 200. Sausa, +6 laipsniai. Vasarą būdavo maždaug 400. Įdomu, kiek bus sausį, bet turbūt galima drąsiai rėžti dar per pusę.
 
 
 Parašė Creatium Rodyti pranešimąManau, kad su laiku bus ir žiemą. Nebūtina juk viso miesto padengt, šaltuoju sezonu galima skatint trumpesnes keliones, pvz., būtent centre (kur užterštumas labai didelis, o ir dangos valomos dažniau).
 Mano nuomone kaiptik didžiausias nuomuojamų dviračių/paspirtuku trūkumas kad yra labia ribota teritorija todėl dažniausiai neapsimoka nuomotis nes negalėsi palikti ten kur tavo kelionės tikslas.
 
 Parašė mantasm
 Bent Jeruzalėje/Santariškėse kaip tik labai prižiūrėjo dvirtakius. Visą žiemą bėgiodavau vėlai vakarais ir dažnai sutikdavau bobkatą stumdantį sniegą net kai ganėtinai nedaug prisnigta. Druskos ant dvirtakių juk nepabarstysi. Smėlis ant ledo irgi nelabai padeda. Tai daugiau nelabai ir yra ką daryti.
 Na aš dažniau būnų labiau į vakarus. Ukmergės gatvė, pašilaičiai, šeškinė, justiniškės, žvėrynas. Tai ten tikrai dažnai tekdavo sutikti gilų sniegą ir dviračių provežas jame.
 
 Druska ten veiktų taip pat kaip ir visur kitur, bet druska bendrai paėmus yra atgyvenes reikalas ir skirta tik batam/automobiliam gadinti. Normaliai tvarkantis yra pilama skalda sukibimui didinti. pas mus kaikur tai bnado įmituoti smėliu.
 
 O ledo išvis nebūtų, jeigu laiku nuvalytu.
 
 
 
 
 
 
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Druska efektyviausiai veikia kai ją spaudžia auto svoris + nuo trinties ir auto šilumos tirpinamas ledas ir druska neleidžia sušalt atgal. Ant šaligatvių dėl to efektyviau smėlis sukibimui didinti nei druska, kuri labai minimaliai tirpdytų ledą.Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
 Druska ten veiktų taip pat kaip ir visur kitur, bet druska bendrai paėmus yra atgyvenes reikalas ir skirta tik batam/automobiliam gadinti. Normaliai tvarkantis yra pilama skalda sukibimui didinti. pas mus kaikur tai bnado įmituoti smėliu.
 
 O ledo išvis nebūtų, jeigu laiku nuvalytu.
 
 Dalies ledo nebūtų, bet lijundra būna kelis kartus per metus. Pavieniai plikledžiai šešėliuose taip pat pasitaiko. Esu gerai išsitiesęs kai visur sausa ir gražu, bet po vienu medžiu prilašėję tirpstančio sniego ir sušalę Atžagariom rankom padarytas vandens nuleidimas atskira tema. Be to tenka važiuoti ne tik prižiūrimais magistraliniais dvirtakiais, bet ir nusigauti nuo/iki jų. Kalbu ne apie trūkstamas jungtis, o išvažiavimus iš kiemų ir t.t. Atžagariom rankom padarytas vandens nuleidimas atskira tema. Be to tenka važiuoti ne tik prižiūrimais magistraliniais dvirtakiais, bet ir nusigauti nuo/iki jų. Kalbu ne apie trūkstamas jungtis, o išvažiavimus iš kiemų ir t.t.
 Comment





 
							
						






Comment