Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus aplinkkelių sistema
Collapse
X
-
Yra logikos galvoti kad tiltai dažnu atveju mažina automobilių kamščius neperkeldami jų į kitą vietą, taip kaip ir tankesnis gatvių tinklas.Tai net ir 10 km atstumas tarp tiltų nėra normalu.
-
Parašė themanual Rodyti pranešimąPasižiūrėkit čia, pats tiltas raudonai nepažymėtas, bet pilkai yra:
https://vilnius.lt/wp-content/upload...2019-04-09.pdf
Įdėjau brėžinius.
Tos vizijos - tik smegenų mankšta.
Su dabartiniais tempais to tilto per artimiausius 40-50 metų nenusimato.
Komentuoti:
-
Parašė themanual Rodyti pranešimą
O jei iš Balsių važiuos į Žirmūnus per du tiltus, nes taip greičiau, tai jau didės. O šiaip jo, į Antakalnį nauju tiltu būtų patogu tik vietiniams, kas iš Bajorų sugalvotų pro ten važiuoti?
Apskritai viskas, ką mes diskutuojam tik prielaidos, reiktų daryti realią studiją, ar miestui būtų iš to kokios naudos, nes bent kol kas manęs išsakyti argumentai visiškai neįtikina.
Galiu sutikti, kad vietiniam gyventojams būtų patogu, taip pat labai specifiniam srautui, bet yra aibės visokių tiltų ir viadukų, kurie net akivaizdžiai nedarant studijų vilniečiams automobilių vairuotojams atneštų daug daugiau naudos.
Niekas ir nesako, kad tai prioritetinis dalykas, kuris turėjo būti pastatytas vakar. Bet norint turėti išbaigtą kelių tinklą Vilniuje ir apylinkėse nėra gerai, kad tarp tiltų yra 20km+ atstumas. Tiek į šitą pusę, tiek žemiau miesto. Sakyčiau čia didesnė problema net ne vairuotojams, o VT ir dviračiams. Su mašina apsukt ratą mažiau skauda nei su viešu transportu ar dirbant savom kojom.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Jei iš Bajorų ir Balsių važiuotų į Antakalnį per naują tiltą - srautas ant Valakupių tilto irgi sumažėtų.
Apskritai viskas, ką mes diskutuojam tik prielaidos, reiktų daryti realią studiją, ar miestui būtų iš to kokios naudos, nes bent kol kas manęs išsakyti argumentai visiškai neįtikina.
Galiu sutikti, kad vietiniam gyventojams būtų patogu, taip pat labai specifiniam srautui, bet yra aibės visokių tiltų ir viadukų, kurie net akivaizdžiai nedarant studijų vilniečiams automobilių vairuotojams atneštų daug daugiau naudos.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė themanual Rodyti pranešimą
Pasižiūrėkit čia, pats tiltas raudonai nepažymėtas, bet pilkai yra:
https://vilnius.lt/wp-content/upload...2019-04-09.pdf
Optimaliau būtų rekonstruoti (perkelti) 5210 Riešė-Kalinas-Antaviliai-...
Beveik plika akimi matosi, kad Vilniaus ir apylinkių kelių tinklas per silpnas. Matyt jau toks ir liks amžiams, nes nauji keliai nebus statomi. Nes "darnus judumas"
O kur dar fantastiškos problemos dėl sklypų paėmimo. Ten visi vos ne aukso vertės.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Jei iš Bajorų ir Balsių važiuotų į Antakalnį per naują tiltą - srautas ant Valakupių tilto irgi sumažėtų.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė themanual Rodyti pranešimą
nu va, o Fulgur tikisi, jog srautas ant Valakupių tilto sumažėtų. Visada visi tikisi, kad būtent jų situacija pagerės, spėju ir tie patys Ožkinių gyventojai tikisi, kad tik jie patys naudotųsi tiltu. Įdomu ar greit pasikeistų nuomonė kai visi Bajorai ir Santariškės link Antakalnio pajudėtų gatve iškirsta vidury jų gyvenvietės.
Komentuoti:
-
Parašė Sula Rodyti pranešimą
Kurioje tiksliai vietoje tas tiltas numatomas? Žiediniam apvažiavimui trūksta daug dedamųjų. https://www.miestai.net/forumas/foru...%C5%B3-sistema
https://vilnius.lt/wp-content/upload...2019-04-09.pdf
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Greičiau atvirkščiai - nuimtų dalį eismo nuo Žaliųjų ežerų gatvės ir perkeltų į Nemenčinės plentą. Šiauriau statyti nėra kur. kelias per Kaliną ne mažiau smagus ir vargu ar darys jo generalinę rekonstrukciją prakertant mišką ir nulyginant kalniukus. Dar šiauriau jau gaunasi labai arti 108.
Be to Žaliųjų ežerų gatvė apkrauta tik į vieną pusę. Ryte link centro, vakare iš centro. Tiltas leistų ją išnaudoti ir priešinga puse. Pavyzdžiui iš Bajorų/Santariškių/Baltupių į Antakalnį.
Komentuoti:
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Dalį srauto iš centro nuimtų normalus žiedinis apvažiaivmas. Kad iš/į šiaurinę miesto dalį nereiktų važiuoti per centrą. Tam labiausiai trūksta ML ir Ožkinių tilto.
Komentuoti:
-
Parašė themanual Rodyti pranešimąSvarbiausia, kad nestabdytų vakarais, kai reikia išsiurbti automobilius iš centro, tuomet realiai problemų ten nėra, apart Liepkalnio sankryžos, bet ją jau pradės rekonstruoti.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė themanual Rodyti pranešimąO kokia nauda iš to Ožkinių tilto? Čia kelių šimtų vietinių gyventojų patogumui ar norit, kad tranzitas piko metu paralyžuotų Žaliųjų ežerų gatvę kai jau dabar ten žmonės stovi kamščiuose? Tiltą nebent verta statyti šiauriau, kur būtų galima sujungti normalia gatve Nemenčinės plentą su G.V. gatve bet ne per arti Nemenčinės, kad nedubliuotų 108 kelio.
Be to Žaliųjų ežerų gatvė apkrauta tik į vieną pusę. Ryte link centro, vakare iš centro. Tiltas leistų ją išnaudoti ir priešinga puse. Pavyzdžiui iš Bajorų/Santariškių/Baltupių į Antakalnį.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
"Ačiū" už tiltą 300 m. nuo Žvėryno tilto.
Ožkinių/Balsių tilto nebuvimas apkrauna tiek Valakupių tiltą, tiek Nemenčinę.
SM neįsisavina 40 proc. ES paramos. Ir mes vargstam be Pilaitės/Rastinėnų tilto ir be Ožkinių/Balsių tilto.
O šiaip iš Balsių, Riešės ir kitų aplinkinių priemesčių pastoviai ir gana dideliais tempais daugėja eismo ir kaži ar jie norėtų dalintis keliais su gyvenančiais už Neries, galit bandyt tartis, bet girdėjau ten pikti žmonės gyvena
Pvz Ukmergės plente po Vakarinio aplinkkelio atidarymo buvo išnykusios spūstys, praėjo beveik trys metai ir rytiniai kamščiai jau vėl beveik nuo Avižienių prasideda, G.V. kiek girdėjau tas pats, kamščiai pagal traffic datą 2km iki Mokslininkų sankryžos (po to link centro šiek tiek pagreitėja eismas) ko anksčiau nebuvo.
Taip kad ruoškitės vargti toliau, išganymo nebus, gyventojų rajone o kartu ir automobilių tik daugėja, kamščiai ilgės toliau.
O Rastinėnai išvis ne miesto teritorijoje ir ten neverta statyti tilto, nes jokio vargo nėra. Pilaitės gyventojams gal nebent sutrumpėtų kelionė iki Kauno, jeigu kažkokiais būdais per visus random išmėtytus namus rajone nutiestum autostradą už milijardą, o likusiam miestui lyginant su maršrutu per esamus aplinkkelius bus vos skirtumas jeigu ir iš Pilaitės pr. nepadarysi autostrados.
Kalbant apie ES paramą, tai toli gražu ne visi projektai finansuojami 100% ar arti to, jei neatsiranda finansavimas likusiai daliai, tai projektas stoja. Ir pati parama ne bet kam gali būti naudojama, labiausiai tikėtina kad nepaskirstyti pinigai bus skirti žvyrkeliams asfaltuoti ir mažesnių miestelių aplinkkeliams, gal netyčia Kaunas pajudės su pietrytiniu aplinkkeliu.Paskutinis taisė themanual; 2019.11.19, 23:07.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
"Ačiū" už tiltą 300 m. nuo Žvėryno tilto.
Ožkinių/Balsių tilto nebuvimas apkrauna tiek Valakupių tiltą, tiek Nemenčinę.
SM neįsisavina 40 proc. ES paramos. Ir mes vargstam be Pilaitės/Rastinėnų tilto ir be Ožkinių/Balsių tilto.Ką reiktų padaryti tai atvirkščiai, kuriam laikui išvis nustoti statyti naujus kelius automobiliams išskyrus esamų remontą ir eismo gerinimą sprendžiant reguliavimo problemas, o ne apskritai didinant pralaidumą.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimąBet fūros autostrados privalumų neišnaudoja ir laiko/pinigų nuostolis gerokai didesnis.
Atstumas skiriasi apie 30-40 km važiuojant per Ukmergę. Vos 10-20 km važiuojant 108 keliu.
Be to, klausimas ar daugiau neišdeginsi kuro visuose Mykolo Lietuvio g. šviesoforuose ir Molėtų pl. šalia Vilniaus. O dar posūkiai į kairę (ML g. - Molėtų pl. ir Basanvičiaus g. - Kupiškio g. [Utenoje])
A2 Ženkliai labiau pritaikytas ir sankirtos adekvačios krovininiam transportui. Gal tik A6 vedantis per miestelius problematiškesnis, bet ten teoriškai didžiulis Kauno koridorius.
P.S. Suprantu, kai Šiaurinėje g. nebuvo numatyti šviesoforai, tai net krovininis teoriškai mažiau taršiai pravažiuotų miestu, bet dabar tai deja bus taršiau - bet pėstiesiems/dviratininkams patogiau.
Komentuoti:
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Vargu ar Ožkinių tiltas bus pastatytas. Tuo labiau anksčiau nei užbaigta Šiaurinė gatvė. Sklando gandai, kad Šimašius Ožkinių tilto apylinkių gyventojų bendruomenėms pasiūlė pasistatyt tiltą už savo pinigus. Atseit norėjot vaizduot turčius gyvendami užmiesčio fazendose - reiškia turėsit ir iš ko susimest ant tilto...
Ožkinių/Balsių tilto nebuvimas apkrauna tiek Valakupių tiltą, tiek Nemenčinę.
SM neįsisavina 40 proc. ES paramos. Ir mes vargstam be Pilaitės/Rastinėnų tilto ir be Ožkinių/Balsių tilto.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Riedis108 keliu jau ir dabar vyksta ~200 krovinio per parą. Nekalbant apie kariuomenės technikos logistiką. Streetview net prasilenkia su daug "furų". Myniau Nemenčinė - Žaliųjų ežerų g. ir atgal - tai labai nesaugus ruožas - sutinku. Todėl ir turėtų būti rekonstruojamas. Vilniaus rajono BP numatyta trasa.
Komentuoti:
-
Parašė vėkas Rodyti pranešimą
Buvo nuskambėjęs pažadas neleisti sunkiasvorio transporto šia būsima gatve. Klausimas tik kiek realu tikėtis, kad bus laikomasi apribojimų - alternatyvus maršrutas 108 keliu yra ženkliai ilgesnis.
Komentuoti:
-
Parašė HSV Rodyti pranešimą
Logistikos centrai ir terminalai daugumoje yra išsidėstę pietinėje ir pietvakarinėje Viniaus dalyje. Neužmirškite apie iš jų išvežamus krovinius į Rusiją. Vežėjams bus aktuali tranzito į Rusiją trasa Vilnius - Utena - Zarasai - Daugpilis ir t.t. Iš pietinės ir vakarinės miesto dalies Vakariniu aplinkkeliu toks sunkusis transportas tikrai norės patekti artimiausiu keliu į Molėtų plentą, vadinasi Mykolo Lietuvio gatvė bus artimiausia jungtis
Komentuoti:
-
Parašė Riedis Rodyti pranešimą
Miesto logistikos ir mutinės centrai nėra vystomi aplink A14 (Vilnius - Utena), tad lieka tik prekybos centrai ir panašios veiklos, generuojančios vietinį sunkujį transportą.
- 4 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: