Naujosios Vilnios gyventojams – džiugi žinia. Ties Linksmoji g. 53 pradėti korinės dangos aikštelės įrengimo darbai, kurie turėtų iš esmės pagerinti automobilių statymo situaciją šioje gatvėje.
Kaip praneša Naujosios Vilnios seniūnija, naujoji aikštelė padės išspręsti nuolatinius parkavimo nepatogumus – automobilius bus galima statyti tvarkingai, nebeardant vejos ir neužkemšant pravažiavimų. Tai ypač aktualu vietos gyventojams, kurie ne kartą yra skundęsi dėl chaotiško parkavimo.
Pasirinkta korinė danga laikoma praktišku ir aplinkai draugišku sprendimu – tokia danga leidžia išsaugoti žalumos plotus ir kartu užtikrina, kad vieta būtų tinkama transporto priemonėms.
Kaip suprantu, vienintelis realus pasiūlymas ( be skraidančių balandėlių) - po esamais stambiaplokščiais namais įgilinti 5 požeminių aukštų garažus?
Nu toks utopinis (nors nesinorėtų kad būtų utopinis, bet ką padarysi ) variantas įgilinti daugiabučius, o kiemai tampa viešosios erdvės, platūs šaligatviai (apriboto privažiavimo su lengvuoju), kuriais galėtų esant reikalui privažiuot pagalbos tarnybos Gali būt parkavimo kišenės gatvėse (antžeminis parkingas), bet tai būtų svečių transportui, o ne šrotui ar n-tajai mašinai laikyt.
Jūs ponai suplakate krūvon 2 visiškai atskirus klausimus. Miesto transporto problemos neturi versti gyventojų bjauroti savo gyvenamą aplinką. Savivaldybė deja užsiiminėja tik to bjaurojimo įrišimu kaspinėliu (koriais). Mieste parkavimo vietos turi būti suskaičiuotos: arba aiškiai paženklintos privačios arba savivaldybės žemėje apmokestintos. Tik taip galima pasiekti pasiūlos-paklausos balansą ir per jį išspręsti problemą. Visa kita tebus tik problemos pakišinėjimas po kilimu, kai kilimas jau visas banguotas ir skylėtas
Ji jau subjaurota. Kažkodėl prie dalies naujų daugiabučių parkingai nesiskaito bjaurojantys.
Ir čekiukų išrašymas problemos neišspręs. Gal vienetai atsisakys automobilio, o toliau vyks kova dėl būvio.
Ir nuosavybės klausimas problemos galutinai nesprendžia.
Sprendimas yra kompleksinis ir akivaizdus: esamo ir būsimo parkavimo sutvarkymas (gal su įvairių rūšių apmopkestinimu) ir viešojo transporto infrastruktūros gerinimas.
Kaip nekeista, bet viena iš nedaugelio - ilgalaikio parkavimo paslauga nuo sovietmečio yra pablogėjusi.
Buvo metaliniai garažai - dabar tik namai be garažų...
Tai, kad daugiabučio kieme stovi automobilis, nereiškia, kad jis yra kasdien naudojamas. Ar visi čia forume esantys darbingo amžiaus žmonės gali pasigirti, kad jo kibiras neužkemša daugiabučio, kriame gyvena, kiemo, ar šiaip blevyzgavojate?
Gal vienetai atsisakys automobilio, o toliau vyks kova dėl būvio.
Ir labai teisingai. Būtent ir turi susiformuoti sveika paklausa, kad jai atsirastų adekvati pasiūla. Dabar gi nieks tos pasiūlos nenori, nes tikisi prasisukt "chaliavai". O savivaldybė toliau tą "chaliavą" dalina. Deja bet ne normaliais projektais, o įbetonuojant purvą po langu.
Būtent. Dabar taikomas algoritmas: pravažinėji pievą prie namų be jokių baudų, atbėga Valdas ir nemokamai padaro papildomų parkavimo vietų - niekur neveda.
Prie privačių namų tie parkingai kainuoja ir kainuoja ne tiek mažai. Jau dabar net pvz. Karoliniškėse garažiukas be jokios duobės daugiaaukščiame garaže kainuoja nuo 12k eurų. Bet aišku, daugeliui kam tokį pirkti, jei gali patrypti purvyną ir VMS tau numes dovaną - daugiau parkavimo vietų. Kuriose kažkas galės daugiau puvėkų po 400-1000 eur numesti, nes juk tokiam grabui garažo už tūkstančius nepirksi.
O ilgalaikio parkavimo paslauga sunykusi, nes elementariai nelikę jam poreikio. Kas dabar statytų automobilį metaliniame garaže toli nuo namų ir pastoviai iki ten belstųsi, kad galėtų tuo automobiliu išvažiuoti? Jeigu automobilio reikia tik labai retais ir išskirtinais atvejais, tam yra automobilių dalijimosi paslauga, automobilių nuoma ir pan. Tai gerokai pigiau, nei žemės gabalas ir bet kokio tipo garažas pastatytas ant jos.
Ir labai teisingai. Būtent ir turi susiformuoti sveika paklausa, kad jai atsirastų adekvati pasiūla. Dabar gi nieks tos pasiūlos nenori, nes tikisi prasisukt "chaliavai". O savivaldybė toliau tą "chaliavą" dalina. Deja bet ne normaliais projektais, o įbetonuojant purvą po langu.
Šis procesas vyksta jau virš 25 metų, kas pasikeis per ateinančius?
Savivaldybė nesiūlo NIEKO. Išskyrus primityvius korius.
Senų kiemų žemės privatizacija yra atmesta. Liks tik "formuojamas" purvynas ir stumdymasis tik jau mokamose vietose.
Keista kad nėra paklausos. Dauguma mokamų parkavimo statinių ir garažų yra sausakimši.
Šis procesas vyksta jau virš 25 metų, kas pasikeis per ateinančius?
Savivaldybė nesiūlo NIEKO. Išskyrus primityvius korius.
Senų kiemų žemės privatizacija yra atmesta. Liks tik "formuojamas" purvynas ir stumdymasis tik jau mokamose vietose.
Keista kad nėra paklausos. Dauguma mokamų parkavimo statinių ir garažų yra sausakimši.
Sprendimas statyti daugiaaukščius garažus kaip pvz. šis šnipiškėse pastatytas, nes šalia esančių devynaukščių kiemuose nėra parkingo vietų.
Kaip ir gerai, kad nesąmonę sutvarkė, ir dar galėtų sužymėti parkavimo vietas. Tik priminkit - rods Baltupio g. pėsčiųjų/dviračių takų tiesimą finansavimo kvartalo vystytojas, bet gatvės perasfaltavimą - savivaldybė? Tai jei buvo naudotos VIEŠOS lėšos pertekliniam gatvės pločiui bei iš jų padarytoms parkingo vietoms (iš esmės patenkintas privataus vystytojo tingėjimas išvystyti trūkstamą infrastruktūrą), tai tada man tokie dalykai nepatinka.
Šiaip stovėjimo vietos neturėtų būti traktuojamos kaip kvartalo vystytojo problema, aišku jeigu įvykdo minimalius normatyvus pagal reglamentus. T.y. jeigu yra erdvės esamoje aplinkinėje infrastruktūroje įrengti reikalingą papildomų vietų skaičių, kad visi būtų patenkinti, kodėl reikėtų didinti kietųjų dangų kiekį teritorijoje ir joje įrenginėti tas stovėjimo vietas? Aišku visi gali pasakyti, kad vystytojas turėtų statyti daugiau požeminių vietų, bet tada atsiremiama į tokį dalyką, kad kai šalia yra viešoje infrastruktūroje galimybės statyti nemokamai, tai pirkti vietų garaže nelieka motyvacijos. Ir viskas grįžta į tą pačią situaciją.
Čia esminė problema, kad ant gatvės gali pastatyti nemokamai, o kieme/garaže tas kainuoja kokius 6-15 tūkst., todėl labai lengvai svarstyklės krypsta į vieną pusę. Ir tą galima bent kažkiek spręsti tik viešųjų vietų apmokestinimu, bent jau minimaliu tarifu.
Liks tik "formuojamas" purvynas ir stumdymasis tik jau mokamose vietose.
Kai paslauga tampa mokama, statistinis naudotojas labai greitai išmoksta reikalauti kokybiškos paslaugos ir purvynas jau netenkins. Labai greitai ims netenkinti net ir jo paties išmetami dūmai bei triukšmas, nes nu tokius pinigus plešiant, tai aikštelę galima ir toliau nuo langų įrengti...
Keista kad nėra paklausos. Dauguma mokamų parkavimo statinių ir garažų yra sausakimši.
Laikinos vietos prie viešųjų traukos objektų nesiskaito. O ten dažniausiai ir nebūna savo purvo lopinėlio, o į svetimą ir kišti rizikinga. Ar yra ta paklausa, labai lengva išsiaiškinti paklausus ar pasirengę papildomai susimokėti automobilio lizingo dydžio mėnesinį vien už jo parkavimą. Kur ieškoti trijų raidžių manau žinot
Kai paslauga tampa mokama, statistinis naudotojas labai greitai išmoksta reikalauti kokybiškos paslaugos ir purvynas jau netenkins. Labai greitai ims netenkinti net ir jo paties išmetami dūmai bei triukšmas, nes nu tokius pinigus plešiant, tai aikštelę galima ir toliau nuo langų įrengti...
Iš kur toks įsitikinimas?
Laikinos vietos prie viešųjų traukos objektų nesiskaito. O ten dažniausiai ir nebūna savo purvo lopinėlio, o į svetimą ir kišti rizikinga. Ar yra ta paklausa, labai lengva išsiaiškinti paklausus ar pasirengę papildomai susimokėti automobilio lizingo dydžio mėnesinį vien už jo parkavimą. Kur ieškoti trijų raidžių manau žinot
Nelabai supratau. Pvz.:sūnaus daugiabutyje eilės į atsilaisvinančią mokamą (!) vietą. Nemokamų purvynų dauguma nebenori.
Man įdomu, ar čia dauguma diskutuojančių skaistuolių yra atsisakę automobilių?
Na tai neprieštarauja mano aukščiau išdėstytai minčiai apie mokamas paslaugas
Aš irgi neprieštarauju. Bet jeigu VISA visuomenė tam pritaria, tai kodėl tai nėra padaryta?
Dėl panašios priežasties nėra ir gerokai lengviau administruojamo taršos mokesčio, kuris įtakotų VISŲ automobilių skaičiaus balansą, priklausomai nuo jo dydžio.
Comment