Tai tu tada pyksti, kad yra per dideli kainų slenksčiai per zonas?
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Parkavimas. Infrastruktūra
Collapse
X
-
O nemanote, kad žaliąją (ar kokią salotinę) zoną reiktų praplėsti įtraukiant visus pagrindinius gyvenamuosius rajonus?Parašė Vinecko Rodyti pranešimą
Na kuriam juodą zoną kur bus dar brangesnis parkingas ir problem solved
- 9 patinka
Comment
-
Aš tai tą labai palaikyčiau. Nes dabar Vilkpėdė moka, o naujieji rajonai (visokios Šeškinės, Justiniškės) - ne, nors pagal automobilių kiekį ten pzdc, Vilkpėdė net arti nestovi.Parašė Sula Rodyti pranešimą
O nemanote, kad žaliąją (ar kokią salotinę) zoną reiktų praplėsti įtraukiant visus pagrindinius gyvenamuosius rajonus?
- 7 patinka
Comment
-
Įtraukiant gyvenamuosius rajonus reiktų įtraukti ir kiemus. Pavyzdžiui Vilkpėdėje žalia zona yra gatvėse šalia namų, bet pačiuose kiemuose nėra mokamos zonos. Dėl to gaunasi atbulai, gyventojams yra patogiau su pigiu leidimu parkuotis gatvėje, nes į kiemus darbo valandomis privažiuoja įvairių šalia esančių įstaigų "svečiai", kurie parkuojasi ten nemokamai. Bet mokamo parkingo kiemuose niekada nebus, nes bus nepatenkinti gyventojai turintys daugiau automobilių.
- 1 patinka
Comment
-
Kiemuose parkavimas pagrinde nemokamas net Senamiestyje ar Gedimino pr.
Tiesa, ten lengviau užtverti, nei kažkur Lazdynuose.
Apskritai yra pamatinis klausimas dėl sklypų, kur yra parkuojama (legaliai ar nelabai).
Dėl parkavimo gatvėse viskas kaip ir aišku - reikia tik politinės valios. Gyvenamuosiuose rajonuose įstaigų ir dienos svečių yra santykinai nedaug.
Comment
-
Vienas dalykas, kad kaip ir Creatium rašė, buvo labai nevienodo reikšmingumo teritorija apmokestinta, nes mokėti tiek pat prie seimo (prie kurio visai neseniai buvo hektaras nemokamo parkingo ant žvyro) ir prie katedros ar rotušės - absurdas.Parašė Vinecko Rodyti pranešimą
Ir? Tuo norima kompensuoti automobilistų įsiūtį? Tipo “o mielieji mašinyčių vairuotojai, žiūrėkite kaip mes jumis rūpinamės, palikti mašiną prie pat Katedros galėsite už tą pačią kainą”. Mano supratimu mėlyna zona turėjo išlikti savo ribose ir pasaulis nesugriūtų.
Kitas dalykas, kad mėlyna zona ribodavosi su geltona, kas naujame zonavime išspręsta ir sukurtas šioks toks pakopiškumas. Kadangi anksčiau, ten kur mėlyna ribojosi su geltona, tai mėlynoje būdavo tuštoka, o geltonos pakraščiuose užgrūsta automobiliais. Juk kam mokėti 2,5 eur/val, kai gali pasukti už kampo ir mokėti 0,6 eur/val.
- 5 patinka
Comment
-
Kuom tai susiję su kamščiais?Parašė liudasbar Rodyti pranešimąĮdomu bus pastebėti, ar kamščiai važiuojant į miestą sumažės :-)
Ir jeigu stebėsite, tai pastebėsite, kad nuo liepos 1 d. kamščiai tikrai sumažės. Jau ir dabar gerokai sumažėjo, nes žmonės sureagavo į būsima stovėjimo pabrangimą
Tik deja, bet nuo rugsėjo viskas atsistatys, kaip ir kasmet.
- 1 patinka
Comment
-
nū tipo pagal VMS pakėlus parkingo kainas gi turėjo sumažėt automobilių kiekis, judančių link/iš centro ir visi turėtų persėsti į VT ;DParašė sleader Rodyti pranešimąKuom tai susiję su kamščiais?
- 2 patinka
Comment
-
Anot VMS, branginama atseit dėl to, kad yra didelis užimtumas (80-85%) net brangiausiose parkavimo vietose.Parašė liudasbar Rodyti pranešimąĮdomu bus pastebėti, ar kamščiai važiuojant į miestą sumažės :-)
Tačiau VMS PiaRščikai niekad neparašo, kokią dalį to užimtumo sudaro už parkavimą nemokantys. Kai sumažės lengvatų elektromobiliais, tai tas turėtų pasijusti bent kai kuriose parkavimo vietose.
O gal išaiškės, kad branginti parkavimo išvis nevertėjo, tik reikėjo panaikinti komunizmą “lygesniems už lygius”.Paskutinis taisė Romas; 2025.06.14, 07:35.
- 5 patinka
Comment
-
Na taip, į centrą atvažiuojantis smirdantis dyzelis ir elektromobilis tikrai sukuria lygiai tiek pat problemų.Parašė Romas Rodyti pranešimąNegi išlipai iš troleibuso ir nusipirkai elektromobilį, kuriam už parkavimą taikomos perteklinės privilegijos.
- 4 patinka
Comment
-
Stovintis - tikrai taip.Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
Na taip, į centrą atvažiuojantis smirdantis dyzelis ir elektromobilis tikrai sukuria lygiai tiek pat problemų.
- 4 patinka
Comment
-
Kol nėra įvažiavimo mokesčio, tol parkavimo lengvata yra reikalinga. Ir tai puikiai matosi forume, kur dyzelistai piktinasi ja.Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Stovintis - tikrai taip.
- 2 patinka
Comment
-
Blogis tame, kad keliant kainas dėl užimtumo, kai didžiulė dalis užimtumo yra dėl (pseudo)gyventojų su leidimais ir elektryčkų absoliučiai nesprendžia užimtumo problemos.Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
Kol nėra įvažiavimo mokesčio, tol parkavimo lengvata yra reikalinga. Ir tai puikiai matosi forume, kur dyzelistai piktinasi ja.
Ir piktybiniams dyzelistams stovėjimo mokestis visiškai netrukdo nuvažiuot pagazuot senamiestyje ir išvažiuot niekur mokamai neprisiparkavus. Kol sėdi ant kapoto gerdamas kavą išsinešimui tai mokėt už parkingą nereikia.
- 1 patinka
Comment
-
Parkavimo lengvatų neturi būti jokių. Nei elektromobiliams (kurie sukuria didžiulįį taršos kiekį, tik ne išmetamaisiais dūmais o padangų dilimu), nei gyventojams, nei dar kam nors.Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
Kol nėra įvažiavimo mokesčio, tol parkavimo lengvata yra reikalinga. Ir tai puikiai matosi forume, kur dyzelistai piktinasi ja.
- 3 patinka
Comment
-
Turi būti, kitaip elektoratas supyksParašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Parkavimo lengvatų neturi būti jokių.
Gi rinkom merą tam, kad būtų patogiau važiuoti automobiliu platesnėmis gatvėmis
Comment
-
Dar viena Janina (o gal ir ta pati) bombarduoja savivaldybę laiškais dėl dokit daugeu parkofkiu, nors ką tik sutvakrė, kiemą, bet vėl savivaldybė kažką tvarkys.
Šiaip nenustebčiau, kad personažas išgalvotas mero ir PR skyriaus, imituojant gyventojų poreikius ir savivaldos rūpestį bei veiksmus.
Cirkas tęsiasi
https://www.facebook.com/reel/747652927595142
- 2 patinka
Comment
Visi dyzelių vadylos vienykimės!
Comment