Na tai tokiems tegul imone ir isperka menesini parkavima. Dabar landa apgaudinejimui.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Parkavimas. Infrastruktūra
Collapse
X
-
Kiekviena iš spalvų suskirstyta į smulkesnes sunumeruotas teritorijas. Leidimas išduodamas vienai konkrečiai teritorijai pagal gyvenamosios vietos adresą. Galima rinktis iš teritorijos, kurioje deklaruota gyvenamoji vieta arba gretimų zonų (pvz. jeigu namas stovi ant ribos ir tau patogiau statyti gretimoje teritorijoje).
Zonų žemėlapį galima rasti čia:
https://www.parking.lt/lt/2/30/123
- 2 patinka
Comment
-
Trumpa istorija, kaip Vilniuje įrengiama nauja (atnaujinama) infrastruktūra negalvojant ir neplanuojant.
Pradžiai kelios nuotraukos iš baigiamos įrengti Viršuliškių skg. jungties su Šešuolių g.
1. Gatvė įrengiama be parkavimo vietų šonuose. Dešinėje matomas, kitoje temoje minėtas, būsimas dviračių takas, kuris bus viename lygyje su šaligatviu.

2. Ties Litgrid pastatu numatytos kelios stovėjimo vietos lygiagrečiai važiuojamąjai daliai kišenėje

3. Dviračių takas ir šaligatvis bus kairėje

4. Nors jungtis su Šešuolių g. dar iki galo nebaigta, bet jau pravažiuojama ir neužtverta.

O dabar trumpai apie tai, kodėl gatvė suplanuota, suprojektuota ir įrengta blogai. Sunku pasakyti ar buvo projektuojama net neapsilankius vietoje, ar tiesiog visiškai negalvojama, bet ši gatvės atkarpa visada buvo užstatyta automobiliais. Kaip ir visos kitos gatvės ar laisvi ploteliai aplinkui, nes tai plėtojamas verslo centrų ir gyvenamųjų namų kvartalas, kuriame būna daug žmonių ir natūralu jog dalis atvyksta nuosavu transportu. Tačiau gatvės tiesiamos nenumatant parkavimo vietų šalia jų, nors vietos tam yra. Galima būtų suprasti, jeigu tai būtų miesto centras, darnus judrumas ir visą kitą, bet juk tai praktiškai miesto pakraštys ir daryti infrastruktūrą be stovėjimo vietų, reiškia turėti problemas dėl gatvių pralaidumo, nes jos bus užstatytos ten, kur nenumatyta užstatyti. Kas matoma ir aukščiau esančiose nuotraukose, kad šios siauros gatvelės pakrasčiuose yra ir bus statomi automobiliai. Fotografuota buvo kažkur apie 18:00, tai dauguma jau išvažiavę, o ir šiaip dar vyksta statybos darbai.
Čia akivaizdžiai galima matyti, kad dešinėje pusėje yra pakankamai vietos, kad būtų galima įrengti stovėjimo vietas įvažose (lygiagrečiai).

Aišku galima sakyti, kad sustačius sustoti draudžiančius ženklus viskas išsispręs ir nebus problemų, tačiau kaip praktika rodo, šiame kvartale ir apylinkėse tokie ženklai nieko nereiškia:



Taigi buvo galima nutiesti jungti, kurį būtų sklandžiai pravažiuojama ir padėtų greitai pasiekti kvartalą ir iš jo išvažiuoti, bet tikriausiai nebus, nes pro sustatytus automobilius bus sudėtinga prasibrauti.
- 10 patinka
Comment
-
Nes kažkas kažkada kažkokiose rekomendacijose parašė, kad ties įvažiavimais reiktų takus atitraukti.Parašė Creatium Rodyti pranešimąAišku, klausimas kam ten jis išvis reikalingas.
Naujausias trendas parkavimo vietas įrenginėti ne priešais pastatą ir net ne gatvės krašte, o gatvės viduryje. Čia rimtai.Parašė Creatium Rodyti pranešimąGalėjo išties padaryt porą parkavimo vietų palei gatvę.
- 1 patinka
Comment
-
Kontrolės vykdymas yra kitos temos klausimas. Esmė, kad kuriant infrastruktūrą prie tokių verslo centrų miesto pakraštyje ir prie daugiabučių namų kvartalų nenumatytos išvis jokios stovėjimo vietos gatvėse, nors vietos tam daugiau nei pakankamai. Arčiau centro tai kažkodėl visose gatvėse yra įrengta stovėjimo vietų ar kažkokių stovėjimo aikštelių, o čia visiškai nieko. Kur svečiams atvykusiems į visokius Ignitis, Vilniaus vandenys, VŠT ar bet kurią kitą įstaigą/biurą statyti automobilius? Tik gatvėse pažeidžiant taisykles.Parašė MindesAccPo poros tokiu, visi suprastu ka zenklas reiskia.
Stovėjimas galėtų būti apmokestintas ir apribotas stovėjimo laikas, pvz. max 2 val., kad nestovėtų visą dieną darbuotojai, bet turi būti stovėjimo vietų. Nes iš savivaldybės pusės sukuriant tokią situaciją ir taip įrengiant infrastruktūrą, po to tik belieka stebėtis kaip čia tiek pažeidėjų ir niekas nepaiso kelio ženklų.
- 3 patinka
Comment
-
Tokių gatvelių (šalia visokių verslo centrų ir daugiabučių, kurie neužtikrina savo klientams/gyventojams galimybės parkuotis ir pastoviai būna daug numestų mašinų) kur ignoruojamas draudimas stovėti bėda dar ta, kad nepakanka padaryti stovėjimo vietų iš vienos pusės, nes tuomet parkuosis iš abejų ir vis tiek liks tik viena juosta pravažiuoti.
Čia arba belieka bausti, arba dvigubai platinti gatvę, arba daryti kažkokį vienpusį žiedinį eismą.
Comment
-
Šalia Kudirkos aikštės ir prie Centrinio knygyno.Parašė Creatium Rodyti pranešimąČia prie Seimo? Nes aplink Seimą yra projektas tokių ar panašių stulpų pristatyt. Kaip prie Vyriausybės pristatė.
Čia saugumo institucijos tą daro, ne savivaldybė.Человека, облеченного властью и использующего эту власть в угоду собственных называют самодуром.
Comment
-
Man ir buvo toptelėję. Įnirtingai siūliau visame prospekte tokius sustatyt, bet tarp dviračių juostų ir važiuojamosios dalies. Žiniasklaidoje buvo aptiktas BMW skersas ant šaligatvio ties perėja. Prieš mėnesį sausu oru, vidury dienos, džipas kaktomuša partrenkė dviratininką. Dar sugebėt taip reikia. Apie prisiparkavimą net neverta kalbėt.Parašė AudriusV Rodyti pranešimąNežinau, kam čia toptelėjo į galvą, kad kaip tik šių stulpelių ir trūko Gedimino prospektui. Įtariu, tai pasekmė to, kad nepavyko iškloti naujomis granitinėmis trinkelėmis dviračių takų.♚ instagram.com/street.skins.intl ♚
Comment
-
Tai taip ir liko neišklota? Sunkiai mūsų mastymas dviratėja...Parašė AudriusV Rodyti pranešimąNežinau, kam čia toptelėjo į galvą, kad kaip tik šių stulpelių ir trūko Gedimino prospektui. Įtariu, tai pasekmė to, kad nepavyko iškloti naujomis granitinėmis trinkelėmis dviračių takų.
Comment
-
WTF čia išvis yra?Parašė AudriusV Rodyti pranešimąNežinau, kam čia toptelėjo į galvą, kad kaip tik šių stulpelių ir trūko Gedimino prospektui. Įtariu, tai pasekmė to, kad nepavyko iškloti naujomis granitinėmis trinkelėmis dviračių takų.
Kokia jų prasmė? Kad neužvažiuotų ant to vienos trinkelės pločio šaligatvio? Tai kad kažin ar kažkas išvis kada buvo ant jo užvažiavęs, nes tiesiog nėra prasmės, jeigu tu jau prisiparkavai ant dvirtakio... Kažkoks pinigų švaistymas/plovimas vidury dienos.
- 2 patinka
Comment
-
Niekas ir neklos. Kai pradėjo keisti trinkeles prie Seimo, prisistatė kultūros ministerija ar kažkas ten ir pradėjo šaukti kad kitos spalvos trinkelių tikrai negali būti. Tuomet piaras baigėsi VMS viską tyliai numarino (palikę jau sudėtas kitos spalvos trinkeles prie Seimo).Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą
Tai taip ir liko neišklota? Sunkiai mūsų mastymas dviratėja...
Situacija aišku absurdiška, bet gal ir gerai kad viskas taip baigėsi. Ta trumpa atnaujinta atkarpa prie Seimo yra tragiška. Krato labiau negu per senas suskilusias kiniškas Zuoko trinkeles prospekte.
Comment
Comment