Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Parkavimas. Infrastruktūra

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Na tai tokiems tegul imone ir isperka menesini parkavima. Dabar landa apgaudinejimui.

    Comment


      O jei gyveni geltonoje zonoje, po to kai isigyji leidima, jis galioja pvz kazkur vienoj gatvej,ar gali nemokamai parkuotis visoje geltonoje zonoje?

      Comment


        Galioja tam tikroj zonoj, kurią kažkas apibrėžia, bet nevisam mieste tavo minėtoj geltonojoje zonoj. Pvz Žvėryno gyventojams galima statyti bet kurioje rajono gatvėje.

        Comment


          Kiekviena iš spalvų suskirstyta į smulkesnes sunumeruotas teritorijas. Leidimas išduodamas vienai konkrečiai teritorijai pagal gyvenamosios vietos adresą. Galima rinktis iš teritorijos, kurioje deklaruota gyvenamoji vieta arba gretimų zonų (pvz. jeigu namas stovi ant ribos ir tau patogiau statyti gretimoje teritorijoje).

          Zonų žemėlapį galima rasti čia:
          https://www.parking.lt/lt/2/30/123

          Comment


            32 zona tai tokia nebloga. Gali net patogiai iki ofiso nuvažiuot

            Comment


              Trumpa istorija, kaip Vilniuje įrengiama nauja (atnaujinama) infrastruktūra negalvojant ir neplanuojant.

              Pradžiai kelios nuotraukos iš baigiamos įrengti Viršuliškių skg. jungties su Šešuolių g.

              1. Gatvė įrengiama be parkavimo vietų šonuose. Dešinėje matomas, kitoje temoje minėtas, būsimas dviračių takas, kuris bus viename lygyje su šaligatviu.


              2. Ties Litgrid pastatu numatytos kelios stovėjimo vietos lygiagrečiai važiuojamąjai daliai kišenėje


              3. Dviračių takas ir šaligatvis bus kairėje


              4. Nors jungtis su Šešuolių g. dar iki galo nebaigta, bet jau pravažiuojama ir neužtverta.


              O dabar trumpai apie tai, kodėl gatvė suplanuota, suprojektuota ir įrengta blogai. Sunku pasakyti ar buvo projektuojama net neapsilankius vietoje, ar tiesiog visiškai negalvojama, bet ši gatvės atkarpa visada buvo užstatyta automobiliais. Kaip ir visos kitos gatvės ar laisvi ploteliai aplinkui, nes tai plėtojamas verslo centrų ir gyvenamųjų namų kvartalas, kuriame būna daug žmonių ir natūralu jog dalis atvyksta nuosavu transportu. Tačiau gatvės tiesiamos nenumatant parkavimo vietų šalia jų, nors vietos tam yra. Galima būtų suprasti, jeigu tai būtų miesto centras, darnus judrumas ir visą kitą, bet juk tai praktiškai miesto pakraštys ir daryti infrastruktūrą be stovėjimo vietų, reiškia turėti problemas dėl gatvių pralaidumo, nes jos bus užstatytos ten, kur nenumatyta užstatyti. Kas matoma ir aukščiau esančiose nuotraukose, kad šios siauros gatvelės pakrasčiuose yra ir bus statomi automobiliai. Fotografuota buvo kažkur apie 18:00, tai dauguma jau išvažiavę, o ir šiaip dar vyksta statybos darbai.

              Čia akivaizdžiai galima matyti, kad dešinėje pusėje yra pakankamai vietos, kad būtų galima įrengti stovėjimo vietas įvažose (lygiagrečiai).


              Aišku galima sakyti, kad sustačius sustoti draudžiančius ženklus viskas išsispręs ir nebus problemų, tačiau kaip praktika rodo, šiame kvartale ir apylinkėse tokie ženklai nieko nereiškia:






              Taigi buvo galima nutiesti jungti, kurį būtų sklandžiai pravažiuojama ir padėtų greitai pasiekti kvartalą ir iš jo išvažiuoti, bet tikriausiai nebus, nes pro sustatytus automobilius bus sudėtinga prasibrauti.

              Comment


                Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                Aišku, klausimas kam ten jis išvis reikalingas.
                Nes kažkas kažkada kažkokiose rekomendacijose parašė, kad ties įvažiavimais reiktų takus atitraukti.

                Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                Galėjo išties padaryt porą parkavimo vietų palei gatvę.
                Naujausias trendas parkavimo vietas įrenginėti ne priešais pastatą ir net ne gatvės krašte, o gatvės viduryje. Čia rimtai.

                Comment


                  Parašė MindesAcc
                  Po poros tokiu, visi suprastu ka zenklas reiskia.
                  Kontrolės vykdymas yra kitos temos klausimas. Esmė, kad kuriant infrastruktūrą prie tokių verslo centrų miesto pakraštyje ir prie daugiabučių namų kvartalų nenumatytos išvis jokios stovėjimo vietos gatvėse, nors vietos tam daugiau nei pakankamai. Arčiau centro tai kažkodėl visose gatvėse yra įrengta stovėjimo vietų ar kažkokių stovėjimo aikštelių, o čia visiškai nieko. Kur svečiams atvykusiems į visokius Ignitis, Vilniaus vandenys, VŠT ar bet kurią kitą įstaigą/biurą statyti automobilius? Tik gatvėse pažeidžiant taisykles.
                  Stovėjimas galėtų būti apmokestintas ir apribotas stovėjimo laikas, pvz. max 2 val., kad nestovėtų visą dieną darbuotojai, bet turi būti stovėjimo vietų. Nes iš savivaldybės pusės sukuriant tokią situaciją ir taip įrengiant infrastruktūrą, po to tik belieka stebėtis kaip čia tiek pažeidėjų ir niekas nepaiso kelio ženklų.

                  Comment


                    Parašė MindesAcc
                    Po poros tokiu, visi suprastu ka zenklas reiskia.
                    Greičiau būtų padaryta nedidelė revoliucija, išmėžti antiparkavimo fanatikai ir pakeisti ženklai.

                    Comment


                      Miestui turbūt taip pigiau ir ūkiškiau, nežinau ar turėtų būti stengiamasi dėl verslo centrų klientų. Kodėl tie centrai neįrenginėja parkavimo vietų? Ir šiaip jeigu kažkas turi kokių interesų tai juos galima išreikšti kai yra ruošiamas projektas

                      Comment


                        Kol kas yra nerašytas susitarimas, kad ženklai tik dėl vaizdo ir visiems tinka. Kam kažką keisti jei sistema veikia?

                        Comment


                          Tokių gatvelių (šalia visokių verslo centrų ir daugiabučių, kurie neužtikrina savo klientams/gyventojams galimybės parkuotis ir pastoviai būna daug numestų mašinų) kur ignoruojamas draudimas stovėti bėda dar ta, kad nepakanka padaryti stovėjimo vietų iš vienos pusės, nes tuomet parkuosis iš abejų ir vis tiek liks tik viena juosta pravažiuoti.
                          Čia arba belieka bausti, arba dvigubai platinti gatvę, arba daryti kažkokį vienpusį žiedinį eismą.

                          Comment


                            Nežinau, kam čia toptelėjo į galvą, kad kaip tik šių stulpelių ir trūko Gedimino prospektui. Įtariu, tai pasekmė to, kad nepavyko iškloti naujomis granitinėmis trinkelėmis dviračių takų.
                            Человека, облеченного властью и использующего эту власть в угоду собственных называют самодуром.

                            Comment


                              Čia prie Seimo? Nes aplink Seimą yra projektas tokių ar panašių stulpų pristatyt. Kaip prie Vyriausybės pristatė.

                              Čia saugumo institucijos tą daro, ne savivaldybė.

                              Comment


                                Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                                Čia prie Seimo? Nes aplink Seimą yra projektas tokių ar panašių stulpų pristatyt. Kaip prie Vyriausybės pristatė.

                                Čia saugumo institucijos tą daro, ne savivaldybė.
                                Šalia Kudirkos aikštės ir prie Centrinio knygyno.
                                Человека, облеченного властью и использующего эту власть в угоду собственных называют самодуром.

                                Comment


                                  Parašė AudriusV Rodyti pranešimą
                                  Nežinau, kam čia toptelėjo į galvą, kad kaip tik šių stulpelių ir trūko Gedimino prospektui. Įtariu, tai pasekmė to, kad nepavyko iškloti naujomis granitinėmis trinkelėmis dviračių takų.
                                  Man ir buvo toptelėję. Įnirtingai siūliau visame prospekte tokius sustatyt, bet tarp dviračių juostų ir važiuojamosios dalies. Žiniasklaidoje buvo aptiktas BMW skersas ant šaligatvio ties perėja. Prieš mėnesį sausu oru, vidury dienos, džipas kaktomuša partrenkė dviratininką. Dar sugebėt taip reikia. Apie prisiparkavimą net neverta kalbėt.
                                  ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                                  Comment


                                    Parašė AudriusV Rodyti pranešimą
                                    Nežinau, kam čia toptelėjo į galvą, kad kaip tik šių stulpelių ir trūko Gedimino prospektui. Įtariu, tai pasekmė to, kad nepavyko iškloti naujomis granitinėmis trinkelėmis dviračių takų.
                                    Tai taip ir liko neišklota? Sunkiai mūsų mastymas dviratėja...

                                    Comment


                                      Parašė AudriusV Rodyti pranešimą
                                      Nežinau, kam čia toptelėjo į galvą, kad kaip tik šių stulpelių ir trūko Gedimino prospektui. Įtariu, tai pasekmė to, kad nepavyko iškloti naujomis granitinėmis trinkelėmis dviračių takų.
                                      WTF čia išvis yra? Kokia jų prasmė? Kad neužvažiuotų ant to vienos trinkelės pločio šaligatvio? Tai kad kažin ar kažkas išvis kada buvo ant jo užvažiavęs, nes tiesiog nėra prasmės, jeigu tu jau prisiparkavai ant dvirtakio... Kažkoks pinigų švaistymas/plovimas vidury dienos.

                                      Comment


                                        Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą

                                        Tai taip ir liko neišklota? Sunkiai mūsų mastymas dviratėja...
                                        Niekas ir neklos. Kai pradėjo keisti trinkeles prie Seimo, prisistatė kultūros ministerija ar kažkas ten ir pradėjo šaukti kad kitos spalvos trinkelių tikrai negali būti. Tuomet piaras baigėsi VMS viską tyliai numarino (palikę jau sudėtas kitos spalvos trinkeles prie Seimo).
                                        Situacija aišku absurdiška, bet gal ir gerai kad viskas taip baigėsi. Ta trumpa atnaujinta atkarpa prie Seimo yra tragiška. Krato labiau negu per senas suskilusias kiniškas Zuoko trinkeles prospekte.

                                        Comment


                                          Paveldosaugininkai mane sudegins ant laužo, bet aš manau reiktų tiesiog išasfaltuoti dviračių takus Gedimino pr, būtų ženklas, kad Vilnius iš tiesų tampa draugišku dviratininkams.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X