Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Parkavimas. Infrastruktūra

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą
    Kitaip tariant, nereikia klausti visuomenės atominės elektrinės reaktoriaus aušinimo klausimais, bet tuo pačiu, negalima neatsiklausius bandyti persodinti visus 300k Vilniaus automobilistų (tiek berods anot 15min Vilniuje kasdien išrieda į gatves automobilių) į viešąjį transportą/ant dviračių vien dėl to kad kažkam automobilis sukelia tulžies priepuolius.
    O reikėtų atsiklausti liaudies prieš priverčiant laikytis dabartinių įstatymų ir išrašant visiems sąskaitą už statymą ant šaligatvių ir žolės?

    Comment


      Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

      O reikėtų atsiklausti liaudies prieš priverčiant laikytis dabartinių įstatymų ir išrašant visiems sąskaitą už statymą ant šaligatvių ir žolės?
      Ne, nereikia, nes tokių nėra dauguma, tik pavieniai automarozai. 20 metų gyvenu Vilniuje, kiek pakeičiau vietų, niekada nesu statęs mašinos ant šaligatvio ar ant žolės.

      Comment


        Parašė Lettered Rodyti pranešimą

        Beje, kaip tik nesenai būnant Amsterdame mačiau pačio senamiesčio širdyje stovintį didžiulį daugiaaukštį parkingą (mūsų Pilies ar Vilniaus g. atitikmuo), kai kurie forumo nariai turbūt infarktą gautų pamatę. Specialiai net nusifotkinau:
        Čia yra atsakymas apie šitą nesusipratimą:

        Comment


          Parašė Tomas Rodyti pranešimą

          Kostminė Nyderlanduose esanti pėsčiųjų ir dviračių infrastruktūra neatbaido nyderlandiečių nuo automobilių pirkimo ir važinėjimo jais.
          Tkrai taip. Atbaido geras VT ir siauros gatvės.
          Parašė mantasm Rodyti pranešimą

          Kova su šiaudinėm baidyklėm. Motyvų rinktis automobilį yra n+k. O nurašant juos ir galvojant, kad viskas tik infrastruktūra - nebus ir rezultato.
          Tai čia jūs ir kovojate su šiaudinėm baidyklėm jei manote kad geri infrastruktūros sprendimai = diktatūra.
          Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą
          Galbūt aplinkui nėra vietų darželiuose?
          Tai nėra priežastis rinktis automobilį.

          Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą
          Galbūt darbai sukoncentruoti už Vilniaus, kur nėra normalaus viešojo transporto?
          Tai sprendimas yra gerinti VT o ne luošinti miestiečius.

          Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą
          Galbūt nepakankamai išvystytas (arba per brangus) tarpmiestinis transportas, dėl ko automobilis naudojamas kelionėms savaitgaliais, o darbo dienomis užkiša ir taip mažas stovėjimo aikšteles kiemuose?
          Gal reikai pradėti nuo to kad kiemuose automobilių iš vis neturi būti?
          Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą
          Galbūt yra kažkokių kitų priežasčių? Bet ne, kam gilintis kai galima tiesiog dar kartą pažerti nuvalkiotų stereotipų.
          Peiežasčių yra, bet jūsų priežastys kolkas susiveda į "tingiu".
          Parašė Lettered Rodyti pranešimą

          Beje, kaip tik nesenai būnant Amsterdame mačiau pačio senamiesčio širdyje stovintį didžiulį daugiaaukštį parkingą (mūsų Pilies ar Vilniaus g. atitikmuo), kai kurie forumo nariai turbūt infarktą gautų pamatę. Specialiai net nusifotkinau:
          Na ir kiek automobilių stovi čia gatvėje, ant šaligatvio? Nei vieno. Taigi tik dar kartą įrodo kad parkingai yra teisingas sprendimas.

          Comment


            Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
            Na ir kiek automobilių stovi čia gatvėje, ant šaligatvio? Nei vieno. Taigi tik dar kartą įrodo kad parkingai yra teisingas sprendimas.
            Kiekviena net siaura gatvė palei kanalus užstatyta automobiliais. Tiesiog Olandija yra stipriai automobilizuota šalis, tas matosi ir pagal infrastruktūrą, koks gatvių tinklas tankus, atitinkamai ir parkingų visur.

            Parašė KEdas Rodyti pranešimą
            Čia yra atsakymas apie šitą nesusipratimą:
            Jums nesusipratimas, olandams normalu, nes jie ne tik dviračiais važinėja kaip čia kai kurie forumo nariai įsivaizduoja. ​​​​​​​
            Paskutinis taisė digital; 2023.06.20, 16:35. Priežastis: [/quote]
            Flickr

            Comment


              Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
              Tai čia jūs ir kovojate su šiaudinėm baidyklėm jei manote kad geri infrastruktūros sprendimai = diktatūra.
              Gera taktika pastatyti šiaudinę baidyklę ir kaltint tuo kitą. Diktatūra nėra „geri infrastruktūros sprendimai“. Diktatūra yra sprendimų priėmimas siaurame ratelyje nežiūrint nieko kito. O kas yra geras infrastruktūros sprendimas - labai subjektyvu. Žiūrint kokius rodiklius įstatysi ir kokie bus tikslai.

              Comment


                Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                Gera taktika pastatyti šiaudinę baidyklę ir kaltint tuo kitą. Diktatūra nėra „geri infrastruktūros sprendimai“. Diktatūra yra sprendimų priėmimas siaurame ratelyje nežiūrint nieko kito. O kas yra geras infrastruktūros sprendimas - labai subjektyvu. Žiūrint kokius rodiklius įstatysi ir kokie bus tikslai.
                Neįsivaizduoju kokie turi būti tikslai kad "platinti gatves" būtų geras infrastruktūros sprendimas. Ne nebent tikslas yra surinkti balsus gyventojų sveikatos ir ekonominės padėties sąskaita.

                Comment


                  Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                  Neįsivaizduoju kokie turi būti tikslai kad "platinti gatves" būtų geras infrastruktūros sprendimas. Ne nebent tikslas yra surinkti balsus gyventojų sveikatos ir ekonominės padėties sąskaita.
                  Tamsta vaizduotės mažai turi. Yra įvairių žmonių su labai įvairiais norais. Man irgi nesuprantama kaip žmonės gali nenorėti, pavyzdžiui, riboti svaigslų dėl tų pačių sveikatos ir ekonominių priežasčių. Bet kaip matom liaudžiai sveikata ir ekonomika nėra prioritetas.

                  Comment


                    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                    Tamsta vaizduotės mažai turi. Yra įvairių žmonių su labai įvairiais norais. Man irgi nesuprantama kaip žmonės gali nenorėti, pavyzdžiui, riboti svaigslų dėl tų pačių sveikatos ir ekonominių priežasčių. Bet kaip matom liaudžiai sveikata ir ekonomika nėra prioritetas.
                    Ne apie norus kalbame, o apie "gerus sprendimus". t.y. tokius kurie atneša objektyvią naudą.

                    Comment


                      Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                      Ne apie norus kalbame, o apie "gerus sprendimus". t.y. tokius kurie atneša objektyvią naudą.
                      Demokratijoje norai ir geri sprendimai stipriai persipynę. Net ir ne demokratijoje geri sprendimai persipynę su interesų grupės kuri paima valdžią norais.

                      Comment


                        Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                        Demokratijoje norai ir geri sprendimai stipriai persipynę. Net ir ne demokratijoje geri sprendimai persipynę su interesų grupės kuri paima valdžią norais.
                        Demokratijoje norai yra persikpyne su populiariais sprendimais, o ar jie yra geri ar ne ne nuo populiarimo priklauso. Isotriškai geri lyderiai yra vertinami pagal tai jog sugeba priimti teisingus bet nepopuliarius sprendimus. Pvz JAV įsitraukimas į WW2 Europoje.

                        Comment


                          Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                          Demokratijoje norai yra persikpyne su populiariais sprendimais, o ar jie yra geri ar ne ne nuo populiarimo priklauso. Isotriškai geri lyderiai yra vertinami pagal tai jog sugeba priimti teisingus bet nepopuliarius sprendimus. Pvz JAV įsitraukimas į WW2 Europoje.
                          Skirtingi sluoksniai skirtingai vertina. Ir labai sunku objektyviai įvertinti ar tie sprendimai buvo naudingi apart fanklubo. Pvz Tetčer, Kubilius. Arba BoJo, kuris panašu bus visiškai nurašytas į paraštes, nors ir priėmė labai teisingus sprendimus dėl Ukrainos. Tą patį JAV įsitraukimą galima kritikuoti dėl to kiek jis buvo atidėliojamas.

                          Comment


                            10 metų automobilį toje pačioje vietoje stačiusi vilnietė sulaukė staigmenos: gavo baudą, nors geltona linija buvo nupiešta savavališkai

                            https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...a-savavaliskai

                            Comment


                              Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
                              10 metų automobilį toje pačioje vietoje stačiusi vilnietė sulaukė staigmenos: gavo baudą, nors geltona linija buvo nupiešta savavališkai

                              https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...a-savavaliskai
                              Galima pasidaryti išvadą, kad gavus baudą, pirmiausia reikia su regia.lt pagalba išsiaiškinti kam priklauso ta vieta, po to išsiaiškinti ar linija teisėta ir tik po to ją sumokėti. Kaip visada, institucijų darbą turi nudirbti pats žmogus.

                              Comment


                                Jeigu nuotraukos įdėtos tos vietos kur gavo baudą, tai ten ir be linijos negalima statyti taip.

                                Comment


                                  Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą

                                  Galima pasidaryti išvadą, kad gavus baudą, pirmiausia reikia su regia.lt pagalba išsiaiškinti kam priklauso ta vieta, po to išsiaiškinti ar linija teisėta ir tik po to ją sumokėti. Kaip visada, institucijų darbą turi nudirbti pats žmogus.
                                  Keistą išvadą tamsta padarėte. Gal sakyčiau, jeigu yra ženklinimas ar ženklas, kuris draudžia stovėjimą, reikia pirmiau nestatyti ir nepažeisti, bei lygiagrečiai galima aiškintis jis ten teisėtas ar neteisėtas ir kai bus pašalintas - statyti automobilį (čia jeigu yra toks poreikis). Nes pagal tai, mieste gal galima ir pvz. greičio ribojimų nesilaikyti, nes galbūt jie neteisėti, ar kito ženklinimo? Ir tik kai nudirbus darbą kažką pasiaiškinsiu, pradėsiu taisyklių jau laikytis.

                                  Comment


                                    Parašė sleader Rodyti pranešimą

                                    Keistą išvadą tamsta padarėte. Gal sakyčiau, jeigu yra ženklinimas ar ženklas, kuris draudžia stovėjimą, reikia pirmiau nestatyti ir nepažeisti, bei lygiagrečiai galima aiškintis jis ten teisėtas ar neteisėtas ir kai bus pašalintas - statyti automobilį (čia jeigu yra toks poreikis). Nes pagal tai, mieste gal galima ir pvz. greičio ribojimų nesilaikyti, nes galbūt jie neteisėti, ar kito ženklinimo? Ir tik kai nudirbus darbą kažką pasiaiškinsiu, pradėsiu taisyklių jau laikytis.
                                    Kai dažai yra laisvai prieinami ir kiekvienas durnelis gali braižyti linijas ant bortelio, tai kiekvienos neaiškios linijos, ypač daugiabučių kiemuose, reikia laikytis?

                                    Comment


                                      Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą

                                      Kai dažai yra laisvai prieinami ir kiekvienas durnelis gali braižyti linijas ant bortelio, tai kiekvienos neaiškios linijos, ypač daugiabučių kiemuose, reikia laikytis?
                                      Reikia jeigu nėra įrodyta kitaip.

                                      Comment


                                        BNS / Diena.lt 2023.09.12
                                        Klaipėdoje iki 2024-ųjų pabaigos planuojama per tūkstantį naujų stovėjimo vietų automobiliams
                                        Kaip pranešė savivaldybė, daugiau vietų automobiliams planuojama reaguojant į gyventojų nusiskundimus ir į tai, jog miesto infrastruktūra nebeatitinka šiuolaikinių poreikių.
                                        Klaipėdos meras Arvydas Vaitkus sako, kad didžiausia problema yra pietinėje miesto dalyje, kur gyventojai sulaukia ir policijos pareigūnų vizitų. „Naujų parkavimo vietų įrengimas, pavyzdžiui, vietoje nenaudojamos kiemuose infrastruktūros, tai – tik pirmas žingsnis į automobilių stovėjimo vietų plėtrą. Tikiu, kad ilgainiui šią problemą išspręsime ir gyventojams nereikės tapti situacijos įkaitais – po darbų nebereikės skubėti namo tam, kad rastų kur pastatyti automobilius“, - sako A. Vaitkus.
                                        Artimiausiu metu 26 stovėjimo vietas numatyta įrengti prie įvažiuojamojo kelio Taikos prospekte, ties 101 numerio pastatu, dar šiemet tikimasi apie 40 stovėjimo vietų įrengti ir I. Simonaitytės gatvėje, užbaigti automobilių stovėjimo vietų projektus J. Janonio, Malūnininkų, Smilties Pylimo, Sportininkų, Statybininkų, Žardininkų gatvėse. „Baigus šiuos apie 2,5 mln. miestui kainavusius darbus, klaipėdiečių patogumui iš viso bus sukurta daugiau nei 500 parkavimo vietų“, – teigiama savivaldybės pranešime.

                                        https://klaipeda.diena.lt/naujienos/...omentarai
                                        https://www.atviraklaipeda.lt/2023/09/11/per-metus-zadama-sukurti-1000-nauju-automobiliu-stovejimo-vietu/

                                        Comment


                                          Atsidarau popkornus ir laukiu verkimo dėl automobilizacijos didinimo uostamiestyje.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X