Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Parkavimas. Infrastruktūra

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą

    600m metrų nuo namų jau yra kosmosas. Kuriame čia mieste nereikia gyvent?
    600 m gal jau toloka kasdienai, bet 200-400 m. visai normalu. Kitas dalykas, kad Vilniuje ir tokiu atstumu viskas užkimšta. Be to, ne variantas atvažiuoti į svetimą kiemą ir pastatyti mašiną, tuo tarpu atvažiavęs gyventojas statysis jūsų kieme. Chaosas dar labiau išaugs.
    Idiotai sovietai statė saugomas aikšteles ir garažus, kai 60-bučio kieme būdavo vos 2-3 automobiliai, o 90% piliečių važinėjo VT.

    Comment


      Parašė Sula Rodyti pranešimą

      Idiotai sovietai statė saugomas aikšteles ir garažus, kai 60-bučio kieme būdavo vos 2-3 automobiliai, o 90% piliečių važinėjo VT.
      čia iš dalies dėl to, kad kieme nakčiai mašiną palikti buvo labai nesaugu - dėdė Vilniuje buvo kartą palikęs, tai ryte pasigedo ratų ir kapoto.

      Comment


        Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
        Ne, kartu su baudomis turetu eiti ir VT gerinimas, o ne bloginimas. Deja, Apsivaldybe vis labiau ir labiau stumia visus sesti uz vairo.
        Bus baudų, bus ir pinigų VT

        Comment


          Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą
          Aš prisimenu kaip atrodė pas mane, Vilniuje (Antakalnyje) per karantiną. Jau net 18-19h buvo neįmanoma surasti vietos.
          Vienintelis kelias - apmokestinti, bet normaliai, ne taip kaip dabar, su išimtim vietiniams gyventojams. Nes 99 proc. ten statančių mašinas kaip tik vietiniai gyventojai ir būna, tai iš tokio apmokestinimo nulis naudos (kai vietiniams gyventojams metinis leidimas kainuoja 14 eur mašinai).
          Išimtis nėra jau taip ir blogai, nors jos kaina yra juokinga. Svarbu vienam būstui neduodi daugiau nei vienos išimties...

          Comment


            Problema tikrai ne išimtis, o a) juokinga kaina – mielai mokėčiau kad ir 10 kartų daugiau; b) neapmokestinami/nekontroliuojami kiemai, kuriuos užplūsta chaliavščikai. Man atrodo, nebūtų teisinga vienodai traktuoti gyventojus ir tuos, kurie siekia gyventi kitų sąskaita.

            Comment


              Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą

              čia iš dalies dėl to, kad kieme nakčiai mašiną palikti buvo labai nesaugu - dėdė Vilniuje buvo kartą palikęs, tai ryte pasigedo ratų ir kapoto.
              Kai atsikrausčiau 1971 m., mūsų namo gyventojai turėjo IŠ VISO 2 automobilius. Vienas gruzinas iš mūsų laiptinės žalią "Volgą" ir iš antros laiptinės žydų šeimyna turėjo retą "Moskvich" universalą.
              Garažas buvo dar aukštesnis lygis.
              Beje, draugo tėvo mašiną pavogė iš metalinio garažo Bukčiuose. Iš garažo "barankos" irgi buvo nuvarymų, milicija net liūdininkus apklausinėjo. Iš kiemo, kiek žinau, nepavogta nei viena.

              Comment


                Parašė Sula Rodyti pranešimą

                Idiotai sovietai statė saugomas aikšteles ir garažus, kai 60-bučio kieme būdavo vos 2-3 automobiliai, o 90% piliečių važinėjo VT.
                Matyt, tie idiotai sovietai urbanistai/architektai labai įtakingi buvo, nes tokiuose miestuose, kaip Kopenhaga, Viena, Helsinkis, prie daugelio daugiabučių vietų stovėjimui yra tik palei privažiuojamąsias gatveles, ir tai ne per daugiausiai.


                Click image for larger version  Name:	Screenshot_20230919_154338.png Views:	0 Size:	2,84 MB ID:	2076946
                Click image for larger version  Name:	Screenshot_20230919_154819.png Views:	0 Size:	3,43 MB ID:	2076947

                Click image for larger version  Name:	Screenshot_20230919_154937.png Views:	0 Size:	2,99 MB ID:	2076948
                Click image for larger version  Name:	Screenshot_20230919_155723.png Views:	0 Size:	3,08 MB ID:	2076949
                Click image for larger version  Name:	Screenshot_20230919_160135.png Views:	0 Size:	2,92 MB ID:	2076950

                Comment


                  Parašė 1252 Rodyti pranešimą

                  O ir kitoj pusėje Debreceno gatvės, atrodo, vietų pakankamai daug. Iš esmės, net nereikia kiemų renovacijos, nes ir taip viskas tobula (gal net geriau nei po Rumpiškės kvartalo renovacijos):

                  Click image for larger version Name:	Screenshot_20230917_221546.png Views:	0 Size:	3,10 MB ID:	2076451


                  Palyginimui, Rumpiškėje po renovacijos, kur pernelyg daug ploto išvaistyta beverčiams, nefunkcionaliems elementams, atimantiems potencialias parkingo vietas:

                  Click image for larger version  Name:	Screenshot_20230917_222314.png Views:	234 Size:	2,41 MB ID:	2076453
                  Bent jau man tikrai nekyla jokių klausimų, kurioje vietoje norėčiau gyventi/vaikščioti vakarais ir savaitgaliais su vaikais. Pirmame pavyzdys mašinos stovi purve, atsirėmusios į namo sieną, žiemą, neabejoju, gerokai pridūmina, kol įšyla, pėstiesiems nėra net užuominos apie kokį nors pritaikymą – čia yra „tobula“, rimtai? Nenoriu keiktis, tai daugiau nieko nebesakysiu

                  Comment


                    Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

                    Išimtis nėra jau taip ir blogai, nors jos kaina yra juokinga. Svarbu vienam būstui neduodi daugiau nei vienos išimties...
                    Kapitalizme prieiga prie riboto resurso yra sprendžiama didinant kainą. Jei parkingo vietų rajone trūksta (o jos truks net ir paliekant po vieną mašiną vienam butui, nes pvz mano daugiabučio namo kieme ant dviejų penkiaaukščių yra 10 parkingo vietų), tai jo kaina turi didėti tol, kol paklausa atitiks pasiūlą. Dėl to išimtis gyventojams yra LABAI blogai, nes šį gražų mechanizmą padaro faktiškai neveiksmingu. Toks gaunasi pasipelnymas, nes kur anksčiau žmonės statė nemokamai, dabar gaus susimokėti (nors ir tik 14 eur metams). Bet mašinų skaičiaus rajone tai nesumažins, t.y. problema liks tokia pati, tik visi bus susimokėję po tuos kelis eurus.

                    Comment


                      Parašė Kecal Rodyti pranešimą

                      Bent jau man tikrai nekyla jokių klausimų, kurioje vietoje norėčiau gyventi/vaikščioti vakarais ir savaitgaliais su vaikais. Pirmame pavyzdys mašinos stovi purve, atsirėmusios į namo sieną, žiemą, neabejoju, gerokai pridūmina, kol įšyla, pėstiesiems nėra net užuominos apie kokį nors pritaikymą – čia yra „tobula“, rimtai? Nenoriu keiktis, tai daugiau nieko nebesakysiu
                      Na, trūksta dar iki tobulumo truputį, nes panaikinus niekam nereikalingus želdynus prie fasadų, būtų galima sutalpinti dar bent keletą vietelių automobiliams. Aišku, reiktų naujo asfalto dar, bet čia jau kosmetinis remontas.

                      Comment


                        Parašė 1252 Rodyti pranešimą

                        Matyt, tie idiotai sovietai urbanistai/architektai labai įtakingi buvo, nes tokiuose miestuose, kaip Kopenhaga, Viena, Helsinkis, prie daugelio daugiabučių vietų stovėjimui yra tik palei privažiuojamąsias gatveles, ir tai ne per daugiausiai.
                        Tai kažkur nuo 60-ųjų vidurio bent Vilniuje pasikeitė jų projektavimo principai. Gal jau komunizmo laukė
                        Prie daugelio senesnių chruščiovkių iš viso JOKIŲ parkingų nėra, tiesiog privažiavimas, netgi tik prie pirmos laiptinės. Panašiai kaip pas nurodytus skandinavus, tik skurdžiau.

                        Comment


                          Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą

                          Kapitalizme prieiga prie riboto resurso yra sprendžiama didinant kainą. Jei parkingo vietų rajone trūksta (o jos truks net ir paliekant po vieną mašiną vienam butui, nes pvz mano daugiabučio namo kieme ant dviejų penkiaaukščių yra 10 parkingo vietų), tai jo kaina turi didėti tol, kol paklausa atitiks pasiūlą. Dėl to išimtis gyventojams yra LABAI blogai, nes šį gražų mechanizmą padaro faktiškai neveiksmingu. Toks gaunasi pasipelnymas, nes kur anksčiau žmonės statė nemokamai, dabar gaus susimokėti (nors ir tik 14 eur metams). Bet mašinų skaičiaus rajone tai nesumažins, t.y. problema liks tokia pati, tik visi bus susimokėję po tuos kelis eurus.
                          Sutikčiau su sąlyga jog būtų kažkokios lengvatos nepasiturinčioms šeimoms (jeigu jau taip nutiktų kad jau labai bėda be automobilio)

                          Comment


                            Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

                            Sutikčiau su sąlyga jog būtų kažkokios lengvatos nepasiturinčioms šeimoms (jeigu jau taip nutiktų kad jau labai bėda be automobilio)
                            Nepasiturinčios šeimos šiaip turėtų gauti normalią pašalpą. Ir pačios spręsti, ar tuos ~30 eur mėnesiui išleisti automobilio stovėjimui po langais, ar vaiko būreliui.

                            Comment


                              Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

                              Sutikčiau su sąlyga jog būtų kažkokios lengvatos nepasiturinčioms šeimoms (jeigu jau taip nutiktų kad jau labai bėda be automobilio)
                              Nepasiturinčios šeimos neturėtu leisti pinigų prabangos prekėms.

                              Comment


                                Savanorių Rimi tvarka dėl tranzito ribojimo veikia jau gal 10 metų.
                                Tik straipsnyje yra patikslinimas, kad kai kur pro tą pačią vietą galima išvažiuoti iš karto.
                                Tiesa, parkuotojų argumentai dėl kamščių Linkemenų g."negyvojoje RImi" atrodo šiek tiek pritempti.

                                Verta įsiminti : galite įkliūti stovėjimo aištelėje
                                „Sustojau prie išvažiavimo ir skaitau ekrane, kad šioje aikštelėje ribojamas tranzitinis eismas. Turiu pabūti bent penkias minutes, kad galėčiau pravažiuoti. Jei nenoriu laukti, turiu grįžti pro ten, iš kur ir atvažiavau“, – kalbėjo moteris, norėdama pravažiuoti pro „Rimi“ linkmenų „ADC Parking“ stovėjimo aikštelę Vilniuje.
                                „Ką jau padarysi, apsisukau ir grįžau. Tik labai gaila laiko ir degalų – kol apvažiavau visą ratą, praėjo gal dar 5 minutės“, – portalui lrytas.lt sakė ji.
                                (...)
                                „ADC Parking“ atstovai atkreipia dėmesį, kad mokamos stovėjimo aikštelės automobiliams, kaip kad prie prekybos centro Linkmenų gatvėje, yra skirtos tam, kad klientai galėtų patogiai statyti automobilius.
                                „Tuo tarpu tranzitinis eismas – t. y. vairuotojai, ieškantys trumpesnių kelių – nepagrįstai apkrauna eismą aikštelėse. Kyla spūstys, ypač piko metu. Prekybos centro klientai negali normaliai naudotis aikštele. Kad to išvengtume, sistema yra suprogramuota taip, kad 5 minutes nuo įvažiavimo pro vieną užtvarą nebūtų galima išvažiuoti pro kitą.
                                Tuo tarpu vairuotojai gali visada (t. y. nelaukdami 5 min.) netrukdomai išvažiuoti iš aikštelės pro tą patį užtvarą, pro kurį įvažiavo“, – nurodoma pateiktame komentare portalui lrytas.lt. Anot įmonės atstovų, tokia tvarka jau kelerius metus galioja Vilniaus „Rimi“ Kedrų ir „Rimi“ Linkmenų stovėjimo aikštelėse. Kitose šios įmonės valdomose aikštelėse tokios tvarkos nėra.

                                https://www.lrytas.lt/auto/saugus-ei...liuti-28400741

                                Comment


                                  Tai ko ten važiuoti, jeigu 5 min nepraėjus jau išvažiuoji?

                                  Comment


                                    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
                                    Tai ko ten važiuoti, jeigu 5 min nepraėjus jau išvažiuoji?
                                    Taigi norėjo nukirsti kampą moteriškė - nepavyko - straipsnis Lrytas...

                                    Comment


                                      Parašė Sula Rodyti pranešimą

                                      Taigi norėjo nukirsti kampą moteriškė - nepavyko - straipsnis Lrytas...
                                      Tokiai moterškei teises į stalčių dėti tik.

                                      Comment


                                        Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                                        Tokiai moterškei teises į stalčių dėti tik.
                                        taigi vargšą žmogų kapitalistai skriaudžia, nebeleidžia net namo pravažiuoti. gal ji turi 46 vaikus kurios reik į būrelį nuvežt? arba dirba Trakuose, o gyvena Rėšeje ir skubėjo nes reikėjo pamaitinti kitus 46 vaikus? ir aplamai kiek galima skriausti paprastą žmogų?

                                        Comment


                                          Parašė Stadionas Rodyti pranešimą

                                          taigi vargšą žmogų kapitalistai skriaudžia, nebeleidžia net namo pravažiuoti. gal ji turi 46 vaikus kurios reik į būrelį nuvežt? arba dirba Trakuose, o gyvena Rėšeje ir skubėjo nes reikėjo pamaitinti kitus 46 vaikus? ir aplamai kiek galima skriausti paprastą žmogų?
                                          46 vaikai kaip tik telpa į trumpą autobusą. Metas keisti teisių kategoriją.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X