Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Parkavimas. Infrastruktūra
Collapse
X
-
Vilnius nenustoja stebinti. Einant kieme pastebėjau, kad projektuojami nauji pusiau požeminiai konteineriai. Atsidarius projektą, negalėjau patikėti. Išvažinėta veja šalia numatomos aikštelės lieka veja, tačiau plane nurodytos.. Preliminarios transporto priemonių stovėjimo vietų ribos


https://vilnius.lt/wp-content/upload...ulymai-1-1.pdf
- 1 patinka
Comment
-
Netoli manęs per pirmąjį šių metų sniegą laipiotojai nulenkė metalinį seną elektros kabelio lentelės stulpelį. Paskui kažkas užvažiavo geriau, tai išvis lūžoParašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimąNet įgrežtus kuoliukus išlupa iš asfalto parkocojai, tai nemanau jog labai ilgalaikis sprendimas
- 1 patinka
Comment
-
Neįtikėtino bukumo reportažas. Analizuoja parkavimo vietą ant tako, kuri yra tusčia, kai už nugaros 4 automobiliai stovo ant tako.
https://www.facebook.com/share/v/8KxjRkJpxT8D4L1m/
- 1 patinka
Comment
-
/\ Apie tą "inovatyvų" parkingą 2024.02.16 buvo įkelta nuotraukų Vilniaus šaligatvių temoje
Parašė Azure Rodyti pranešimą
Comment
-
Galėtų paklaust Šimašiaus ką mano apie tokį bendrapartietės elgesį atplatinant parkofkes. Kažkokia 90ųjų Varšuva gaunasi.
Kitas Džiugas ar partijoje nekyla klausimų ministrei dėl tokių jos ministerijos pokštų?
- 6 patinka
Comment
-
Besimokiusiems braižybos šios lentelės kelia neviltį, nes nėra aišku koks plotis čia nurodomas. Konvenciniuose ženkluose atstumai nurodomi kitaip.Parašė dondc Rodyti pranešimąPagal ženklą, tai galima statyti ružavame plote, t. y. ant paviršinių medžio šaknų. Šios didžiosios plytelės po 0,5 m.
Comment
-
Ne tikrinime esmė, o kad gyventojai tuos auto laiko kiemuose, nes nėra ir renovuojant neatsiranda požeminių aikštelių.Parašė abruo Rodyti pranešimą
Automobiliais užgrūsti kiemai yra ne projektavimo, o dabartinės VMS ***** dėjimo ant tvarkos palaikymo rezultatas. Aišku, galima būtų aiškinti, kad kiemai jau projektuojant tuos kvartalus turėjo būti sudėliojami kaip nepereinami, kiekvienas daugiabutis turėjo turėti atskirą savo kiemą, bet esmė yra ta, kad tvarkai palaikyti nereikia visko nugriauti ir perstatyti, o tik bent kartais tuos kiemus patikrinti ir nubausti tuos, kurie palieka mašinas bet kur. Aišku, baudos juokingos, tad geriausia – su nutempimu.
Comment
-
Tai ta problema ir turi būti sprendžiama, o ne leidžiama mašinas mėtyti ant pievų, šaligatvių ar kokių nors idiotiškų korių, įrengiamų vietoj žaliųjų zonų. Tai, kad kažkada neįrengė pakankamai stovėjimo vietų nėra pasiteisinimas. Jei gyventojai (veikiami bausmių) išmoktų, kad vietos jų automobiliui po langais nebus, tai gal ir apie VT pagalvotų, gal atsirastų paklausa ir privačiam parkingui.Lietuva visiems.
- 5 patinka
Comment
-
kai tik pasirodys P.P. as for sure rasysiu komentarus, idomu ka is savo default atsakymu istrauks eilini karta: "maziau garso", "nepapuola i ribas projektavimo", "uzstatymo riba mazesne" ar kazka naujoParašė ttttt Rodyti pranešimąO tai VMS juk jau gavo teisę formuoti sklypus ir keisti jų ribas, ane?
- 1 patinka
Comment
-
Pasakos apie apie privatų parkingą, ar neįrenginėjimą žaliųjų plotų sąskaita. Gerokai turtingesnėse šalyse panašiuose rajonuose niekas nesiparina, o mes net nesugebėdami pasidaryti bazinio susitvarkymo mat kažkaip turėtume taikyti lyderiaujančias praktikas. Pavyzdžiai iš Kopenhagos, Stokholmo ir Helsinkio. https://www.google.com/maps/@59.3559...er=0&entry=ttu https://www.google.com/maps/@60.2182...er=0&entry=ttu https://www.google.com/maps/@55.6672...er=0&entry=ttu Niekas tiek pinigų nekiš, kad saugotų pievelių pagrinde skirtų pašikdinti šunis. Rajonai buvo suprojektuoti blogai iš esmės. Geriausiu atveju galima išskirti rekreacines zonas, pvz, jas apjungiant keliems namams, kad būtų užtikrinta geriausia kokybė, kur nėra galimybės padaryti normalių zonų, padaryti didesnius parkingus ir t.t. Tada bent funkciškai gerokai išaugs teritorijų kokybė. Dabar tikimės, kad žmonėms bus patraukli rekreacinė zona stumdantis prie automobilių. Tai ir rezultatas neturėtų taip jau stebinti - parkofkių trūksta, o rekreacinės zonos išvažinėti tešlynai.Parašė abruo Rodyti pranešimąTai ta problema ir turi būti sprendžiama, o ne leidžiama mašinas mėtyti ant pievų, šaligatvių ar kokių nors idiotiškų korių, įrengiamų vietoj žaliųjų zonų. Tai, kad kažkada neįrengė pakankamai stovėjimo vietų nėra pasiteisinimas. Jei gyventojai (veikiami bausmių) išmoktų, kad vietos jų automobiliui po langais nebus, tai gal ir apie VT pagalvotų, gal atsirastų paklausa ir privačiam parkingui.
Aiįku viso to nepakanka, sprendimai turėtų apimti visą transporto sistemą, be normalaus VT nė pro kur, bet čia Lietuvai neįkandama užduotis.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Skeptikas Rodyti pranešimą
Pavyzdžiai iš Kopenhagos, Stokholmo ir Helsinkio. https://www.google.com/maps/@59.3559...er=0&entry=ttu https://www.google.com/maps/@60.2182...er=0&entry=ttu https://www.google.com/maps/@55.6672...er=0&entry=ttu.- Patogūs, platūs atskiri pėsčiųjų takai iki namų, neinant per parkingus – yra.
- Atskiros pėsčiųjų jungtys tarp namų ir kitų destinacijų – yra.
- Dviračių stovai ne kažkur vidury niekur, bet kuo arčiau įėjimo – yra.
- Fizinės kliūtys, neleidžiančios parkuotis ant takų, šaligatvių, mažesnio matomumo vietų – yra.
- Ištisiniai šaligatviai prie įvažiavimų – yra.
- Parkingai nesupa namų iš visų pusių – yra.
- Parkingas vienoje namo pusėje, kitoje – žaluma su pėsčiųjų jungtimis į įėjimais – yra.
- Sužymėtos parkavimo vietos ir automobiliai nestovintys belekur – yra.
- 11 patinka
Comment
-
Jei būtumėt įmetę palyginimą su tuo, kaip „nesiparinama“ Vilniuje, kaži, ar jūsų argumentas skambėtų taip įtikinamai:Parašė Skeptikas Rodyti pranešimą
Pasakos apie apie privatų parkingą, ar neįrenginėjimą žaliųjų plotų sąskaita. Gerokai turtingesnėse šalyse panašiuose rajonuose niekas nesiparina, o mes net nesugebėdami pasidaryti bazinio susitvarkymo mat kažkaip turėtume taikyti lyderiaujančias praktikas. Pavyzdžiai iš Kopenhagos, Stokholmo ir Helsinkio. https://www.google.com/maps/@59.3559...er=0&entry=ttu https://www.google.com/maps/@60.2182...er=0&entry=ttu https://www.google.com/maps/@55.6672...er=0&entry=ttu Niekas tiek pinigų nekiš, kad saugotų pievelių pagrinde skirtų pašikdinti šunis. Rajonai buvo suprojektuoti blogai iš esmės. Geriausiu atveju galima išskirti rekreacines zonas, pvz, jas apjungiant keliems namams, kad būtų užtikrinta geriausia kokybė, kur nėra galimybės padaryti normalių zonų, padaryti didesnius parkingus ir t.t. Tada bent funkciškai gerokai išaugs teritorijų kokybė. Dabar tikimės, kad žmonėms bus patraukli rekreacinė zona stumdantis prie automobilių. Tai ir rezultatas neturėtų taip jau stebinti - parkofkių trūksta, o rekreacinės zonos išvažinėti tešlynai.
Aiįku viso to nepakanka, sprendimai turėtų apimti visą transporto sistemą, be normalaus VT nė pro kur, bet čia Lietuvai neįkandama užduotis.
https://www.google.com/maps/@54.6960...er=0&entry=ttu
https://www.google.com/maps/@54.6948...er=0&entry=ttu
Sutinku, kad nieko kosmiškai brangaus nereikia, mane, pvz, tenkintų didesnės aptvertos ir kameromis stebimos aikštelės mikrorajonų pakraščiuose, bet pertvarkyti esamus kiemus, kad jie būtų panašūs į jūsų duotus pavyzdžius, irgi yra gana brangu. Todėl ir siūlau pradėti nuo elementarios taisyklių laikymosi priežiūros.
Lietuva visiems.
- 1 patinka
Comment
-
Tai faktas, kad skirtumai yra,bet principai yra panašūs. Esminė dalis yra ta, kad norint sutvarkyti šitą bardaką "žaliasias" zonas reikės mažinti. Apskritai didžioji dalis tų zonų neatlieka jokios funkcijos. Talibanui čia mega gamta +, kuri gelbėja nuo tokio karščio salų, kad be tų šunų nukakotų žolynų žmonės iškeps gyvi. Apskritai dauguma chruščiovkių kiemų turi būti peržiūrėti iš esmės numatant aiškias zonas ir orientuojantis į jų kokybę, ne vien kiekybe. Kas labai gaila, tai jog Žirmūnų trikampis galėjo būti puikus pilotinis to projektas, kiek pamenu netgi buvo planai sutvarkyti parkingus, įrengiant naujus. Aišku nemadinga kalbėti apie parkingų vietų didinimą, bet jei paskaičiuotume kiek automobilių nutėkšta ant pesčiųjų takų ir pievų, tai bet kokiu atveju normaliai sutvarkius bendras kiekis sumažėtų. Dabar Žirmūnų trikampis atrodo taip: https://www.google.com/maps/@54.7039...er=0&entry=ttu Čia jau po sutvarkymo, jei kam neaišku. Ar tai rajonų šonuose ar prie pat namų ir t.t. jau čia techniniai klausimai, kurie turi būti sprendžiami pagal kiekvieno kvartalo situaciją. Ar brangu? Žinoma, bet net ir bauduoti tokiu mastu, kad turėtų kažkokį juntamą poveikį taip pat nepigu, o kiemai bet kokiu atveju apverktinos būklės. O dabartiniai angliškai tariant half-assed sprendimai kaip koriai ar pravalas pavadintas kaiminijomis neveikia. Kaip atrodo koriai po 2 mietų: https://www.google.com/maps/@54.6745...er=0&entry=ttu https://www.google.com/maps/@54.6744...er=0&entry=ttu Mėgstamiausias - vaizdelis iš Naujamiesčio. Iš esmės sprendimai turi būti plataus masto, kompleksiniai apimantys gerokai daugiau nei net teoriškai galėtų kaiminijos, ar susiformavisios namų bendrijos.Parašė Babaras Rodyti pranešimą- Patogūs, platūs atskiri pėsčiųjų takai iki namų, neinant per parkingus – yra.
- Atskiros pėsčiųjų jungtys tarp namų ir kitų destinacijų – yra.
- Dviračių stovai ne kažkur vidury niekur, bet kuo arčiau įėjimo – yra.
- Fizinės kliūtys, neleidžiančios parkuotis ant takų, šaligatvių, mažesnio matomumo vietų – yra.
- Ištisiniai šaligatviai prie įvažiavimų – yra.
- Parkingai nesupa namų iš visų pusių – yra.
- Parkingas vienoje namo pusėje, kitoje – žaluma su pėsčiųjų jungtimis į įėjimais – yra.
- Sužymėtos parkavimo vietos ir automobiliai nestovintys belekur – yra.
- 2 patinka
Comment


Comment