Eilinį kartą kažkaip keistai rašoma: "Data, kada galimai bus pradėta Mykolo Lietuvio gatvės asfaltavimas ir Mokslininkų gatvės rekonstrukcija, nežinoma." - Yra du variantai, arba slepiama arba žurnalistai iki galo neišsiaiškina. Netikiu, kad savivaldybė neturi aiškaus starto plano, viskas juk planuojama ne vieneriems metams į priekį, tuo labiau, kad artėja periodo 2014-2020 metų paramos pabaiga.
							
						
					Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
[VLN] Mykolo Lietuvio g. (būsimasis Šiaurinis aplinkkelis)
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Kadangi, tai bus kaip ir elementari gatvė (4-ių juostų), tai abejoju ar bus tiesiama už ES lėšas. Tokios gatvės nelabai ir aplinkkeliu pavadinsi.Parašė Leduks Rodyti pranešimąEilinį kartą kažkaip keistai rašoma: "Data, kada galimai bus pradėta Mykolo Lietuvio gatvės asfaltavimas ir Mokslininkų gatvės rekonstrukcija, nežinoma." - Yra du variantai, arba slepiama arba žurnalistai iki galo neišsiaiškina. Netikiu, kad savivaldybė neturi aiškaus starto plano, viskas juk planuojama ne vieneriems metams į priekį, tuo labiau, kad artėja periodo 2014-2020 metų paramos pabaiga.Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Teisus tiek tu, tiek žurnalistas. Planai žinoma yra. Bet... Rudenį seimo rinkimai juk. Po jų visvien per naujo biudžetus dalinti teks.Parašė Leduks Rodyti pranešimąEilinį kartą kažkaip keistai rašoma: "Data, kada galimai bus pradėta Mykolo Lietuvio gatvės asfaltavimas ir Mokslininkų gatvės rekonstrukcija, nežinoma." - Yra du variantai, arba slepiama arba žurnalistai iki galo neišsiaiškina. Netikiu, kad savivaldybė neturi aiškaus starto plano, viskas juk planuojama ne vieneriems metams į priekį, tuo labiau, kad artėja periodo 2014-2020 metų paramos pabaiga.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Dalis vakarinio irgi yra tik 4 juostų, tai ką, tai ne aplinkkelis?Parašė SPX Rodyti pranešimąKadangi, tai bus kaip ir elementari gatvė (4-ių juostų), tai abejoju ar bus tiesiama už ES lėšas. Tokios gatvės nelabai ir aplinkkeliu pavadinsi.
Jeigu data yra 2016-2020, tai ką čia bepasakysi? Nežinoma ir tiek.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Buvo jau rašyta anksčiau, kad bus gatvė su šaligatviais ir dviračių taku.Parašė Creatium Rodyti pranešimąDalis vakarinio irgi yra tik 4 juostų, tai ką, tai ne aplinkkelis?
Jeigu data yra 2016-2020, tai ką čia bepasakysi? Nežinoma ir tiek.Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Kaip ir radau atsakymą į savo klausimą...žiauriau nei žiauruParašė Eidvis Rodyti pranešimąBrėžinio nežiūrėjau, bet iš nuotraukų panašu, kad posūkis Ukmergės gatvėje bus šviesoforinė sankryža, kuria važiuojant iš miesto bus sukama į kairę ir pervažiuojama per apatinį tiltą, matomą šioje foto.

Visur pridarė viadukų, o pagrindiniam srautų susikirtimo taške pastatys šviesoforą. Such Wow, much engineering...
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Dobilui turbūt pritrūko vietos ar nepavyko sklypų išpirkti. Didžiausia problema bus su Mykolo Lietuvio g., ten kamščiai garantuoti.Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
Fakin smart, kas tas genijus ugalvojęs tokią nesąmone? Vietoje to, kad srautas nuolat judėtų, tai visada viena srauto dalis stovės.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Aplinkkelis turi būti pagrindinio kelio (A2 magistralės) tęsinys, o ne kažkoks atsišakojimas į kurį reikėtų patekti per vieną iš dobilo lapo sankryžos vienos eismo juostos nuovažą. Ypač jeigu ta nuovaža dar ir pasibaigia persirikiavimo juosta.Parašė Lettered Rodyti pranešimąDobilas dabar yra ties Pilaitės pr., aišku šiek tiek grūsčių susidaro, kai srautai kertasi, bet kai pats aplinkkelis platus, tai didelių problemų nėra, srautas juda, nėra taip, kad reiktų kamštyje stovėti norint išvažiuoti iš aplinkkelio. Pliusas dabartinio sprendimo tik tas, kad iš aplinkkelio į Ukmergės plentą bus galima lėkti 80 km/h greičiu, kai dobiliu važiuojant tektų iki kokių 40 km/h pristabdyti.
Jau dabar iš Oslo g. yra padaryta nesamonė, kai į aplinkkelį reikia patekti per persirikiavimo juosta, kuri esant didesniam intensyvumui labai stabdo eismą ir sukelia avarines situacijas. Siūlomo varianto atveju, srautas per nuovažą su persirikiavimo juosta būtų bent 2 kartus didesnis. Nebent yra įsivaizduojančių, kad į C kategorijos (berods tokia bus M.Lietuvo g.) gatvę važiuos pagrindinis srautas iš aplinkkelio. T.y. važiuoji 80 km/h A kategorijos gatve ir bac už viaduko patenki į gatvę su šaligatviais, įvažiavimais į kiemus ir 50 ar vietomis net 40 km/h greičiu.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Jei pastatys M.Lietuvio g., tai, ko gero, piko metu ten bus nemenkas judėjimas. Jau yra žmonių kurie laukia nesulaukia tokios galimybės.Parašė vėkas Rodyti pranešimąJei šiandien pagrindinis, tai dar nereiškia, kad ir po šios rekonstrukcijos bus pagrindinis - toks sprendimas gali būti (tik spėju) viena iš priemonių perskirstyti srautus.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Taip, džiaugiasi ne tik Santariškių ir Riešės gyventojai, bet ypač fūristai, nes iš aukštųjų panerių bazių galės išvažiuoti į Molėtų plentą nestovint Geležinio vilko ir Ukmergės g. kamščiuose. Užtat gali būti nepatenkinti Mykolo Lietuvio g. gyventojai, prisistatę namų prie pat gatvės, uostys žvyrkėlio dulkes.Parašė Sula Rodyti pranešimąJei pastatys M.Lietuvio g., tai, ko gero, piko metu ten bus nemenkas judėjimas. Jau yra žmonių kurie laukia nesulaukia tokios galimybės.
							
						
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Ramūnai skraidai oro balionu ,butu įdomios nuotraukos iš oro - aplinkkelio pratesimas link Santariškių ,taip vadinamas Bajorų kelias ( Šiaurinis aplinkkelis) šitoje temoje..
http://www.miestai.net/forumas/showthread.php?t=4793
							
						
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Ok, prie progos pasistengsiu ir tai pagaut
Parašė Soprano Rodyti pranešimąRamūnai skraidai oro balionu ,butu įdomios nuotraukos iš oro - aplinkkelio pratesimas link Santariškių ,taip vadinamas Bajorų kelias ( Šiaurinis aplinkkelis) šitoje temoje..
http://www.miestai.net/forumas/showthread.php?t=4793
Atvaizdas
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Jos ten tiesiog nėra - tiesiog vieškelis purvyne:Parašė Lettered Rodyti pranešimąTikėkimės ją praplatins iki 4 juostų.
https://www.google.lt/maps/@54.74817...7i13312!8i6656
Plius bus problemų su sklypininkais.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Puikiai pats žinau, esu ne kartą važiavęs, todėl ir siūlau platinti, nes ne tik automobilių srautas stipriai išaugs, bet ir fūrų, kurios važiuos iš visokių aukštųjų panerių, A1 į Molėtų plentą.Parašė Sula Rodyti pranešimąJos ten tiesiog nėra - tiesiog vieškelis purvyne:
https://www.google.lt/maps/@54.74817...7i13312!8i6656
Plius bus problemų su sklypininkais.
							
						
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Reiktų tiksliau formuoluoti - tiesti naują gatvę.Parašė Lettered Rodyti pranešimąPuikiai pats žinau, esu ne kartą važiavęs, todėl ir siūlau platinti, nes ne tik automobilių srautas stipriai išaugs, bet ir fūrų, kurios važiuos iš visokių aukštųjų panerių, A1 į Molėtų plentą.
Fūroms ten berods net uždrausta važiuoti. O su lengvąja pats vos kelis kartus "neužsėdau". Taip kad apie kažkokius srautus dabar kalbėti beprasmiška.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Sakot beprasmiška? Pamatytumėt, kas dedasi dabar išasfaltavus duobėtą miško šunkelį (Krivicko g. atkarpą iki L. Giros) ir nugreideriavus M. Lietuvio g. iki Mokslininkų g. Dabar ten vietoj 30 automobilių per valandą pravažiuoja 300 ir srautas ten tik didėja, nes vis daugiau vairuotojų atranda šitą "shortcut"ą aplenkiant Ateities g. link Molėtų pl. ir Santariškių ar į priešingą pusę.Parašė Sula Rodyti pranešimąReiktų tiksliau formuoluoti - tiesti naują gatvę.
Fūroms ten berods net uždrausta važiuoti. O su lengvąja pats vos kelis kartus "neužsėdau". Taip kad apie kažkokius srautus dabar kalbėti beprasmiška.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Patys iš dalies atsakėte. Esmė tame, kad gatvė tikrai reikalinga, bet, kada ji bus, niekas nežino.Parašė Monteq Rodyti pranešimąSakot beprasmiška? Pamatytumėt, kas dedasi dabar išasfaltavus duobėtą miško šunkelį (Krivicko g. atkarpą iki L. Giros) ir nugreideriavus M. Lietuvio g. iki Mokslininkų g. Dabar ten vietoj 30 automobilių per valandą pravažiuoja 300 ir srautas ten tik didėja, nes vis daugiau vairuotojų atranda šitą "shortcut"ą aplenkiant Ateities g. link Molėtų pl. ir Santariškių ar į priešingą pusę.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Kaip žinia, atidarius aplinkkelį, eismas ML tik išaugs, bet kol nebus nutiesta Šiaurinė g., tai apie ML rekonstrukciją turbūt nereikia nei svajot.Parašė Sula Rodyti pranešimąPatys iš dalies atsakėte. Esmė tame, kad gatvė tikrai reikalinga, bet, kada ji bus, niekas nežino.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Uou, kokia naujienaParašė Monteq Rodyti pranešimąSakot beprasmiška? Pamatytumėt, kas dedasi dabar išasfaltavus duobėtą miško šunkelį (Krivicko g. atkarpą iki L. Giros) ir nugreideriavus M. Lietuvio g. iki Mokslininkų g. Dabar ten vietoj 30 automobilių per valandą pravažiuoja 300 ir srautas ten tik didėja, nes vis daugiau vairuotojų atranda šitą "shortcut"ą aplenkiant Ateities g. link Molėtų pl. ir Santariškių ar į priešingą pusę.
. Retai pro ten prasukdavau, nes buvau įsitikinęs, kad turčiai, kurie ten namus turi, specialiai neleidžia/netvarko tų atkarpų, kad tranzitinis eismas nevyktų. Ten tokios duobės būdavo, kad duslintuvu dangą braukdavau. Būsiu dar vienas per dieną.
							
						
Comment
 
Comment