Parašė Valdemar
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
									Rodyti pranešimą
								
							
						
					
				
				
			
		Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
[VLN] Dviračių takai Vilniuje
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Prisiparkavus, bamperis bus sulig bortu, t. y. be apsaugos zonos. Tokioj vietoj gal net nelabai yra vietos atmušėjus įrengti dar toliau, nes gali pritrūkti vietos parkuotis dėl toliau esančios parkingo eilės, todėl reikėjo lygiagrečiai perorientuoti tas kelias parkavimo vietas ir geriausiu atveju įrengti žalios vejos juostą. Privaloma 0,75 m apsaugos zona prie lygiagretaus parkavimo, bet būtų gerai 0,5 m žalios vejos ir dar 0,5 betoninio korio, kad būtų galima iššilaipint mašinistui ant kietos dangos.♚ instagram.com/street.skins.intl ♚
- 4 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Nemenčines pl. visos pervazos formaliai be pirmumo, vienintelis duoti kelio ženklas takui buvo uždengtas. keista.
Visi pėsčiųjų perėjos ženklai patenka i tako apsaugos zonos, darbuotojai įtikina kad daro pagal projektą, nors akivaizdu kad tam yra numatytas papildomas plotas. Vienas stulpas jau partrenktas.
Pranešiau per tvarkau miestą (laukiu atsakymu i kitu pranešimu nuo 07/07 !).
Deja, kaip įprasta formaliai tai yra pėsčiųjų ir dviračiu takas. Apskritai abejoju del pėsčiųjų dalies reikalingumo.
Nebent važiuojate naktį, bendrai sakyčiau kad prasčiau nei kaip buvo: nebėra jokios apsaugos nuo padidėjusių kietųjų daleliu, vėjo, ar triukšmo. Net kur yra triukšmo slopinimo sieneles jos pastatytos uz tako.
- 3 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Tikiuos šitą vietą sutvarkysParašė alga Rodyti pranešimąSavanorių prospekto naujo tako hyperlapse'as. Su prieigom: nuo "senojo kelio atkarpos" iki Vingio parko.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Abejoju! Man tai labiau rūpi tie prijungimai galuose. Abu galai baigiasi visiškai niekur, važiuok toliau senu šaligatviu.Parašė liudasbar Rodyti pranešimą
Tikiuos šitą vietą sutvarkys
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Pagaliau, po dvejų metų naujosios mero kadencijos, matome pirmąją miesto dviračių viziją. Tačiau Vilniaus dviračių tinklo plėtros planas iki 2030 m. yra pernelyg mažai ambicingas ir paremtas netikslia esamos infrastruktūros inventorizacija.
Apie 170 km dviračių trasų tinklas Vilniuje plečiasi: dviratininkų mieste vis daugiau
Šaltinis: https://judu.lt/apie-170-km-dviraciu...e-vis-daugiau/
- 6 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Smagu, kad priskaičiavo šitą dvirtakį, bet ten dar ketvirtį kilometro dviračių takų tinklo galima inventorizuot palei Verkių g. Panašu priskaičiuotas ir šis zuoktakis, bet vėl tik jo dalis. Kilometrų čia galima rinkti ir rinkti.
Lazdynai atrodo absurdiškai, gerai, kad nebus tvarkomas Lazdynų tiltas, tai nelabai ir yra kaip ten nusigauti.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Paėmiau 2022 sudarytą DMJP dvirtakiams iki 2024 planą ir nekažką atrodo progresas ir darbų organizavimas, kai kuriuos darbus suplanuotus pabaigti tais pačiais 2022 dabar rodo pabaigti iki 2026. Ir šiaip stebina kiek klaidų yra naujame žemėlapyje.Paskutinis taisė Skeptikas; 2025.09.10, 19:26.
- 6 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Tai net jų pačių tekstas su žemėlapiu nesutampa. Panašu, kad toliau ties bendrus pėsčiųjų-dviračių takus periferijoje ir rinks kilometrus. Aišku nieko prieš, pravers labiau nei nieko - bet ir darys turbūt paprastuoju būdu. Panašu, kad teks pagirti tik jei per 2 metus sugebės išjudinti Ozo - Buivydiškių - Rygos - Justiniškių bei Savanorių-Kudirikos (su bendro eismo Jovaro Sierakausko?) magistrales bei Alberto tiltą. Daugiau nelabai matau rimtų projektų, atsižvelgiant, kad dalis pažymėtų dalių bus bendro eismo. Na jeigu vienu ypu sujungs Olandų ir Subačiaus irgi bus sveikintina, bet didesnė tikimybė, kad persidažys į 2030m. po 2m.
Comment
 
							
						
Comment