Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Dviračių takai Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Valdemar Rodyti pranešimą
    Kas liktų kaltas dviratininkui atsitrenkus į tiesiog pusę dviračio tako okupavusį automobilį?
    Click image for larger version

Name:	20250728_124125.jpg
Views:	2871
Size:	2,26 MB
ID:	2212585
    Click image for larger version

Name:	Screenshot_20250813_171209_Firefox.jpg
Views:	1449
Size:	95,7 kB
ID:	2215120

    Comment


      Darbų greitis pagirtinas

      Click image for larger version  Name:	20250815_120421.jpg Views:	0 Size:	2,17 MB ID:	2215445
      Paskutinis taisė Valdemar; 2025.08.15, 11:28.

      Comment


        Prisiparkavus, bamperis bus sulig bortu, t. y. be apsaugos zonos. Tokioj vietoj gal net nelabai yra vietos atmušėjus įrengti dar toliau, nes gali pritrūkti vietos parkuotis dėl toliau esančios parkingo eilės, todėl reikėjo lygiagrečiai perorientuoti tas kelias parkavimo vietas ir geriausiu atveju įrengti žalios vejos juostą. Privaloma 0,75 m apsaugos zona prie lygiagretaus parkavimo, bet būtų gerai 0,5 m žalios vejos ir dar 0,5 betoninio korio, kad būtų galima iššilaipint mašinistui ant kietos dangos.
        ♚ instagram.com/street.skins.intl ♚

        Comment


          Lazdynėlių g.

          Click image for larger version

Name:	20250818_173237.jpg
Views:	1246
Size:	2,57 MB
ID:	2215831

          Click image for larger version

Name:	20250818_173454.jpg
Views:	1246
Size:	2,48 MB
ID:	2215830

          Click image for larger version

Name:	20250818_173715.jpg
Views:	1245
Size:	1,90 MB
ID:	2215829

          Comment


            Nemenčines pl. visos pervazos formaliai be pirmumo, vienintelis duoti kelio ženklas takui buvo uždengtas. keista.

            Visi pėsčiųjų perėjos ženklai patenka i tako apsaugos zonos, darbuotojai įtikina kad daro pagal projektą, nors akivaizdu kad tam yra numatytas papildomas plotas. Vienas stulpas jau partrenktas.

            Pranešiau per tvarkau miestą (laukiu atsakymu i kitu pranešimu nuo 07/07 !).

            Deja, kaip įprasta formaliai tai yra pėsčiųjų ir dviračiu takas. Apskritai abejoju del pėsčiųjų dalies reikalingumo.

            Nebent važiuojate naktį, bendrai sakyčiau kad prasčiau nei kaip buvo: nebėra jokios apsaugos nuo padidėjusių kietųjų daleliu, vėjo, ar triukšmo. Net kur yra triukšmo slopinimo sieneles jos pastatytos uz tako.

            Comment


              Pėsčiųjų dalies poreikis tikrai yra. Kai myniau vakare sutikau nemažai bėgiojančių ar šiaip einančių. Panašu bus apšviesta promenada visiems tų apylinkių sodams.

              Dėl neatskyrimo nuo kelio ir saulės kaitros tai liūdnoka.

              Comment


                Tikiuosi. Nes net Olandai turbūt iki 25 pėsčiųjų per valanda per metrą neįrengtu atskiru šaligatviu. Lietuvoj tam turėtu užtekti vos 5 pesc./h.
                Tarp kitko 3 m pločio takas nera pakankamai dviem poroms važiuoti greta.

                Comment


                  Savanorių prospekto naujo tako hyperlapse'as. Su prieigom: nuo "senojo kelio atkarpos" iki Vingio parko.

                  Comment


                    Parašė alga Rodyti pranešimą
                    Savanorių prospekto naujo tako hyperlapse'as. Su prieigom: nuo "senojo kelio atkarpos" iki Vingio parko.
                    Tikiuos šitą vietą sutvarkys

                    Click image for larger version

Name:	Screenshot 2025-08-21 at 21.47.25.png
Views:	892
Size:	4,00 MB
ID:	2216423

                    Comment


                      Parašė liudasbar Rodyti pranešimą

                      Tikiuos šitą vietą sutvarkys
                      Abejoju! Man tai labiau rūpi tie prijungimai galuose. Abu galai baigiasi visiškai niekur, važiuok toliau senu šaligatviu.

                      Comment


                        Pagaliau, po dvejų metų naujosios mero kadencijos, matome pirmąją miesto dviračių viziją. Tačiau Vilniaus dviračių tinklo plėtros planas iki 2030 m. yra pernelyg mažai ambicingas ir paremtas netikslia esamos infrastruktūros inventorizacija.

                        Apie 170 km dviračių trasų tinklas Vilniuje plečiasi: dviratininkų mieste vis daugiau
                        Šaltinis: https://judu.lt/apie-170-km-dviraciu...e-vis-daugiau/

                        Click image for larger version

Name:	image-9.png
Views:	528
Size:	565,5 kB
ID:	2219352

                        Comment


                          Įdomu, kad 150m V. Kudirkos g. atkarpėlę, kuri taps pagrindine Šiaurė-Pietūs arterija, planuoja taip ir palikti nesujungtą iki 2030.

                          Comment


                            Smagu, kad priskaičiavo šitą dvirtakį, bet ten dar ketvirtį kilometro dviračių takų tinklo galima inventorizuot palei Verkių g. Panašu priskaičiuotas ir šis zuoktakis, bet vėl tik jo dalis. Kilometrų čia galima rinkti ir rinkti.

                            Lazdynai atrodo absurdiškai, gerai, kad nebus tvarkomas Lazdynų tiltas, tai nelabai ir yra kaip ten nusigauti.

                            Comment


                              Visas žemėlapis kažkokia parodija, pradinuko paspalvotos gatvės. Užtenka pažiūrėti, kad Konstitucijos pr. pažymėtas takas. Valdelis mėgsta rekordinius skaičius

                              Comment


                                Netikslumų pernelyg daug ir pernelyg akivaizdžių, kas reiškia, kad paišęs žmogus turbūt nelabai žino tuos dviračių takus.

                                Comment


                                  Dar aplink Gedimino kalną pernai / šiemet nutrynė, bet šiemet padarys normaliai.
                                  ♚ instagram.com/street.skins.intl ♚

                                  Comment


                                    Šitas žemėlapis gal senesnis koks? Viršilų g. nurodyta iki 2030 nutiest, nors ten jau įrengtas. Paribio g. nurodyta šiemet, nors dar nėra projekto (projektavimas buvo perkamas birželį). Maironio g. irgi nurodyta šiemet, nors aišku, kad darbai prasidės anksčiausiai kitais metais.

                                    Comment


                                      Paėmiau 2022 sudarytą DMJP dvirtakiams iki 2024 planą ir nekažką atrodo progresas ir darbų organizavimas, kai kuriuos darbus suplanuotus pabaigti tais pačiais 2022 dabar rodo pabaigti iki 2026. Ir šiaip stebina kiek klaidų yra naujame žemėlapyje.
                                      Paskutinis taisė Skeptikas; 2025.09.10, 18:26.

                                      Comment


                                        Tai net jų pačių tekstas su žemėlapiu nesutampa. Panašu, kad toliau ties bendrus pėsčiųjų-dviračių takus periferijoje ir rinks kilometrus. Aišku nieko prieš, pravers labiau nei nieko - bet ir darys turbūt paprastuoju būdu. Panašu, kad teks pagirti tik jei per 2 metus sugebės išjudinti Ozo - Buivydiškių - Rygos - Justiniškių bei Savanorių-Kudirikos (su bendro eismo Jovaro Sierakausko?) magistrales bei Alberto tiltą. Daugiau nelabai matau rimtų projektų, atsižvelgiant, kad dalis pažymėtų dalių bus bendro eismo. Na jeigu vienu ypu sujungs Olandų ir Subačiaus irgi bus sveikintina, bet didesnė tikimybė, kad persidažys į 2030m. po 2m.
                                        Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

                                        Comment


                                          pagla tą planelį iki 2030 metų vis dar nebus galimybės dviračiu nuvažiuoti ukmergės gatve į centrą, nors tai yra tankiausiai apgyvendinta miesto linija?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X