O kaip ten 2023-24 laikotarpyje atsirado fakin trinkelinis dvirtakis?
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Dviračių takai Vilniuje
Collapse
X
-
Pats projektas kiek senesnis nei statybos. Gal 2019–2020 m. Atrodo buvo siūlymų PP, kad nebūtų trinkelių, bet atsisakė priimt. Darė čia tokį rekreacinį-turistinį variantą, turbūt, kad įdomiau būtų. Vietomis net nėra jokio dvirtakio, pvz. tas žvyrkelis, o projekto gale ten realiai gatvė, tik draudžiamas mašinų eismas (legaliai galima ten gyvenantiems / aptarnaujančiam transportui, nors paralelei piečiau ežerų eina lygiagreti gatvė (turi seno bruko segmentą)).
Naujausias trinkelinis naujas takas yra Ozo rajone, Ralio g. 2024 m ties perėja dvirtakiai buvo pertraukti šaligatviu: https://www.google.lt/maps/@54.71538...oASAFQAw%3D%3D
Šiemet ten jau sujungta. Nors pats dvirtakis nuo perėjos pietų kryptimi (link Ozo g., kur G autobusai varo) jau panaikintas (bent nuo Ozo g. pusės, nuo čia gal dar yra ženklas (matosi foto nugarinė dalis)). Visgi, oficialiai dvirtakis išliko nuo perėjos šiaurės kryptimi (kuris vėliau vis tiek "panaikintas", bet pagal KET galioja dar ir kitoj gatvėj...)
Dabar K. Ulvydo g. (kitam rajonėlio gale) matyt šviežiai atstatynės trinkeles vis dar oficialiame dvirtakyje: https://www.google.lt/maps/@54.71881...oASAFQAw%3D%3D
Šitam post'e daugiau foto būtent iš šitų takų: https://www.instagram.com/p/DLuy8Gji...FwdzJvcG5udw==
Toje Ralio g. labai baltos (dulkinos) trinkelės, tai panašu visiškai šviežiai perklojo ne tik ties perėja, bet realiai bent pusės gatvės ilgiu, bent iki "Delfi arenos" galo.Paskutinis taisė dondc; 2025.07.14, 15:59.♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map ♚
Comment
-
Parašė Ignalina Rodyti pranešimąO kaip ten 2023-24 laikotarpyje atsirado fakin trinkelinis dvirtakis?
Comment
-
Per dvejus metus Vilniuje atsiras per 100 saugyklų: vietas išrinko gyventojai
https://dalyvauk.vilnius.lt/per-dvej...on1yRlNeuS5frg
Galutinis naujų 116 dviračių saugyklų vietų sąrašas – dviračių saugyklų žemėlapyje. Dviračių saugyklas planuojama įrengti 2026–2027 m.. Šiam projektui preliminariai numatyta 5,2 mln. eurų investicija.
Paskutinis taisė dondc; 2025.07.17, 16:39.♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map ♚
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Riedis Rodyti pranešimą
- 3 patinka
Comment
-
Turėtų būti investuojama į alternatyvų gerinimą ne palei A kategorijos gatvę. Šiuo atveju takas vis vien veda tik į Iešmininkų g., kurią galima pasiekti ~200m. lankstu per D&G dvirtakiu / Šaltkalvių g. Tai šiuo atveju geriau galėjo suinvestuoti pinigus gerinant susisiekimą Iešmininkų g. - sudarant sąlygas saugiau pravažiuoti Panerių ir Naugarduko g. sankryžas ir pakliūti į Gerosios Vilties arba Naugarduko gatves. Šiuo metu ten gali važiuoti tik su srautu be patogaus patekimo ant šaligatvių sankryžose. Į rytinę pusę link Liepkalnio viaduko alternatyvaus susiekimo galimybės ribotos - trūksta Kapsų, Tyzenhauzų g. Pietinėje pusėje infrastruktūrą riboja oro uostas ir geležinkeliai.
Tikrai ne pats saugiausias sprendimas integruoti dvirtakį ir 80km/h leistino greito eismo gatvę. Jei jau neišvengiama - tada turėtų investuoti į dviejų lygių sprendimus. O jei tam lėšų nėra - skirti esamas kitur tikslingesnėse vietose.
Iešmininkų g.
Na ir galų gale prasigrūdus su srautu kažkaip dar pasukti į kairę link gerosios vilties g. Ne piko metu bandžiau - piko metu nenorėčiau.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė dondc Rodyti pranešimąNuo Kirtimų g. iki restauruoto Trakų Vokės dvaro. Vienas dvirtakio projektas einantis 5-iomis gatvėmis. Iki pilno baigtumo trūksta suolų: https://tvarkaumiesta.lt/pranesimai/433478
---
Dėl dvirtakio Tūkstantmečio g., tai ten jis jau yra (bendras), tai gal tik remontas? Buvau siūlęs šiauriau per kalvą dviračių apvažiavimą padaryt (parengiau schemą), kur mašinų nusileidimas ta kilpa nuo Vikingų g. viaduko, tai įrengė "iškilią" pervažą, bet iš esmės pavojaus tai nepanaikino – nematymo zona liko.
♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map ♚
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Riedis Rodyti pranešimąPirmiausia turi būti dviračių takai tankiausiai apgyvendintuose rajonuose, o ne greitkelio dykynėse). Tokie takai eis pro vietas, kur gyventojų tankis mažas arba išvis nelaba kas gyvena. Panašiai kaip autostrados, kad būtų naudingos, nebūtinai turi eiti pro tankiausiai apgyvendintus ar daugiausiai logistikos įmonių turinčius rajonus. Kartais jos eina tiesiog laukuose ar miškuose. Svarbu, kad jos būtų pakankamai patogiai ir greit pasiekiamos tiems, kas yra jų pagrindiniai naudotojai.
Žinoma, kita kalba, jei kalbam apie leisure cycling. Kur visokie vaikai važinėjasi apie savo kvartalą. Tokiu atveju irgi reikalinga dviračių infrastruktūra.
Taigi, priklauso, apie ką čia kalbam - susisiekimą ar vaikų pasivažinėjimus apie kvartalą? Šiaip, būtini yra abu. Nu ir dar visai mažai liečiama tema - ilgų nuotolių/tarpmiestinės laisvalaikio dviračių trasos. Sėkmytės pabandyti susiplanuoti saugų, patogų ir efektyvų maršrutą, pavyzdžiui, iš Vilniaus į Šiaulius arba į Klaipėdą. kažką lyg rašė Via Lietuva, kad iki 3056 metų (ar kažkokios panašios datos) kažkiek tokių takų bandys nutiesti.
- 2 patinka
Comment
-
Bet tie takai turi jungti tankiai apgyvendintas vietoves ar kitus traukos taškus. Šioje vietoje tikrai to nematau kasdienio susisiekimo atsumais. Man atrodo yra per daug susikoncetruojama į lozungus ir mano argumente praleidžiamas esminis momentas kur tas konkretus takas veda. Juo nuvažiuosi tik iki garažų teritorijos, tunelio po geležinkeliu ir Iešmininkų g. Kur toliau važiuoti kasdieniškai nepritaikyta - nėra jokių dviračių takų. Pakalę užmiestininkai mins ir aplinkkeliais ir kuo tik nori, tai šioje diskusijoje nelabai aktualu (atsižvelgiant į prioritetą keisti modalinę kelionių struktūrą). Nors esu už rekreaciją ir užmiestinius takus, bet manau jie turėtų būti antraeiliai iki bus rimtesnis karkasas mieste.
Kokiam mažam skaičiui žmonių kasdieniam susisiekimui jis aktualus palyginus su esamom galimybėms mieste. Tiems patiems potencialiai galinčiais besinaudoti Kalnėnams (už 4-5km iki aptariamos vietos, (tai jau kažin ar kasdienei kelionei daugeliui) manau naudingiau būtų pvz. jungtis nuo jų rajono (Gurių g.) iki esamo vienintelio prasidedančio dvirtakio Žirnių/Liepkalnio sankryžoje kas buko asfaltavimo būdu kainuotų turbūt tiek pat - dabar ten tik pramintas tešlinas takas.
O tikrai esant poreikiui, kurio dabar neįžiūriu dėl rajonų tankumo (bet gal klystu ir tarkim su darbo vietomis jo pakanka), sujungus Tyzenhauzų su Kapsų g. būtų daug patrauklesnė ir tikėtinai tiek pat tiesi alternatyva su patogesniu reljefu kasdieniam susiekimui nei jau minėtas Ikea viadukas ir ta dobilinė sankryža greitkelyje.
Atvažiavus nuo Dariaus ir Girėno g. didesnis lankstas gautųsi važiuoti šia tvarkoma atkarpa, tai visi tie pietiniai rajonai, kuriuose geriau už tas pačias lėšas bukai asfaltuojant atnaujintų pavargusius takus palei pagrindinę gatvę ar jungtis į jų traukos centrus iš vis įrengtų. Arba pagerintų tiesesnę ir malonesnę alternatyvą išaslftuodami ir pritaikydami dviratininkams Burbiškių g. (jei dar pilnai nepadarė) bei patvarkę esamo pėsčiųjų viaduko virš Žirnių g. ir prieigų būklę. (Kas irgi atsiremia į tą pačia Iešmininkų g. problematiką)
Comment
-
Parašė Riedis Rodyti pranešimą♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map ♚
Comment
-
Pavieniai smulkūs pakitimai dvirtakiuose. Vieni senesni, kiti naujesni, bet forume nebuvo. Gal bus įdomu.
Šiltnamių g. takas nuo 2022 m., bet tik prie parduotuvės:
L. Asanavičiūtės g. prie troleibusų žiedo, padarė pervažą, kurios nebuvo tiesiant 2018 m. pagal schemą, visgi žadėto tako sujungimo, kur nutrūksta priešais VT žiedą, taip ir nepadarė, nors trinkelių parkingo dangą perrinkinėjo:
Pilaitės pr. po 7 m. pertraukos, po panaikinto tako, įstatė suolą nuokalnėje ir pačiame take, net ne kišenėje ir uždėjo bendrų takų ženklą. Visgi, iš projektų žemėlapio panašu, kad dabar daromame parke, palei pat šį "atstatytą dvirtakį" bus tiesiamas raudono asfalto išilgai gatvės, be vingiavimų. Ties esamoje žalioje zonoje, t. y. dvirtakis turi gautis toliau nuo gatvės nei šaligatvis:
Goštauto g. dvirtakį dubliuojanti nauja atšaka. 2023 m.Street View dar nebuvo:
Nuo T. Narbuto viaduko/Č. Sugiharos g. link Ąžuolyno g., kur buvo garažai. Panaikino gatvę, padarė dviračiams/pėstiesiems taką. Papildomai patvarkė pravažiavimą į rytus, kur eina "turistinis žvyro dvirtakis" – panaikino bortą ties transformatorine, sklandu pravažiuot (nuo foto būtų į dešinę):
Link Ąžuolyno g.:
Vingio parkas. Įrengė naujai geriamojo vandens fontaną įvažiuojant nuo M. K. Čiurlionio g. Net Vilniaus vandenų žemėlapyje nepažymėta
Paskutinis taisė dondc; Vakar, 18:02.♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map ♚
- 9 patinka
Comment
-
Parašė Riedis Rodyti pranešimąPirmiausia turi būti dviračių takai tankiausiai apgyvendintuose rajonuose, o ne greitkelio dykynėse
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Riedis Rodyti pranešimąPirmiausia turi būti dviračių takai tankiausiai apgyvendintuose rajonuose, o ne greitkelio dykynėse
- 1 patinka
Comment
Comment