Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Dviračių takai Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Kirsti ištisinės negalima jokiu atveju. Ištisinė linija - kaip siena. Na tai čia teorijoje. O praktikoje tai kai kur ištisinės linijos kertamos taip dažnai kad nusitrynusios nuo padangų.

    O šiaip tai ištisinių linijų pripaišymas kai kur yra sveikintinas tuo aspektu kad jeigu jų nebūtų tai puse gatvės tiesiog taptų stovėjimo aikštele.

    Comment


      Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
      Beje dar viena situacija su kuria dažnai tenka susidurti iš abiejų barikadų pusių yra lenkimas per ištisinę liniją. Aš kaip vairuotojas, jei nesigauna normaliai sustabdyti geriau renkuosi kirsti ištisinę, bet saugiu atstumu nuo dviratininko. Tačiau dažnas tiesiog bando prasisprausti tarp alkūnės ir linijos. Ar yra šiai situacijai kokios išimtys ar teismų praktika? Apie tai, kad balvonai pripaišo ištisinių linijų net D kategorijos gatvelėse - jau atskira kalba
      Sena problema. Dviratininkai net siūlė susisiekimo ministerijai įteisinti ištisinės kirtimą lenkiant dviratininkus, bet atsakingiems valdininkams ištisinės linijos neliestinumas pasirodė svarbesnis, nei dviratinikų saugumas. Vadinasi, jei siauram kely su įkalne ir ištisine linija (pvz. Lentvario g., Žaliųjų ežerų g. ties tiltais per upes) prieš tave velkasi dviratininkas, pagal taisykles turi vilktis iš paskos.

      Comment


        Iš dalies logiška. Ištisinė linija ne iš oro užmiesčio keliuse paišoma. Jeigu pavojinga lenkti, tai lenkiant dviratininką pavojus jam sudaromas dar didesnis.

        Comment


          Parašė alga Rodyti pranešimą

          Sena problema. Dviratininkai net siūlė susisiekimo ministerijai įteisinti ištisinės kirtimą lenkiant dviratininkus, bet atsakingiems valdininkams ištisinės linijos neliestinumas pasirodė svarbesnis, nei dviratinikų saugumas. Vadinasi, jei siauram kely su įkalne ir ištisine linija (pvz. Lentvario g., Žaliųjų ežerų g. ties tiltais per upes) prieš tave velkasi dviratininkas, pagal taisykles turi vilktis iš paskos.
          Gerai, kad liaudis nesilaiko taisyklių ir lenkia puse mašinos išvažiuodami į kitą pusę. Aišku negerai, kad nebėra aiškaus skirtumo tarp šiaip ištisinės ir vietų kur nėra matomumo dėl posūkio/kalno...

          Comment


            Parašė Creatium Rodyti pranešimą
            Iš dalies logiška. Ištisinė linija ne iš oro užmiesčio keliuse paišoma. Jeigu pavojinga lenkti, tai lenkiant dviratininką pavojus jam sudaromas dar didesnis.
            Dviratininko aplenkimas daug trumpesnis nei auto. Be to lenkiant dviratininką užtenka į kitą juostą išvažiuoti tik puse mašinos. Didžiausias pavojus kai lenkia veidrodėliu braukdami per alkūnę.

            Šiaip toks jausmas, kad neretai ištisinė linija būtent iš oro ir paišoma. Jei galiotų tik lenkimui kitų normaliu greičiu judančių transporto priemonių - sutikčiau. Bet kai tas pats galioja dviračiams ir traktoriams tai yra sočiai idiotiškų vietų.

            Comment


              Parašė mantasm Rodyti pranešimą
              Dviratininko aplenkimas daug trumpesnis nei auto. Be to lenkiant dviratininką užtenka į kitą juostą išvažiuoti tik puse mašinos. Didžiausias pavojus kai lenkia veidrodėliu braukdami per alkūnę.
              Jei lenki dviratininką tik pusiau išvažiavęs į kitą juostą, rizikuoji nupūst jį nuo kelio, ypač jei tai kokia boba su bidonais ar kaimietis su meškerėm ir tinklais susiruošęs pažvejot pachmielui.
              Aš visada stengiuosi dviratininkus apvažiuot kuo didesniu lanku - maža ką, dar susimėtys ir grius po ratais.
              It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

              Comment


                Parašė Tomas Rodyti pranešimą

                Jei lenki dviratininką tik pusiau išvažiavęs į kitą juostą, rizikuoji nupūst jį nuo kelio, ypač jei tai kokia boba su bidonais ar kaimietis su meškerėm ir tinklais susiruošęs pažvejot pachmielui.
                Aš visada stengiuosi dviratininkus apvažiuot kuo didesniu lanku - maža ką, dar susimėtys ir grius po ratais.
                Jei esi fūristas - tikėtina, žiūrint koks vėjas. Su kibiriuku nesijaučia.

                Comment


                  Parašė Tomas Rodyti pranešimą

                  Jei lenki dviratininką tik pusiau išvažiavęs į kitą juostą, rizikuoji nupūst jį nuo kelio, ypač jei tai kokia boba su bidonais ar kaimietis su meškerėm ir tinklais susiruošęs pažvejot pachmielui.
                  Aš visada stengiuosi dviratininkus apvažiuot kuo didesniu lanku - maža ką, dar susimėtys ir grius po ratais.
                  Ypač jei boba su bidonais mina lengvą anglies pluošto plentinį dviratį

                  Comment


                    Parašė Tomas Rodyti pranešimą

                    Jei lenki dviratininką tik pusiau išvažiavęs į kitą juostą, rizikuoji nupūst jį nuo kelio, ypač jei tai kokia boba su bidonais ar kaimietis su meškerėm ir tinklais susiruošęs pažvejot pachmielui.
                    Aš visada stengiuosi dviratininkus apvažiuot kuo didesniu lanku - maža ką, dar susimėtys ir grius po ratais.
                    Na, galima žiūrėt taip: tipiška eismo juosta 3,25 m, lengvasis automobilis apie 2 m , tai norint rekomenduojamu 1,5 m atstumu aplenkti dviratininką, kuris važiuoja per 0,5 m nuo kelio krašto, pusės juostos kaip tik ir užtenka.

                    Comment


                      Parašė alga Rodyti pranešimą

                      Na, galima žiūrėt taip: tipiška eismo juosta 3,25 m, lengvasis automobilis apie 2 m , tai norint rekomenduojamu 1,5 m atstumu aplenkti dviratininką, kuris važiuoja per 0,5 m nuo kelio krašto, pusės juostos kaip tik ir užtenka.
                      Pamiršot veidrodėlius ir alkūnes įskaičiuot. Pats dviratininkas 70cm užima.

                      Comment


                        Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                        Pamiršot veidrodėlius ir alkūnes įskaičiuot. Pats dviratininkas 70cm užima.
                        Na, Golfas yra 203 cm pločio su veidrodėliais, Passatas yra 208 cm. Dviratininko irgi tik kairę pusę reik skaičiuot, nes bent aš, kai sakau, kad važiuoju 50 cm nuo krašto, turiu omeny, kad priekinis ratas 50 cm nuo krašto, o ne dešinė alkūnė.

                        Comment


                          Geras pavyzdys, kaip turi būti daromi dviračių stovai prie supermarketų. Naujas Nemenčinės pl. Lidl. Dviračių takas už kelių metrų dešinėje, stovai šalia pagrindinio įėjimo, o ne nukišti kažkur parkingo gilumoj, kur po to naudojami vežimėliams sandėliuoti. Sakyčiau well done su šituo. Jei visur kitur taip darytų, būtų vo

                          Comment


                            Parašė John Rodyti pranešimą
                            Geras pavyzdys, kaip turi būti daromi dviračių stovai prie supermarketų.
                            Nu liux, nes Lidl'as iki šiol buvo mažiausiai pėstiesiems ir/ar dviratininkams friendly parduotuvė iš visų tinklų.

                            Comment


                              Parašė Valiukas Rodyti pranešimą

                              Nu liux, nes Lidl'as iki šiol buvo mažiausiai pėstiesiems ir/ar dviratininkams friendly parduotuvė iš visų tinklų.
                              Nu kad kaip tik atvirkščiai. Jie bene vieninteliai turi normalius stovus prie daugumos parduotuvių, o ne ratlaužius. Tik kad kai kur dalis jų tapo vežimėlių saugyklomis.

                              Comment


                                Parašė John Rodyti pranešimą

                                Nu kad kaip tik atvirkščiai. Jie bene vieninteliai turi normalius stovus prie daugumos parduotuvių, o ne ratlaužius. Tik kad kai kur dalis jų tapo vežimėlių saugyklomis.
                                Būtent. Jų pasirinkimas dviračių stovus įrenginėti šalia vežimėlių saugyklų mums neįprastas, tad ne visi jas ir pastebi - pastato ten vežimėlius.
                                Paskutinis taisė Ginthus; 2022.05.11, 12:42.

                                Comment


                                  Aš gal labiau turėjau omenyje tai, kad visa LIDL'o infra pritaikyta schemai: Prisiparkuoju mašiną -> imu vežimą lauke (nes viduje jų net nėra) -> prisiperku kalną prekių -> iš vežimo perkraunu viską į bagažinę -> pastatau vežimą į vietą (mašinų parkinge) ir išvažiuoju.
                                  Tuo tarpu dviračiu ar pėsčiomis dažniausiai nevažiuoji su tikslu pirkti maisto dviems savaitėms, o parduotuvėj net nėra rankinių krepšių tai arba nešioji kaip durnelis viską rankose ir bandai neišmest arba vis tiek imi didžiausią vežimą (o tam turi keliauti nuo durų iki parkingo ir atgal), kuriame vežiojiesi 2-3 prekes ir paskui vėl tą vežimą stumdai per visą automobilių parkingą. Suprantu logiką, kad dviratį tu irgi teoriškai turi palikti prie vežimų ir iš esmės elgtis taip pat kaip atvažiavęs su auto, bet mano nuomone, būtų daug patogiau dviračių laikikliai prie įėjimo + rankiniai krepšiai parduotuvėje, be jokių vežimų stumdymų per visą teritoriją.

                                  Comment



                                    Vokietijoje įprasta ateiti pas diskaunterį su savo rezginėle ar terba ir parduotuvėje prekes krautis tiesiai į jas.
                                    It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                                    Comment


                                      Taip daro ir LT (kaip aš pats). Dar Lidle būna palikta tuščių kartono dėžių, galima į jas susikraut prekes, o atėjus prie kasų kurnors palikt ir išeit su maišiuku.
                                      Paskutinis taisė Garbanius; 2022.05.11, 12:57.

                                      Comment


                                        Parašė Valiukas Rodyti pranešimą
                                        Aš gal labiau turėjau omenyje tai, kad visa LIDL'o infra pritaikyta schemai: Prisiparkuoju mašiną -> imu vežimą lauke (nes viduje jų net nėra) -> prisiperku kalną prekių -> iš vežimo perkraunu viską į bagažinę -> pastatau vežimą į vietą (mašinų parkinge) ir išvažiuoju.
                                        Tuo tarpu dviračiu ar pėsčiomis dažniausiai nevažiuoji su tikslu pirkti maisto dviems savaitėms, o parduotuvėj net nėra rankinių krepšių tai arba nešioji kaip durnelis viską rankose ir bandai neišmest arba vis tiek imi didžiausią vežimą (o tam turi keliauti nuo durų iki parkingo ir atgal), kuriame vežiojiesi 2-3 prekes ir paskui vėl tą vežimą stumdai per visą automobilių parkingą. Suprantu logiką, kad dviratį tu irgi teoriškai turi palikti prie vežimų ir iš esmės elgtis taip pat kaip atvažiavęs su auto, bet mano nuomone, būtų daug patogiau dviračių laikikliai prie įėjimo + rankiniai krepšiai parduotuvėje, be jokių vežimų stumdymų per visą teritoriją.
                                        Šiaip viena pagrindinių priežasčių, kodėl dauguma mano supermarketų vizitų yra į Lidl, ir yra patogumas ten patekti pėsčiomis/Dvriačiu. Nors, tarkim, XXX Maxima man techniškai kaip ir arčiau, bet joje per paskutinius porą metų buvau vos kelis kartus, nes ten labai sunku nusigauti pėsčiam/dvriačiu. Lidl tai padaryti be galo paprasta ir nereikia prasibrauti per kliūčių ruožą. Dvriračių parkingai, nors ir apsupti parkingo, visuomet toje pačioje vietoje prie visų Lidl, patys parkingai erdvesni, su aiškiai pažymėtais pėsčiųjų praėjimas. Vienareikšmiškai pėstiesiems ir dviratininkams draugiškiusias supermarketų tinklas Lietuvoje.

                                        Comment


                                          Nemenčinės „Lidl“ stovai nėra dengti, kai Fabijoniškėse, Pašilaičiuose yra stoginės. Beje, teko matyt, kaip pati darbuotoja Pašilaičiuose stumia vežimus tarp dviračių stovų. Karoliniškėse turės ir el. pakrovimą, ir stogines, kaip numato DJMP.
                                          ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                                          Comment

                                          Working...
                                          X