Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Dviračių takai Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Šviesą atspindintis žetonas gali būti ir be dvimetrinio stulpo pritvirtinimas. Kita vertus - kiek naudos iš šviesos atspindėjimo. Vargu ar daug turistų eina taku tamsiu paros metu ir su pakankamai stipriom bei plataus spindulio lempom. O bėgiojant ar minant su sportinėm lempom tokie šedevrai ne tiek padeda, kiek trukdo ir akina.

    Nežinau su kokiais sportininkais buvo tartasi, bet vargu ar mtbistais. Poroj vietų teko matyti stulpus tokiose vietose kur galima lengvai užkabinti su vairu. Geras skrydis būtų garantuotas.
    kalbu iš asmeninės patirties, kadangi tenka dažnai bėgioti su lempa ant galvos, tai vertinčiau kaip šedevrą neironiškai. tarp 100 km tako iniciatorių buvo bėgikų, ar buvo mtb dviratininkų, nežinau

    Comment


      Parašė Zefyras Rodyti pranešimą

      kalbu iš asmeninės patirties, kadangi tenka dažnai bėgioti su lempa ant galvos, tai vertinčiau kaip šedevrą neironiškai. tarp 100 km tako iniciatorių buvo bėgikų, ar buvo mtb dviratininkų, nežinau
      Gal gryniem bėgikam kitaip. Bet mtb tikiesi arba transporto priemonės šviesų, arba gyvūno akių, arba žmogaus su atšvaitu. Ir šiaip akim nieko malonaus itin ryškus objektas blankiam fone. Jei pirmą kartą bandyt nepažįstamą maršrutą gal nauda ir atsvertų žalą. Bet mintinai bėgant/minant nežinau.

      Geriausias žymėjimas tamsoj yra miškininkų dažai. Neakina, nesumaišysi su kitais objektais, bet lempa šviečiant gerai matosi.

      Comment


        Parašė Blaze Rodyti pranešimą
        Kažkam kilo klausimas kodėl skilinėja takų danga. Tai štai jums Grinda. Važiuojama vienu ratu dviračiu taku, kitu ratu prieš eismą. Giedraičių g. šiandien.
        Manai, dvirtakio techniniai parametrai neleidžia juo važinėti tokiems sunkvežimiukams? Aš ne specialistas, bet nustebčiau, jei taip yra. Manau, dvirtakiai pritaikyti 4 tonų traktoriams, kuriais juos valo.

        Comment


          Parašė mantasm Rodyti pranešimą
          Nežinau su kokiais sportininkais buvo tartasi, bet vargu ar mtbistais. Poroj vietų teko matyti stulpus tokiose vietose kur galima lengvai užkabinti su vairu. Geras skrydis būtų garantuotas.
          Taigi ten trailas pėstiems: bėgikams, žygeiviams. Tokie jei eina mišku tamsoj, paprastai turi ciklopą ant kaktos, atšvaitai labai gerai matosi puikiai net su silpnu žibintu jo artumo akims dėka.

          Comment


            Parašė alga Rodyti pranešimą

            Manai, dvirtakio techniniai parametrai neleidžia juo važinėti tokiems sunkvežimiukams? Aš ne specialistas, bet nustebčiau, jei taip yra. Manau, dvirtakiai pritaikyti 4 tonų traktoriams, kuriais juos valo.
            Akivaizdžiai matėm, kad ne.
            Post in English - fight censorship!

            Comment


              Parašė alga Rodyti pranešimą

              Taigi ten trailas pėstiems: bėgikams, žygeiviams. Tokie jei eina mišku tamsoj, paprastai turi ciklopą ant kaktos, atšvaitai labai gerai matosi puikiai net su silpnu žibintu jo artumo akims dėka.
              Didelė dalis šito „naujo“ tako eina takeliais kur mtb važinėjama n metų.

              Comment


                Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                Didelė dalis šito „naujo“ tako eina takeliais kur mtb važinėjama n metų.
                MTB važinėjama ir Vingio parko pagrindine alėja nuo seno, ir ką? Naujas yra ne pats takas, o "waymarked trail": ženklai, nuorodos ir tam tikra garantija, kad pėsčiom įveikt bus įmanoma.

                Comment


                  Parašė alga Rodyti pranešimą

                  Taigi ten trailas pėstiems: bėgikams, žygeiviams. Tokie jei eina mišku tamsoj, paprastai turi ciklopą ant kaktos, atšvaitai labai gerai matosi puikiai net su silpnu žibintu jo artumo akims dėka.
                  Teko pačiam eiti naktį, galiu pasakyt, kad atšvaitai labai geras sprendimas.

                  Comment


                    Parašė alga Rodyti pranešimą

                    MTB važinėjama ir Vingio parko pagrindine alėja nuo seno, ir ką? Naujas yra ne pats takas, o "waymarked trail": ženklai, nuorodos ir tam tikra garantija, kad pėsčiom įveikt bus įmanoma.
                    Tik gal nereikėjo statyt tokio tipo žymėjimo, kuris kliudo kitiems nuo seniau naudojantiems tas pačias vietas. Ir dar gadint vaizdo.

                    Iš serijos tik-ne-mano-kieme? Visiškai. Bet šitam pačiam takui sužymėti naudojami ir civilizuoti žymėjimai (raiščiai ant medžių ir mediniai kuoliukai). Tik kažkodėl nesugebėjo visko pažymėt civilizuotai, o atsitiktinėse vietose primėtė metalinių stulpų.

                    Comment



                      Parašė index Rodyti pranešimą
                      Vien vakar važiavau, statomas dviračių takas didelėje Kalvarijų gatvės dalyje, palei visą Žalgirio gatvę.
                      Kokią Kalvarijų g. dalį turi omenyje, ties sankryža su Žalgirio g.? Kiek žinau daugiau planuose tik perdarymas šalia Lukšio-Kalvarijų-Ozo sankryžų

                      Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

                      Comment


                        Parašė Riedis Rodyti pranešimą


                        Kokią Kalvarijų g. dalį turi omenyje, ties sankryža su Žalgirio g.? Kiek žinau daugiau planuose tik perdarymas šalia Lukšio-Kalvarijų-Ozo sankryžų
                        Mačiau jau borteliai sustatyti ir pagrindas ruošiamas nuo Kalvarijų-Žalgirio sankryžos iki "Sigmos".
                        Post in English - fight censorship!

                        Comment


                          Įdomu. Neteko girdėt, kad ten būtų planuotas dviračių takas. Gal šaligatvį atnaujina?

                          Comment


                            Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                            Įdomu. Neteko girdėt, kad ten būtų planuotas dviračių takas. Gal šaligatvį atnaujina?
                            Gal apsigavau nebent. Tiesiog ta juosta ten kur buvo platus grįstas šaligatvis, labai jau primena dviračių taką.
                            Post in English - fight censorship!

                            Comment


                              Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                              Kai kuriose vietose toks vandalizmas tik pagerintų situaciją. Eini lyg ir mišku, užsimiršti, kad šalia miesto esi.. Ir pyst ryškiaspalvis metalinis ženklas. Kad neužsimirštum per daug.

                              Keisčiausia, kad tuo pačiu yra ir civilizuotas žymėjimas ant medžių bei medinių kuoliukų kur medžių nėra. Bet vistiek kartais reikia įkalt gražų blizgantį metalinį stulpą.
                              Išblukusių dažų rodyklė ant medžio neturėtu būti naudojama kaip ženklo atitikmuo.

                              Comment


                                Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                                Išblukusių dažų rodyklė ant medžio neturėtu būti naudojama kaip ženklo atitikmuo.
                                O kodėl ne? Kaip tik geriau - mažesnės investicijos,kadangi nereikia papildomų ženklų gaminti o užtenka kad kažkas praeitų per trasą ir sužymėtų ant medžių/akmenų dažais trasą kas kelis šimtus metrų.Taip pat mažesnė vandalizmi tikimybė - ženklą kažkas gali nuimti/pasiimti, o su medžiu tai neįmanoma.

                                Lenkijoje jau apie 80 metų turistinės trasos PTTK organizacijos yra žymimos dažais ant medžių/akmenų. Patogu ir praktiška, kam daryti kitaip, jeigu jau yra patikrintas sprendimas?

                                Comment


                                  Grįžtu prie temos magistralinio dviračių tako į Pilaitę.

                                  themanual parašė eilę pastabų, kurios yra svarbios, bet, man atrodo, jis neteisingai suprato siūlymą.

                                  Magistralinio dvirtakio pagrindiniai reikalavimai: švarus oras ir tinkamas nuolydis (normų ribose), asfaltinė danga ir pagal galimybes atitolinimas nuo automobilų ir pėsčiųjų tako (bent jau atskyrimas medžiais ir krūmais, kad koks užsižiopsojęs praeivis neiššoktų į dvirtakį) Čia themanual yra teisus, pėsčiųjų ir dvirtakių reikalavimai yra skirtingi ir pageidautina juos atskirti, tam galima būtų skirti temą.
                                  Šalia Narbuto magistralės dvirtakiai negali būti ne tik todėl, kad nuolydžiai projektuoti automobiliams, bet visų pirma, kad išmetamų dujų kiekis yra labai smarkiai viršijantis normas net pėstiesiems. Būtų įdomu, jei kas pamatuotų užterštumą, kiek kartų jis viršija normas.

                                  Narbuto g. slėnis buvo iškastas draustinyje ir buvo iškirsta šimtai vertingų medžių, kaip beje ir kitose, pvz. aplinkelio vietose, bet visi sutinka, kad miestas ne sengiria ir mieste automagistralės yra būtinos. Ar būtinos dviračių magistralės mieste? Čia klausimas naujas ir kol kas ne visiems suprantamas. Ar galime dėl jų paaukoti vieną kitą medį, nes tiesiant įstrižai, arba darant serpantiną (kad atitiktų nuolydžių reikalavimus) tektų ne tik pasodinti, bet ir iškirsti vieną kitą medį? (žinoma, nesulyginamai mažiau nei automagistralėm) Netgi Vingio parke buvo iškirsti medžiai prieš asfaltavimą, nors čia nėra geras pavyzdys, man atrodo, kad pusę takų nereikėjo asfaltuoti, reikėjo palikti gruntinius, plius reikėjo atskirti dviračių takus nuo pėsčiųjų.
                                  Man atrodo, padarius pavyzdinį (grynas oras ir neperstatus pakilimas) dviračių taką į Pilaitę galima būtų užkariauti daugumos žmonių palankumą, nes įsitikintų, kad gamtoje praleistas laikas yra pranašesnis nei automagistralėje. Tuo pačiu būtų ir Karoliniškių draustinio reklama. Galima būtų seniems europiečiams parodyti, kaip dviračių transportas gali maksimaliai išnaudoti savo privalumus.

                                  Comment


                                    Parašė adomazzz Rodyti pranešimą
                                    Lenkijoje jau apie 80 metų turistinės trasos PTTK organizacijos yra žymimos dažais ant medžių/akmenų. Patogu ir praktiška, kam daryti kitaip, jeigu jau yra patikrintas sprendimas?
                                    Žygių maršrutai tai žymimi dažais ant medžių arba akmenų, taip. Ir, pvz, Saulėtekio MTB trasa sužymėta dažų rodyklėmis ant medžių. Bet Takas aplink Vilnių yra aukštesnio statuso, ir žymėjimas rimtesnis.
                                    Paskutinis taisė alga; 2021.03.22, 18:15.

                                    Comment


                                      Parašė utomnes Rodyti pranešimą
                                      Magistralinio dvirtakio pagrindiniai reikalavimai: švarus oras ir tinkamas nuolydis (normų ribose), asfaltinė danga ir pagal galimybes atitolinimas nuo automobilų ir pėsčiųjų tako (bent jau atskyrimas medžiais ir krūmais, kad koks užsižiopsojęs praeivis neiššoktų į dvirtakį) Čia themanual yra teisus, pėsčiųjų ir dvirtakių reikalavimai yra skirtingi ir pageidautina juos atskirti, tam galima būtų skirti temą.
                                      Nesupratot argumento: jei bus atskirti, per mišką bus vien tik dvirtakis, tai asfaltu bėgios bėgikai ir vaikščios mamytės su vežimais. Norint, kad būtų kitaip, turi būt lygiagrečiai ne prastesnės dangos pėsčiųjų takas. O tai mažai tikėtina.

                                      Narbuto g. slėnis buvo iškastas draustinyje ir buvo iškirsta šimtai vertingų medžių, kaip beje ir kitose, pvz. aplinkelio vietose, bet visi sutinka, kad miestas ne sengiria ir mieste automagistralės yra būtinos. Ar būtinos dviračių magistralės mieste?
                                      Teisybės dėlei, kai statė Narbuto gatvę, draustinio greičiausiai dar nebuvo.

                                      Comment


                                        Parašė alga Rodyti pranešimą

                                        Žygių maršrutai tai žymimi dažais ant medžių arba akmenų, taip. Ir, pvz, Saulėtekio MTB trasa sužymėta dažų rodyklėmis ant medžių. Bet Takas aplink Vilnių yra aukštesnio statuso, ir žymėjimas rimtesnis.
                                        Pagal ką jo statusas rimtesnis? Ir kas nustato tą statuso rimtumą? Takas aplink Vilnių irgi yra žygio trasa ir ją patogiausiai būtų žymėti dažais ant medžių, kadangi didžioji dalis trasos eina miškais. Plastikinės vėliavėlės užrišamos ant medžių neatitinka ekologiškumo idėjos, taip kaip ir papildomi statomi ženklai, kurie kaip minėjau ne tik yra trumpalaikiai, bet ir reikalauja nemažai papildomų lėšų, kurias galima būtų geriau panaudoti kitiems tikslams, pvz. Trasos priežiūrai.

                                        Trasos dalyje kuri eina per gyvenamąją zoną taip, papildomų ženklų įrengimas būtų turbūt geresnė išeitis nei teplioti šaligatvius ar stulpus.

                                        Comment


                                          Parašė adomazzz Rodyti pranešimą
                                          Pagal ką jo statusas rimtesnis? Ir kas nustato tą statuso rimtumą? Takas aplink Vilnių irgi yra žygio trasa ir ją patogiausiai būtų žymėti dažais ant medžių, kadangi didžioji dalis trasos eina miškais. .
                                          Saulėtekio ir kiti MTB maršrutai yra neoficialūs ir žymėjimas visiškai partizaninis. Oficialus takas automatiškai yra rimtesnio statuso. Bet civilizuotame pasaulyje oficialūs turistiniai maršrutai ramiai žymimi dažais ir stulpai (dažniausiai mediniai) statomi tik svarbiose vietose.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X