Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Dviračių takai Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Panašu, kad pirkimas visai nutrauktas nėra.

    Comment


      Karoliniškių DT.






      Comment


        Ir Lazdynų





        Comment


          Parašė fiction Rodyti pranešimą
          Kodėl dviračiai ir paspirtukai važiuoja pėsčiųjų takais? - Todėl:

          Click image for larger version Name:	120603877_10218410103709479_967413032578180658_n.jpg Views:	0 Size:	163,4 kB ID:	1829405
          Čia šviežiai paženklinta?
          ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

          Comment


            Parašė dondc Rodyti pranešimą

            Čia šviežiai paženklinta?
            Jo, berods praeitą savaitę nupiešė.

            Comment


              Šviežiai, gal atitiks kai perdarys rekonstruojant, nes dabar kaip ir anksčiau atsiremia į bortą. Nors žiūrint į statybos leidimus, tai visai prašauta. Gerai, kad stop linija atitraukta, nes ten patogiau važiuoti. Bet pažymėta VĖL teoriškose vidinėse pusėse. Labai siaura pervaža.
              Paskutinis taisė Riedis; 2020.10.02, 20:29.
              Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

              Comment


                Edit: vargu ar ten atitrauks ką nors. Žadėjo naujai daryti, bet netikiu, kad siaurins. Iš seno vaizdo matosi, jog ten tiesiog atnaujino žymėjimą. Klausimas kam, kai žadėjo su Narbuto g. nauju taku perdaryti tą sankryžą: https://www.google.com/maps/@54.6988...7i13312!8i6656
                Paskutinis taisė dondc; 2020.10.02, 20:37.
                ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                Comment


                  Parašė dondc Rodyti pranešimą
                  Prie minusų dar, kad įspėjamasis paviršius yra ne kaip Japonijoje. Buvau mestelėjęs mintį FB, matyt, nieks net nesuprato apie ką šneka: https://www.google.com/maps/@35.6583...7i16384!8i8192

                  Pastarojoje pacituotoje foto, matosi, jog pas mus klojama lanku ties sukimo spinduliu, tada pėstysis yra nukreipiamas beveik į sankryžos vidurį, o kitos šaligatvio atkarpos jau nebeturėtų pasiekti. Japonijoje klojama įspėjimo raštą statmenai krypties, kuria turi būti nukreipiamasis aklasis. Padėkite koją ant tokių trinkelių, pastebėsite, jog padas jaučia liniją suformuotą iš taškų, ten ne šiaip taškai.
                  A išprotėjot. Įsivaizduojat, kiek galvos skausmo būtų projektuotojams vietoje vienos linijos paišyti persislenkančią šachmatinę mozaiką? Pinigus taigi ne už kokybę moka, o už popieriaus kilogramus per laiko vienetą...

                  Comment


                    Parašė dondc Rodyti pranešimą
                    Edit: vargu ar ten atitrauks ką nors. Žadėjo naujai daryti, bet netikiu, kad siaurins. Iš seno vaizdo matosi, jog ten tiesiog atnaujino žymėjimą. Klausimas kam, kai žadėjo su Narbuto g. nauju taku perdaryti tą sankryžą: https://www.google.com/maps/@54.6988...7i13312!8i6656
                    Tai ir vizualiai matosi, kad ant viršaus piešta, bet vistiek rezultate juokas pro ašaras ir užuojauta įgyvendintojams. Eilinis “Not my job”.

                    Comment


                      Naujino visame mieste ir atnaujino. Kai tvarkys nuims ir tiek.

                      Comment


                        Kernavės g. dviračių takas išafaltuotas. (nuotraukos darytos 2020-10-07)

                        1.


                        2.


                        3.

                        Comment


                          Žiūriu į PP (https://citify.eu/sirvintu-g/, antra nuotrauka), kur rašo, jog šaligatviai visur 2,25 m, o dviračių takas 3,5 m.
                          Kaid, 1-oje foto šaligatvis 1,5 m. 2-oje foto jau 2,25 m, bet dviračių takas panašaus pločio, tad turbūt 2,5 m, o ne 3,5 m, kaip turėjo būti. T. Narbuto g. taip pat buvo suderinti PP su 3,5 m dvirtakių pločiu, o kituose „A juostų” PP jau takai buvo susiaurinti, nors vietos ten netrūko.

                          Kas čia vėl vyksta?

                          Edit: patikrinau projektą, tai keista, jog takui pasukus ties metaliniais garažais, viename brėžinyje nurodyti atskiri dviračių ir pėsčiųjų takai, o kitame brėžinyje, bet tame pačiame .PDF, po eismo saugumo audito jau takai sugalusti, nors pastabų dėl jų nebuvo:
                          -------
                          Click image for larger version  Name:	Kernaves_g.png Views:	0 Size:	1,10 MB ID:	1830691
                          -------
                          Click image for larger version  Name:	Kernaves_g._Garazai.png Views:	0 Size:	1,25 MB ID:	1830692
                          -------
                          Click image for larger version  Name:	Po_eismo_saugumo_audito.png Views:	0 Size:	1,24 MB ID:	1830693
                          Paskutinis taisė dondc; 2020.10.08, 12:49.
                          ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                          Comment


                            O nei tai naujiena, nei ką... Štai pvz Senvagės takas, planai atrodo taip:







                            O realybėje padarė kažkokią nesąmonę ir patys negali atsispręst kas tai yra:



                            Beje, gal kas žino, kodėl per 2 šio tako tiesimo metus visiškai neprisiliesta prie atkarpų nuo Linkmenų/Žalgirio sankryžos iki nuotraukoje matomos vietos (D1 ir D2), Ozo viaduko (taip, jis yra projekto dalis) ir atkarpos prie Kalvarijų Lidl (seniausiai baigtos G2 atkarpos dalis)?

                            Comment


                              Ties Žalgirio g. keičiamas DP, nes nėra vietos takui.

                              Comment


                                Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                                Ties Žalgirio g. keičiamas DP, nes nėra vietos takui.
                                O... kur ji dingo?

                                Comment


                                  Dviračių takų planai Stoties rajone:
                                  https://www.dropbox.com/sh/fuk285s0c...2WytL8YQa?dl=0
                                  Attached Files

                                  Comment


                                    Šioje vietoje kur Kernavės susijungia su Ozo kiek keistai padaryta. Kam jie paliko nenaudojamą ruoželį tarp sklypo ir parkingo (naujai įrengto?), o dvirtakį su šaligatviu pasuko į kairę (žiūrint schemą)? Esu beveik tikras, kad ateityje šis Kernavės ruožas bus perdaromas dėl plėtros aplinkinių teritorijų ir/ar kokio gal net tunelio įrengimo skersai Ozo gatvės. Čia mano tokios paviršutniškos pirmosios mintys greitai užmetus akį.

                                    Click image for larger version

Name:	Capture.JPG
Views:	484
Size:	657,5 kB
ID:	1831189

                                    Comment


                                      Parkingas ten buvo visada, o parkingai Vilniuje yra kaip karvės Indijoje, todėl niekam net į galvą negalėjo ateiti jį panaikinti. Iš kitos pusė - gal ir gerai, gal kada nors kas nors sugebės tarp gatvės ir licėjaus sklypo ribos įkišti kokį siaurą pastatą ir ta vieta mažiau primins dykynę...

                                      Comment


                                        Algirdo g. rekonstrukcijai skelbiamas pirkimas: https://cvpp.eviesiejipirkimai.lt/No...ls/2020-643242

                                        Comment


                                          Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                                          Panašu, kad pirkimas visai nutrauktas nėra.
                                          O tai gal kas turit kokios inside info, kas tuomet vyksta su pirkimu? (čia apie Narbuto g. taką)

                                          Comment

                                          Working...
                                          X