Kažkaip daug naujų dviračių takų šiaurinėje Nerie pusėje, bet kaip gi petinėje dalyje, kažkaip beveik nieko... Iki oro uosto, stoties lyg ir kažkas planuojama lygtais?
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Dviračių takai Vilniuje
Collapse
X
-
Rebusas: Kaip šitam 8 tonų traktoriukui išvažiuoti nesulaužius bortelio?Parašė gangstarr Rodyti pranešimą(2/2)

Comment
-
Šiek tiek nors minimaliai gal pagooglinkite, kad nereikėtų rašinėti nesąmonių?Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Kad geriau lūžtų?
- 1 patinka
Comment
-
Labai geras pastebėjimas. Įdomu, kodėl taip yra. Gal gali pasidalinti savo nuomone šiuo klausimu?Parašė Romas Rodyti pranešimąIšleisti pinigai matosi, bet kažkodėl nuotraukose nesimato dviratininkų.
- 1 patinka
Comment
-
Tam, kad automobiliai nesukinėtų į Maximą 50 km/h greičiu ir nenutrenktų pėsčiųjų/dviratininkų/paspirtukininkų, žodžiu dėl saugumo.Parašė Romas Rodyti pranešimąTaip ir nesuprantama, kam reikėjo pusanto karto susiaurinti įvažiavimą ir padaryti smailą kampą prie MAXIMA parduotuvės ir degalinės.
Dėl to, kad taktas dar nebaigtas, plius trūksta jungčių su kitais takais.Parašė John Rodyti pranešimą
Labai geras pastebėjimas. Įdomu, kodėl taip yra. Gal gali pasidalinti savo nuomone šiuo klausimu?
- 1 patinka
Comment
-
Yra kitų priežasčių, dėl ko ir klausiu žmogaus, kuris galėtų tai paaiškinti išsamiai, logiškai ir racionaliai.Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Dėl to, kad taktas dar nebaigtas, plius trūksta jungčių su kitais takais.
Comment
-
platesnis svorio paskirstymas niekuo nepadės kai reikia lipti ant bortelio ir vistiek visą svorį perduoti bortelio kraštui.Parašė digital Rodyti pranešimąŠiek tiek nors minimaliai gal pagooglinkite, kad nereikėtų rašinėti nesąmonių?
John , sveikas sugrįžes, peržiūrėk dar kartą nuotraukas, dviratininkai užfiksuoti.
Comment
-
Tiesiog didesnio skersmens ratai lengviau užvažiuoja ant borto.Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąplatesnis svorio paskirstymas niekuo nepadės kai reikia lipti ant bortelio ir vistiek visą svorį perduoti bortelio kraštui.
Comment
-
Užvakar kaip tik tai ir nutiko su 20 metrų nuo manęs priekyje važiavusiu paspirtukininku naujame Apkasų take, vietoje kur jis kerta įvažiavimą į Žygio gatvę (prieš mėnesį toje pačioje vietoje mačiau kruviną dviratininką ir vairuotoją laukiančius policijos). Sunku paaiškinti kodėl tokioje intensyviai naudojamoje atkarpoje nebuvo suprojektuotas kažkoks pakilimas arba bortai, kaip pvz Linkmenų take, kas užtikrintų pėsčiųjų, dviratininkų ir paspirtukininkų saugumą.Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Tam, kad automobiliai nesukinėtų į Maximą 50 km/h greičiu ir nenutrenktų pėsčiųjų/dviratininkų/paspirtukininkų, žodžiu dėl saugumo.
Comment
-
Linkmenų take palyginus ramioje dalyje tarp Lvovo ir Žalgirio yra kelios vietos su gražiais iškeltais bortais, bet ne visur. Pvz kur takas kerta Kernavės g. nėra jokių bortų/pakilimų, o čia dar ir kalniukas padeda dviračiui neblogai įsibegėti.Parašė ttttt Rodyti pranešimą
Užvakar kaip tik tai ir nutiko su 20 metrų nuo manęs priekyje važiavusiu paspirtukininku naujame Apkasų take, vietoje kur jis kerta įvažiavimą į Žygio gatvę (prieš mėnesį toje pačioje vietoje mačiau kruviną dviratininką ir vairuotoją laukiančius policijos). Sunku paaiškinti kodėl tokioje intensyviai naudojamoje atkarpoje nebuvo suprojektuotas kažkoks pakilimas arba bortai, kaip pvz Linkmenų take, kas užtikrintų pėsčiųjų, dviratininkų ir paspirtukininkų saugumą.
Comment
-
O ar nebūtų geriau tiesiog nedaryti gatvės ir šaligatvio viename lygyjeParašė Lettered Rodyti pranešimą
Tam, kad automobiliai nesukinėtų į Maximą 50 km/h greičiu ir nenutrenktų pėsčiųjų/dviratininkų/paspirtukininkų, žodžiu dėl saugumo.
? Su nenuleistais bortais, automobiliai galėtų ir toliau įsukinėti 50 km/h greičiu, o hipsteriai kaip dviratininkai ir paspirtukininkai būtų priversti sustoti ir nulipti nuo transporto priemonės. Visi liktų saugūs.
Comment
-
Ne. Geriau tada išvis dviračių taką per visą gatvės plotį padaryti. Kam ten išvis automobiliu važinėtis?Parašė rmss Rodyti pranešimą
O ar nebūtų geriau tiesiog nedaryti gatvės ir šaligatvio viename lygyje
? Su nenuleistais bortais, automobiliai galėtų ir toliau įsukinėti 50 km/h greičiu, o hipsteriai kaip dviratininkai ir paspirtukininkai būtų priversti sustoti ir nulipti nuo transporto priemonės. Visi liktų saugūs.Post in English - fight censorship!
- 5 patinka
Comment
-
Mačiau ir pats ten dažnai važinėju. Tiesiog norėjau pasiteirauti Romo šiek tiek išsamesnės pozicijos, kad nesusidarytų įspūdis, jog tik kažką leptelėjo ir nėrė į krūmus, kaip jau ne kartą yra nutikę.Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
platesnis svorio paskirstymas niekuo nepadės kai reikia lipti ant bortelio ir vistiek visą svorį perduoti bortelio kraštui.
John , sveikas sugrįžes, peržiūrėk dar kartą nuotraukas, dviratininkai užfiksuoti.
- 5 patinka
Comment
-
Manau, kad Vilniuje pėsčiųjų šaligatvius taip pat dažniau vertėtų asfaltuoti. Tai būtų patogiau dviračiams, o pėstiesiems jokio skirtumo kokia danga. Vienas geras pavyzdys jau yra - Medeinos gatvė. Dviračių/pėsčiųjų srautai maži, tad visi ten išsitenka. Blogas pavyzdys - Juodojo kelio įkalnė link Pavilnio. Išasfaltuoti būtų buvę pigiau miestui, o dviratininkams patogiau. Deja, panaudotos plytelės.Parašė Riedis Rodyti pranešimąBendrai paėmus Taline yra daug dangų patogių minti dviračiu, kadangi pas juos įprasta asfaltuoti šaligatvius. Tačiau tuo pačiu gan mažai takų atskirtų nuo pėsčiųjų eismo.
P.S. Gaila nepasiėmiau stovo telefonui, tai video kokybė kiek prastesnė ir filmavau tik atkarpose, kur jaučiausi saugiau. 2019m. oficiali dvirtakių schema Tallinn bicycle paths
Comment
-
Tokiu atveju Kaune daugiau dviračių takų tiesia šiuo metu, jei tik vieną Krasta iela per visą Rygą tvarko... beje vyrauja Dainavos rajonasParašė themanual Rodyti pranešimąhttps://www.pilsetacilvekiem.lv/rigas-velocelu-karte/
Dabar tiktais baigiama tiesti 3km atkarpa palei Krasta gatvę (kelios foto https://twitter.com/Kaspars_Zn/statu...00199977332737 ). Puslapyje yra nuorodos į atskirų rajonų auditus su daugiau nuotraukų, įdomu pasižvalgyti.
...su atšakomis į Palemoną ir VI fortą.
Beje, puikus puslapis
Čia turbūt kažkokia Vilniaus tradicija nuo sovietinių laikų. Vilniuje tik užkampiuose pasitaiko asfaltuotų šaligatvių, visur vyrauja trinkelės, kai Kaune nors Centre trinkelės, bet už Centro ribų visur plius minus 50/50 trinkelės ir asfaltas, gal netgi daugiau asfalto.Parašė Blaze Rodyti pranešimą
Manau, kad Vilniuje pėsčiųjų šaligatvius taip pat dažniau vertėtų asfaltuoti. Tai būtų patogiau dviračiams, o pėstiesiems jokio skirtumo kokia danga. Vienas geras pavyzdys jau yra - Medeinos gatvė. Dviračių/pėsčiųjų srautai maži, tad visi ten išsitenka. Blogas pavyzdys - Juodojo kelio įkalnė link Pavilnio. Išasfaltuoti būtų buvę pigiau miestui, o dviratininkams patogiau. Deja, panaudotos plytelės.
Šiemet pirmi metai, kai Kaune taip masiškai panaudojamos trinkelės ir tik kai kuriuose ruožuose asfaltas. Anksčiau visų remontų metu šaligatviai būdavo asfaltuojami, jei sena danga irgi buvo asfaltas. Dabar atsirado trinkelės ten, kur visada buvo asfaltas.
Comment
. Yra atkarpos Vikingų g. (link Ikea), po to Žirnių g. Planuose yra Dariaus ir Girėno gatvė, po to Algirdo gatvė ir tada būtų galima pasiekti senamiestį. Ne tiek daug ir trūksta.
Comment