Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Dviračių takai Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

    Gan dažnai naudojami du. Prie didesnių apimčių vienas nesuspėja.
    Neatmetu ir blogo klotuvo galimybės. Šitoks variantas su banguotu ir patamsėjusiu vienu kraštu - jau ne pirmas.
    Kitų tokių takų nepastebėjau, nors pravažiavau visus Vilniuje esančius takus visomis kryptimis bent 5-15 kartų.

    Kitas klausimas, kaip yra su apatiniu (juodu) asfalto sluoksniu? Ar jo lygumas daro kokį nors skirtumą? Čia lyginti nelabai geliu, nes nedaug teko važinėti ant pirmojo sluoksnio skirtinguose takuose, bet šituo važiuoti teko ne kartą ir jis buvo labai nelygus. Ar gali būti taip, kad netinkamai pakloto ir pernelyg banguoto apatinio asfalto sluoksnio viršutinis raudonas sluoksnis, net ir tinkamai viską darant, gaunasi nelygus?

    Comment


      Aš kažkiek esu važiavęs Linkmenų g. juodu asfaltu. Nelygumų lyg tai nebuvau pastebėjęs.

      Comment


        Parašė John Rodyti pranešimą

        Kitų tokių takų nepastebėjau, nors pravažiavau visus Vilniuje esančius takus visomis kryptimis bent 5-15 kartų.

        Kitas klausimas, kaip yra su apatiniu (juodu) asfalto sluoksniu? Ar jo lygumas daro kokį nors skirtumą? Čia lyginti nelabai geliu, nes nedaug teko važinėti ant pirmojo sluoksnio skirtinguose takuose, bet šituo važiuoti teko ne kartą ir jis buvo labai nelygus. Ar gali būti taip, kad netinkamai pakloto ir pernelyg banguoto apatinio asfalto sluoksnio viršutinis raudonas sluoksnis, net ir tinkamai viską darant, gaunasi nelygus?
        Ar ne Šeškinėje taip pat buvo, ten berods net taisė vietom.
        Atsiliepia žinoma. Nors kaip ir galima tuos nelygumus ištaisyti klojant viršutinį, imant bortelį, kaip atramą, bet ne visiems išeina, gal ir nuo klotuvo priklauso - čia jau konkrečiai dirbantys žino tokius niuansus.

        Comment


          Parašė Creatium Rodyti pranešimą
          Aš kažkiek esu važiavęs Linkmenų g. juodu asfaltu. Nelygumų lyg tai nebuvau pastebėjęs.
          Juokauji? Ten buvo kaip Mėnulio paviršius su krateriais. Šiaip juodas asfaltas paprastai būna mažiau lygus, bet Linkmenų atveju buvo išskirtinai banguotas. Dėl to ir pagalvojau, kad gal ir viršutiniam sluoksniui tai atsiliepė.

          Comment


            Parašė John Rodyti pranešimą

            Juokauji? Ten buvo kaip Mėnulio paviršius su krateriais. Šiaip juodas asfaltas paprastai būna mažiau lygus, bet Linkmenų atveju buvo išskirtinai banguotas. Dėl to ir pagalvojau, kad gal ir viršutiniam sluoksniui tai atsiliepė.
            Gal nevažiavau būtent ta atkarpa. Bet tikrai būčiau atkreipęs dėmesį.

            Comment


              Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

              Ar ne Šeškinėje taip pat buvo, ten berods net taisė vietom.
              Atsiliepia žinoma. Nors kaip ir galima tuos nelygumus ištaisyti klojant viršutinį, imant bortelį, kaip atramą, bet ne visiems išeina, gal ir nuo klotuvo priklauso - čia jau konkrečiai dirbantys žino tokius niuansus.
              Šeškinėj išvis pertiesė viršutinį sluoksnį lyg? Bet lygumo požiūriu ten viskas ok buvo. Tik skilineti labai smarkiai pradėjo iškart po nutiesimo.

              Comment


                Parašė John Rodyti pranešimą
                Bet turint omeny groteskiškai klaikų VMS sugebėjimą susimauti net tokiuose elementariuose dalykuose (o be to "senas projektas") kažkaip darosi neramu.



                Parašė themanual Rodyti pranešimą
                Tai dėl dešinės tikriausiai <...> jau reiktų skambinti pavojaus varpais, jog taip nepaliktų ir sutvarkytų papildomai iškart.


                John, gerai suprantu, kad pirmoje nuotruakoje apačioje ten dviračių takas su skersiniu bortu?
                Pagal projektą tiek 2-je foto skersinio borto nėra, tiek pagal detalizuotą brėžinį 3-oje foto ties būsima iškilia perėja irgi nežymimas bortas.

                Skalambysit varpais dėl VGTU, tai paskalambykit tuo pačiu ir dėl šito reikalo, kad išpjautų bortą (būtų ne pirmas kartas darbų metu).
                ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                Comment


                  Parašė dondc Rodyti pranešimą





                  John, gerai suprantu, kad pirmoje nuotruakoje apačioje ten dviračių takas su skersiniu bortu?
                  Pagal projektą tiek 2-je foto skersinio borto nėra, tiek pagal detalizuotą brėžinį 3-oje foto ties būsima iškilia perėja irgi nežymimas bortas.

                  Skalambysit varpais dėl VGTU, tai paskalambykit tuo pačiu ir dėl šito reikalo, kad išpjautų bortą (būtų ne pirmas kartas darbų metu).
                  Dėl skersinio borto nelabai supratau. Jo neturi išvis būti?
                  Šiaip, mano supratimu, ten neturi būti nei perėjos, o visas tas pravažiavimas pakeltas iki bortų lygio kaip kažkas, kas kerta parką ir pėsčiųjų erdvę kaip šalutinė gatvės atšaka, o ne atvirkščiai. Kur matyta, kad kažkokiame trečiaeiliame įvažiavime į kažkieno kiemą būtų perėjos?
                  Paskutinis taisė John; 2020.05.20, 10:35.

                  Comment


                    Parašė John Rodyti pranešimą

                    Dėl skersinio borto nelabai supratau. Jo neturi išvis būti?
                    Šiaip, mano supratimu, ten neturi būti nei perėjos, o visas tas pravažiavimas pakeltas iki bortų lygio kaip kažkas, kas kerta parką ir pėsčiųjų erdvę kaip šalutinė gatvės atšaka, o ne atvirkščiai. Kur matyta, kad kažkokiame trečiaeiliame įvažiavime į kažkieno kiemą būtų perėjos?
                    Tai taip ir būtų jeigu takai kirstų įvažiavimą palei gatvę. Dabar aišku galima kieme dėti gyvenamosios zonos ženklą, bet KET gana dviprasmiška, jau nekalbant apie vairuotojų požiūrį ir net gyvenamojoje zonoje pėstieji pas mus negali jaustis saugūs.

                    Ar norit keturšalės sankryžos su šalutinio kelio ženklais automobiliais? Gal ir įdomus variantas, bet vis tiek nežinau ar saugiau už perėją. Bet kokiu atveju tai tik ženklinimas ir svarbiausia šioje vietoje, jog sankirta bus iškili ir nepasiteisinus perėjai keičiant ženklinimą į kažkokį kitokį nebereiks sukti galvos dėl fizinio įspūdžio, jog automobiliai kerta dviračių ir pėsčiųjų takus.

                    Comment


                      Parašė John Rodyti pranešimą

                      Dėl skersinio borto nelabai supratau. Jo neturi išvis būti?
                      Šiaip, mano supratimu, ten neturi būti nei perėjos, o visas tas pravažiavimas pakeltas iki bortų lygio kaip kažkas, kas kerta parką ir pėsčiųjų erdvę kaip šalutinė gatvės atšaka, o ne atvirkščiai. Kur matyta, kad kažkokiame trečiaeiliame įvažiavime į kažkieno kiemą būtų perėjos?
                      Tikrai taip. Pėstiesiems skersai perėjos paliktas bortas, nes plytelių danga pereis į asfaltą, o dviračių takas suprojektuotas nenutrūkstamas ir brėžinyje (projekte) aiškiai matosi nėra jokių bortų. Jei bortus paliks, bus visiškai ne kas, kai jie išsikreivins – labai bukas kampas dviratininkui išsukt ratus, ateity klius, o žiemą bus realiai pavojinga užkliūti.
                      ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                      Comment


                        Pasidarė įdomu, kaip su planais sutvarkyti taką per šitą miškelį/parką tarp Siesikų g. ir Miglos g.?

                        https://maps.vilnius.lt/transportas pasirinkus 2020-2023 ir "kitos jungtys" parametrus ten jokių planų nėra


                        vilnius.lt/dviraciai rodo, kad yra 2019-2020 planuose


                        Ar čia tokia baisi VMS nekompetencija, kad patys nebesusigaudo savo informacijos pateikime? Ar Poderskis vietoj savo be galo naudingų ir puikiai naudojamų "atvirųjų duomenų" nusprendė nestabdyti ir pereiti tiesiai prie kvantinės machanikos principų su skirtingomis dalykų būsenomis tuo pačiu metu?

                        Comment


                          Jau įgyvendinta. Kam tada 2020-2023 planuose vėl dėti? Joke.
                          Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
                          Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
                          [url]https://youtu.be/9u_6BFmkOuQ?t=3868[/url]

                          Comment


                            Prie to paties Miglos g. takas (ir šaligatvis?), bei trumpa atkarpa Siesikų g, pažymėti 2020 metų planuose. Bet statybos leidimo dar nėra. Įdomu, kokia tikimybė, kad įgyvendins šiais metais?

                            Comment


                              Gana maža, beveik visi takai vėluoja.

                              Comment


                                Yra minėję kažkur ir kažkada, kad čia rengia projektą su Ukmergės g. dviračių taku. Hence jungtis per Šeškinės skverą.

                                Comment


                                  O sutvarkius pradės tą keliuką valyti ar toliau žiemą ten slidininkus sutiksiu? Čia ne perkeltine prasme, su slidėmis nuo kalno važinėja.

                                  Comment


                                    Pravažiavau šiandien Linkmenų g. taku. Nu man jis lygus. Nežinau ką jūs ten radot, bet su paspirtuku važiuojant buvo lygus. Ne toks lygus, kaip Birutės g. takas, bet visiškai tinkamas naudoti ir kažkokia nekokybė nesijaučia. Radau tik vieną stulpą kreivą.

                                    Neries senvagės slėnis













                                    https://citify.eu/neries-senvages-slenis/

                                    Comment


                                      Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                                      Pravažiavau šiandien Linkmenų g. taku. Nu man jis lygus. Nežinau ką jūs ten radot, bet su paspirtuku važiuojant buvo lygus. Ne toks lygus, kaip Birutės g. takas, bet visiškai tinkamas naudoti ir kažkokia nekokybė nesijaučia. Radau tik vieną stulpą kreivą.
                                      Man asmeniškai važiuojant plento padanomis (28 mm) nuo centro pusės buvo pasijautęs bangavimas dviejose vietose. Link centro važiuojant šiandien pasijuto labiau, daugiau subangavimų nei 2, bet, matyt, tose pačiose vietose. Nefaina, bet naudotis galima. Realiai pamaniau, jog dėl tokių nelygumų tikrai nefrezuos lauk asfalto, kad paklotų naujai. Visgi vienoje vietoje seniau buvo paimtas asfalto sluokslių mėginys, o dabar gavus skundus, matau šviežiai išpjauta netoli banguotų vietų, o gal ties jomis. Jei bus geri mėginiai, manau, niekas nieko netaisys ten:

                                      Click image for larger version

Name:	IMG_20200523_132634.jpg
Views:	107
Size:	198,8 kB
ID:	1803739

                                      Patiko tie standartiniai ir agresyvūs, sovietiniai įvažiavimo bortai, net iš vidinės kiemo pusės!

                                      Click image for larger version

Name:	IMG_20200523_132809.jpg
Views:	97
Size:	234,9 kB
ID:	1803740

                                      Na ir kaip gi be staliukų:

                                      Click image for larger version

Name:	IMG_20200523_132929.jpg
Views:	107
Size:	233,0 kB
ID:	1803741

                                      ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                                      Comment


                                        Na, aš važiavau dešine puse nuo Konstitucijos pr. iki Žalgirio g. Didelių bangavimų nejutau. Taip, keletas nelygumų yra, bet jie tokie, kokių pilna visose gatvėse. Gal tie didieji yra kitoje tako pusėje?

                                        Comment


                                          Shanxai-banzai.

                                          Pradžia prie Europos.

                                          Click image for larger version

Name:	IMG_20200523_131434.jpg
Views:	114
Size:	206,2 kB
ID:	1803746

                                          Staigus nužemėjimas ties požeminio garažo vartais. Nesitikėjau tokiame humaniškame, naujame projekte:

                                          Click image for larger version

Name:	IMG_20200523_131756.jpg
Views:	100
Size:	203,4 kB
ID:	1803747

                                          Atsargiau ten važynėkit. Rekreaciniu tempu apvažiavau močiutę su lengvai besiblaškančiu vaiku, nes šaligatvis ten per siauras. Iškarto nuo vienos iš lūšnų rusiškai rėkdamas iššoko vyras 45-50 m. imituodamas pagalio kišimą man į ratą, cituoju: „может н* палку засунуть?”, atsakiau nuvažiuojant: „может н* застрельйть?”. Tada močiutė su vaiku perėjo į kitą gatvės pusę. Ačiū už tokius projektus. Žodžiu, shanxai-banzai.

                                          Darbų pabaiga įstrigus ties Giedraičių g. 46:

                                          Click image for larger version

Name:	IMG_20200523_131937.jpg
Views:	98
Size:	235,9 kB
ID:	1803748

                                          Click image for larger version

Name:	IMG_20200523_132020.jpg
Views:	100
Size:	247,1 kB
ID:	1803749

                                          Click image for larger version

Name:	IMG_20200523_132146.jpg
Views:	104
Size:	210,8 kB
ID:	1803750

                                          Lazdynai.

                                          Erfurto g. nuo rytų į vakarų pusę.

                                          Click image for larger version

Name:	IMG_20200523_140254.jpg
Views:	98
Size:	303,3 kB
ID:	1803751

                                          Click image for larger version

Name:	IMG_20200523_140429.jpg
Views:	94
Size:	271,1 kB
ID:	1803752

                                          Click image for larger version

Name:	IMG_20200523_140523.jpg
Views:	100
Size:	227,6 kB
ID:	1803753

                                          Click image for larger version

Name:	IMG_20200523_140553.jpg
Views:	101
Size:	242,9 kB
ID:	1803754

                                          Atrodytų ideali vieta atskirtam takui:

                                          Click image for larger version

Name:	IMG_20200523_140703.jpg
Views:	102
Size:	372,7 kB
ID:	1803755

                                          Turbūt brokas, jog nesusilygins šaligatvis dešinėje su dvirtakiu ties perėja:

                                          Click image for larger version

Name:	IMG_20200523_140854.jpg
Views:	97
Size:	336,1 kB
ID:	1803756

                                          Įvažiavimas į baseiną:

                                          Click image for larger version

Name:	IMG_20200523_141004.jpg
Views:	96
Size:	310,8 kB
ID:	1803757

                                          Click image for larger version

Name:	IMG_20200523_141135.jpg
Views:	95
Size:	310,0 kB
ID:	1803758

                                          Click image for larger version

Name:	IMG_20200523_141221.jpg
Views:	102
Size:	287,8 kB
ID:	1803759

                                          Skirtingi posūkio spinduliai, bet dėl pėsčiųjų, turbūt, logikos yra?

                                          Click image for larger version

Name:	IMG_20200523_141243.jpg
Views:	95
Size:	320,6 kB
ID:	1803760

                                          Piloną tikiuosi patrauks:

                                          Click image for larger version

Name:	IMG_20200523_141503.jpg
Views:	92
Size:	268,1 kB
ID:	1803761

                                          ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                                          Comment

                                          Working...
                                          X