Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Dviračių takai Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Taip, bet palyginus su tuo kas buvo - kaip žemė ir dangus.

    Comment


      Niekada nebus tobula. Nereikia žiūrėti toli, Laisvės pr. takas (vienas pirmųjų tokių takų Vilniuje) ir baigiamas tiesti Pilaitės pr. takas yra visiškai skirtingi 'dariniai' savo kokybe. Ir čia per 4-5 pastaruosius metus. Olandai jau 40 metų tobulina savo takus ir galo nematyt. Jeigu tik sėdėsi ir tobulinsi projektą taip ir nepradėdamas jo statyt, tai niekada ir nepradėsi. Kas savaitę kas nors pasikeis: tai išaugs naujas krūmas, tai padidės dviratininkų srautai, tai pasikeis rekomendacijos... Geriau jau daryt mažas, bet greitas iteracijas, negu sėdėt su vienu tobulu projektu popieriuje.

      Tad all-in-all Vilnius daro milžinišką progresą infrastruktūros tvarkyme. Vis dar nėra viskas 100% tobula, dar pasitaiko visko, bet tendencija yra aiški. Svarbiausia, kad ji nesustotų. O tam reikia laiko ir tiesiog darymo.

      Comment


        Linkmenų g. takas nuo Žalgirio g. iki Konstitucijos pr., kaip suprantu, irgi yra gerosios tendencijos dalis? Ar ten tokia truputį mažiau gera tendencija nutiko?

        Comment


          Parašė John Rodyti pranešimą
          Linkmenų g. takas nuo Žalgirio g. iki Konstitucijos pr., kaip suprantu, irgi yra gerosios tendencijos dalis? Ar ten tokia truputį mažiau gera tendencija nutiko?
          Projektas lygtais 3 metų senumo ir ta atkarpa, kur šaligatvio nėra/eina arčiau gatvės nei dviračių takas yra didelis projektavimo fail'as, BET tikiu, jog dabar tokio nesuprojektuotų, o jei suprojektuotų tai visuomenė pastebėtų anksčiau klaidą ir reikalautų taisymo dar rengiant projektą. Taip pat trūksta želdinių, bet galbūt kažką įmanoma sugalvoti ateityje.

          Ir nepaisant to, šio tako ilgis, jeigu gerai paskaičiavau, yra 725 metrai, iš kurių esant pertekliniams resursams reiktų kapitaliai perdaryti 125 metrus sukeičiant šaligatvį su taku. Tai yra šiek tiek daugiau nei šeštadalis tako ir tikrai nemažai, bet toli gražu ne visas.

          Nesupraskit manęs klaidingai, aš nieko gero negaliu palinkėti tiems asmenims, kurie projektuodami nesvarstė siaurinti gatvės iškart, nusprendė sutalpinti dviračių taką, kažkodėl jį nustumti nuo kelio (turiu įtarimą, jog prisidėjo šalia esanti perėja ir nenorėta, jog pėstieji žengtų tiesiai į dvirtakį) ir pagalvojo, jog sueis ir taip, taip pat tie asmenys kurie patvirtino tokį projektą, bet vėlgi kai jau pasimirš pats projektas ir jo ribos, tai teliks 600 m gero tako (jeigu sutvarkys dangą), ir 125 metrai problematiško tako. Svarbiausia dabar kad naujai projektuojamuose takuose tas probleminio tako procentas kuo labiau mažėtų, bet naivu tikėtis, jog jis bus nulinis.

          Ir žinoma dangos kokybė turi būti adekvati, manau čia rimčiausia problema kalbant apie konkrečiai šį projektą ir jo įgyvendinimą.
          Paskutinis taisė themanual; 2020.05.15, 13:39.

          Comment


            Projekto senumas niekaip neįtakoja dangos kokybės. Čia panašu į elementarų VMS aplaidumą ir nesugebėjimą kontroliuoti projektų kokybės projekto vykdymo metu, o apie defektus sužino iš FB vartotojų, kai anie pradeda dėti nuotraukas ir garsiai rėkauti, kad visas takas brokuotas jau PO užbaigimo. Ir deja šita tendencija tęsiasi jau eilę metų, kai praktiškai kiekvienas projektas kenčia dėl užsakovo kokybės kontrolės nebuvimo ir iš to einančių pasekmių.

            Comment


              Parašė themanual Rodyti pranešimą
              Projektas lygtais 3 metų senumo ir ta atkarpa, kur šaligatvio nėra/eina arčiau gatvės nei dviračių takas yra didelis projektavimo fail'as, BET tikiu, jog dabar tokio nesuprojektuotų, o jei suprojektuotų tai visuomenė pastebėtų anksčiau klaidą ir reikalautų taisymo dar rengiant projektą. Taip pat trūksta želdinių, bet galbūt kažką įmanoma sugalvoti ateityje.
              Projektas savo laiku gal ir nebuvo failas, bet daryti dabar pagal šiuo metu failinį projektą biški failas, ar ne? Nes nu pataisyti projektą toks milžiniškas ir brangus darbas, kad geriau daryt pagal šūdiną projektą nei įbetonuoti failą žinant, kad darai failą.

              Man ir, turbūt, kitiems VMS kritikams būtent toks pxuistinis atlėpausiškumas ir trukdo. Kai daroma lyg ir teisinga kryptimi ir rodos tiek nedaug trūksta iki solidaus rezultato.

              Comment


                Parašė themanual Rodyti pranešimą

                Projektas lygtais 3 metų senumo ir ta atkarpa, kur šaligatvio nėra/eina arčiau gatvės nei dviračių takas yra didelis projektavimo fail'as, BET tikiu, jog dabar tokio nesuprojektuotų, o jei suprojektuotų tai visuomenė pastebėtų anksčiau klaidą ir reikalautų taisymo dar rengiant projektą. Taip pat trūksta želdinių, bet galbūt kažką įmanoma sugalvoti ateityje.

                Ir nepaisant to, šio tako ilgis, jeigu gerai paskaičiavau, yra 725 metrai, iš kurių esant pertekliniams resursams reiktų kapitaliai perdaryti 125 metrus sukeičiant šaligatvį su taku. Tai yra šiek tiek daugiau nei šeštadalis tako ir tikrai nemažai, bet toli gražu ne visas.

                Nesupraskit manęs klaidingai, aš nieko gero negaliu palinkėti tiems asmenims, kurie projektuodami nesvarstė siaurinti gatvės iškart, nusprendė sutalpinti dviračių taką, kažkodėl jį nustumti nuo kelio (turiu įtarimą, jog prisidėjo šalia esanti perėja ir nenorėta, jog pėstieji žengtų tiesiai į dvirtakį) ir pagalvojo, jog sueis ir taip, taip pat tie asmenys kurie patvirtino tokį projektą, bet vėlgi kai jau pasimirš pats projektas ir jo ribos, tai teliks 600 m gero tako (jeigu sutvarkys dangą), ir 125 metrai problematiško tako. Svarbiausia dabar kad naujai projektuojamuose takuose tas probleminio tako procentas kuo labiau mažėtų, bet naivu tikėtis, jog jis bus nulinis.

                Ir žinoma dangos kokybė turi būti adekvati, manau čia rimčiausia problema kalbant apie konkrečiai šį projektą ir jo įgyvendinimą.
                Jūs gal iš pradžių nors pasižiūrėkite projektą, o paskui rašykite apie kažkokias klaidas... Koks yra skirtumas kada projektas buvo suprojektuotas ir kaip visuomenė gali kažką pastebėt ir reikalaut taisymo, jeigu projekte net nėra nieko panašaus į tai, ką jie ten padarė? Visuomenė turi nuspėt, kad VMS darbuotojai nuspręs spjaut į projektą ir daryt savaip, ar ji turi organizuot savanorių budėjimą, kad kas nors sėdėtų ten pastoviai 2 metus ir muštų juos per rankas, kai jie daro nesąmones ne pagal projektą?

                P.S. Logiška, kad projektas yra 3 metų senumo, darbai pradėti dar 2018 rudenį (prieš tai dar viešinimas, taisymai, pirkimai ir t.t.) ir 2019 rudenį jis jau turėjo būti baigtas.

                Comment


                  Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                  Projektas savo laiku gal ir nebuvo failas, bet daryti dabar pagal šiuo metu failinį projektą biški failas, ar ne? Nes nu pataisyti projektą toks milžiniškas ir brangus darbas, kad geriau daryt pagal šūdiną projektą nei įbetonuoti failą žinant, kad darai failą.

                  Man ir, turbūt, kitiems VMS kritikams būtent toks pxuistinis atlėpausiškumas ir trukdo. Kai daroma lyg ir teisinga kryptimi ir rodos tiek nedaug trūksta iki solidaus rezultato.
                  Visiškai teisingai. Labai gerai, kad daroma. Aš pats turbūt daugiau, nei bet kas kitas šitame forume naudojuosi tais dviračių takais ir negaliu atsidžiaugti, kaip gerai viskas yra dabar vs kaip buvo anksčiau. Bet tie takai kainuoja daug pinigų, kuriuos mes sumokam mokesčių pavidalu. Jie yra perkami rinkos sąlygomis iš rangovų ir tikrai ne už ačiū. Dėl to mažų mažiausiai norėtųsi, kad VMS atliktų griežtą ir bekompromisę kokybės kontrolę ir tikrintų, ką nusipirko. Bei kad veiktų šiek tiek proaktyviau, o ne vien lakstytų iš paskos žmonių raportuotiems brokams, kai anie pradeda lįsti jau seniai pasibaigus darbams, nors galėjo būti identifikuoti darbų metu su tinkama patikra. Ir šita problema tęsiasi nuo pat dabartinės miesto valdžios atėjimo, nepaisant daugkartinių "pasimokymų" ir pažadų taisytis. Tiesiog toliau lipama ant to paties grėblio. Ir būtent tai yra labai didelė problema ir niekaip nepasibaigianti tendencija.

                  Comment


                    Suklydau, projektas 5 metų senumo, prieš tris turbūt buvo koreguotas. Pirminiam variante VISOJE trasoje šaligatvis ėjo arčiau gatvės, kodėl nebuvo sukeista ir tuose 125 metruose, nežinau (gal dėl perėjos siauroje vietoje, gal nesusiprotėjo siaurinti gatvę, gal nenorėjo judinti būtent tų stulpų dėl kažkokių komunikacijų ir t.t.) ir to sprendimo neginu, bet nereikia apsimesti, jog bendra padėtis dviračių takų projektavime negerėja. Jei negerėtų, šiandien turėtume 700 metrų naujo tako, kuriuo pastoviai eitų pėstieji, norintys laikytis toliau nuo gatvės ir automobilių.

                    Projektavime JAU atsirado nemažai teigiamų pokyčių: nauji takai yra skirtingo lygio nuo pėsčiųjų takų, daugiau dėmesio skiriama želdiniams, praktiškai visi projektuojami arčiau gatvės nei šaligatvis, atsiranda pakelti įvažiavimai su nenutrūkstančiu asfaltu ir pan.

                    Nematau priežasties kodėl tas negalėtų vykti ir įgyvendinimo fazėje, nors tikriausiai tai jau ir vyksta, mes tiesiog turime per mažai informacijos apie tai kiek ir kokių reikalavimų taisymams gauna rangovai. O kad jų gauna ir pataiso žinom iš to, jog atsižvelgiama į gyventojų pranešimus apie taisytinas vietas ir kai kurios jų sutvarkomos. Galbūt ateis laikas, kai visos bus sutvarkomos arba dar geriau - jų neliks.

                    Comment


                      Parašė John Rodyti pranešimą
                      Visiškai teisingai. Labai gerai, kad daroma. Aš pats turbūt daugiau, nei bet kas kitas šitame forume naudojuosi tais dviračių takais ir negaliu atsidžiaugti, kaip gerai viskas yra dabar vs kaip buvo anksčiau ... Dėl to mažų mažiausiai norėtųsi, kad VMS atliktų griežtą ir bekompromisę kokybės kontrolę ir tikrintų, ką nusipirko ... Ir šita problema tęsiasi nuo pat dabartinės miesto valdžios atėjimo, nepaisant daugkartinių "pasimokymų" ir pažadų taisytis.
                      Norėčiau patikslinimo - prie ankstesnių valdžių tiesė geresnius dviračių takus, ir tiesiog nereikėjo kokybės kontrolės, ar kokybės kontrolė buvo geresnė?

                      Comment


                        Parašė digital Rodyti pranešimą
                        Norėčiau patikslinimo - prie ankstesnių valdžių tiesė geresnius dviračių takus, ir tiesiog nereikėjo kokybės kontrolės, ar kokybės kontrolė buvo geresnė?
                        Jeigu bandai ieškoti būdų kaip nors išprovokuoti šita valdžia vs ankstesnė valdžia diskusiją, tai not gonna happen. Aš apskritai turbūt daugiau galėčiau papasakoti apie tų laikų Londono valdžia, nei Vilniaus

                        Nors teisybės dėlei tai, kas buvo Vilniuje nutiesta kokiais 2005-2015, dažnai buvo padaryta kur kas geriau, nei dauguma dabartinių takų, bent jau pagal dangos kokybę. Tai velnias žino, kaip ten jie darė, bet užpakalio taip nekrato, kaip naująjame Linkmenų take.

                        Comment


                          Parašė John Rodyti pranešimą
                          Jeigu bandai ieškoti būdų kaip nors išprovokuoti šita valdžia vs ankstesnė valdžia diskusiją, tai not gonna happen.
                          Visiškai ne, iš tikrųjų įdomu, todėl ir uždaviau klausimą.
                          Nors teisybės dėlei tai, kas buvo Vilniuje nutiesta kokiais 2005-2015, dažnai buvo padaryta kur kas geriau, nei dauguma dabartinių takų
                          Gal galima pavyzdžių, kur? Nes dabar prisimenu tik trinkelinius takus, na gal vienintelis prie Spaudos rūmų asfaltuotas.
                          Edit: prisiminiau dar Žirmūnuose palei upę. Kur dar?
                          Paskutinis taisė digital; 2020.05.16, 02:39.

                          Comment


                            Parašė digital Rodyti pranešimą
                            Visiškai ne, iš tikrųjų įdomu, todėl ir uždaviau klausimą.

                            Gal galima pavyzdžių, kur? Nes dabar prisimenu tik trinkelinius takus, na gal vienintelis prie Spaudos rūmų asfaltuotas.
                            Edit: prisiminiau dar Žirmūnuose palei upę. Kur dar?
                            Minėtas Žirmūnuose, Ateities g., palei Geležinį vilką nuo Verslo Trikampio iki Čiurlionio g., Gariūnų g., Kirtimų g., Mokslininkų g., Molėtų pl., Nemenčinės pl.
                            Paskutinis taisė John; 2020.05.16, 10:58.

                            Comment


                              Parašė John Rodyti pranešimą

                              Minėtas Žirmūnuose, Ateities g., palei Geležinį vilką nuo Verslo Trikampio iki Čiurlionio g., Gariūnų g., Kirtimų g., Mokslininkų g., Molėtų pl., Nemenčinės pl.
                              Berods Riedis (o gal klystu) buvo daręs dvirtakių žemėlapį su timeline'u kada jie buvo nutiesti, iš tikrųjų būtų įdomu palyginti kiek ir kokių km buvo nutiesta prieš šitą valdžią, kai "nieko nebuvo tiesiama, tik linijas braižė ant šaligatvių" ir kiek buvo nutiesta prie šios valdžios, kai, jeigu tikėt jais, per metus nutiesiama vos ne po 20-30 km.

                              Comment


                                Parašė digital Rodyti pranešimą
                                Gal galima pavyzdžių, kur? Nes dabar prisimenu tik trinkelinius takus, na gal vienintelis prie Spaudos rūmų asfaltuotas.
                                Edit: prisiminiau dar Žirmūnuose palei upę. Kur dar?
                                Pašilaičių g.: https://www.google.com/maps/@54.7309...7i13312!8i6656
                                Medeinos g.: https://www.google.com/maps/@54.7254...7i13312!8i6656
                                Gabijos g.: https://www.google.com/maps/@54.7352...7i13312!8i6656
                                Žemynos g.: https://www.google.com/maps/@54.7235...7i13312!8i6656
                                Mokslininkų g.: https://www.google.com/maps/@54.7499...7i13312!8i6656
                                Santariškių g.: https://www.google.com/maps/@54.7610...7i13312!8i6656
                                Molėtų pl.: https://www.google.com/maps/@54.7685...7i13312!8i6656
                                L. Giros g.: https://www.google.com/maps/@54.7393...7i13312!8i6656
                                Ateities g.: https://www.google.com/maps/@54.7306...7i13312!8i6656
                                Fabijoniškių g.: https://www.google.com/maps/@54.7269...7i13312!8i6656
                                Stanevičiaus g.: https://www.google.com/maps/@54.7298...7i13312!8i6656
                                Ozo g.: https://www.google.com/maps/@54.7128...7i13312!8i6656
                                Kalvarijų g.: https://www.google.com/maps/@54.7189...7i13312!8i6656
                                Jeruzalės g.: https://www.google.com/maps/@54.7425...7i13312!8i6656
                                Žaliųjų Ežerų g.: https://www.google.com/maps/@54.7523...7i13312!8i6656
                                Nemenčinės pl.: https://www.google.com/maps/@54.7415...7i13312!8i6656
                                S. Batoro g.: https://www.google.com/maps/@54.6896...7i13312!8i6656
                                Siesikų g./Miglos g.: https://www.google.com/maps/@54.7097...7i13312!8i6656
                                Ožkinių g.: https://www.google.com/maps/@54.7662...7i13312!8i6656
                                Kirtimų g., Gariūnų g.: https://www.google.com/maps/@54.6508...7i13312!8i6656
                                A1: https://www.google.com/maps/@54.6576...7i13312!8i6656
                                Eišiškių pl.: https://www.google.com/maps/@54.6520...7i13312!8i6656
                                Žirnių g.: https://www.google.com/maps/@54.6550...7i13312!8i6656
                                Vingio parkas (Šimašius tik perasfaltavo ant senų pagrindų): https://erdvinis.vilnius.lt/?d=0&l=-...305,0.0000&k=N
                                Geležinio Vilko g.: https://erdvinis.vilnius.lt/?d=0&l=-...305,0.0000&k=N
                                Zuoko vienintelis raudonas Pilaitės pr.: https://erdvinis.vilnius.lt/?d=0&l=-...305,0.0000&k=N
                                Minsko pl.: https://www.google.com/maps/@54.6487...7i13312!8i6656
                                Paskutinis taisė dondc; 2020.05.16, 11:59.
                                ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                                Comment


                                  Nors teisybės dėlei tai, kas buvo Vilniuje nutiesta kokiais 2005-2015, dažnai buvo padaryta kur kas geriau, nei dauguma dabartinių takų
                                  Jei kalba eina apie 2005-2015 laikotarpi, tai pirmi keturi iskart atpuola

                                  Comment


                                    Be Milwaukee minėtų takų Pašilaičiuose, takai Vingio parke, Nemenčinės pl, Ateities, Fabijoniškių, Stanevičiaus gatvėse ir tarp Siesikių-Miglos irgi tikrai senesni nei 2005 metų, kai kurie man rodos dar sovietinių laikų.

                                    Comment


                                      Parašė themanual Rodyti pranešimą
                                      Be Milwaukee minėtų takų Pašilaičiuose, takai Vingio parke, Nemenčinės pl, Ateities, Fabijoniškių, Stanevičiaus gatvėse ir tarp Siesikių-Miglos irgi tikrai senesni nei 2005 metų, kai kurie man rodos dar sovietinių laikų.
                                      Taip, Stanevičiaus gatvėje gal kokių 1988 metų šiaip.

                                      Comment


                                        Parašė John Rodyti pranešimą

                                        Minėtas Žirmūnuose, Ateities g., palei Geležinį vilką nuo Verslo Trikampio iki Čiurlionio g., Gariūnų g., Kirtimų g., Mokslininkų g., Molėtų pl., Nemenčinės pl.
                                        Kai pradėjo John vardinti ir sovietinius, tai įsivažiavau ir aš visus bevardindamas. Skirstyti net neverta, koks skirtumas ar takas 2005 m. ar 1990 m. nutiestas, jeigu ambicijos ankstesniais metais buvo didesnės nei šiendieną. Atkreipkit į tuos Pašilaičių / Fabijoniškių takus dėmesį: dvirtakis tarp šaligatvio atskirtas medžiais, šaligatvis nuo gatvės žydinčiais krūmais, dvirtakis nevingiuoja apeidamas stotelę, vieną stotelę net skiria tvora nuo dvirtakio, pločiai ne visuose takuose norminiai, bet yra ir pakankamai plačių takų, daug vietų, kur takai nenužemėja ties įvažiavimais, ko nepasakysi apie digital išgirtas ką tik atnaujintas Viršuliškes (takai vingiuoja už stotelių, tvorelių beveik niekur nėra arba blogai įrengta dėl atstumų ir tarpų (netoli „Kardiolitos” kaip įrengė tvorelę už stotelės stiklų, bet ne iš šono, tai ir pranešus iškart po statybų, per porą metų vis dar neištaisė), ties įvažiavimais takai nežymiai, bet nusileidžia net ten kur prieš remontą buvo vienas lygis, kitur pilnai nusileidžia). Tiesa, perasfaltavo Šimašius taką Pašilaičių g., tai kaip buvo ties vieninteliu įvažiavimu skersiniai įvažiavmo bortai, taip ir liko: https://www.google.com/maps/@54.7317...7i13312!8i6656

                                        Pilna soveitnių, atrodo pakankamo pločio, atskirtų ir iš visų pusių apželdintų takų, jau nekalbant, kad bent jau Fabijoniškėse tako danga dar visiškai gera, nepaisant kiek jai metų. Va ką atsakė „Unitectus” su savivaldybe prieš porą dienų dėl Asanavičiūtės g. naujo magistralinio dvirtakio, dėl siūlymo atskirti takus:
                                        Šis pasiūlymas buvo apsvarstytas ir įvertintas Vilniaus miesto savivaldybės administracijos Infrasturktūros darbų priežiūros ir inžinerinių statinių projektų ir projektinių pasiūlymų vertinimo darbo grupėje. Pastaba nepriimama, nes tai yra perteklinis reikalavimas.
                                        Arba paprašai, kad pažymėtų trikampiukus, kur pagal KET sanrkyžoje dviračių pirmumas, tai atrašo:
                                        Pastaba nepriimama, nes tai būtų perteklinis ženklinimas.
                                        Nors už pusantro metro trikampius prieš susidūrimą su automobiliais pažymi.

                                        P. S. Kažkaip abejoju, kad sovietmečiu piliečiai kovojo dėl kiekvieno stulpo ar bordiūro projekte. Jaučiat skirtumą? Savivdalybė priima rekomendacijas dėl atskirų takų, o PP stadijoje atkerta, kad taip neturi būti.
                                        Paskutinis taisė dondc; 2020.05.16, 13:32.
                                        ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                                        Comment


                                          Parašė dondc Rodyti pranešimą
                                          Pilna soveitnių, atrodo pakankamo pločio, atskirtų ir iš visų pusių apželdintų takų, jau nekalbant, kad bent jau Fabijoniškėse tako danga dar visiškai gera, nepaisant kiek jai metų. Va ką atsakė „Unitectus” su savivaldybe prieš porą dienų dėl Asanavičiūtės g. naujo magistralinio dvirtakio, dėl siūlymo atskirti takus:
                                          Nenoriu griauti iliuzijų, bet tokie sovietiniai takai apie kuriuos jūs kalbat yra tikrai ne visi: Pašilaičių, L.Giros, Stanevičiaus, Ateities ir galbūt Jeruzalės (nežinau metų) gatvėse. Viso apie 6.5 km. Ir vis tiek dauguma jų ties sankryžomis magiškai nutrūksta, o juos pakeičiantis šaligatvis buvo tiesimo laikais nenužemintas, tik įstatyti vis tiek statūs įstriži borteliai dar ir dabar daug kur gadinantys miesto dviračių ratus. Taip pat pėsčiųjų takas kažkodėl suprojektuotas arčiau gatvės nei dviračių. Beje jei nesumeluosiu, kai kurios atkarpos jau nepriklausomybės laikais buvo perasfaltuotos.

                                          O Gabijos ir Medeinos gatvėse esantys takai yra tik asfaltuoti pėsčiųjų takai su kai kuriose vietose dar tik neseniai išimtais statmenais bortais (dėl kurių sunku buvo juos laikyti bendrais takais ir dviračiams). Išimtis Žemynos gatvė, kur pusė rato yra tokia pat situacija, o likusioje pusėje yra ir asfaltas ir šaligatvis - suprask atskiri takai pėstiesiems ir dviračiams.

                                          Visur kitur takai yra taip pat bendri ir dar dažnai itin siauri. Taigi per 45 okupacijos metus šaunieji tarybiniai žmonės sugebėjo suprojektuoti ir nutiesti 6.5km priimtinų, bet vis tiek taisytinų (nutrūkimai ties sankryžomis kaip L.Giros ir Gedvydžių, L.Giros ir P.Žadeikos ir t.t.) dviračių takų. Tai arba jūs dviračiais nevažinėjant, arba jaučiat labai stiprią nostalgiją, nes kitaip tai labai sunku paaiškinti jūsų post'ą.
                                          Paskutinis taisė themanual; 2020.05.16, 15:41.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X