Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Dviračių takai Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė dondc Rodyti pranešimą
    2-as pranešimas iš 3-jų.


    11.
    Click image for larger version  Name:	20200302_141332.jpg Views:	1 Size:	204,4 kB ID:	1786765



    Pradėjo reikėti gan dažnai įsukti į Kernavės g., nuo Ozo. Čia labai pavojingas posūkis pėstiesiems, o ypač dviratininkams. Jeigu bus tiesiamas dvirtakis į viršų, šitą vietą reikia būtinai apsaugoti, nes kad ir su kokiais gerais norais ten bandytum apsižiūrėt, sukant į dešinę išlendi tiesiai ant perėjos, o iš Ozo g. nuo Akropolio, dažniausiai srautas būna didelis, kas ir matosi nuotraukoj.

    Comment


      Parašė MartynasT Rodyti pranešimą


      Pradėjo reikėti gan dažnai įsukti į Kernavės g., nuo Ozo. Čia labai pavojingas posūkis pėstiesiems, o ypač dviratininkams. Jeigu bus tiesiamas dvirtakis į viršų, šitą vietą reikia būtinai apsaugoti, nes kad ir su kokiais gerais norais ten bandytum apsižiūrėt, sukant į dešinę išlendi tiesiai ant perėjos, o iš Ozo g. nuo Akropolio, dažniausiai srautas būna didelis, kas ir matosi nuotraukoj.
      Bet apžvalgos kampai čia turėtų būti geri. Atvažiuojant nuo Akropolio matosi ar kas leidžiasi dviračiu ta pačia kryptimi, o kitu atveju matai ar kas neatvaro į kalną. Bet pagal projektą, tai perėja pasistums tolyn nuo Ozo g.

      Comment


        Parašė Creatium Rodyti pranešimą

        Bet apžvalgos kampai čia turėtų būti geri. Atvažiuojant nuo Akropolio matosi ar kas leidžiasi dviračiu ta pačia kryptimi, o kitu atveju matai ar kas neatvaro į kalną. Bet pagal projektą, tai perėja pasistums tolyn nuo Ozo g.
        Daugumai vairuotojų dzin ir jie stoja tik tokiu atveju, jei yra kliūtis tiesiai prieš nosi.

        Comment


          Būtent. Geri ar prasti kampai, čia ne tame esmė. Pavojinga perėja čia ir tiek. Jeigu nevairuoji 2019-2020 metų mašinos su 360° kamerom, kurios už tave stabdo, jeigu yra kliūtis, tai net ir su geriausiais norais, kartais pėstieji/dviratininkai patenka į aklą zoną ir nieko negali padaryt.

          Gal kas galit projektu pasidalint, kaip atrodys perstumta perėja?

          Comment


            Parašė MartynasT Rodyti pranešimą
            Gal kas galit projektu pasidalint, kaip atrodys perstumta perėja?
            https://citify.eu/neries-senvages-slenis/

            Comment


              Ai... Dėkui

              Comment


                Parašė MartynasT Rodyti pranešimą
                jeigu yra kliūtis, tai net ir su geriausiais norais, kartais pėstieji/dviratininkai patenka į aklą zoną ir nieko negali padaryt.
                Vairuotojo pareiga pristabdyti prieš posūkį bei pervažą, perėją apsižvalgyti jei tai nebuvo padaryta iki manevro ir tik tada judėti. Kai bandoma 30-40km/h išsukti, tai žinoma, kad pavojinga.

                Dviratininko pareiga pristabdyti prieš kertant pervažą ir važiuoti tik įsitikinus, kad šį mato (pvz. stabdo ar sustoja). Pirmumą galima bus nusinešti į kapus (kai bus pervaža)
                Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

                Comment


                  Parašė Riedis Rodyti pranešimą

                  Vairuotojo pareiga pristabdyti prieš posūkį bei pervažą, perėją apsižvalgyti jei tai nebuvo padaryta iki manevro ir tik tada judėti. Kai bandoma 30-40km/h išsukti, tai žinoma, kad pavojinga.

                  Dviratininko pareiga pristabdyti prieš kertant pervažą ir važiuoti tik įsitikinus, kad šį mato (pvz. stabdo ar sustoja). Pirmumą galima bus nusinešti į kapus (kai bus pervaža)
                  Vairuotojai turėtų pristabdyti dar iš toliau, kad dviratininkas ar pėstysis suprastų, kad juos ketina praleisti. O dabar dažniausiai stabdo jau prieš pat perėją. O baisiausia, kad tik įpusėjus perėja jau gazuoja ir pradeda judėti, jei netyčia sustotume perėjoj - 90% nutrenktų.

                  Comment


                    Parašė Riedis Rodyti pranešimą

                    Vairuotojo pareiga pristabdyti prieš posūkį bei pervažą, perėją apsižvalgyti jei tai nebuvo padaryta iki manevro ir tik tada judėti. Kai bandoma 30-40km/h išsukti, tai žinoma, kad pavojinga.

                    Dviratininko pareiga pristabdyti prieš kertant pervažą ir važiuoti tik įsitikinus, kad šį mato (pvz. stabdo ar sustoja). Pirmumą galima bus nusinešti į kapus (kai bus pervaža)
                    Žinau, kaip šitas forumas nekenčia automobilistų ir visi vilniuj turėtų važinėt čekoslovakiškom škodom Bet jeigu sunku pripažint, kad perėja nėra saugi ir šūdarankių sukonstruota, tai taip ir sakyk.

                    Comment


                      Niekas čia nenekenčia automobilių, nereikėtų nesąmonių rašyti.

                      Comment


                        Kas tiksliai blogai su ta perėja? Matomumas iš visų galų ten puikus. Greitis sukant didelis nebūna, nes posūkio kampas gana status.

                        Comment


                          Parašė John Rodyti pranešimą
                          Kas tiksliai blogai su ta perėja? Matomumas iš visų galų ten puikus. Greitis sukant didelis nebūna, nes posūkio kampas gana status.
                          Visų pirma tai Ozo gatvė yra aukščiausios A kategorijos greitkelis, su kuriuo susikirtimai turėtų vykti skirtinguose lygiuose. Mažų mažiausia reiktų bent lėtėjimo juostos. O čia turime staigų režimų pasikeitimą išsukant, kaip pats sakai "stačiu kampu" į mažo intensyvumo gatvę. Vien jau psichologiškai nesigauna sustoti, kad pusę mašinos palikus greitkelyje, dairytis dviratininkų. Vakaruose tam senai išrado sprendimą, palikti pakankamą atstumą automobiliui sustoti. Taip, būtent sustoti, nes dviračių takas turi pirmenybę (žiūrėti nuo 2:44 min.):
                          https://youtu.be/XpQMgbDJPok?t=164
                          Paskutinis taisė Ginthus; 2020.03.10, 07:00.

                          Comment


                            Tame video vairuotojai sustoja ant pėsčiųjų perėjos, kad praleist dviratininkus pervažoje, bet žinoma - infrastruktūra labiau pritaikyta.

                            Suprantu, kad niekur nėra idealūs vairuotojai (ir dviračių, ir auto), tik norėjau Martynui pabrėžti, kad abu viens kito besisaugant problemų beveik nelieka net be tinkamos infrastruktūros. Nepraleidžia kiti, tai vis vien geriau pačiam rodyti gerą pavyzdį, svarbu nepasiduoti pykčiui ir nenuplaukt su blogio banga.

                            Man asmeniškai beveik visos situacijos iškildavo dėl žalios lentelės. Pagrinde liko tik vakarinio piko metu pervargę skubantys, kurie nesilaiko saugaus atstumo lenkiant gatvelėse. Aplenkia ir stabdo prieš gulintį policininką ar daro posūkį be indikatorių - galvoja tik esant situacijai. Daugiau tai net per pėsčiųjų perėjas ar pervažas kas 3 praleidžia (nors nebūtina) bet žinoma pilnai sustoju ir negrūmoju tam, kuris to nepadarė.

                            Aišku, dabar takai apytuščiai, spūstys mažesnės. Neužilgo sugrįš daugiau tokių, kurie provokuos vairuotojus ir pėsčiuosius bei vėl suintensyvės automobilių eismas. Tačiau tuo pačiu vairuotojai pratinsis, kad dviratininkų daugėja. Bei įtariu policija dabar jau apmokiusi daugiau žmonių naudotis trikojais pristabdys bendrą greitį ir visų dalyvių pažeidimus.
                            Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

                            Comment


                              https://vilnius.lt/lt/savivaldybe/mi...viraciu-takai/
                              Dviračių takai, kaip dalis ES projekto
                              Dešinysis Neries krantas
                              Kairysis Neries krantas ir P. Vileišio g.
                              Neries Senvagė II etapas (tarp VGTU ir Ozo g.)
                              T. Narbuto-Pilaitės pr. nuo Sietyno/Spaudos g. iki Laisvės pr.
                              T. Narbuto-Pilaitės pr. nuo Laisvės pr. iki Konstitucijos pr.
                              Takai Žalgirio g.
                              Takai Rinktinės g.
                              Bendro judėjimo gatvė Širvintų ir takai Kernavės g.
                              Žirmūnų trikampis (Minties, Tuskulėnų, Žirmūnų g.)
                              Giedraičių-Fino g.
                              Centrinis bulvaras (takai Manufaktūrų g.)
                              Dviračių takai (vykdomi ir planuojami 2020), su projektais
                              Apkasų g. tarp Minties ir S. Žukausko g.
                              Siauros vietos Eurovelo take ties Asmens duomenų centru tvarkymas
                              Žirmūnų g. tarp Kareivių g. ir LIDL
                              Dviračių takai remonto būdu (pagal schemas)
                              Jungtis tarp Ozo g. ties G.Vilko viaduku
                              L.Asanavičiūtės – Architektų g. jungtis per Pasakų parką (bendras takas)
                              Oslo g. dviračių tako jungtis (birių dangų) su Gudelių g., darbai iš 2018 m.
                              Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

                              Comment


                                Parašė Riedis Rodyti pranešimą
                                https://vilnius.lt/lt/savivaldybe/mi...viraciu-takai/
                                Dviračių takai, kaip dalis ES projekto
                                Dešinysis Neries krantas
                                Kairysis Neries krantas ir P. Vileišio g.
                                Neries Senvagė II etapas (tarp VGTU ir Ozo g.)
                                T. Narbuto-Pilaitės pr. nuo Sietyno/Spaudos g. iki Laisvės pr.
                                T. Narbuto-Pilaitės pr. nuo Laisvės pr. iki Konstitucijos pr.
                                Takai Žalgirio g.
                                Takai Rinktinės g.
                                Bendro judėjimo gatvė Širvintų ir takai Kernavės g.
                                Žirmūnų trikampis (Minties, Tuskulėnų, Žirmūnų g.)
                                Giedraičių-Fino g.
                                Centrinis bulvaras (takai Manufaktūrų g.)
                                Dviračių takai (vykdomi ir planuojami 2020), su projektais
                                Apkasų g. tarp Minties ir S. Žukausko g.
                                Siauros vietos Eurovelo take ties Asmens duomenų centru tvarkymas
                                Žirmūnų g. tarp Kareivių g. ir LIDL
                                Dviračių takai remonto būdu (pagal schemas)
                                Jungtis tarp Ozo g. ties G.Vilko viaduku
                                L.Asanavičiūtės – Architektų g. jungtis per Pasakų parką (bendras takas)
                                Oslo g. dviračių tako jungtis (birių dangų) su Gudelių g., darbai iš 2018 m.
                                Kažkaip mažoka sakyčiau... Kur žadėtas Dariaus ir Girėno gatvėje?

                                Comment


                                  Ir Algirdo g., Geležinkelio g. Pastarojo viename protokole mačiau, kad nusprendė atidėti iki berods gegužės mėn.

                                  Comment


                                    Pataisykit, jeigu klystu, bet jeigu teisingai suprantu, visi šitie takai (išskyrus Kernavės gatvę ir galbūt Manufaktūrų) jau turėjo būti nutiesti, arba bent jau turėjo būti labai arti pabaigos, ane? Ypač apgailėtina yra "Neries Senvagės II etapas"... Koks dar II etapas? Iš kur jis atsirado?

                                    - Kaip visada belenkiek veluojam, ką daryt?
                                    - O davai sugalvojam, kad čia antrą etapą darom!
                                    - Tai niekas nepatikės, nes niekad prieš tai apie jį nesakėm, o dar iškasėm visą projektą gabalais ir tik 2 atkarpas pabaigėm.
                                    - Ai, dzin, facebooke sueis, o realybėje kas ten tikrins...

                                    Žodžiu, kai visus metus sakiau, kad taip bus, visi didieji VMS gynėjai čia sakė, kad esu pesimistas ir bla bla bla. Sakė, kad va kitais metais ir Geležinkelio gatvėj bus naujas dvirtakis, ir Dariaus ir Girėno, ir Algirdo, ir Lazdynuose, ir Karoliniškėse, ir kur tik jų nebus... Net atsirado tokių, kurie sakė, kad pats ponas Zuokula man euriukų numeta, kad kritikuočiau Šimašiaus profesionalus. Na tai kviečiu užeit į šį oficialų savivaldybės žemėlapį, pasirinkti 2019 ir 2020 metų dvirtatkių planus ir įsitikinti, kad jie spjovė jums į veidą, kaip ir visiems kitiems vilniečiams, ir toliau smagiai kabina makaronus visiems ant ausų. Beje, jeigu kažkas sakys, kad "nu tai če nirekia tikėci, če sena informacija", tai visų pirmą, noriu priminti, kad šis žemėlapis sukurtas 2019 vasaros pabaigoje, o antrą, maždaug 2019 gruodį Vilnius juda (kiek mačiau komentaruose patys visada išsisukdavo nuo žmonių klausimų "kas jūs tokie", bet kaip suprantu, tai yra Nikitino ir chebros puslapis, nes sakė kad yra iš VMS ir dažnai kalba už VMS), sakė, kad informacija atnaujinta ir yra aktuali.

                                    Comment


                                      Parašė ttttt Rodyti pranešimą
                                      Ypač apgailėtina, ... visus metus sakiau, kad ... spjovė jums į veidą ... ir toliau smagiai kabina makaronus.
                                      Nei čia apgailėtina, nei čia spjovė į veidą.
                                      Na pavėlavo kelis mėnesius. Ir ką?
                                      Aš asmeniškai tai krykštauju iš džiaugsmo stebėdamas kokiais tempais vykdoma dviračių takų plėtra. Duok dieve Šimašiui, Nikitinui ir visiems kitiems sveikatos įvykdyti visus suplanuotus užmojus. Po 25 metų štiliaus pastarųjų 5 metų plėtros tempai man atrodo stulbinantys.

                                      Comment


                                        Parašė ttttt Rodyti pranešimą
                                        Pataisykit, jeigu klystu, bet jeigu teisingai suprantu, visi šitie takai (išskyrus Kernavės gatvę ir galbūt Manufaktūrų) jau turėjo būti nutiesti, arba bent jau turėjo būti labai arti pabaigos, ane? Ypač apgailėtina yra "Neries Senvagės II etapas"... Koks dar II etapas? Iš kur jis atsirado?
                                        Klystat, atsidariau žemėlapį iš jūsų nuorodos tai visi šitie suplanuoti 2020 metams:
                                        Dešinysis Neries krantas
                                        Kairysis Neries krantas ir P. Vileišio g.
                                        T. Narbuto-Pilaitės pr. nuo Laisvės pr. iki Konstitucijos pr.
                                        Takai Rinktinės g.
                                        Bendro judėjimo gatvė Širvintų ir takai Kernavės g.
                                        Žirmūnų trikampis (Minties, Tuskulėnų, Žirmūnų g.)
                                        Centrinis bulvaras (takai Manufaktūrų g.)
                                        Jungtis tarp Ozo g. ties G.Vilko viaduku

                                        Ilgesni takai vėluojantys iš 2019 metų:
                                        Neries Senvagė II etapas (tarp VGTU ir Ozo g.)
                                        T. Narbuto-Pilaitės pr. nuo Sietyno/Spaudos g. iki Laisvės pr.
                                        Takai Žalgirio g.
                                        Giedraičių-Fino g.

                                        Trumpos atkarpos iš 2019 metų:
                                        Siauros vietos Eurovelo take ties Asmens duomenų centru tvarkymas
                                        Žirmūnų g. tarp Kareivių g. ir LIDL
                                        L.Asanavičiūtės – Architektų g. jungtis per Pasakų parką (bendras takas)
                                        Oslo g. dviračių tako jungtis (birių dangų) su Gudelių g., darbai iš 2018 m


                                        Jau lygtais nutiesta iš 2019:
                                        Apkasų g. tarp Minties ir S. Žukausko g.


                                        Jeigu imti ne skaičių, o pagal ilgį, tai santykis bus dar mažiau reikšmingas tarp suplanuotų 2019 ir 2020. Faktas, jog 2019 buvo prasti lyginant su 2018, bet džiugina bent tai kad tiesimas nesustojo, o tiesiog lėtai vyksta.

                                        Comment


                                          Be to ArcGis sistemoje Antonas dar lapkritį pakoreagavo tą žemėlapį (tik kažkodėl neatnaujino maps.vilnius) - žinoma jis negali visko 100% nuspėti, bet kaip jau kadaise minėjau čia orientyras/ambicija. Va ką visokiuose soc tinkluose ir kokiais kilometražais giriasi tai nepaginčysiu - yra pjaro požymių. Be to, daug atkarpėlių pridarė remonto pagrindu, viešindami tik pradėję darbus.
                                          Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

                                          Comment

                                          Working...
                                          X