Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Dviračių takai Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Creatium Rodyti pranešimą

    Čia apie kurią vietą kalbama? Ties Litgrid?
    Taip. Teko gyvai pravažiuot, tai per visą atkarpą sudėti vejos bortai abipus dviratkio. Manau, tikrai turėjau jiems rašyt pastabas dėl to PP stadijoje.
    ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

    Comment


      Parašė dondc Rodyti pranešimą

      Taip. Teko gyvai pravažiuot, tai per visą atkarpą sudėti vejos bortai abipus dviratkio. Manau, tikrai turėjau jiems rašyt pastabas dėl to PP stadijoje.
      Gal dar savivaldybė nereikalavo to. Projektas tai tikrai ne naujausias.

      Comment


        Po truputi baigia Simulionio g.
        Uuoj kaip ten sprogsta dabar Karoliniskiu fb grupeje DD Chebra nebezino kaip dabar gyvens su dvigubai siauresne gatve

        Click image for larger version

Name:	75264899_2651825294876852_5094965406544691200_o.jpg
Views:	89
Size:	42,0 kB
ID:	1756615

        Comment


          Tikiuosi kažkaip fiziškai atskirs dviračių taką nuo automobilių važiuojamos dalies (vos neparašiau "tako").

          Pasirodė visai puiki idėja taip išspręsti 1,5+1,5 profilio gatvių problemą kur nors šone pabraižant dviračių taką. Tiesa, kai kur labiau logiškas variantas atrodo 2+1. Svajoju, kad Kaune kokią Partizanų g. taip pažymėtų, su parkavimais ir pan., bet rimtai bijau, kad viešajam nebūtų linksma, kai peržiūrėjau STR, kai autobuso plotis yra šiek tiek virš 3 m, kai pačios juostos plotis C kategorijos gatvėje tik 3 m.

          Džiugu dėl tokio sprendimo, Kaunui yra/bus ką mokytis
          Paskutinis taisė PoDV; 2019.10.24, 00:43.

          Comment


            Svarstau, kad toks modelis, atskiriant dviračių taką kokiomis nors fizinėmis priemonės, tik papildomai dėl VT nesiaurinant bei neįrengiant parkavimo vietų, pasiteisintų ir kapitaliai suremontuotoje Panerių g. Problemą keltų tik stotelės, bet esu matęs pavyzdžių iš Nyderlandų, kur dviračių takas praeina pro pat autobuso sustojimo vietą, o išlipantys keleiviai išauklėti nestovėti ant tako, to "by default" būtų galima tikėtis ir iš Vilniaus keleivių/pėsčiųjų . Gal galima bus kažką išgudraut, kad tilptų sprendiniai stotelėms kapitalinio remonto ribose, pvz. įspėjamą funkciją atliekantis užkilimas dviračiui, ties ta vieta kur sustoja autobusas, t.y. pėstiesiems nereikėtų lipti bordiūru žemyn link autobuso,nes kitaip autobuso sustojimas ant dviračių tako-juostos padarytų kelionę dviračiu diskomfortiška ta gatve.

            Ties sankryža su Švitrigailos gatve, kurioje panašu netgi yra atskiras šviesoforinis reguliavimas skirtingoms juostoms trumpam dviračių takas užliptų ant šaligatvio ir būtų bendras takas. Už sankryžos, kur baigiasi trys juostos, vėl galėtų atsirasti dviračių takas. Sprendžiant iš Google Street View vaizdų, tarp Tūkstantmečio g. ir Švitrigailos g. takas galėtų atsirasti arčiau geležinkelio, nes ten nėra atskirų šaligatvyje suprojektuotų parkavimo vietų, o tarp Švitrigailos g. ir Stoties kitoje gatvės pusėje toliau nuo geležinkelio, nes tokios parkavimo vietos šiose abejose atkarpose yra tik iš vienos kelio pusės: link Tūkstantmečio g. parkavimo daugiausia toliau nuo geležinkelio esančioje pusėje, o link Stoties priešingoje pusėje. Tik arčiausiai stoties, kur gatvė jau baiginėjasi akligatviu, galėtų atsirasti (jei nėra) normalios parkavimo juostos ir nebūtų dviračių tako.

            Comment


              Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
              Po truputi baigia Simulionio g.
              Uuoj kaip ten sprogsta dabar Karoliniskiu fb grupeje DD Chebra nebezino kaip dabar gyvens su dvigubai siauresne gatve

              Click image for larger version

Name:	75264899_2651825294876852_5094965406544691200_o.jpg
Views:	89
Size:	42,0 kB
ID:	1756615
              As biski nesuprantu kas cia vyksta. Ar tas automobilio savininkas rimtai toks degradas kad nesugeba pasiparkuoti padoriai i nupiesta automobilio parkavimo vieta?

              Comment


                Parašė MindesAcc Rodyti pranešimą

                As biski nesuprantu kas cia vyksta. Ar tas automobilio savininkas rimtai toks degradas kad nesugeba pasiparkuoti padoriai i nupiesta automobilio parkavimo vieta?
                Man rodos čia nuo seno auto stovi ir tiesiog aplink jį apipiešė juostas. Galiu ir klysti

                Comment


                  Šimulionio g. chaoso interpretacija per 60s

                  #1 Išvažiuoja į perdažytą gatvę, sustoja prie prisiparkavusio tinkamai ir kraiposi "kodėl šis nevažiuoja?"

                  #2 Įvažiuoja ties nauju žymėjimu, kuriame netinkamai stovi eilė auomobilių "kodėl likusioje vienintelėje juostoje mano kryptimi priparkuotos mašinos?"

                  #3 Tuo tarpu tenka minti per zebrą, nes dviračių take visa eilė automobilių prie darželio/mokyklos Tad gal neskubėkim su tais vazonais?


                  Parašė Creatium
                  Click image for larger version

Name:	fetch?id=1755997&d=1571667406.jpg
Views:	52
Size:	211,0 kB
ID:	1756897
                  Atsargos ir budrumo reikalaujanti vieta nuotraukoje, galvą nusisuksi bandydamas viską apžvelgti mindamas. Tolumoje patogesnė vieta kirsti kelią, bet priparkuoti automobiliai (matosi ir nuotraukoje) užgožia matomumą.
                  Paskutinis taisė Riedis; 2019.10.24, 15:46.
                  Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

                  Comment


                    Važiuoju čia dviračiu bene kasdien. Džiaugiuosi, kad pritarė mano siūlymams daryti ne dviračių juostas, o atskirtą dviračių taką. Tiesa - apkeitė dviračių tako puses (ir tai puikus sprendimas).

                    Visą šią savaitę stebiu kaip žymi šią gatvę. Šiaip stebina žymėjimo lėtumas. Bet džiugina pakeitimai - tai 100 kart geriau nei buvo prieš tai. Šios savaitės pradžioje dviračių takas ryte apie 9 val. užparkuotas 16 automobilių (ankščiau, kai buvo dviračių juostos - daugiau kaip 20), o šiandien - vos keliais. Kritikuojantys tikriausiai nevažiuodavo dviračiu piko metu šia gatve. Tikriausiai nevažiuoja ir po šių pakeitimų. Kiek problema ties statmenu parkingu - tačiau jį praplaptinus pusmetriu (šaligatvis toje vietoje 3,0 m pločio) - problemos neliktų. O ties įvaža, spėju bus pakeista parkavimo kryptis ir problemos vėlgi nebus.

                    Comment


                      Parašė Mindzius-LT Rodyti pranešimą
                      Važiuoju čia dviračiu bene kasdien. Džiaugiuosi, kad pritarė mano siūlymams daryti ne dviračių juostas, o atskirtą dviračių taką. Tiesa - apkeitė dviračių tako puses (ir tai puikus sprendimas).

                      Visą šią savaitę stebiu kaip žymi šią gatvę. Šiaip stebina žymėjimo lėtumas. Bet džiugina pakeitimai - tai 100 kart geriau nei buvo prieš tai. Šios savaitės pradžioje dviračių takas ryte apie 9 val. užparkuotas 16 automobilių (ankščiau, kai buvo dviračių juostos - daugiau kaip 20), o šiandien - vos keliais. Kritikuojantys tikriausiai nevažiuodavo dviračiu piko metu šia gatve. Tikriausiai nevažiuoja ir po šių pakeitimų. Kiek problema ties statmenu parkingu - tačiau jį praplaptinus pusmetriu (šaligatvis toje vietoje 3,0 m pločio) - problemos neliktų. O ties įvaža, spėju bus pakeista parkavimo kryptis ir problemos vėlgi nebus.
                      Jei pasakom "A", pasakykim ir "B". Tai kuo geriau šioje pusėje?
                      ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                      Comment


                        Parašė dondc Rodyti pranešimą

                        Jei pasakom "A", pasakykim ir "B". Tai kuo geriau šioje pusėje?
                        Oficialūs argumentai: arčiau daugiau gyventojų, pagrindiniai traukos taškai (darželiai, mokyklos). Kitoje pusėje yra takas palei pat miškelį, vingiuojantis. Manyčiau, kad logiška.

                        Comment


                          Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                          Oficialūs argumentai: arčiau daugiau gyventojų, pagrindiniai traukos taškai (darželiai, mokyklos). Kitoje pusėje yra takas palei pat miškelį, vingiuojantis. Manyčiau, kad logiška.
                          Dėl vietinių gyventojų gal ir taip. Bet kas važiuoja pro ten iš Lazdynų/kito Karoliniškių galo link Konstitucijos prospekto tikrai nėra patogiau negu buvo. Pastaruoju metu vengiu tos gatvės ir prasuku ratą pro Laisvės prospektą.

                          Comment


                            Parašė dondc Rodyti pranešimą

                            Jei pasakom "A", pasakykim ir "B". Tai kuo geriau šioje pusėje?
                            Pagrinde dėl Šimulionio g. 3 namo stovėjimo aikštelės - dviratininkams tikrai saugiau. Nepatogumai - užvažiuoti ant Narbuto g. viaduko reikia kirsti gatvę nepatogiu kampu bei priparkuoti automobiliai turi pereiti per dviračių taką.

                            Comment


                              Atsiprašau už kiek išplaukusią nuotrauką - dalinuosi Apkasų g. dviračių ir pėsčiųjų tako tiesimo atnaujinimu. Gana greit juda jie.
                              Click image for larger version

Name:	
Views:	0
Size:	208,2 kB
ID:	1757102

                              Comment


                                Darbų apimtis iki pirmos matomos sankryžos? Galvoju kaip nuo čia iki Ozo g. gabaliuką saugiau reikės apvažiuot.
                                Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

                                Comment


                                  Jo, iki Žukausko g. čia tiesiama.

                                  Comment


                                    Ar galite paaiškinti kodėl nėra planuojama tiesti dviračių tako tamsiai mėlynai pažymėtoje atkarpoje. Mano manymu jo ten labai reiktų, nes maršrutas turėtų būti labai smagus gamtovaizdžio prasme, tiek susisiekimo patogumo prasme geras. Tuo labiau, kad takas jau ten yra (žiūrint ortofoto 2019) tik toks, atrodo, savadarbis...

                                    Click image for larger version  Name:	Capture.JPG Views:	1 Size:	159,7 kB ID:	1757630

                                    Comment


                                      Mane taip pat labai nustebino, kad nėra planuojamas dviračių takas štai čia, tamsiai mėlynai pažymėtoje atkarpoje. Ten jo labai reikia, nes dviračių ir pėsčiųjų rautas yra ir jis turėtų padidėti kai būtų nutiestas takas, nes dabar, manau, daug kas nenori ten keliauti tiesiog dėl pavojingų ir apgailėtinų sąlygų. Manau, vertėtų tiesti dvirtakį ir pėsčiųjų taką liejant asfaltą abiem srautams - taip paprasčiau dėl skirtingų medžiagų poreikio sumažinimo, galimybės pagreitinti darbus dėl jų mechanizavimo bei dviejų problemų išsprendimo vienu metu.

                                      Click image for larger version

Name:	Capture2.JPG
Views:	81
Size:	432,2 kB
ID:	1757632

                                      Comment


                                        spekas Kiek pamenu iš pavasario, tai didelė dalis to tako veda siauroka atbraila su daug kalniukų. Realiai, padoresnis takas veda nuo Žvėryno iki daugmaž užrašo "Karoliniškių parkas". Ir tai ten viskas buvo išrausta, nes vamzdžius keitė.

                                        Tad abejoju ar ten kada artimiausią dešimtmetį galvos apie dviračių taką.
                                        Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

                                        Comment


                                          Tas takas ten būtų labai nuostabi tąsa Birutės g. dviračių tako + sujungimas su nauju Litexpo tiltu. Įdomu ar ten galima būtų įrengti asfaltuotą taką dėl tų visų apsaugos zonų + klausimas kiek vietų reikėtų betonuoti šlaitus, kad būtų užtikrintas plotis.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X