Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Dviračių takai Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė sankauskas Rodyti pranešimą

    Gal kas nors gali paaiškinti, kuo Pėsčiųjų ir dviračių takas skiriasi nuo šaligatvio?
    Bandysiu pagal savo KET žinias
    1) Bendras pėsčiųjų ir dviračių takas. Realiai, gali būti bet koks šaligatvis pažymėtas tokiu ženklu, nors ne visada protinga žymėti siauresnis kaip 2,5 m pločio takus ar šaligatvius su daug pėsčiųjų. Dviračiai privalo važiuoti tik tuo ženklu pažymėtu taku, o nardyti tarp automobilių draudžiama.
    2) Šaligatvis. Galima važiuoti ir šaligatviais, ir važiuojama dalimi. Vakarų Europoje, Lenkijoje ir galbūt Vidurio Europoje yra sutinkamas analogas "Pėsčiųjų takas, negalioja dviračiams".
    3) Šaligatvis, kuriame dviračių eismas draudžiamas. Pažymėtas ženklu "dviračių eismas draudžiamas" arba "pėsčiųjų takas". Mano minėtų šalių analogas, kai nėra jokio dviračiams skirto ženklo ant šaligatvio
    Paskutinis taisė PoDV; 2019.09.30, 01:24.

    Comment


      Kareivių gatvės dviračių tako likučiai.
      Nebėra ženklo, draudžiančio įsukti nuo Kareivių gatvės į apačią.
      Vasarą kelią užtvėrę akmenys pašalinti.
      Tranzitinis eismas ir dvirtakio niokojimas savivaldybės palaimintas.

      Comment


        Tai o ko stebėtis, kad žmonės važiuoja, o per Tvarkau miestą niekas į tai nereaguoja? Paliko įvažiavimą (dar gražiai sujungė su dvirtakiu), nėra jokių eismą draudžiančių ženklų... Iš vairuotojų pusės - kodėl tuo nesinauduot? Iš VMS - jokių problemų.

        Comment


          Baigėsi Rinktinės g. dviračių tako pirkimai, yra laimėtojas, prasidės darbai:
          Rinktinės gatvės laukia rekonstrukcija – nusidrieks naujas pėsčiųjų ir dviračių takas


          Šnipiškės ir Žirmūnai sparčiai atsinaujina – nuo Šeimyniškių iki Žalgirio gatvės Vilniuje jau netrukus bus pradėtas tiesti naujas šaligatvis ir dviračių takas. Iki kitų metų vasaros 1 km ilgio gatvės atkarpoje nusidrieks dviračių ir pėsčiųjų takas, bus pasodinti nauji želdiniai, paklota nauja gatvės danga, įrengta silpnaregių vedimo ir įspėjimo sistema, naujas apšvietimas ir atnaujintas ženklinimas. Šio projekto įgyvendinimui savivaldybė skyrė 71 tūkst. eurų, ES lėšomis bus finansuojama 882 tūkst. eurų.

          https://vilnius.lt/lt/2019/10/01/rin...viraciu-takas/

          Comment


            Parašė Creatium Rodyti pranešimą
            Baigėsi Rinktinės g. dviračių tako pirkimai, yra laimėtojas, prasidės darbai:
            Rinktinės gatvės laukia rekonstrukcija – nusidrieks naujas pėsčiųjų ir dviračių takas




            https://vilnius.lt/lt/2019/10/01/rin...viraciu-takas/
            Lol, žiūrėkit, suveikė jūsų komentarai su Poderskio taginimu, pradėjo rašyt taip, kad nebeprisiknistumėt su tais savo adekvačiais klausimais kodėl jie sumelavo prieš rinkimus prisižadėję 30km dvirtakių dar šiemet. Dabar jau neberašo "šiemet" ar "kitais metais", o tiesiog "artimiausiu metų", nes nu taip patogiau.


            Artimiausiu metu planuojama tiesti daugiau kaip 20 km jungčių – Neries krantinėse ir palei Vilnią, Pilaitės pr., „Žirmūnų trikampyje“ – Žirmūnų, Minties ir Tuskulėnų gatvėse, Šiaurinėje miesto teritorijoje – Neries Senvagės teritorijoje bei palei Linkmenų g., Giedraičių, Kareivių bei Žirmūnų gatvėse. Darbai bus planuojami Žalgirio, Rinktinės, Apkasų, Širvintų, Kernavės gatvėse. Dviračių takai taip pat projektuojami Šiaurinėje, Ukmergės, Erfurto, Algirdo, Geležinkelio, Dariaus ir Girėno gatvėse Balsių, Ragučio gatvėse ir kitur.
            O šiaip beveik visas šitas sąrašas atrodo apgailėtinai, nes beveik visi takai jau turėjo būti nutiesti arba mažų mažiausiai arti pabaigimo. Dar nelabai suprantu kuo skiriasi "planuojama tiesti" nuo "darbai bus planuojami", nes visi tie takai jau turi projektus ir stovi tik dėl VMS neveiksnumo.

            Comment


              Įdomumo dėlei iš 2018 metų dviračių takų įrengimo timeline, kada planuota darbų pradžia (po TP, pirkimų, sutarčių pasirašymo):

              Pilaitės pr./Sietyno g. - Konstitucijos pr. - 2018.12.05
              Neries Sengvagė - 2018.10.15
              Neries dešinys krantas - 2018.11.19
              Neries kairys krantas - 2019.01
              Žirmūnų trikampis - 2019.03
              Širvintų, Žalgirio, Rinktinės g - 2019.02
              Vilnelės takas - 2018.09.03
              Algirdo, Geležinkelio, Dariaus ir Girėno g - 2019.05
              Giedraičių - Fino g - 2019.05
              Kernavės g - 2019.07
              Ukmergės g (nuo apnkkelio iki Konstitucijos pr.) - 2018.09.03
              Šeškinės skveras - 2018.10.08
              Laisvės pr. - 2018.09.03
              Oslo g. - 2018.09.03
              Pilaitės pr. nuo esamo iki Sietyno g. - 2018.10.08
              Kairėnų g (iki miesto ribos) - 2018.09.03
              Tarp Lazdynų ir Karoliniškių - 2018.09.03
              Justiniškių g. - 2018.09.03
              Žirmūnų g. (Šilo t. - LIDL) - 2018.09.03
              Kareivių g. (Žirmūnų g. - Eurovelo) 2018.10.08
              Žirmūnų g. (LIDL - Kareivių g.) - 2018.10.08
              Eurovelo ties siaura vieta Žirmūnuose - 2018.12.10
              Pirklių g. - 2018.10.22
              Saltoniškių g. jungtis iki Neries - 2019.12
              Ragučio- Balsių g. - 2019.10
              Žaliųjų ežerų g. 2019-11
              Saulėtekio g. (nuo klinikinės iki Saulėtekio al.) - 2019.05
              Plytinės - Kairėnų g. - 2019.05
              Nemenčinės nuo Kairėnų iki miesto ribos - 2019.10
              Žvalgų g. (su Kareivių/Žirmūnų g.) - 2019.05

              Čia buvo iš viso virš 60 km dviračių takų planas
              Tuo metu, daugiau kaip prieš 1 metus galvojau - blemba, kaip tie terminai toli nukelti, tikiuosi iš tiesų ankščiau pradės. Deja, deja, deja.

              Comment


                Parašė Mindzius-LT Rodyti pranešimą
                Įdomumo dėlei iš 2018 metų dviračių takų įrengimo timeline, kada planuota darbų pradžia (po TP, pirkimų, sutarčių pasirašymo):

                Pilaitės pr./Sietyno g. - Konstitucijos pr. - 2018.12.05
                Neries Sengvagė - 2018.10.15
                Neries dešinys krantas - 2018.11.19
                Neries kairys krantas - 2019.01
                Žirmūnų trikampis - 2019.03
                Širvintų, Žalgirio, Rinktinės g - 2019.02
                Vilnelės takas - 2018.09.03
                Algirdo, Geležinkelio, Dariaus ir Girėno g - 2019.05
                Giedraičių - Fino g - 2019.05
                Kernavės g - 2019.07
                Ukmergės g (nuo apnkkelio iki Konstitucijos pr.) - 2018.09.03
                Šeškinės skveras - 2018.10.08
                Laisvės pr. - 2018.09.03
                Oslo g. - 2018.09.03
                Pilaitės pr. nuo esamo iki Sietyno g. - 2018.10.08
                Kairėnų g (iki miesto ribos) - 2018.09.03
                Tarp Lazdynų ir Karoliniškių - 2018.09.03
                Justiniškių g. - 2018.09.03
                Žirmūnų g. (Šilo t. - LIDL) - 2018.09.03
                Kareivių g. (Žirmūnų g. - Eurovelo) 2018.10.08
                Žirmūnų g. (LIDL - Kareivių g.) - 2018.10.08
                Eurovelo ties siaura vieta Žirmūnuose - 2018.12.10
                Pirklių g. - 2018.10.22
                Saltoniškių g. jungtis iki Neries - 2019.12
                Ragučio- Balsių g. - 2019.10
                Žaliųjų ežerų g. 2019-11
                Saulėtekio g. (nuo klinikinės iki Saulėtekio al.) - 2019.05
                Plytinės - Kairėnų g. - 2019.05
                Nemenčinės nuo Kairėnų iki miesto ribos - 2019.10
                Žvalgų g. (su Kareivių/Žirmūnų g.) - 2019.05

                Čia buvo iš viso virš 60 km dviračių takų planas
                Tuo metu, daugiau kaip prieš 1 metus galvojau - blemba, kaip tie terminai toli nukelti, tikiuosi iš tiesų ankščiau pradės. Deja, deja, deja.
                Paklauskit Poderskio facebooke, jis dažnai atrašo, būtų labai įdomu paskaityt atsakymą.

                Comment


                  Naugarduko gatvės atkarpoje mažinamas automobilių greitis
                  https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...obiliu-greitis
                  Naugarduko gatvės atkarpa tarp Švitrigailos ir Pylimo gatvių tampa draugiškesnė dviratininkams. Iki spalio vidurio planuojama pradėti ženklinti dviračių juostas. <...> Susiaurinta gatvės važiuojamąja dalimi bus galima važiuoti 30 km/val. greičiu. <...> Naugarduko gatvės įkalnėje link Švitrigailos gatvės bus įrengta dviračių juosta, o link Pylimo gatvės dviratininkai leisis drauge su lėčiau važiuojančiais automobiliais.
                  ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                  Comment


                    Parašė dondc Rodyti pranešimą
                    Naugarduko gatvės atkarpoje mažinamas automobilių greitis
                    https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...obiliu-greitis
                    Dar reikėtų bent iki 40 km/h sumažinti greitį ir jau sužymėtoje Naugarduko g. atkarpoje, nes ten matomumas tiek vairuotojams, tiek pėstiesiems artimas nuliui dėl atitrauktų nuo krašto priparkuotų mašinų. Išvažiuojant automobiliu iš kiemo - loterija, važiuojant gatve pamatyti į perėją išeinantį pėsčiąjį - be šansų, tik kai jau po ratais lenda (nekalbu apie tai, kad vairuotojai turi pristabdyti prieš perėjas, čia jau kita bėda), pėsčiajam eiti per perėją itin rizikinga, nes nemaža dalis vairuotojų net nepristabdo ir pralekia tau prieš nosį kokias 60 km/h. Dirbu šalia vienos perėjos, tai tiek vaizdų prisižiūriu, kad šiek tiek baisu net, nes atrodo užprogramuota kažkada įvykti nelaimė.
                    Aišku, jei būtų gatvę iš esmės pertvarkę pagal dabartinį modelį, bet ne su teptuku šen bei ten papaišant, o su normaliais fiziniais atskyrimais, parkavimo vietų įrengimu, šaligatvių išnešimu į gatvę ties perėjomis - situacija būtų visai kita.

                    Comment


                      Architektų g. viadukai. Ties pietiniu tvarko ir kitą vaiduko pusę pėstiesiems, irgi su granito bortais. Tieš šiauriniu, tai gal "servetėlė" susilankstė toj vietoj, bet neatitaikė pagal schemą, o punktyrai ant viaduko lygiai per pusę jo ilgio.

                      Click image for larger version

Name:	20191003_183341.jpg
Views:	91
Size:	226,8 kB
ID:	1752269

                      Click image for larger version

Name:	20191003_183433.jpg
Views:	150
Size:	210,0 kB
ID:	1752270

                      Click image for larger version

Name:	20191003_183907.jpg
Views:	104
Size:	203,2 kB
ID:	1752271

                      Click image for larger version

Name:	20191003_183955.jpg
Views:	99
Size:	246,4 kB
ID:	1752272

                      Click image for larger version

Name:	20191003_184015.jpg
Views:	150
Size:	217,9 kB
ID:	1752273


                      ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                      Comment


                        Nusimato daug bandymų sustabdyti tokios gatvės tiesimą, nors ji tikrai reikalinga.
                        Man tik nesuprantama kodėl niekur pas mus neplanuoja daryti posūkių į dešinę apvažiuojant šviesoforą, nors ir poreikis yra, ir vietos tam kai kur pakanka. Jau išvažiavime iš aplinkkelio į Pavilnionių g. "sugrybavo" kaip reikiant ir nepadarė, nors vietos yra, bet ir toliau lipa ant to pačio grėblio.
                        Pvz. tam pačiame išvažiavime iš Pavilnionių g. į Justiniškių g. ties troleibusų žiedu, kodėl nepadaryti dešiniojo nereguliuojamo posūkio? Lygiai taip pat ir išvažiavime iš naujos Zamenhofo g. atkarpos ties viešbučiu į Ukmergės g. Dabar ten pravažiavimas į viešbutį, kuris naikinsis, tai būtų pakankamai vietos nereguliuojamam dešiniajam posūkiui įrengti, kuris pagelbėtų sklandesniam išvažiavimui iš Fabijoniškių, nes abu dabartiniai (ties Lidl ir Depo) labai problematiški.

                        Comment


                          Parašė sleader Rodyti pranešimą
                          Nusimato daug bandymų sustabdyti tokios gatvės tiesimą, nors ji tikrai reikalinga.
                          Man tik nesuprantama kodėl niekur pas mus neplanuoja daryti posūkių į dešinę apvažiuojant šviesoforą, nors ir poreikis yra, ir vietos tam kai kur pakanka. Jau išvažiavime iš aplinkkelio į Pavilnionių g. "sugrybavo" kaip reikiant ir nepadarė, nors vietos yra, bet ir toliau lipa ant to pačio grėblio.
                          Pvz. tam pačiame išvažiavime iš Pavilnionių g. į Justiniškių g. ties troleibusų žiedu, kodėl nepadaryti dešiniojo nereguliuojamo posūkio? Lygiai taip pat ir išvažiavime iš naujos Zamenhofo g. atkarpos ties viešbučiu į Ukmergės g. Dabar ten pravažiavimas į viešbutį, kuris naikinsis, tai būtų pakankamai vietos nereguliuojamam dešiniajam posūkiui įrengti, kuris pagelbėtų sklandesniam išvažiavimui iš Fabijoniškių, nes abu dabartiniai (ties Lidl ir Depo) labai problematiški.
                          Parašyk, pasiūlyk.

                          Comment


                            Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                            Parašyk, pasiūlyk.
                            Prieš kurį laiką rašiau dėl kitos gatvės. Atsakymas - neįmanoma užtikrinti kitų eismo dalyvių saugumo, toks eismo organizavimo būdas yra vengtinas.

                            Comment


                              Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                              Prieš kurį laiką rašiau dėl kitos gatvės. Atsakymas - neįmanoma užtikrinti kitų eismo dalyvių saugumo, toks eismo organizavimo būdas yra vengtinas.
                              Žiūrint iš dviratininkų ir paspirtukininkų pusės toks posūkis jiems būtų mirits, aišku jei ten yra dviračių takas. Dabar sukdami į dešinę pagal žalią rodyklę vairuotojai pypina važiuojantiems dviračiu taku, o kas būtų, jei jiems būtų žalia?

                              Comment


                                Parašė vaidasp Rodyti pranešimą

                                Žiūrint iš dviratininkų ir paspirtukininkų pusės toks posūkis jiems būtų mirits, aišku jei ten yra dviračių takas. Dabar sukdami į dešinę pagal žalią rodyklę vairuotojai pypina važiuojantiems dviračiu taku, o kas būtų, jei jiems būtų žalia?
                                Jei daryt kreivom rankom kur galima praskrist nepristabdžius - taip. Jei tai leistų padaryti dažnesnį ciklo pasikeitimą - kaip dviratininkas visai to norėčiau... Nes juodai užknisa stovėt kol prasisuka visi apsaugoti posūkiai ir pan ir t.t.

                                Comment


                                  Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                                  Jei daryt kreivom rankom kur galima praskrist nepristabdžius - taip. Jei tai leistų padaryti dažnesnį ciklo pasikeitimą - kaip dviratininkas visai to norėčiau... Nes juodai užknisa stovėt kol prasisuka visi apsaugoti posūkiai ir pan ir t.t.
                                  Šiaip tai jo. Galėtų padaryt su pėsčiųjų ir dviratininkų pirmenybe, kaip yra ties įvažiavimais.

                                  Comment


                                    Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                                    Šiaip tai jo. Galėtų padaryt su pėsčiųjų ir dviratininkų pirmenybe, kaip yra ties įvažiavimais.
                                    Bet jei vairuotojams nedegs raudona, tai jie pypins ir pypins. Kaip dabar pypina.

                                    Comment


                                      Platinimas prie Duomenų išrašymo centro nukeltas dar kartą, planai planuojami kitiems metams, nors turėjo būti baigta šiemet birželį.
                                      https://tvarkaumiesta.lt/problem/113958
                                      Gal kas žino, kada Olimpiečių gatvėje darbus planuoja baigti? Toks jausmas, kad ne šiemet.

                                      Comment


                                        Kareivių takas paskui save į kapus tuoj nusitemps ir Eurovelo. Amžiną jiems atilsį.
                                        Purvynėlio keliuku jau tiek daug tranzito, kad prie tako sankirtos atsirado griovys, tai apvažinėja plačiau per žolę. Savivaldybė sėkmingai nuo ankstyvo pavasario problemą impotentiškai ignoruoja.

                                        Comment


                                          Gal kas iš vietinių Žirmūnų gyventojų galėtų paaiškinti kodėl šis tešlakelis toks būtinas ir kodėl VMS jo negali panaikinti? Vienintelį ką matau, tai privažiavimą iki aikštelės esančios po tiltų, bet iš kitos pusės pro paplūdimį iki jos veda asfaltuotas privažiavimas. Daugiau tai žemėlapyje nematau jokio objekto iki kurio reikėtų tokio keliuko. Tvarkant šaligatvį prie Kareivių g. pradžioje buvo panaikinę įvažiavimą ir sudėję normalius bortus, bet vėliau kažkodėl viską atkūrę, tik protu nesuvokiama kam to reikia.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X