Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Dviračių takai Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Dėl apšvietimo stulpų tai nepastebėjau nieko keisto. Vienoje vietoje (link Iki) palei gatvę nebėra keičiami, o statomi nauji kairiau nuo tako (tarp tako ir daugiabučių). Tai nebent tai atrodo įdomiai, bet greičiausiai dėl medžių palei gatvę. Kitose atkarpose keičiami stulpai palei gatvę, jie turbūt apšvies ir gatvę ir taką.

    Comment


      Bet šiaip suprojektuotas labai gerai. Galite įžiūrėti ir išlenktus bordiūrus kaip Pilaitės pr. take. Taip pat įvažiavimuose nėra skersinių bortų tarp smulkių trinkelių ir šaligatvio plytelių, kas yra irgi kosmosas, nes beveik visur juos dabar projektuoja.

      Comment


        Smagu, kad neužstrigo darbai ir pakankamai greitai nutiesė šį taką. Pagaliau bent viena daugmaž patogi vieta pakilti į Sudervės kalvyną.

        Taip pat jau raudonuoja Ozo g. dvirtakis šalia PC Ozas iki viaduko. Betrūksta kokio metro asfalto.

        Beje, jei gerai suskaičiavau, tai Pilaitės pr. dvirtakyje
        aplink viaduką net 11 naujų ryškių raudonų pervažų!

        Čia jau beveik "overkill"
        Paskutinis taisė Riedis; 2019.09.15, 15:03.
        Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

        Comment


          Deja, bet gali labai ilgai užtrukti, nes dėl Ozo ir Geležinio vilko gatvių kategorijos (A2) ir nepertraukiamo eismo virš 50km/h (nebent sužaisti faktine 85 procentile), teoriškai neleidžiama įrengti pėsčiųjų perėjų. Nekeičiant reglamentų ar kategorijų alternatyva yra brangus pėsčiųjų/dviratininkų tiltas (numatytas darnaus judumo plane).

          Kita vertus, Pilaitės prospektas irgi yra B1 su Vakariniu aplinkeliu A1, o pervažos ir perėjos ten jau švyti, leistinas greitis 70km/h ir eismas nepertraukiamas.

          21. Esama pėsčiųjų perėja turi būti pakeista į kitokią perėjimo organizavimo priemonę arba panaikinta, jeigu ji atitinka bent vieną iš šių sąlygų:
          21.3. pėsčiųjų perėja yra A kategorijos gatvėje arba B kategorijos gatvėje, kurioje organizuojamas nepertraukiamas eismas (sankryžos skirtingų lygių);
          Yra ten reglamentuose ir daugiau subtilumų, kodėl ten apsunkintos perėjos, tuo pačiu turbūt ir pervažos. (Apšvietimas, eismo juostų skaičius, pėsčiųjų/automobilių srautai ir t.t)

          P.S. Kas juokingiausia, kad už viaduko link akropolio, Ozo g. bene jau tik B kategorijos.
          Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

          Comment


            Panašu, kad pradės statyti atkarpą nuo Sietyno g. iki Laisvės pr. Sustatyti įspėjamieji kuoliukai skiriamojoje juostoje (kur bus truputį platinamas prospektas).

            Comment


              Parašė Creatium Rodyti pranešimą
              Panašu, kad pradės statyti atkarpą nuo Sietyno g. iki Laisvės pr. Sustatyti įspėjamieji kuoliukai skiriamojoje juostoje (kur bus truputį platinamas prospektas).
              Apie kurią vietą čia kalbama? Sietyno g. eina lygiagrečiai Laisvės pr.

              Comment


                Parašė vaidasp Rodyti pranešimą

                Apie kurią vietą čia kalbama? Sietyno g. eina lygiagrečiai Laisvės pr.
                Apie šitą: https://citify.eu/pilaites-pr-dvirac...ki-laisves-pr/

                Sietyno g. turi sankryžą su Spaudos g. ir Pilaitės pr.

                Comment


                  Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                  Apie šitą: https://citify.eu/pilaites-pr-dvirac...ki-laisves-pr/

                  Sietyno g. turi sankryžą su Spaudos g. ir Pilaitės pr.
                  Citify matau, kad bus tvarkomas ir užsukimas į Laisvės pr. Puiku, nes ta atkarpėlė (žalia skiriamoji Pilaitės pr. juosta ties Laisvės pr.) nelabai tvarkinga. Dar ties spaudos rūmais dviračių takas nutrūksta keliose vietose.

                  Comment


                    Parašė vaidasp Rodyti pranešimą

                    Citify matau, kad bus tvarkomas ir užsukimas į Laisvės pr.
                    Turbūt nebus tvarkoma... šiuo etapu. II etapas baigiasi iki sankryžos su Laisvės pr. Riba maždaug ten kur kabo ta lentutė greta autobusų stotelės keletą postų anksčiau.

                    Trūksta ten ir salelės arba žymėjimo tvarkymo ties išvažiavimu į Laisvės pr. ir dviračiams skirto šviesoforo ir nuovažos kertant Pilaitės pr. įvažiavimą.

                    Ties spaudos rūmais tai kaži ar kol kas pajudės reikalai, per daug trūkstamų jungčių, kad dabar tvarkyt senas.

                    Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

                    Comment


                      Parašė Riedis Rodyti pranešimą

                      Turbūt nebus tvarkoma... šiuo etapu. II etapas baigiasi iki sankryžos su Laisvės pr. Riba maždaug ten kur kabo ta lentutė greta autobusų stotelės keletą postų anksčiau.

                      Trūksta ten ir salelės arba žymėjimo tvarkymo ties išvažiavimu į Laisvės pr. ir dviračiams skirto šviesoforo ir nuovažos kertant Pilaitės pr. įvažiavimą.

                      Ties spaudos rūmais tai kaži ar kol kas pajudės reikalai, per daug trūkstamų jungčių, kad dabar tvarkyt senas.
                      Aha jo, tavo tiesa. 2 etapas baigiasi iki sankryžos. Buvau tą vietą praleidęs, tad pataisysiu ir Citify.

                      Comment


                        Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                        Apie šitą: https://citify.eu/pilaites-pr-dvirac...ki-laisves-pr/

                        Sietyno g. turi sankryžą su Spaudos g. ir Pilaitės pr.
                        Kaip puiku, kad nebedaroma VT įvaža toje vietoje. Įdomu, kodėl vienoj iš vietų dvirtakis suvingiuoja. Ar ten kažkas trukdo?
                        Lietuva visiems.

                        Comment


                          Parašė abruo Rodyti pranešimą

                          Kaip puiku, kad nebedaroma VT įvaža toje vietoje. Įdomu, kodėl vienoj iš vietų dvirtakis suvingiuoja. Ar ten kažkas trukdo?
                          https://www.google.lt/maps/@54.69938...7i13312!8i6656

                          Comment


                            galetu nuimti tuos nesamoningus 90s stiliaus ekranus. Jei jau tikrai LABAI LABAI NEREALIAI reikia kazka parodyt, galetu paspaust ACM ekranus rodyt ju pranesimus, vistiek jie puse reklamos ten barteriu varo.

                            Comment


                              Ozo g. dviračių takas

                              Click image for larger version

Name:	IMG_3536.JPG
Views:	58
Size:	223,0 kB
ID:	1748902

                              Click image for larger version

Name:	IMG_3537.JPG
Views:	43
Size:	236,9 kB
ID:	1748901

                              Comment


                                Ozo g. dvirtakis... Jomajo, na gerai, kad dvirtakius tiesia, bet šaligatvį daryti tokioje vietoje iš TRINKELIŲ ir dar tokio pločio... O paskui vos ne kiekvienam prašymui nutiesti šaligatvį nors vienoje gatvės pusėje, gatvėje kur išvis šaligatvio nėra, atsakoma, kad pinigų nėra... Jei ką, tai trinkelėmis kloti kainuoja apie 2x brangiau kiek domėjausi kainomis...

                                Comment


                                  O, yra pravesta elektra? Gal naujai apšvies šį ruožą ir kol kas nežymėtą perėją, bet jau su nuovaža vienoje pusėje.
                                  Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

                                  Comment


                                    Tas nuovažas reikia perdaryti, padaryti statesnio kampo, mažesniu posūkio spinduliu. Taip, kaip dabar yra, (ypač nuo GV dešinys posūkis į Ozo g.) yra labai pavojinga ir pėstiesiems, ir dviratininkams. Bet taip, čia būtų jau kosmosas.

                                    Lietuva visiems.

                                    Comment


                                      Parašė spekas Rodyti pranešimą
                                      Ozo g. dvirtakis... Jomajo, na gerai, kad dvirtakius tiesia, bet šaligatvį daryti tokioje vietoje iš TRINKELIŲ ir dar tokio pločio... O paskui vos ne kiekvienam prašymui nutiesti šaligatvį nors vienoje gatvės pusėje, gatvėje kur išvis šaligatvio nėra, atsakoma, kad pinigų nėra... Jei ką, tai trinkelėmis kloti kainuoja apie 2x brangiau kiek domėjausi kainomis...
                                      Nepanikuok, ne 2 kartus, o kokiu trečdaliu brangiau tik. Ir ne pinigų nėra, bet prioritetai būna kitur.

                                      Comment


                                        Architektų g. take ant tilto šiandien sugalvojo sustatyti plastikinius kuoliukus tarp dviračių tako ir automobilių juostos. Atrodys gan kurioziškai kuomet dviračiai nuo automobilių bus atskirti plastikiniais kuoliukais, o pėstieji nuo dviračių - bordiūru ir metaline tvorele.

                                        Comment


                                          Parašė Picusiaubas Rodyti pranešimą
                                          Architektų g. take ant tilto šiandien sugalvojo sustatyti plastikinius kuoliukus tarp dviračių tako ir automobilių juostos. Atrodys gan kurioziškai kuomet dviračiai nuo automobilių bus atskirti plastikiniais kuoliukais, o pėstieji nuo dviračių - bordiūru ir metaline tvorele.
                                          Gal todėl, kad pėstieji dviratininkams yra pavojingesni, negu automobiliai?
                                          If a lion could speak, we could not understand him.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X