Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Dviračių takai Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė mantasm Rodyti pranešimą
    Įdomu kaip projektuotojų nuomone pėstieji turėtų nusiteleportuoti nuo gatvės iki pėsčiųjų tako palei upę.
    Intencija aiški. Visgi, palei upę pėsčiųjų takas prasideda ir baigiasi po pačiu tiltu, tad teoriškai reiktų nuo stotelės pereiti į kitą gatvės pusę per reguliuojamą perėją šalia, o ten jau išraizgyti asfaltuoti šaligatviai vedantys ir po tiltu (kur yra vairavimo mokymosi aikštelė), ir prie Žirmūnų upės pležo bei link centro. Nuo šio dviračių tako į Jeruzalės pusę ten ne pėsčiųjų oficialus takas, o tik pramintas natūralus takelis su suokais (na gal jie statyti dviratininkams).

    https://www.google.com/maps/@54.7258...7i13312!8i6656
    ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

    Comment


      Dar galėtų pastatyt kamerą su veidų atpažinimu ir automatiškai bauduot pėsčiuosius. Honkonge kaip tik dabar griauna tokią įrangą. Šimašius galėtų suderinti su protestuotojais ir parsisiųsti papigiaja porą trejetą vienetų.

      Comment


        Įvertinimo nusipelno ir ta "pėsčiųjų" šaligatvio kreivė, einant žemyn nuo Kareivių/Žirmūnų sankryžos elegantiškai aplenkianti apšvietimo stulpą, o už poros metrų po kojomis malasi automobiliai, kai tuo tarpu dviratininkams nutiestas tiesiausias ir plačiausias kelias toliau nuo gatvės.
        Šitą taką, kaip ir paupio taką, naudos ir pėstieji, ir mamytės su vėžimėliais, ir šunis vedžiojantys aplinkiniai gyventojai, ir dviratininkai, kurie burnosis kad jiems maišosi po kojomis, tai čia net nežiūrint į oro sąlygas jeigu pvz. lyja. O dar šlykštesniais metų laikais, kuomet dviračių drastiškai apmažėja (nuo lapkričio iki ankstyvo balandžio, išimant tą laiką kuomet būna sniegas), tai tas ženklinimas dviratininkams ypatingai netenka prasmės.
        Beje, ar tikrai pagal tą taką buvo reikalinga tiesti dubliuojančią apšvietimo liniją? Atrodo kaip pinigų švaistymas.

        Comment


          Šiandien važiuodamas pastebėjau, kaip trūksta gero sujungimo su Valakampių tiltu. Jau po truputį išvažinėjama veja.

          Comment


            Molėtų plente dvirtakis atsirado rodos iškart platinant, ~ 2009? metus. Gariūnų/Kirtimų dvirtakis irgi atsirado panašiu metu tiesiant aplinkelį. Iki Grigiškių palei A1 atsirado keliais metais anksčiau.

            Anais laikais dar buvo įdomus sprendimas, kad Eurovelo atkarpa nuo Trinapolio iki malūno vasarą tapdavo vienpusio eismo automobiliams.

            Comment


              Dviračių takui, kuris veda paupiu iki Trinapolio vienuolyno, labai trūksta sujungimo su Žaliųjų ež. gatvės dviračių taku. Verkių gatvė toje vietoje siaura, dviračiams nesaugi ir nėra kaip ją platinti. Seniau kelias vasaras būdavo padarytas vienkryptis automobilių eismas, pusę gatvės paliekant dviračiams, bet vairuotojai nelabai į tuos ženklus žiūrėdavo.
              Gariūnų dviračių takai abiejose gatvės pusėse palieka tuštumos įspūdį. Poilsiniam pasivažinėjimui nejaukūs dėl judrios gatvės, o susisiekimui turbūt nelabai reikalingi, nes nelabai kur veda (bent kol kas). Kurioje vietose baigiasi Kirtimų g. dviračių takas?
              Paskutinis taisė senasnamas; 2019.08.26, 23:07.

              Comment


                Berods iki industrinio komplekso šalia Galvės g., jei gerai pamenu tai dar atkarpėlė link Pagirių yra (o gal tik provėžos) ties tuo dideliu viaduku virš geležinkelio bėgių.
                Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

                Comment


                  Parašė senasnamas Rodyti pranešimą
                  Kurioje vietose baigiasi Kirtimų g. dviračių takas?
                  https://www.google.com/maps/place/Ju...901!4d25.16242
                  ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                  Comment


                    Parašė alga Rodyti pranešimą

                    Atsiprašau už kabinėjimąsi, bet negaliu susiturėt. "Optimalus" reiškia "pats geriausias duotom sąlygom". Tai kas yra "optimaliausias"?
                    Pasiūlykite geresnį variantą tokiose situacijose? Bet kokiu atveju dviračių takas kirsis su pėsčiųjų stotelių zonose, taip pat kitur, kur kertasi kryptys. Daugiausia ką galima padaryti, tai dar labiau atitraukti dviračių taką nuo stotelės ir iškreivinti, bet, žinoma, reikia laikytis minimalaus kreivės radiuso pagal STR. Gautųsi tokia nemaža kilpa. Jau paaiškinta, kodėl tiesiami takai arčiau gatvės, bet dar galiu duoti pavyzdį, kiek būtų konflikto su pėsčiaisiais, jei takus apkeistume vietomis, t.y. pėsčiųjų takas arčiau gatvės važiuojamosios dalies? Kiekvienas pėstysis išeidamas iš namų ar panašiai, turėtų kirsti taką, tam kad eitų pėsčiųjų taku. O čia tik du susikirtimo taškai. Nežinau kaip dėl įspėjamųjų paviršių tose vietose, neatkreipiau dėmesio, pagal viską jie ten turi būti.

                    Comment


                      Parašė Smalsuolis Rodyti pranešimą
                      Pasiūlykite geresnį variantą tokiose situacijose? Bet kokiu atveju dviračių takas kirsis su pėsčiųjų stotelių zonose, taip pat kitur, kur kertasi kryptys. Daugiausia ką galima padaryti, tai dar labiau atitraukti dviračių taką nuo stotelės ir iškreivinti, bet, žinoma, reikia laikytis minimalaus kreivės radiuso pagal STR. Gautųsi tokia nemaža kilpa. Jau paaiškinta, kodėl tiesiami takai arčiau gatvės, bet dar galiu duoti pavyzdį, kiek būtų konflikto su pėsčiaisiais, jei takus apkeistume vietomis, t.y. pėsčiųjų takas arčiau gatvės važiuojamosios dalies? Kiekvienas pėstysis išeidamas iš namų ar panašiai, turėtų kirsti taką, tam kad eitų pėsčiųjų taku. O čia tik du susikirtimo taškai. Nežinau kaip dėl įspėjamųjų paviršių tose vietose, neatkreipiau dėmesio, pagal viską jie ten turi būti.
                      Geresnis variantas būtų nekaitalioti vietomis, o tiesiog sutalpinti ir dvirtakį ir šaligatvį ir laukimo paviljoną. Jei tokiam genialiam sprendimui trukdo per plati gatvė ar per žalia pieva, tai tuomet pasiduodu.

                      Comment


                        Parašė senasnamas Rodyti pranešimą
                        [Gariūnų g. takas] Poilsiniam pasivažinėjimui nejaukūs dėl judrios gatvės, o susisiekimui turbūt nelabai reikalingi, nes nelabai kur veda (bent kol kas).
                        Kategoriškai nesutinku! Jei dirbi Fermentų/Graičiūno kvartale, tas takas tau leidžia patogiai pasiekti darbą iš miesto. Jei gyveni Vaidotuose, Pagiriuose, Trakų Vokėj, Grigiškėse, net Lentvaryje, jis leidžia saugiai ir patogiai pasiekti miestą.

                        Kurioje vietose baigiasi Kirtimų g. dviračių takas?
                        Žiūrint, kaip žiūrėsi. Viena šaka realiai baigiasi Fermentų/Kirtimų žiede, toliau yra banguojantis šaligatvinio stiliaus takas kertantis daug išvažiavimų. Bet yra atšaka į Žarijų g., kuri baigiasi ties Ižos g. Iš ten ramiomis Ižos, Liudvinavo gatvėmis pasiekiama oficiali geležinkelio perėja ties Vokės pusstote, o už jos kabantis tiltas per Vokę ir jau Trakų Vokės dvaro parko takai. Va paaiškinimas, kurį paišiau, kaip saugiai pasiekti Trakus:

                        Click image for larger version  Name:	trakai.png Views:	1 Size:	325,4 kB ID:	1744600
                        Paskutinis taisė alga; 2019.08.28, 17:37.

                        Comment


                          Parašė senasnamas Rodyti pranešimą
                          Gariūnų dviračių takai abiejose gatvės pusėse palieka tuštumos įspūdį. Poilsiniam pasivažinėjimui nejaukūs dėl judrios gatvės, o susisiekimui turbūt nelabai reikalingi, nes nelabai kur veda (bent kol kas). Kurioje vietose baigiasi Kirtimų g. dviračių takas?
                          Kiek jie nereikalingi, galima pamatyt stravos ar kokio kito resurso heatmapsuose


                          Comment


                            Kategoriškai nesutinku! Jei dirbi Fermentų/Graičiūno kvartale, tas takas tau leidžia patogiai pasiekti darbą iš miesto. Jei gyveni Vaidotuose, Pagiriuose, Trakų Vokėj, Grigiškėse, net Lentvaryje, jis leidžia saugiai ir patogiai pasiekti miestą.
                            Gal darbo dienomis vaizdas kitoks. Aš juo važiuoju tik savaitgalį, tai vaizdas būna tuščias. Į Trakus taip ir važiuoju per Lentvarį, tai sutinku vieną kitą dviratininką. Tas dviračių takas už Lentvario gana siauras ir būtų nelengva prasilenkti su kitais dviratininkais, bet ten nėra su kuo prasilenkinėti .

                            Comment


                              Parašė senasnamas Rodyti pranešimą
                              Gal darbo dienomis vaizdas kitoks. Aš juo važiuoju tik savaitgalį, tai vaizdas būna tuščias. Į Trakus taip ir važiuoju per Lentvarį, tai sutinku vieną kitą dviratininką. Tas dviračių takas už Lentvario gana siauras ir būtų nelengva prasilenkti su kitais dviratininkais, bet ten nėra su kuo prasilenkinėti .
                              Ach, ta prasme? Na, priemiesčio takuose tikrai būna mažiau eismo, nei Vingio parke ar Neries krantinėse, bet tai normalu. O, pavyzdžiui, šį vakarą apie pusė aštuonių tame take tarp Lentvario ir Trakų sutikau gal tris poreles su dviračiais. Prasilenkti ten nesmagu, bet įmanoma nelėtinant tempo.

                              Comment


                                Sutiktum bent 20 porelių, jei tas takas staiga nepasibaigtų sulig Trakų istorinio parko riba . Jis apskritai keistai eina ir veda net ne į Trakus, o į Senuosius Trakus. Kitaip sakant, tie, kuriems nėra priimtina kažkiek paminti ir keliu, tuo taku nevažiuos. Todėl jis ir yra pustuštis, palyginti su turistų (pėsčių ir ratuotų) skaičiumi pačiuose Trakuose.

                                Comment


                                  Parašė senasnamas Rodyti pranešimą
                                  Sutiktum bent 20 porelių, jei tas takas staiga nepasibaigtų sulig Trakų istorinio parko riba . Jis apskritai keistai eina ir veda net ne į Trakus, o į Senuosius Trakus.
                                  Kaip čia tau visi takai baigiasi niekur? Nuo žiedo/degalinės galima asfaltu prieš eismą arba šaligatviu užkilti iki Vilniaus gatvės/A16, o ten jau yra malonus naujas raudonas takas iki pat stoties ir kur nori toliau Trakuose. Alternatyviai, 500 m teisingos A16 pusės šalikele, ir nuo Trakų riboženklio raudonas takas kitoj gatvės pusėj.

                                  Ir išvis, daug maloniau Trakus pasiekti per Žemaitės gatvę/4751 ir per medinį tiltą tarp Galvės ir Lukos.
                                  Paskutinis taisė alga; 2019.08.29, 00:50.

                                  Comment


                                    Kaip čia tau visi takai baigiasi niekur?
                                    Aš tik bandau rasti paaiškinimą, kodėl pakeliui į tokią turistinę vietą tiek mažai dviratininkų. Dviračių takai tiesiami gabalais, kurie kažkada gal ir susijungs į kažką vientiso. Geriausia iliustracija yra dviračių tako pradžia/pabaiga ties Trakų istorinio parko riba. Maždaug mes padarėme, toliau ne mūsų teritorija. Takai turėtų jungti kažkokius objektus, o ne tiesiog netikėtai baigtis. Šiuo atveju tas trūkstamas gabalas iki Lentvario seniai galėjo būti nutiestas.

                                    Comment


                                      Trūkstama atkarpa iki Lentvario seniai galėjo būti nutiesta. Jei ne kažkokio plauko žalieji užprotestavę medžių kirtimą Kiek teko girdėt lyg ir finansavimas buvo. Ir pasak gandų net ne vieną kartą.

                                      Comment


                                        Gyvenu paneriuose ir dažnai važinėju dviračiu aptariamose vietovėse. Mano nuomone labiausiai trūksta dviračių tako nuo Kirtimų g. iki Lentvario gel. pervažos per Lentvario g. Arba nuo Grigiškių iki ten pat. Jei būtų jungtis iki Lentvario - dviratininkams būtų kur kas patogiau. O nuo Lentvario jau esant reikalui gali rasti ramių mažo eismo kelių iki pat Trakų.

                                        Comment


                                          Pasiruošta Didlaukio g. dviračio tako "Rugiasėjai" per visą ilgį.



                                          Išlupo augalus, išlupo šlagbaumus. Tokiais tempais gal net nuties per rugsėjį?
                                          Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

                                          Comment

                                          Working...
                                          X