Parašė digital
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
									Rodyti pranešimą
								
							
						
					
				
				
			
		Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
[VLN] Dviračių takai Vilniuje
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Upės g. atveju taip yra, nes dviračių takas kyla nuo upės, o pėsčiųjų eina nuo Žvėryno. Tai jie turi apsikeist vietomis, jeigu norim dviračių taką turėti palei gatvę.Parašė MindesAcc Rodyti pranešimąAs biski nesuprantu kodel dviraciu takas apsikeite pusem su pesciuju taku? Argi sunku projektuoti taka kad nereiketu pastoviai kirsti pesciuju / dviraciu eismo srauto? Tas pats vyksta su dviraciu taku ties zirmunu gatve ir jeigu neklystu, laisves prospekte.
Jeigu tarkim ateityje ties taką į Žvėryną, tai greičiausiai perdarys tą vietą taip, kad takas palei gatvę eis toliau palei gatvę, o takas nuo upės jungsis T formos sankryža. Susikirtimų su pėsčiaisiais vistiek neišvengsi.
- 1 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Manau butu geriau nutiesti dvirtaki toliau nuo gatves, ir daryti pesciuju taka prie gatves, kad nereiketu veliau takam vingiuoti ir keistis vietomis. Dabar cia gavosi kazkos nesusipratimas. Ir ka turejau omeni apie Zirmunu gatve ir Laisves prospekta tai kad dvirtakiai vingiuoja prie autobusu stoteliu ir keiciasi vietomis su pesciuju / keleiviu zonomis.Parašė Creatium Rodyti pranešimą
Upės g. atveju taip yra, nes dviračių takas kyla nuo upės, o pėsčiųjų eina nuo Žvėryno. Tai jie turi apsikeist vietomis, jeigu norim dviračių taką turėti palei gatvę.
Jeigu tarkim ateityje ties taką į Žvėryną, tai greičiausiai perdarys tą vietą taip, kad takas palei gatvę eis toliau palei gatvę, o takas nuo upės jungsis T formos sankryža. Susikirtimų su pėsčiaisiais vistiek neišvengsi.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Dviračių takas palei gatvę daromas tam, kad aiškiau atskirti srautus pagal judėjimo greitį: motorizuotas > dviračiai > pėstieji. Plius kadangi pėstieji eina lėtai, jie labiau linkę eiti toliau nuo motorizuoto transporto.Parašė MindesAcc Rodyti pranešimą
Manau butu geriau nutiesti dvirtaki toliau nuo gatves, ir daryti pesciuju taka prie gatves, kad nereiketu veliau takam vingiuoti ir keistis vietomis. Dabar cia gavosi kazkos nesusipratimas. Ir ka turejau omeni apie Zirmunu gatve ir Laisves prospekta tai kad dvirtakiai vingiuoja prie autobusu stoteliu ir keiciasi vietomis su pesciuju / keleiviu zonomis.
- 2 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Pvz., Ateities gatvėje dviračių takas (gana senas) eina atokiau nuo gatvės, o šaligatvis palei gatvę. Kadangi palei judrią gatvę vaikščioti nesmagu, tai daug pėsčiųjų tiesiog eina dviračių taku. Dviračių takas dar patrauklesnis ties Romerio un., nes toje vietoje yra miškelis.
Kada asfaltuos tas atkarpas take link Žaliųjų ežerų? Koks tikslas užpilti skaldą ir po to atidėlioti asfaltavimą n savaičių?
- 1 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Dar geras pavyzdys dvirtakis palei Jeruzalės gatvę nuo Ateities/Kalvarijų sankryžos iki Santariškių žiedo. Praktiškai niekas nevaikšto šaligatviu ir visi eina dvirtakiu. Tiek prie žiedo, tiek prie bažnyčios.Parašė senasnamas Rodyti pranešimąPvz., Ateities gatvėje dviračių takas (gana senas) eina atokiau nuo gatvės, o šaligatvis palei gatvę. Kadangi palei judrią gatvę vaikščioti nesmagu, tai daug pėsčiųjų tiesiog eina dviračių taku. Dviračių takas dar patrauklesnis ties Romerio un., nes toje vietoje yra miškelis.
Jau išasfaltavo pusę nusileidimo prie ežero Gulbino gatve. Bet po to technika vėl išvažiavoParašė senasnamas Rodyti pranešimąKada asfaltuos tas atkarpas take link Žaliųjų ežerų? Koks tikslas užpilti skaldą ir po to atidėlioti asfaltavimą n savaičių?
  Įdomiau ką darys dėl mašinų eismo nauju asfaltu. Seniau ten praktiškai nevažinėdavo mašinos. Atmetus miškininkų techniką, pamatydavau gal kartą per metus. Dabar dažnai sutinku. Prasidėjus mokslo metams turbūt išvis kamščiai bus.
							
						
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Ten realiai mašinoms didelio poreikio ir nebuvo važiuoti - į Žaliųjų ežerų gatvę veda kitas platesnis kelias, o privažiavimas prie Balsio ežero automobiliams pasidarė visai nepatogus. Nelabai yra kur pasistatyti. Bet Gulbinuose gyvenamųjų namų daugėja, tai asfaltas turbūt privilios ne tik dviratininkus.Paskutinis taisė senasnamas; 2019.07.16, 12:58.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Techniškai lyg ir miesto gatvė, o ne dvirtakis. Nebent pakeis ženklinimą.Parašė digital Rodyti pranešimąTai šlagbaumų reikia.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Tokiems nuleidimams perėjimui per dvirtakį prie sankryžų (kaip viršutinėje foto) labai pritariu, nes verčia pėsčiuosius elgtis atsargiai. O štai antroje foto grynai perėjimas prie laukimo paviljono, jau turėtų būti atvirkščiai - pirmumas pėstiesiems. Tai skatintų pėsčiuosius pereidinėti būtent tam skirtoje vietoje, o ne šlaistytis bilekaip. Bent jau tokia vakarų praktika.Parašė dondc Rodyti pranešimąIšmontavo tas nesąmones – bortus (granitinius, beje). Pilaitės pr.:
P.S. beje, pasidarė įdomu, kas per borteliai panaudoti nuleidimo kraštuose, tie tamsesni truputį. Gal kas gali nufotkint iš arčiau?Paskutinis taisė Ginthus; 2019.07.18, 07:15.
- 1 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Reali situacija. Tiesa, iš pradžių buvau pamiršęs apie šią vietą, radau tarp nuotraukų. Nufotografavau prieš 1,5 mėn - birželio 3 d. Gal kas patvirtintų, ar dar šitai likę - reiktų užsiklaust, ką planuoja daryti su šią neišsprendžiama problema.Parašė R.D. Rodyti pranešimą
 čia tikrai ne pokštas ir ženklas skirtas įspėti apie tuos nelygumus ar čia skirta kažkam kitam, nes tiesiog... kaip 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Yra, tik nuotraukoje gerai matosi, o realiai minant vakare arba atitinkamu apšvietimu nelabai matosi. Tas ženklas tikrai padėjo pirmąkart dantų nepamest (ten žemiausia tos atkarpos dalis, tai tikrai yra pagunda įsibėgėti virš 30km/h)Parašė Mindzius-LT Rodyti pranešimąGal kas patvirtintų, ar dar šitai likę - reiktų užsiklaust, ką planuoja daryti su šią neišsprendžiama problema.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Geriau konvertuoti į lytinius organus britišku pavyzdžiu. Kitaip dar nuspręs, kad saugotinas modernaus meno pavyzdys.Parašė Milwaukee Rodyti pranešimąGalima butu koki ART ikalt. Pvz snieguotas virsunes nutapyt, ale Everestas ar panasiai. Arba veido mimika besiverziancia is asfalto dangos. Nosis yra, akys yra. Burna taip pat.
- 1 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
dabar jau zinom kaip! Kokie musu dalba.. darbininkai isradingi, net stebiuosi. Ziurekit ka padare:Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Kuo toliau tuo keisčiau. O tai nuolydis į tą pusę? Kur tuomet vanduo nubėgs? Į baseiną viduryje tako?
Paklojo pirma sluoksni asfalto ir zemiausioje tako vietoje (na tos duobes kurios visai neturejo buti pagal projekta) asfalto lygis pakyyyyla iki saligatvio, viso tako nuolydis irgi i ta puse ir vanduo teoriskai turetu pats nuteketi per saligatvi ant vejos. Ne, ne i lietaus kanalizacija, o ant vejos kazkur i krumus.
Kada nors ten tures stovet pastatas. Apskritai neisivaizduoju kaip tures atrodyti sita vieta pastacius ten kazka salia.
Genialu juk, ne?
P.S. Tas sulinys nera zemiausioje vietoje ir apskritai ten turbut ne lietaus nuotekos, skyliu nera:
Vanduo begs kazkur metra iki jo . Apskritai koki WTF jie cia daro as nesuprantu....
Nueme dali seno saligatvio prie gatves. Ir kas, liks 4 plyteliu techninis saligatvis?
Pagal pranesima https://tvarkaumiesta.lt/problem/101095 daubos atkarpoje buvo pakeisti bortai i nuozulnius tarp dviracio tako ir saligatvio. Neatspesit, bet tik cia! Toliau vel daro senais bortais, o ko jus tikejotes?
- 3 patinka
 
Comment
 
							
						

							
						
							
						
Comment