Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Dviračių takai Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Robyla Rodyti pranešimą
    Nenufotkinau, bet mačiau kad nuo Edukologijos žiedo irgi yra tiesiama dviračių tako atkarpa link upės g. (raudonai)

    Parašė dondc Rodyti pranešimą
    Click image for larger version

Name:	20190227_094301.jpg
Views:	160
Size:	269,0 kB
ID:	1703362

    Click image for larger version

Name:	20190227_094516.jpg
Views:	185
Size:	253,4 kB
ID:	1703363
    ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

    Comment


      Parašė Creatium Rodyti pranešimą
      Jop, čia Senvagės projektas.
      Čia gal su Narbuto susijungs?

      Comment


        Parašė Robyla Rodyti pranešimą

        Čia gal su Narbuto susijungs?
        Nope

        Nu ok, teoriškai taip. Žiedo ten ta dalis bus bendra, o šiaip takai bus sujungti.

        Comment


          Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

          Tikrai, kuo ilgiau žiūriu, tuo daugiau matau praignoravimų. Sankryžą išvis kažin ar įmanoma padaryti dar nesaugesne. Bandysiu rasti laiko ir rašyti, rašyti...
          Išsiunčiau tokius siulymus. Kas dar nerašė, galit ir šituos suminėti:

          Naudojuosi teise pateikti pasiūlymus apie numatomą Gilužio gatvės atkarpos nuo Pilaitės pr. iki ir ties žemės sklypu (kadastro Nr. 01010/0167:2136) Vilniuje, projektavimą.

          Sankryžoje iš Pilaitės pr., Zujūnų g. ir Čekoniškių g. pusių projektuojama po dvi eismo juostas su neapsaugotais kairiais ir dešiniais posūkiais, kai ta pačia juosta leidžiamas ir posūkis ir važiavimas tiesiai. Tai neatitinka prisijungimo prie susisiekimo komunikacijų sąlygų, kur reikalaujama suprojektuoti papildomus šviesoforus kairiesiems ir dešiniesiems posūkiams. Taip pat toks eismo krypčių išdėstymas nėra rekomenduojamas, bei skatina nesaugius manevrus tarp juostų, apvažiuojant sukančiuosius, o taip pat neleidžia kitiems eismo dalyviams tinkamai suprognozuoti tokių eismo dalyvių veiksmų. Siūlau išskirti bent po vieną atskirą juostą tik kairiems posūkiams.

          Zujūnų gatvėje ir Čekoniškių gatvėje suprojektuotas pirmos eismo juostos užbaigimas kartu su išvažiavimu iš viešojo transporto stotelės. Toks sprendimas sukurs papildomas konfliktines situacijas, nes sunku greitai nustatyti pirmumo teises. Siūlau suprojektuoti eismo juostos pabaigą ir išvažiavimą skirtingose vietose.

          Prie perėjų nėra taktilinių dangų silpnaregiams. Tai neatitinka prisijungimno prie susisiekimo komunikacijų sąlygų, kur reikalaujama numatyti silpnaregių pėsčiųjų garsinius signalus. Siūlau suprojektuoti taktilines dangas silpnaregiams visuose susikirtimuose, įskaitant su dviračių taku.

          Gilužio gatvėje ties piketu 1+00 suprojektuotas pėsčiųjų tako ir dviračių tako susikirtimas smailiu kampu. Toks susikirtimas nėra saugus nei pėstiesiems, nei dviratininkams, nei silpnaregiams. Siūlau suprojektuoti susikirtimą statesniu kampu, iškreivinant ir dviračių taką. Iškreivinimą galima suderinti su D kategorijos Padekaniškių gatvės kirtimu, dviračių taką pagal rekomendacijas pritraukiant prie važiuojamosios dalies arba atitolinant nuo jos.

          Pėsčiųjų ir dviračių takams kertant D kategorijos Padekaniškių gatvę ir toliau esantį įvažiavimą į gyvenamųjų namų kvartalą, suprojektuota asfalto danga gatvės lygyje su bortais. Siūlau suprojektuoti atitinkančius rekomendacijas pakeltus susikirtimus be bordiūrų.

          Vietose, kur leidžia sklypų ribos, siūlau pagal rekomendacijas fiziškai atskirti pėsčiųjų taką nuo dviračių tako želdinių juostomis, kad sumažinti konfliktinių situacijų tikimybę tarp pėsčiųjų ir dviratininkų.

          Comment


            Pagal dviračių takų Vilniuje bendrą planą dviračių takas turėtų eiti ir per Parko g. Naujoje Vilnioje. Šiais metais planuojamas ten pilnas šaligatvio keitimas ir kelio dangos atnaujinimas, tai logiška būtų, kad ir dviračių takas prie to pačio būtų nutiestas.

            Spėkit, ar jis bus daromas? Nope.

            Savivaldybės atsakymas: "Informuojame, kad Vilniaus miesto gatvių priežiūra priklauso nuo skiriamo finansavimo.
            Pažymime, kad atsižvelgiant į skirtas lėšas Parko g. numatytas tik paprastasis dangos remontas su šaligatvių remontu.
            Atsiprašome už patiriamus nepatogumus."

            Planai planais, o piguva ir xaltura forever, pagrindiai dabartinio mero bruožai.

            Comment


              Tipo kiti merai visada prie šaligatvių atnaujinimo ir dviračių takus tiesdavo?

              Comment


                Ne, nes neatnaujindavo ir šaligatvių

                Nenorėkit visko iš karto.

                Comment


                  Parašė digital Rodyti pranešimą
                  Tipo kiti merai visada prie šaligatvių atnaujinimo ir dviračių takus tiesdavo?
                  Ne, bet jeigu jau bendrame plane yra numatytas dviračių takas, tai nejaugi nebūtų logiška tą taką ir nutiesti, tuo pačiu ateityje sutaupant lėšas, kad neardyti šaligatvio, kurį dabar naujai darys?

                  Comment


                    Viršuliškėse prie troleibusų parko iš pradžių pertiesė šaligatvį, po kurio laiko nutiesė ir dviračių taką. Naujo šaligatvio nelietė, tai kaip ir viskas ok, lėšos veltui nebuvo iššvaistytos.

                    Comment


                      Parašė adomazzz Rodyti pranešimą

                      Ne, bet jeigu jau bendrame plane yra numatytas dviračių takas, tai nejaugi nebūtų logiška tą taką ir nutiesti, tuo pačiu ateityje sutaupant lėšas, kad neardyti šaligatvio, kurį dabar naujai darys?
                      Ateityje tiesiant dviračių taką, esamas atnaujintas šaligatvis galėtų likti savo vietoje, o ten kur lieka veja galės ateityje atsirasti dviračių takas

                      Comment


                        Parašė PoDV Rodyti pranešimą

                        Ateityje tiesiant dviračių taką, esamas atnaujintas šaligatvis galėtų likti savo vietoje, o ten kur lieka veja galės ateityje atsirasti dviračių takas
                        Taip, bet dviračių takas turėtų buti arčiau važiuojamuosios dalies, o ne už šaligatvio....

                        Comment


                          Parašė adomazzz Rodyti pranešimą

                          Taip, bet dviračių takas turėtų buti arčiau važiuojamuosios dalies, o ne už šaligatvio....
                          https://www.google.com/maps/@54.6879...7i13312!8i6656

                          Kaip ir yra vietos tarp šaligatvio ir gatvės vienoje pusėje. Jei nenorim, kad nutrūktų takas ties stotelėmis, užtektų tik vietas ties stotelėmis perdaryti Nebent dėl dujotiekio (berods) nebūtų galima tiesti tada jau taip, už šaligatvio jau reiktų tiesti arba liesti patį šaligatvį.

                          Comment


                            Aišku lėšos nebegalines, bet turėtų būti projektuojami takai iškarto. Nebūtinai iš karto juos tiesiant, bet perdarant šaligatviui aiškiai paliekant vietos ateičiai, kad nereikėtų nieko po to griauti.

                            Comment


                              Galima dėl to parašyt į savivaldybę su siūlymu palikti vietos, jeigu taip dar nenuspręsta daryt. Padarykit, kam aktualu.

                              Comment


                                Trakų Vokės parke atgimsta mūsų paveldas
                                https://vilnius.lt/lt/2019/03/27/tra...QnEnRE3Mt7il1I
                                Jau šiandien rūmuose vyksta parodos, koncertai, edukaciniai užsiėmimai. Sutvarkius jų aplinką tai bus išbaigtas kultūrinio turizmo objektas.

                                Ypatinga patogi šios dvarvietės geografinė padėtis, nes ji yra tarp Vilniaus ir Trakų, šalia geležinkelis, todėl tikimasi čia nemažų lankytojų srautų. Rengiamas dviračių trasos, kuri jungs Vilnių su Trakais bei drieksis palei dvarvietės tvenkinius, projektas.

                                ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                                Comment


                                  Palei Upės g. dviračių taką jau kloja šaligatvį iš trinkelių. Gana sparčiai juda.

                                  Comment


                                    Vakarų Vilniuj nieko naujo. Darbų pabaiga skelbiama 2018 (nenurodant mėnesio). Iš kitos pusės ženklų neatsirado, reiškia galima kapot prieš eismą. Tiesa, malonus naujadaras – iš kitos atitvaro pusės sudėti išgaubti oranžiniai atšvaitai kas kelis metrus:

                                    Click image for larger version

Name:	20190329_114637.jpg
Views:	80
Size:	201,9 kB
ID:	1710987
                                    ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                                    Comment


                                      Lazdynai, takas prie arkliuko.







                                      Comment


                                        Kareivių g. nuo Žirmūnų g. iki Neries g.:

                                        Click image for larger version

Name:	20190406_163634.jpg
Views:	51
Size:	210,5 kB
ID:	1713026

                                        Click image for larger version

Name:	20190406_163658.jpg
Views:	55
Size:	189,3 kB
ID:	1713027

                                        Click image for larger version

Name:	20190406_163837.jpg
Views:	50
Size:	331,4 kB
ID:	1713028

                                        Click image for larger version

Name:	20190406_164020.jpg
Views:	46
Size:	251,8 kB
ID:	1713029

                                        Click image for larger version

Name:	20190406_164006.jpg
Views:	52
Size:	271,0 kB
ID:	1713030

                                        Click image for larger version

Name:	20190406_164110.jpg
Views:	54
Size:	202,5 kB
ID:	1713031

                                        Click image for larger version

Name:	20190406_164212.jpg
Views:	53
Size:	192,8 kB
ID:	1713032

                                        Žirmūnų g. nuo "Lidl" link Šilo tilto. Nuotraukos su darbais pradėtais šį pavasarį, link tilto asfaltuota ir buvo pradėta rudenį.

                                        Click image for larger version

Name:	20190406_164831.jpg
Views:	53
Size:	292,8 kB
ID:	1713033

                                        Click image for larger version

Name:	20190406_165008.jpg
Views:	53
Size:	324,7 kB
ID:	1713034

                                        Click image for larger version

Name:	20190406_165244.jpg
Views:	50
Size:	282,1 kB
ID:	1713035

                                        Click image for larger version

Name:	20190406_165335.jpg
Views:	51
Size:	248,0 kB
ID:	1713036

                                        Click image for larger version

Name:	20190406_165454.jpg
Views:	49
Size:	303,8 kB
ID:	1713037
                                        ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                                        Comment


                                          Net įdomu pasidarė, kaip spręs atkarpą prie VT perono. Pasiliko pabaigai, nes matyt daug galvot reikia. Jau įtariu, kad tiesiog išvingiuos dvirtakį įstrižai kertant šaligatvį, o pėsčiuosius paleis tiesiai per peroną. Nes nu o kas čia negerai?...

                                          Comment

                                          Working...
                                          X