Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Dviračių takai Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
    Iš esmės su Creatium reiktų sutikti: patys šviečiamės, todėl daromės reiklesni, tad net ir gerėjant padėčiai, vis randame daugiau priekabių, todėl gali pasirodyti, jog padėtis negerėja. Galima būtų šį Lazdynų projektą paimti, kaip pavyzdį aptarimams, iš ko pasimokyti ir ko vengti ateities projektuose. Tik ar tuo kas nors užsiima? Ar yra koks nors feedback kokiam feisbooke, kur galima išsakyti pastabas, pagal gautus rezultatus, kad užfiksuoti, kaip gaires ateičiai?
    Veikia. Teko girdėt, kad projektų, kai "pabraižoma ant popieriaus iš akies" bus vis mažiau ir bus rengiami normalūs projektai. Tai, aišku, nereiškia, kad viskas dabar bus daroma pagal geriausius standartus, bet tai bus arčiau to, ko tikimės. Kol tiesė Laisvės pr., Žirmūnų g., Lazdynų takus, per tą laikė priruošė krūvą normalių projektų, kurie bus įgyvendinami šiemet.

    Atsižvelgiama ir į kitus dalykus: išsireikalavom punktyrinių linijų takuose, skersinių bortų atsisakymo, dviračių takų ir pėsčiųjų takų sukeitimo vietomis (kad dviračiai būtų arčiau auto), atskirais atvejais pavyksta išsireikalauti papildomo apželdinimo. Na, yra progresas. Gal jo tiek labai nesimato, nes nu tikrai nėra tų įgyvendinamų projektų tiek daug. Ypač žiemą

    Comment


      Ties „Saulės džiaugsmas”, prie Žirmūnų „Lidl”. Už sankryžos takas baigiasi ties nusukimu į pervažą:
      Click image for larger version

Name:	20190227_084607.jpg
Views:	127
Size:	198,2 kB
ID:	1703349

      Pagal schemą, nauja atkarpa turėjo pratęsti taką nuo „Lidl”, bet darbų riba tik ties Lukšio g.:
      Click image for larger version

Name:	20190227_084957.jpg
Views:	81
Size:	232,5 kB
ID:	1703350

      Click image for larger version

Name:	20190227_085301.jpg
Views:	117
Size:	237,2 kB
ID:	1703351

      Naujadaras takuose pagal „schemas” – taktilinės trinkelės:
      Click image for larger version

Name:	20190227_085431.jpg
Views:	98
Size:	236,6 kB
ID:	1703352

      Buvo kilęs ažiotažas dėl gausiai nukapotų medžių šakų. Stulpas stipriai per arti:
      Click image for larger version

Name:	20190227_085658.jpg
Views:	73
Size:	238,0 kB
ID:	1703353

      Ties Šilo tiltu. Už sankryžos iškart yra pėsčiųjų asfaltas link „Eurovelo 11”:
      Click image for larger version

Name:	20190227_085814.jpg
Views:	108
Size:	235,5 kB
ID:	1703354

      Vaizdas atgal į įkalnę:
      Click image for larger version

Name:	20190227_085910.jpg
Views:	105
Size:	227,0 kB
ID:	1703355

      Neries krantinių projektas:
      Click image for larger version

Name:	20190227_091613.jpg
Views:	103
Size:	248,2 kB
ID:	1703356

      Click image for larger version

Name:	20190227_091745.jpg
Views:	90
Size:	254,9 kB
ID:	1703357

      Darbų riba nuo Žaliojo tilto į vakarus:
      Click image for larger version

Name:	20190227_091129.jpg
Views:	98
Size:	312,0 kB
ID:	1703358

      Click image for larger version

Name:	20190227_093148.jpg
Views:	110
Size:	244,9 kB
ID:	1703359

      Click image for larger version

Name:	20190227_093227.jpg
Views:	69
Size:	312,5 kB
ID:	1703360

      Darbų riba ties Baravyko g. Žaliame skyde darbų pabaiga skelbiama 2017 m., pataisyta į 2018, projekto skydas prie Baltojo tilto skelbia 2020 vasaris:
      Click image for larger version

Name:	20190227_094011.jpg
Views:	61
Size:	241,9 kB
ID:	1703361

      Senvagės projektas:
      Click image for larger version

Name:	20190227_094301.jpg
Views:	160
Size:	269,0 kB
ID:	1703362

      Click image for larger version

Name:	20190227_094516.jpg
Views:	185
Size:	253,4 kB
ID:	1703363



      ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

      Comment


        Na, Žirmūnų takas juk nebaigtas. Tai ir darbų ribos ir trinkelės tikrai pasikeis. Kaip ir danga. Stulpas tik va nepajudės iš vietos, nebent kažkada keis naujais. Bet tai čia jis dar nieko. Justiniškių g. tai visai take liko stulpas. Tikėkimės, kad laikinai

        Comment


          Radau info apie planuojamą dviračių taką Lentvario g. - https://citify.eu/lentvario-g-dviraciu-takas/

          Gal kas žinote daugiau, nei pateikta šiame tinklapyje? Nerandu jokios info VMS tinklapyje.

          Comment


            Info daugiau nelabai yra. Buvo tik minėta, kad užsakytas projektavimas lyg ir.

            Comment


              Zirmunu takas yra pavyzdys bukumo. Kai reglamentai auksciau sveiko proto. Ir jei kazkas parase, kad takas turi buti 3.5m plocio tai galima susikti viska aplink, isdziovint medzius, bet negalima nusileist, o tai koks urbanistas ploti pamatuos ir triuksma pakels.
              Galejo laisvai taka siaurinti kokiais 20 cm. Nu nieko tai tikrai cia neitakotu. Vistiek ta dviracio tako dalimi kuri yra labai arti medziu niekas nevaziuos. Tie centimetrai bus realiai nenaudojami, nes tiesiog nejauku vaziuoti kai medziai taip arti. Visiskas durnumas.
              Paskutinis taisė SoulMulticast; 2019.03.01, 10:34.

              Comment


                Atkreipk dėmesį į dviratininką kylantį į įkalnę Žirmūnų take. Važiuoja atsitraukęs nuo vejos (šaligatvio) borto per maždaug 38 cm. Važiuojant palei medžius, jie dar neskatina smarkiai (o gal visai) atsitraukt, jei turi siauresnį vairą, kitaip nei tas vienintelis stulpas. Visgi, jei būtų siauresnis takas – ne 3,5 m, kaip rašei, o minimalaus pločio 2,5 m dar siaurinamas – tai nesant būtinybei saugotis medžių, vistiek tektų atsitraukti per tuos pačius 38 cm nuo vejos (pievos) borto. Tiesiog negali važiuot, kaip traukinio bėgiais, vairas nuolat juda ir reikia palaikyti saugų gabaritą, kad nenusuktum kiek vairo ir ratas neįstrigtų į tarpą tarp vejos borto ir pievos. Paauglystėje pats pirmą kartą patyriau piršto lūžį tokioje situacijoje, persivertęs per priekinį įstrigusį ratą nuokalnėje.
                ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                Comment


                  Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
                  Zirmunu takas yra pavyzdys bukumo. Kai reglamentai auksciau sveiko proto. Ir jei kazkas parase, kad takas turi buti 3.5m plocio tai galima susikti viska aplink, isdziovint medzius, bet negalima nusileist, o tai koks urbanistas ploti pamatuos ir triuksma pakels.
                  Galejo laisvai taka siaurinti kokiais 20 cm. Nu nieko tai tikrai cia neitakotu. Vistiek ta dviracio tako dalimi kuri yra labai arti medziu niekas nevaziuos. Tie centimetrai bus realiai nenaudojami, nes tiesiog nejauku vaziuoti kai medziai taip arti. Visiskas durnumas.
                  Takas yra minimalaus 2,5 metrų pločio.

                  Comment


                    Viskas ten gerai su tuo taku, išsskyrus stulpa, kuris tikrai yra per arti tako. Medžiai važiuot netrukd. Jei kažkam trukdo - gal tuomet reiktu rinktis mažiau įgūdžių reikalaujantį keliavimo būdą.

                    Comment


                      Kiekviena beda mieste turi pavarde, kaip karta pasake Celiabinsko urbanistas. Rodos po truputi tas pavardes atrandam... Na, tokie veikejai kaip Creatium ir cionyksciai senbuviai gal ir anksciau zinojo, nes tik cia man naujiena, kadangi domiuosi tik kelis metus.

                      Vaidotas Ilgius is Šimašiaus pasididžiavimo komandos:

                      „Vilnius turi būti patogus automobilistams, oo ne 500 dviratininkų ar pėsčiųjų, kuriems palikti 6-10 plytelių pločio šaligatviai. Va prie Rimi paliko vienos plytelės pločio, vienai juostai vietos atsirado, visi toj vietoj laimingi - taip ir kitur reikia elgtis. Platinti, platinti, dar kartą platinti.“
                      „Mūsų elektoratas yra ratuotas, ir tikrai turime jiems pirmiausia siekti pagerinimų“
                      „Taip kad galvokime, ko reikia mus renkantiems miestiečiams, ir darykime pagerinimus pirmiausia jiems - rezervų tikrai yra
                      Socialinės rinkodaros ir komunikacijos specialistas, gebantis ir šaukti „Dėl ko visuomeninis socialistinis transportas turi turėti prioritetą prieš privatų???“

                      https://www.facebook.com/plugins/pos...48555779181030 su linkais i originalius postus

                      Comment


                        Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
                        Kiekviena beda mieste turi pavarde, kaip karta pasake Celiabinsko urbanistas. Rodos po truputi tas pavardes atrandam... Na, tokie veikejai kaip Creatium ir cionyksciai senbuviai gal ir anksciau zinojo, nes tik cia man naujiena, kadangi domiuosi tik kelis metus.

                        Vaidotas Ilgius is Šimašiaus pasididžiavimo komandos:







                        Socialinės rinkodaros ir komunikacijos specialistas, gebantis ir šaukti „Dėl ko visuomeninis socialistinis transportas turi turėti prioritetą prieš privatų???“

                        https://www.facebook.com/plugins/pos...48555779181030 su linkais i originalius postus
                        Wait what? Visai sujaukei galvą prieš pat rinkimus

                        Comment


                          Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                          Wait what? Visai sujaukei galvą prieš pat rinkimus
                          cia labiau prie tarybos nariu reitingavimo

                          Comment


                            Įdomu, kiek jų ten taip mąsto, bet to viešai neafišuoja. Galime tik kolektyviai pasimelsti, kad tokių būtų mažuma.

                            Comment


                              Pagal dviračių takų tiesimo mastą Vilniuje paskutinius kelis metus, viskas gerai

                              Comment


                                Parašė R.D. Rodyti pranešimą
                                Įdomu, kiek jų ten taip mąsto, bet to viešai neafišuoja. Galime tik kolektyviai pasimelsti, kad tokių būtų mažuma.
                                Visokie kasparaičiai ir jurgučiai lyg visada buvo ir yra už alternatyvius judėjimo būdus, ir itin aktyviai. Ilgius po tų kelių metų senumo ekscesų arba liepiamas pasislėpė po lapais tuo klausimu, arba, iš tikrųjų persigalvojo
                                O štai pvz. su jaunuoju konservų frantu Benkunsku yra tekę ne itin maloniai susidurt būnant pėsčiuoju, kuomet jis elgėsi itin nemaloniai, sėdėdamas savo dideliame juodame cepeline (aka, SUV'e)
                                Paskutinis taisė keleivis13; 2019.03.01, 18:00.

                                Comment


                                  Pasigavot kazkoki patrolinima ir diskutuojat. Tendencija aiski - tiest dvirtakius. Ka ten pasake Maisto Banko vadybininkas yra kaip sako rusai "pohuj veniki".

                                  Comment


                                    Sąrašo 13 numeris kažką pasakė prieš 3 metus! Skandalas! Nebalsuosiu! Einu balsuot už kitą sąrašą! (ir aišku tikrai netikrinsiu visų to sąrašo pirmo tryliktuko pasisakymų per pastaruosius 3 metus).

                                    Comment


                                      Dviračių tako projektas palei Narbuto g.:

                                      Click image for larger version

Name:	Annotation 2019-03-06 142155.jpg
Views:	82
Size:	338,0 kB
ID:	1704789

                                      Click image for larger version

Name:	Annotation 2019-03-06 142211.jpg
Views:	69
Size:	348,3 kB
ID:	1704790

                                      Comment


                                        Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                                        Dviračių tako projektas palei Narbuto g.:
                                        Įdomu, negi neišėjo A juosto padaryti iki Sėlių g. Taip pats galas prie Sėlių g. problematiškas, bet manau sprendimą rasti galėjo.

                                        Kai buvo pasiūlymų svarstymas, rašė, kad į pastabas atsižvelgė, bet žiūriu, kad nelabai. Kada ir mini pakeitimai buvo siūlomi, bet sumažintų susikirtimų su pėsčiaisiais skaičių. Ten kur dabar dviračių takas, bus tiesiausias kelias pėstiesiems kirsti gatvę ir eiti pvz. link stotelės.


                                        Galėjo ir toliau pratęsti fiziškai veja atskirtą dviračių taką ir pėsčiųjų taką. Toje vietoje kaip tik didžiausias greitis pasiekiamas


                                        Galiausiai, kas čia per gyvatė padaryta? Koks tikslas?


                                        Puikiai sueina skirtingi projektai Suprask - klaida.
                                        Paskutinis taisė Mindzius-LT; 2019.03.06, 16:36.

                                        Comment


                                          Gyvatė greičio sumažinimui?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X