Spėju raudoną mišinį supylus į asfalto klotuvą, kruis pireš tai klojo juodą asfaltą gaunasi toks rezultatas. Kol išsivalo klotuvas. Tas pats gali būti ir betkurioje vietoje iki klojimo: asfalto maišytuve, pilstytuve ar vežtuve...
							
						
					Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
[VLN] Dviračių takai Vilniuje
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Būna aišku ir tokių atvejų. Pasitaiko netgi, kad prieš tai vežę juodžemį neišsivalo kėbulo ir papuola asfalte grumstai. Bet šiuo atveju trečioje nuotraukoje matomas spalvos netolygumas pernelyg ryškus - nedamaišymo pasekmė.Parašė Qbazzz Rodyti pranešimąSpėju raudoną mišinį supylus į asfalto klotuvą, kruis pireš tai klojo juodą asfaltą gaunasi toks rezultatas. Kol išsivalo klotuvas. Tas pats gali būti ir betkurioje vietoje iki klojimo: asfalto maišytuve, pilstytuve ar vežtuve...
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
O kas brangiau kainuoja: sugydyti partrenkto pėsčiojo koją ar pastatyti tvoreles?Parašė Ginthus Rodyti pranešimąLygtai pėstiesiems per sunku pereiti perėja į kitą gatvės pusę, tik perteklinės statybos sąnaudos.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Jei tvoteles pirkti, tai kojos gydymas kainuos pigiau. Bet ne apie tai kalba. Abiejuose galuose yra pėsčiųjų perėjos. Tverti praėjimo nebuvo faktinio poreikio.Parašė Creatium Rodyti pranešimą
O kas brangiau kainuoja: sugydyti partrenkto pėsčiojo koją ar pastatyti tvoreles?
Paskutinis taisė Ginthus; 2018.10.10, 18:17.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Tai, kad buvo. Jau įvardijau: tai judraus eismo pavojus pėstiesiems. Dvigubas pavojus, nes reikėtų du kartus kirsti gatvę.Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Jei tvoteles pirkti, tai kojos gydymas kainuos pigiau. Bet ne apie tai kalba. Abiejuose galuose yra pėsčiųjų perėjos. Tverti praėjimo nebuvo faktinio poreikio.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Suprantu, kad iš teisinės pusės kas nors galėtų prisiteisti iš statybininkų, nes atseit jei nebūtų remonto, nebūtų ėjęs per perėją ir pan ir t.t. Bet žiūrint iš loginės pusės... Gal tada su perėja ne viskas tvarkoj?Parašė Creatium Rodyti pranešimą
Tai, kad buvo. Jau įvardijau: tai judraus eismo pavojus pėstiesiems. Dvigubas pavojus, nes reikėtų du kartus kirsti gatvę.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Negaliu patikėti, kad pats tiki tuo, ką rašai. Eiti siauru takeliu tarp grotų vienoje pusėje vykstant neprognozuojamam eismui, o kitoje burzgiant traktoriams, laikai saugesniu, nei tinkamai įrengta perėja? Gal pats atsisakei automobilio, nes mėgsti ekstremalius pasivaikšiojimus ant tiltų turėklų?Parašė Creatium Rodyti pranešimą
Tai, kad buvo. Jau įvardijau: tai judraus eismo pavojus pėstiesiems. Dvigubas pavojus, nes reikėtų du kartus kirsti gatvę.
							
						
- 2 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Esu nustebintas nemažiau nei tu. Tik priežastis nustebimo kita.Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Negaliu patikėti, kad pats tiki tuo, ką rašai. Eiti siauru takeliu tarp grotų vienoje pusėje vykstant neprognozuojamam eismui, o kitoje burzgiant traktoriams, laikai saugesniu, nei tinkamai įrengta perėja? Gal pats atsisakei automobilio, nes mėgsti ekstremalius pasivaikšiojimus ant tiltų turėklų?
O kam, tarkim, apskritai aptverti statybų teritoriją? Nu gi akivaizdu, kad jeigu yra didžiulė duobė pamatams, tai nereik į ją lipt. Apeit galima. Kam, tarkim, statyti atitvarus su atšvaitais vairuotojams. Jie ką, nemato tvorų? Gi kainuoja tiek atitvarai.
Stebina mane tai, kad tamsta prisikabino prie papildomų priemonių, užtikrinančių dviratininkų ir pėsčiųjų saugumą. Mistika kažkokia. Iš tos pačios serijos kaip kabinėtis "kam čia tiesia tuos dviračių takus, pilna ir taip tų dviratininkų".
Užtaginsiu dar kartą John - jis tau galės mažiau civilizuotu būdu/formatu paaiškint kam tokie atitvėrimai reikalingi, jei jau mano argumentai nesuveikia.
- 3 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Nieko panašaus aš nesakiau. Atitverti aišku reikia, kad nebūtų vaikštoma ten, kur nesaugu. Daryti tokį praėjimą - vargu ar saugiau.Parašė Creatium Rodyti pranešimą
Esu nustebintas nemažiau nei tu. Tik priežastis nustebimo kita.
O kam, tarkim, apskritai aptverti statybų teritoriją? Nu gi akivaizdu, kad jeigu yra didžiulė duobė pamatams, tai nereik į ją lipt. Apeit galima. Kam, tarkim, statyti atitvarus su atšvaitais vairuotojams. Jie ką, nemato tvorų? Gi kainuoja tiek atitvarai.
Stebina mane tai, kad tamsta prisikabino prie papildomų priemonių, užtikrinančių dviratininkų ir pėsčiųjų saugumą. Mistika kažkokia. Iš tos pačios serijos kaip kabinėtis "kam čia tiesia tuos dviračių takus, pilna ir taip tų dviratininkų".
Užtaginsiu dar kartą John - jis tau galės mažiau civilizuotu būdu/formatu paaiškint kam tokie atitvėrimai reikalingi, jei jau mano argumentai nesuveikia.
- 1 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
O kuo tai nesaugu?Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Nieko panašaus aš nesakiau. Atitverti aišku reikia, kad nebūtų vaikštoma ten, kur nesaugu. Daryti tokį praėjimą - vargu ar saugiau.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Gali būti partrenktas? Gatvės plotis ten viršija visas normas, iš abiejų (dabar tik iš vienos pusės) tankiai parkuojami automobiliai, o greičių ribojimų ten niekas nesilaiko.Parašė mantasm Rodyti pranešimą
O kuo pavojinga pereiti per perėją?
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Iš statybvietės gali akmuo atskrist, arba tie patys viršijantys greitį tvorą nuvers.Parašė Creatium Rodyti pranešimą
Gali būti partrenktas? Gatvės plotis ten viršija visas normas, iš abiejų (dabar tik iš vienos pusės) tankiai parkuojami automobiliai, o greičių ribojimų ten niekas nesilaiko.
O ties perėjom parkavimas uždraustas ir +/- to laikomasi. Kas nesilaiko - gali ir tvoros nesilaikyt
Bet rimtai, pereit per perėją nesaugiau nei eit tarp statybvietės ir tos pačios gatvės, kurią atseit nesaugu pereit?
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Pritarsiu. Yra situacijų kai reikalingi pėsčiųjų "koridoriaus" įrengimo sprendimai, tačiau čia tikrai ne tas atvejis. Perėjos yra, šaligatviu eismas nėra labai intensyvus ir juo labiau visoje atkarpoje šioje pusėje nėra jokio objekto dėl kurio reikėtų būtent eiti šia puse.Parašė Ginthus Rodyti pranešimąLygtai pėstiesiems per sunku pereiti perėja į kitą gatvės pusę, tik perteklinės statybos sąnaudos.
Šiuo atveju net visiškai nesvarbu kieno pinigai švaistomi (ar užsakovo, kuris moka už papildomas tvoras, ar rangovo kurio statybvietės išlaidos didėja) tačiau čia tiesiog lygioje vietoje pinigai išmetami "į balą".
Parašė Creatium Rodyti pranešimą
Tai, kad buvo. Jau įvardijau: tai judraus eismo pavojus pėstiesiems. Dvigubas pavojus, nes reikėtų du kartus kirsti gatvę.Nieko iš statybininkų niekas neprisiteistų. Yra įrengtos nuolatinės perėjos, jos tinkamai paženklintos ir jos traktuojamos kaip saugios. Priešingu atveju jas turėtų panaikinti. O ir eismas ten nėra toks intensyvus, kad būtų nesaugu pereiti. Kai jis intensyvus, tai ir transportas juda lėtokai.Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Suprantu, kad iš teisinės pusės kas nors galėtų prisiteisti iš statybininkų, nes atseit jei nebūtų remonto, nebūtų ėjęs per perėją ir pan ir t.t. Bet žiūrint iš loginės pusės... Gal tada su perėja ne viskas tvarkoj?
Rangovo atsakomybė būtų, jeigu įrengtu laikiną perėją ir ją padarytų ne pagal reikalavimus.
P.S. yra nesaugiau ir iš pėsčiojo perspektyvos nejaukiau eiti tokiame "garde" važiuojamojoje dalyje, kuris atitvertas tik lengvai pastumiama tvorele nuo intensyvaus ir greitai judančio transporto, nei saugiai pereiti gatvę ir eiti normaliu šaligatviu, kurį nuo judančio transporto skiria stovinčių automobilių eilė. Vat būtent šis padarytas sprendimas yra labai nesaugus, nes automobiliui užtektų užkliudyti vien tvorelės atramas ar pačią tvorelę ir tada pajudėjusi (ar besiverčianti) tvorelė gali pakankamai sunkiai sužaloti pėstyjį. T.y. net nebūtinas tiesioginis kontaktas su transporto priemone.
Darant tokius "koridorius" važiuojamojoje dalyje, juos reikėtų atitverti betoniniais ar metaliniais sukabintais atitvarais (arba bent betoniniais blokais).
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Statybvietės atitveriamos atsižvelgiant į rizikos veiksnius. Jeigu yra pavojus įkristi į duobę, pasimauti ant kyšančios armatūros ar rizika, kad užkris koks objektas ant galvos tai statybvietė būtinai ir aptveriama. Ir ką reiškia matyti? Pats savo statybvietėje kalbėdamas telefonu ir užsigalvojęs vos nuo perdangos iš antro aukšto nenusiverčiau, gerai kad atsirėmiau į tvorelę ant krašto, nors turėjau ne tik žinoti kur esu, bet matyti ir ryškiai geltoną tvorelę, bet kažkaip nepamačiau.Parašė Creatium Rodyti pranešimąO kam, tarkim, apskritai aptverti statybų teritoriją? Nu gi akivaizdu, kad jeigu yra didžiulė duobė pamatams, tai nereik į ją lipt. Apeit galima. Kam, tarkim, statyti atitvarus su atšvaitais vairuotojams. Jie ką, nemato tvorų? Gi kainuoja tiek atitvarai.
Kokia rizika yra patekti į zoną, kurioje tiesiog išardytos plytelės ir blogiausias variantas tai prisemti smėlio į batus?
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Dabar ir yra atitverta sukabinamais metaliniais atitvarais. Tokio atitvaro labai lengvai nenuversi, į juos galima remtis dideliam kiekiui žmonių ir jie vis tiek nenuvirs. Ne taip saugu, kaip betoniniai blokai, tačiau ir ne taip brangu.Parašė sleader Rodyti pranešimąDarant tokius "koridorius" važiuojamojoje dalyje, juos reikėtų atitverti betoniniais ar metaliniais sukabintais atitvarais (arba bent betoniniais blokais).
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Niekur nekelti ir palikti šioje temoje. Nes diskusija apie konkrečią tiesiamą dviračių/pesčiųjų tako atkarpą ir eismo organizavimą darbų metu. Kas apima ir tuos pačius dviratininkus. Čia gal netgi sakyčiau tas "koridorius" labiau skirtas dviratininkams, tik "rampos" nuvažiavimui nuo šaligatvių nepadarytos.Parašė digitalPatarkit į kokią temą viską perkelti.
- 1 patinka
 
Comment
 



							
						
Comment